Ford fiesta, S-au uzat saibele la injectoare ? |
This topic is about Ford fiesta, the author, lelia_pasoi, wrote about: Am un ford fiesta ghia 1.4 tdci , are 2 ani , 60500 km si atunci cand pornesc caldura imi baga gaze in interior de te sufoci. Merg fara caldura si in ... To read more just scroll down
Ford fiesta, S-au uzat saibele la injectoare ? |
Nov 25 2008, 01:23 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 25-November 08 Member No.: 118.627 |
|
|
|
Nov 27 2008, 04:09 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
Nu prea mă pricep la mecanică, dar "șaibele de injectoare" nu prea îmi sună a piesă de mașină.
Și dacă ar fi s-o luăm logic, injectorul bagă motorină nearsă în motor, deci dacă ar fi ceva defect pe acolo ar trebui să miroasă a motorină, nu a gaze. Consumul de 8% nu e chiar de speriat pe vreme rece. Să mergi cu mașina cu recircularea aerului pornită ai încercat? Adică fără să-ți mai bage aer de afară, de la motor? Oricum, mai bine decât orice utilizator de pe forum te ajută service-ul. -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Jan 5 2009, 12:55 PM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 5-January 09 Member No.: 118.899 |
daca sunt saibele de injector motorul isi schimba zgomotul(se aude un zgomot ca si cum ar scapa aer (de fapt compresie))
si in plus zona injectoarelor ar trebui sa fie murdara (lucrez ca mecanic la ford) This post has been edited by floryan: Jan 5 2009, 12:56 PM |
|
|
Feb 8 2009, 04:19 PM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 8-February 09 Member No.: 119.219 |
Am avut asa o problema pe un S320CDI din 2002. O saiba de la un injector era "arsa". Pe la aceasta saiba se pierde "compresie" si se aude un sunet de refulare sub presiune a aerului, un "pff" intermitent, cam greu de reperat cu capota inchisa. Motorul in astfel de situatie trebuie sa fie murdar in jurul injectorului respectiv. Dupa ce se de capacul de plastic (ornamentul) de pe motor se va observa ca in jurul injectorului cu pricina se aduna o "pasta" de consistenta smoalei. Operatia este extrem de simpla. Se scoate injectorul, se curata cavitatea, se da de 2-3 ori la automat cu injectorul scos, se schimba saiba, se monteaza injectorul. Manopera dureaza in jur de 30-40 min si se poate intinde pana la o ora cu tot cu de/montat ornament motor. Consumul este NORMAL sa creasca in aceasta situatie, deoarece motorul functioneaza practic in 3,75 pistoane, dar consuma cat pentru 5 pistoane, iar mirosul este dat de motorina neconsumata din injectorul de care am vorbit. ------ D A R ! ! ! Este prea putin probabil ca un motor de litraj mic sa faca fatza unei astfel de probleme. S-ar putea ca mirosul sa provina de la motorina de "retur". E posibil ca un "furtunash" (sunt cateva asezate sub acelasi capac de care vorbeam mai sus) sa fie fisurat, iar pe acolo sa picure motorina. In acest caz este floare-la-ureche! Se inlocuieste furtunasul respectiv, se spala motorul, si GATA. In cazul in care nu ati simtit o diminuare a puterii motorului va sfatuiesc sa ii bagatzi in pi#da masii pe cei ce v-au spus de "saiba". Sper ca v-am ajutat, va salut din timisoara: publicitatea este interzisa pe forum |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 05:04 PM |