Aditivi ulei motor |
This topic is about Aditivi ulei motor, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Aditivi ulei motor |
Aug 14 2008, 02:53 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 722 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.664 |
"Duralube - este pe baza de rasina cu clor - not a good thing. Este super pentru lubrifiere dar nu in motoare. La temperatura mare se descompune si blocheaza filtre si canale de ulei. De aceea am refuzat sa-l comercializez pe piata Romana (Duralube nu este foarte happy cu distribuitorul din Romania si cauta pe altcineva). Aveau o oferta beton de marketing si altele dar produsul nu este un produs profesional, mai degraba pentru masini de taiat iarba. Testul adevarat la orice produse din astea sunt in regimul industrial. Eu cautam ceva produse de genul asta, dar vero pentru distributie in Romania. Am semnat acuma 3 saptamani un contract cu Prolong Super Lubricants www.prolong.com, pentru tratamentele lor de motor. Puteti citi stuff si la www.prolong.it. Au produse si experiente extensiva in regim industrial si clienti actuali include De Beers Diamons (minele de diamante in Africa), Caterpillar, Komatsu, Liehberer. Prolong este folosit in masini normale dar si in conditii atroce, minele de cupru din Chile, carbune in China. In america dau garantie pe motor for life daca folosesti prolong la fiecare 15,000 km. Se da garantie pe orice piesa de motor care are tangenta cu uleiul (nu stiu acuma, am undeva o lista..vibrochen, tacheti, cuzineti, pistoane, ax cu came, etc.). De asemenea mai au si citeva chestii f. bune de cosmetica, produse unice. Daca va uitati pe fisa tehnica la Prolong Engine Treatment, o parte din ingrediente sunt secrete. Eu mi-am adus cam la fiecare import, cite 3-4 prolong pentru masina mea. Este un Ford Explorer 5.0 L din 98, are 190,000 km si nu am avut, never, probleme cu motorul in nici un fel. Nu tu zgomot, nu tu batai sau fum." Fara sa vreau sa fac reclama, eu mi-am comandat doua bidoane de 350 g de Prolong pentru masinile mele, la firma din Cluj care le importa si le-am primit in 24 de ore prin curier. Pret promotional 138 lei. O sa le pun in ulei si o sa va povestesc cat de happy vor fi motorasele mele. -------------------- Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!
Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007 Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005 |
|
|
Feb 25 2013, 06:42 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Regulamentul UN ECE R85, dupa care s-a facut masurarea puterii in testul TUV e pentru determinarea puterii nete a motorului la flasa, nu a puterii la roti. Sper ca nu ii considerati pe cei de la laborator amatori. Deci, cum spuneam, motorul BWM era substandard (dupa doar doi ani ) cand a fost preluat si in limitele de toleranta dupa aditivivare (regulamentul ala din 58 spune ca o eroare de 1.5% din putere e acceptabila).
Pointa taken, sa admitem ca motorul nu era in rodaj, desi e totusi pacat ca nu e precizat kilometrajul, care mi se pare un parametru mai important decat data inmatricularii. Raportul a fost publicat in 2008, insa asta nu inseamna in mod necesar ca testul a fost facut tot atunci, insa banuiesc ca totusi nu le-a luat 2 ani ca sa faca testul si sa scrie raportul respectiv. Renunt la ipoteza motorului in rodaj, nu insa a unui motor care dintr-un motiv oarecare era substandard. 3 Testul cu mercedesul e irelevant din motivele expuse, care n-au nicio legatura cu numarul e feedbackuri negative, sau pozitive pe care le are firma respectiva. Nu creau sa amestecam testele cu feedbackurile clientilor, sunt lucruri diferite. Oricum, m-am spus ca aditivul e daunator. Nici macar nu spun ca nu functioneaza, spun doar ca exista putine informatii obiective si alea ridica unele semne de intrebare. Personal am foarte mari dubii ca sunt multi nebuni care sa fi pus un aditiv si apoi sa faca un schimb de ulei la 60-120kkm, sau 300kkm asa cum a facut domnul Volkers, mai ales incepand de acum 63 ani cand intervalul de schimb era de 5kkm. Si asta cu atat mai mult cu cat au completat deci cu adivi, si au schimbat si filtrele.. deci, credeti ca sunt multi care pun un aditiv in masina, apoi merg la service sau la ei in garaj, schimba filtrul insa colecteaza uleiul vechi si il baga inapoi in motor, si completeaza aditivul? Asta mai ales acum 30 ani sa zicem, cand inca se purta uleiul mineral care costa infim? Din pacate nu inteleg germana, si nici nu pot traduce bmp-uri cu google.. This post has been edited by James Kilowatt: Feb 25 2013, 06:55 PM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 07:05 PM |