Electric Supercharger, tuning la motor aspirat |
This topic is about Electric Supercharger, the author, f1anatic, wrote about: http://www.mimousa.com/info/blowerinfo.asp http://cgi.ebay.co.uk/Super-Power-Booster-...1742.m153.l1262 http://www.force-flow.com/ http://www.yourhotc ... To read more just scroll down
Electric Supercharger, tuning la motor aspirat |
Feb 8 2009, 05:28 PM
Post
#1
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
http://cgi.ebay.co.uk/Super-Power-Booster-...1742.m153.l1262 http://www.force-flow.com/ http://www.yourhotcar.com/product/list/200.../Superchargers/ http://www.turbomagazine.com/tech/0406tur_...rger/index.html Pe forumul Subaru aici pe site, sint citiva amatori de crescut puterea la masinile lor Subaru. Ei spera ceva intre 20-30 de cai sau 20% crestere de putere de la un asemenea "feon" racordat la instalatia electrica a masinii si introdus pe traiectul conductei de admisie a aerului in motor. Conform acestor producatori, se va introduce 1-2 psi in "sistem" QUOTE # Produces 15 - 25 horsepower increase. # Generates 250CFM of forced air. Increase fuel economy, average gains of 10% 60 amp axial-flow compressor that blasts out 3.0 lbs. of thrust at 800cfm! Discutia, purtata in contradictoriu, se desfasoara in sumar asa: eu le spun ca nu merge, sugerindu-le de la bun inceput ce pot face in schimb, aducind linkuri la alte forumuri Subaru sau de specialitate, la altii care au testat, inclusiv dovezi despre cit boost (16 psi) ar fi nevoie pentru cresterile de putere vizate de ei. Ei pun alte linkuri la produse similare si imi sugereaza ca nu cunosc problema - tuning la masinile NA - respectiv ca nu ii intereseaza ce se face la o masina turbo si refuza sa faca mici teste care sa demonstreze efectul unui consumator in plus. http://masini.ro/forum/content-page/21006/...spirat/page/80/ Intrebarea mea este: voi credeti ca asemenea piese functioneaza ? DA sau NU. Explicati in scris. si va rog...explicati-mi si mie de unde asemenea frica la schimbatul filtrului de aer ? Citez 2 persoane diferite. QUOTE Uite explicatia: 1. la noi in Romania inclusiv in zonele urbane e mult praf (infrastructura precara) 2. daca filtrul se incarca mai rapid peste limita normala de filtrare intra mai putin aer => putere mai redusa 3. curatand mai frecvent sansa ca sa intre praf va creste Si poate tocmai asta e ideea, sa incercam sa nu mai schimbam filtrele de aer, ca vom lungi viata motoarelor. Ce conteaza un pic de carburant in plus, daca motorul va toarce ca un motanel la 300.000km cu filtrul schimbat la prima revizie din viata lui? Multumesc. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Jul 6 2009, 10:13 PM
Post
#81
|
|
pilot Group: Membri Posts: 432 Joined: 25-April 09 From: Constanta Member No.: 119.833 |
-------------------- SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
|
|
|
Jul 7 2009, 06:41 PM
Post
#82
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
ciudat...chiar azi am vb cu un tuner cunoscut de la noi,pentru masina mea,forester 2.0 litrii aspirat,si mi-a povestit ca,Filtru, evacuare, soft si eventual chiulasa prelucrata, pot ajunge de la 158cp la 190 cp.adica 32 cp!pentru un motor aspirat!a,plus 50Nm cuplu...deci,e ok nu?Mai mult de atat insemna mult mai multi bani care nu -si au rostul sa fie aruncati intr-un aspirat de 2 litrii... de ce nu vinzi masina asta ca sa-ti iei una cu turbo? la citi banuti intra in ce-ai spus tu acolo este fix diferenta... -------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Jul 8 2009, 08:16 PM
Post
#83
|
|
pilot Group: Membri Posts: 432 Joined: 25-April 09 From: Constanta Member No.: 119.833 |
nooo...vreo 2000 euro.daca fac o predare leasing,mai mult de 7500+tva nu pot sa cer,si n-am decat sa dau avans pentru un forester nou,care nu-mi place si ma rog...e destul de complicat.daca o aranjez in 190 poate chiar 200 cai e suficient.n-o mai dau
-------------------- SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
|
|
|
Jul 8 2009, 09:32 PM
Post
#84
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
nooo...vreo 2000 euro.daca fac o predare leasing,mai mult de 7500+tva nu pot sa cer,si n-am decat sa dau avans pentru un forester nou,care nu-mi place si ma rog...e destul de complicat.daca o aranjez in 190 poate chiar 200 cai e suficient.n-o mai dau pretul e corect. credeam ca ai luat-o cu banul jos, caz in care meria s-o dai si sa pui cei 2000 pentru un turbo. cu modificarile spuse de tine o poti duce. eventual maresti debitul in pompa, pierzi la consum dar cistigi in reprize. evidwnt, o sa fie vorba si de o resoftare. paat a n-o poti face in franta, ei sint maniaci cu subaru. -------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Jul 10 2009, 12:17 PM
Post
#85
|
|
pilot Group: Membri Posts: 432 Joined: 25-April 09 From: Constanta Member No.: 119.833 |
nooo...vreo 2000 euro.daca fac o predare leasing,mai mult de 7500+tva nu pot sa cer,si n-am decat sa dau avans pentru un forester nou,care nu-mi place si ma rog...e destul de complicat.daca o aranjez in 190 poate chiar 200 cai e suficient.n-o mai dau pretul e corect. credeam ca ai luat-o cu banul jos, caz in care meria s-o dai si sa pui cei 2000 pentru un turbo. cu modificarile spuse de tine o poti duce. eventual maresti debitul in pompa, pierzi la consum dar cistigi in reprize. evidwnt, o sa fie vorba si de o resoftare. paat a n-o poti face in franta, ei sint maniaci cu subaru. mda..si eu ma gandeam sa pun alta pompa de benzina.sa vorbesc cu omu' sa vedem ce zice. consumul e destul de bun in oras,cam 12l/100km,dar daca pornesc si AC se duce in 14.asta la mersul meu,destul de sportiv...cred ca daca merg mai "decent" pot sa scot si 9/100... -------------------- SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
|
|
|
Oct 12 2009, 10:06 PM
Post
#86
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 12-October 09 Member No.: 121.098 |
Please people don't waste your money on those things. This supercharger article describes the differences
|
|
|
Oct 13 2009, 02:44 PM
Post
#87
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Please people don't waste your money on those things. This supercharger article describes the differences Muh Man, we ALL speak Romanian very well on this forum ! -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Oct 13 2009, 04:41 PM
Post
#88
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 13-October 09 From: bucuresti Member No.: 121.100 |
eu cred totusi ca face ceva cit de putin si 'feonurile' alea ,evident la turatii joase si la capacitati cilindrice sub 1,6l pentru ca altfel nu vorbeau atitia cei care deja le-au cumparat si testat ,deci repet ceva citusi de putin o face si alea si bineinteles pina la o anumita limita respectiv turatie/viteza...eu am facut decurind o turbina electrica pe care inca n-am apucat s-o folosesc pt ca deja mi-a pierit cheful stiind ca nu va functiona decit pt un bosst de max un minut pt ca mai mult risc sa-mi 'haleasca' bateria' si probabil si alternatorul ...este vb despre o turbina acctionata de un electromotor baban de dubita si o turbina cu diametru de 27 de cm care static baga aprope un bar dar care ati si omoara rapid acumulatorul daca nu te afli in mers ca sa se incarce de la alternator,...asa ca inca n-am testato pe masina dar parca nici nu mai am tragere spre a o monta sub capota stiind ca nu poate functiona permanent ci doar citeva secunde ori max un minut ...acum icerc sa realizeze ceva mai de 'bun simt' pe care l-am vazut si eu la altcineva ceva mai micut dintr-un motoras de ventilator de logan care cred eu ca este mai puternic decit 'feonurile' care se gasesc de cumparat si care este totusui permanent si mult mai rezonabil decit 'bestia' pe care am realizato eu recent
|
|
|
Oct 13 2009, 06:07 PM
Post
#89
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Eu cred ca ideea cu motorasul mare care baga 1 bar e mai viabila decat aia cu ventilatorul de logan...
Problema ar fi ca iti haleste bateria si "suge" putere de la motor, deci practic ce castigi intr-o parte o pierzi in cealalta. In schimb nu e totul pierdut. Faptul ca vei avea boost doar cateva secunde/1 minut nu mi se pare o tragedie... oricum vrei putere doar in depasiri... nu ? Ideea ar fi in felul urmator, la fel ca si in cazul masinilor cu sisteme de sunet ultra-performante mai pui o baterie (sau doua sau trei) in portbagaj (echilibreaza si distributia de mase) care se vor incarca tot de la alternator (eventual faci un mic upgrade la alternator) si al caror unic scop va fi alimentarea motorului care baga presiune de 1 bar. Iti montezi apoi un buton (gen NOS) pe volan... si in momentul in care vrei sa depasesti apesi butonul, energia fiind luata exclusiv din bateria/bateriile de rezerva nu va afecta consumul de putere in momentul declansarii butonului, in schimb presiunea suplimentara cu siguranta va ajuta motorul sa traga mai tare... Desigur, puterea obtinuta nu ar fi "gratuita" ci s-ar traduce prin pierderi de putere in regim de mers "normal" unde alternatorul ar incarca nu una ci mai multe baterii. Deficientele sistemului ar fi urmatoarele: - Greutatea sporita a masinii, bateriile nu sunt usoare. - Consumul crescut al masinii. - Eficienta mediocra comparativ cu alte sisteme (compresor mecanic/turbina). - Fiabilitate indoielnica. - Pretul destul de mare pentru un "feon mai performant" dar cred ca ar functiona. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Oct 13 2009, 08:35 PM
Post
#90
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Dude, octane booster si o butelie de Oxygen furata de la spital. /End of Story
-------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Oct 13 2009, 10:21 PM
Post
#91
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Stie F1 ce zice
In alta ordine de idei, oricat de urata ar fi magaoaia lui Catalliin, nu are cum sa descarce o baterie intr-un minut. Ca sa o descarce doar la jumatate trebuie sa haleasca 1500A (fara sa mai numar inca vreo 100A dati de alternator). Asta inseamna ca magaoaia sa aiba 18KW, si sa fie alimentata prin niste cabluri cat china, probabil mai groase decat o ranga E impresionant, mai puternica decat o turbina standard. Mai intreb daca rezista motorul la atata boost, 1 bar e dublul solutiei aleaia descrise in posturile anterioare care dubleaza puterea la un nissan... -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Oct 14 2009, 01:43 AM
Post
#92
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Bah, nu merge oxigenul pur nicaieri. Arde tot, explodeaza in contact cu grasimea si vaselina, arde o groaza de metale incepind cu aluminiul .
E o adevarata problema sa ai de-a face cu oxigen pur, mai ales oxigen lichid. De fapt contactul cu grasimea e asa de periculos ca instalatiile de oxigen trebuie degresate cu mare grija de amprente. In cel mai bun caz iti ia foc masina si ai timp sa scoti butelia, in cel mai rau te alegi cu o explozie meseriasa din rezervor cu benzina + butelie de O2. Nu dati idei periculoase la copii. Macar e funny de pus pe yoube sa rida toti de tine. In rest solutia lui Halba e ok. Un ultracapacitor sau o baterie si un alternator mai mare ar face dracia sa mearga ca NOS, numai cind trebuie. PS: intr-un anume combinat siderurgic a fost o explozia cu raniti de la o idee asemanatoare: unul s-a apucat sa faca ceva cu smoala si oxigen... Smoala in contact cu oxigenul a explodat. Au ramas oameni fara membre. This post has been edited by ozz86651: Oct 14 2009, 01:45 AM -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Oct 14 2009, 02:59 PM
Post
#93
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Bah, nu merge oxigenul pur nicaieri. Arde tot, explodeaza in contact cu grasimea si vaselina, arde o groaza de metale incepind cu aluminiul . E o adevarata problema sa ai de-a face cu oxigen pur, mai ales oxigen lichid. De fapt contactul cu grasimea e asa de periculos ca instalatiile de oxigen trebuie degresate cu mare grija de amprente. In cel mai bun caz iti ia foc masina si ai timp sa scoti butelia, in cel mai rau te alegi cu o explozie meseriasa din rezervor cu benzina + butelie de O2. Nu dati idei periculoase la copii. Macar e funny de pus pe yoube sa rida toti de tine. In rest solutia lui Halba e ok. Un ultracapacitor sau o baterie si un alternator mai mare ar face dracia sa mearga ca NOS, numai cind trebuie. PS: intr-un anume combinat siderurgic a fost o explozia cu raniti de la o idee asemanatoare: unul s-a apucat sa faca ceva cu smoala si oxigen... Smoala in contact cu oxigenul a explodat. Au ramas oameni fara membre. Oh man voi chiar ati luat-o in serios. Normal ca nu as sugera asta cu butelia de oxygen decit la bascalie. Partea cealalta este asta: voi vedeti KERS in F1 ca fiind un success ? Pai daca tot ce iti da chiar si minunea asta de SuPa-SaRjAr este citeva clipe ... si pe urma trebuie sa mergi juma' de ora sa reincarci bateriile...nu ai facut nimic. Baremi in f1 KERS inseamna recuperarea energiei cinetice, reincarci prin frinare....si acolo se frineaza...dar daca tu folosesti puterile nebanuite ale acestui compresor la iesirea din Bucuresti...si pe urma esti din nou incarcat pe la Ploiesti....nu ai facut NIMIC. Ca sa nu mai zicem de greutatea in plus; spatiul ocupat de componentele acestui sistem; izolarea electrica necesara...s.a.m.d Asta in cazul fericit ca asa ceva chiar functioneaza. Ca eu nu sint convins. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Oct 14 2009, 03:25 PM
Post
#94
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
nu mai bine este sa pui o butelie cu acetilena? stii ca arde sigur ceva mai bine un sistem nos stage 1 incipient ceva ce atatea ventilatoare
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Oct 14 2009, 09:23 PM
Post
#95
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 13-October 09 From: bucuresti Member No.: 121.100 |
Bah, nu merge oxigenul pur nicaieri. Arde tot, explodeaza in contact cu grasimea si vaselina, arde o groaza de metale incepind cu aluminiul . E o adevarata problema sa ai de-a face cu oxigen pur, mai ales oxigen lichid. De fapt contactul cu grasimea e asa de periculos ca instalatiile de oxigen trebuie degresate cu mare grija de amprente. In cel mai bun caz iti ia foc masina si ai timp sa scoti butelia, in cel mai rau te alegi cu o explozie meseriasa din rezervor cu benzina + butelie de O2. Nu dati idei periculoase la copii. Macar e funny de pus pe yoube sa rida toti de tine. In rest solutia lui Halba e ok. Un ultracapacitor sau o baterie si un alternator mai mare ar face dracia sa mearga ca NOS, numai cind trebuie. PS: intr-un anume combinat siderurgic a fost o explozia cu raniti de la o idee asemanatoare: unul s-a apucat sa faca ceva cu smoala si oxigen... Smoala in contact cu oxigenul a explodat. Au ramas oameni fara membre. Oh man voi chiar ati luat-o in serios. Normal ca nu as sugera asta cu butelia de oxygen decit la bascalie. Partea cealalta este asta: voi vedeti KERS in F1 ca fiind un success ? Pai daca tot ce iti da chiar si minunea asta de SuPa-SaRjAr este citeva clipe ... si pe urma trebuie sa mergi juma' de ora sa reincarci bateriile...nu ai facut nimic. Baremi in f1 KERS inseamna recuperarea energiei cinetice, reincarci prin frinare....si acolo se frineaza...dar daca tu folosesti puterile nebanuite ale acestui compresor la iesirea din Bucuresti...si pe urma esti din nou incarcat pe la Ploiesti....nu ai facut NIMIC. Ca sa nu mai zicem de greutatea in plus; spatiul ocupat de componentele acestui sistem; izolarea electrica necesara...s.a.m.d Asta in cazul fericit ca asa ceva chiar functioneaza. Ca eu nu sint convins. |
|
|
Oct 18 2009, 08:58 PM
Post
#96
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 13-October 09 From: bucuresti Member No.: 121.100 |
sa nu spuneti acuma ca v-ati apucat toti de construit chargere electrice ca nu va cred!
|
|
|
Oct 19 2009, 12:40 PM
Post
#97
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
dubioasa chestie. de ce nu pui tu un supercgarger adevarat? iesi la aceeiasi bani, cu performante mai bune. sa mai pui un alternator, o baterie, toata instalata aia a ta, e destul de complicat. in plus, alternatorul de dacie n-o sa-ti reziste la cum spui tu ca suge aia curent. deci ai nevoie de un alternator de minim 100A. unde il pui? tot ai nevoie de fulie dubla, ia un supercharger de pe un vw corrado si gata.
mai mult, de la un feon ca asta poti sa iei foc lejer, daca e cum ai zis tu. ce faci, recablezi toata dacia? This post has been edited by air_wolf: Oct 19 2009, 12:40 PM -------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Oct 21 2009, 12:40 AM
Post
#98
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 13-October 09 From: bucuresti Member No.: 121.100 |
Faptul pt care initial am ales un charger electric este tocmai din acel motiv pe care-l impartasim cu totii si anume sa avem ceva pe care sa-l putem monta fff usor,rapid si fara batai de cap pe orice masina..pt ca celelalte sisteme de supraalimentare mai adevarate sunt totusi greu de adabtat (in special la masinile din noua generatie unde aproape ca nici nu mai exista loc/spatiu pe linga motor)...cit despre acel ''feon'' pe care l-am facut eu sincer nu cred ca poate fii subestimat asa usor (chiar daca am abandonat proiectul imediat dupa ce l-am terminat de facut datorita faptului ca mi-am dat seama ulterior ca vreau ceva permanent si nu doar un bosst de 1,2 minute) ..''feonul'' asta pe care-l am eu este facut dintr-un electromotor de dubita la 12 V mult mai mare decit cel de pe 'cazanelul' meu (Opel Rekord 2000cm) ..iar cind am tinut faþa in dreptu refularii lui la 50 cm atunci cind era in functiune practic imi filfaiau falcile da parca eram cu capul scos pe geamul unei masini ce ruleaza cu 300 la ora ,iar dupa citeva secunde ma usturau ochii de turbam de durere...practic intentionam sa-l pun pe masina mea care NU este Dacie si are un alternator destul de frumusel Bosch chiar daca este si el batrinel precum masinasi nu intentionam sa montez si alte alternatoare si bateri pe masina ....pt ca acela pe care-l am deja zic eu a ar fii rezistat la masina dar numai in timpul functionarii ..eu am o baterie de 66Ah si uneori dupa un mers mai indelungat ajunge sa-mi cam fiarba bateria din cauza incarcatului excesiv al alternatorului,deci de rezistat sigur ar fii rezistat cu siguranta ,iar pt cei cu masinute mai mici precum Dacia pot face turbine electrice din alternatoare mai micute si mai potrivite pt masinile lor ,singurul lucru care se schimba ar fii viata acumulatorului care s-ar reduce dar asta-i sacrificiul pe care terbuie sa-l platim pt electricele astea ...am mai vazut decurind la cineva un fel de charger cu o turbina facut tot dintr-un electromotor insa turbina era mult mai diferita ca si constructie si functionare si felul cum comprima aerul mi s-a parut ff interesanta ,avea un soi de palete glisante care in timpul rotirii lor glisau pe un ºanþ/locaº unde erau fixate si comprimau aerul de citeva ori mai mult decit se intimpla la o turbina clasica ca cea pe care o am eu ..in tot cazul era cu mult mai eficienta decit 'jucaria' pe care o am eu ,dar pina la urma tot nu este ceva permanent ci ati poate oferii doar un bosst de 1,2 sau mai multe minute dupa care trebuie s-o opresti
|
|
|
Oct 21 2009, 09:25 AM
Post
#99
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Eu zic ca daca esti dispus sa risti si tii musai sa incerci, sa o iei treptat. Adica, sa montezi un potentiometru si sa ii dai putere din ce in ce mai mare. Pui si un ampermetru ca sa stii cu cat il hranesti.
Eu nu cred ca unui motor aspirat ii poti da boost ca unui gandit din start pt turbo, cu alta distributie si alt raport de compresie sensibil mai scazut. Asa instinctiv cred ca la un motor aspirat ar ajuta in cel mai bun caz un debit marisor la turatii inalte insa o presiune f scazuta, care de fapt sa compenseze pierderile pe circuitul de admisie. Asta in cazul in care merge ceva Poate ca dracia ta ajuta la 1kw sa zicem, iar mai sus de atat sa inceapa sa aiba probleme de detonatii si sa necesite si modificari ale reglajelor sau chiar ale motorului in sine. La 1kw ai boost mai mult decat un minut. Si poti sa-l obtii cu o dracovenie mult mai mica, alternatorul l-ar putea duce, si ai nevoie de cabluri mai subtiri decat o sina de tren Insa asta doar daca tii musai sa incerci, ai un motor, o "electroturbina", o asigurare f buna si te mananca degetele -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Oct 21 2009, 10:40 AM
Post
#100
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
eu sint interesat de cum ai gindit sau din ce ai facut camera de compresie, nu motorul. motorul poti pune si de la o bormasina, nu-i problema.
ce forma au palele si ce distanta intre ele, ce unghi, ce inclinatie si ce suprafata? una e sa sufli aerul si alta e sa-l comprimi. 1 bar=14.5 PSI, ceea ce este destul de mult. problema la electromotor este ca el suge minim 400A la pornire!!! si e gindit doar pentru pornire (n-ai electromotor, dai la manivela), daca ramine blocat iei foc. ai o poza cu minunatia? -------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 05:37 PM |