NEW MONDEO TITANIUM 2.0i 145 CP vs. NEW AVENSIS EXECUTIVE 1.8 VALVE 147CP, va rog urgent opinii |
This topic is about NEW MONDEO TITANIUM 2.0i 145 CP vs. NEW AVENSIS EXECUTIVE 1.8 VALVE 147CP, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
NEW MONDEO TITANIUM 2.0i 145 CP vs. NEW AVENSIS EXECUTIVE 1.8 VALVE 147CP, va rog urgent opinii |
Feb 7 2009, 04:36 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 24 Joined: 31-January 09 Member No.: 119.138 |
-------------------- NEW MONDEO TITANIUM 2.0i 145HP 4DR SEA-GREY
|
|
|
Feb 8 2009, 12:45 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 9-February 08 Member No.: 116.331 |
Intre cele doua modele mentionate si in conditiile date as alege fara indoiala Ford Mondeo. Pretul, nivelul de echipare si garantia (mai ales ca vrei sa tii mai mult masina si faci putini km) sunt net in favoarea Fordului, singurul Avantaj al Avensisului mi se pare motorul (nu cu mult) mai performant (tehnologie valvematic ,cilindree, consum mai mic etc.)
Service-urile dupa parerea mea sunt la fel de proaste in Romania la toate marcile, cu mici exceptii aleatorii. @Tudor: se pare ca mai nou, un sedan de clasa medie, in nici un caz submotorizat, bine dotat, este sub 20000 euro Bine, nu e japonez, dar asta e o alta discutie Iar pana la Corolla, o compacta in trei volume autentica (care chiar nu ofera mare lucru in afara de un portbagaj, nici ala foarte practic) m-as uita bine la o octavia care prin dimensiuni, aspect practic (haion), posibilitati de configurare (optiuni interioare inclusiv piele, scaune sport, multimedia plus dsg, 4 motion, faruri adaptive, suspensie sport etc.), motorizari (eventual Turbo) si pret chiar se afla intre cele doua clase (compacta-medie). This post has been edited by mariusdruta: Feb 8 2009, 12:50 PM |
|
|
Feb 8 2009, 01:01 PM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 88 Joined: 13-October 07 From: Iasi Member No.: 115.078 |
Intre cele doua modele mentionate si in conditiile date as alege fara indoiala Ford Mondeo. Pretul, nivelul de echipare si garantia (mai ales ca vrei sa tii mai mult masina si faci putini km) sunt net in favoarea Fordului, singurul Avantaj al Avensisului mi se pare motorul (nu cu mult) mai performant (tehnologie valvematic ,cilindree, consum mai mic etc.) Service-urile dupa parerea mea sunt la fel de proaste in Romania la toate marcile, cu mici exceptii aleatorii. @Tudor: se pare ca mai nou, un sedan de clasa medie, in nici un caz submotorizat, bine dotat, este sub 20000 euro Bine, nu e japonez, dar asta e o alta discutie Iar pana la Corolla, o compacta in trei volume autentica (care chiar nu ofera mare lucru in afara de un portbagaj, nici ala foarte practic) m-as uita bine la o octavia care prin dimensiuni, aspect practic (haion), posibilitati de configurare (optiuni interioare inclusiv piele, scaune sport, multimedia plus dsg, 4 motion, faruri adaptive, suspensie sport etc.), motorizari (eventual Turbo) si pret chiar se afla intre cele doua clase (compacta-medie). Treaba cu haionul la octavia e intradevar un avantaj pentru cei care chiar au de carat frigidere si alte chestii voluminoase. Dar nu cred ca asta se intamla in fiecare zi. Si la haion in plus mereu ai super oferta de muzica gratis , 1001 greieri in 30 de zile. Acu fiecare cum doreste dar eu nu imi mai cumpar masina cu haion, mai bine break, dar nu haion care are 50 kile si te astepti ca pe drumurile din romania sa nu faca nici un zgomot. NU am am avut octavia ci alta masina cu haion, dar am mers in spate acum vreo luna cu o octavia ce avea vreo 4000 km. L-am intrebat pe proprietar de cand face asa , si a zis ca de pe la 1000 km. Si in server i-au zis ca doar sa puna cheder sau burete peste tot dar nici asa nu garanteaza pe drumurile noastre. Cand o sa avem si noi drumuri ( adica in vreo 2000 de ani) poate o sa dispara problema asta. -------------------- Toyota Corolla Luna D4D
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 21st May 2024 - 10:19 AM |