Aditivi ulei motor |
This topic is about Aditivi ulei motor, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Aditivi ulei motor |
Aug 14 2008, 02:53 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 722 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.664 |
"Duralube - este pe baza de rasina cu clor - not a good thing. Este super pentru lubrifiere dar nu in motoare. La temperatura mare se descompune si blocheaza filtre si canale de ulei. De aceea am refuzat sa-l comercializez pe piata Romana (Duralube nu este foarte happy cu distribuitorul din Romania si cauta pe altcineva). Aveau o oferta beton de marketing si altele dar produsul nu este un produs profesional, mai degraba pentru masini de taiat iarba. Testul adevarat la orice produse din astea sunt in regimul industrial. Eu cautam ceva produse de genul asta, dar vero pentru distributie in Romania. Am semnat acuma 3 saptamani un contract cu Prolong Super Lubricants www.prolong.com, pentru tratamentele lor de motor. Puteti citi stuff si la www.prolong.it. Au produse si experiente extensiva in regim industrial si clienti actuali include De Beers Diamons (minele de diamante in Africa), Caterpillar, Komatsu, Liehberer. Prolong este folosit in masini normale dar si in conditii atroce, minele de cupru din Chile, carbune in China. In america dau garantie pe motor for life daca folosesti prolong la fiecare 15,000 km. Se da garantie pe orice piesa de motor care are tangenta cu uleiul (nu stiu acuma, am undeva o lista..vibrochen, tacheti, cuzineti, pistoane, ax cu came, etc.). De asemenea mai au si citeva chestii f. bune de cosmetica, produse unice. Daca va uitati pe fisa tehnica la Prolong Engine Treatment, o parte din ingrediente sunt secrete. Eu mi-am adus cam la fiecare import, cite 3-4 prolong pentru masina mea. Este un Ford Explorer 5.0 L din 98, are 190,000 km si nu am avut, never, probleme cu motorul in nici un fel. Nu tu zgomot, nu tu batai sau fum." Fara sa vreau sa fac reclama, eu mi-am comandat doua bidoane de 350 g de Prolong pentru masinile mele, la firma din Cluj care le importa si le-am primit in 24 de ore prin curier. Pret promotional 138 lei. O sa le pun in ulei si o sa va povestesc cat de happy vor fi motorasele mele. -------------------- Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!
Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007 Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005 |
|
|
Feb 25 2013, 06:13 PM
Post
#2
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 21-February 13 Member No.: 140.985 |
Sper ca nu sunteti asa de sceptic (doamne fer paranoic) in toate domeniile ale vietii, altfel nu ati mai bea apa "potabila" de la robinet, nu ati mai consuma nici o mancare trecuta prin orice proces industrial, nu v-ati insura niciodata daca ati avut vreun esec cu o prietena sau sotie, nu l-ati mai crede pe nici un medic despre medicamentele prescrise (din cate malpraxis am auzit pana acuma), si cred ca asi putea insirui ore intregi suspiciunile din viata tuturora.
In schimb vreau sa remarc cateva lucruri care le-ati sesizat gresit: 1. In test TÜV este trecuta varsta BMW Z4 -"Data primei înmatriculãri: 06 iunie 2006"-, deci avea doi ani cand sa facut testul. (este aberant sa crezi ca avea 0 km) 2. Puterea motorului la momentul predarii la TÜV este absolut normala daca a avut doar 186 KW, deoarece acel 193,3 KW dat de producatorul autovehiculului este obtinuta in conditii de laborator pe banc de proba, si nu la roti pe asfalt. Cea mai buna dovada este daca va uitati la cea mai noua motocicleta a firmei respective, o sa va mirati pentru ca reclama lor principala la aceasta motocicleta este ca puterea de 200 CP sa masurat la roata si nu la vibrochen. 3. Daca acel test pe Mercedes ar fi asa de irelevant cum spuneti dvs, sunt convins ca in acest aproximativ 63 de ani sar fi intamplat o sumedenie de gripari de motor din cauza aditivului. Sunt convins ca nu putem presupune nici prin absurd, ca toti cei care au parcurs in atatia ani de zile minimum 60 - max 120 000 km, au avut scurgeri de ulei, si au tot completat cu ulei nou. 4. Fondatorul companiei Otto Mathe, este si momentan cetatean de onare a orasului Salzburg, si sunt doua muzee, una in Wiena si unul in Hamburg unde sunt expuse inventiile domniei sale. http://www.youtube.com/watch?feature=playe...p;v=H3Vm7LSx5fQ Va mai dau ceva de "digerat": Oil_test.bmp ( 11.08MB ) Number of downloads: 3 Oil_Test_2.bmp ( 11.08MB ) Number of downloads: 2 Cu respect |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 04:03 PM |