Aditivi ulei motor |
This topic is about Aditivi ulei motor, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Aditivi ulei motor |
Aug 14 2008, 02:53 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 722 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.664 |
"Duralube - este pe baza de rasina cu clor - not a good thing. Este super pentru lubrifiere dar nu in motoare. La temperatura mare se descompune si blocheaza filtre si canale de ulei. De aceea am refuzat sa-l comercializez pe piata Romana (Duralube nu este foarte happy cu distribuitorul din Romania si cauta pe altcineva). Aveau o oferta beton de marketing si altele dar produsul nu este un produs profesional, mai degraba pentru masini de taiat iarba. Testul adevarat la orice produse din astea sunt in regimul industrial. Eu cautam ceva produse de genul asta, dar vero pentru distributie in Romania. Am semnat acuma 3 saptamani un contract cu Prolong Super Lubricants www.prolong.com, pentru tratamentele lor de motor. Puteti citi stuff si la www.prolong.it. Au produse si experiente extensiva in regim industrial si clienti actuali include De Beers Diamons (minele de diamante in Africa), Caterpillar, Komatsu, Liehberer. Prolong este folosit in masini normale dar si in conditii atroce, minele de cupru din Chile, carbune in China. In america dau garantie pe motor for life daca folosesti prolong la fiecare 15,000 km. Se da garantie pe orice piesa de motor care are tangenta cu uleiul (nu stiu acuma, am undeva o lista..vibrochen, tacheti, cuzineti, pistoane, ax cu came, etc.). De asemenea mai au si citeva chestii f. bune de cosmetica, produse unice. Daca va uitati pe fisa tehnica la Prolong Engine Treatment, o parte din ingrediente sunt secrete. Eu mi-am adus cam la fiecare import, cite 3-4 prolong pentru masina mea. Este un Ford Explorer 5.0 L din 98, are 190,000 km si nu am avut, never, probleme cu motorul in nici un fel. Nu tu zgomot, nu tu batai sau fum." Fara sa vreau sa fac reclama, eu mi-am comandat doua bidoane de 350 g de Prolong pentru masinile mele, la firma din Cluj care le importa si le-am primit in 24 de ore prin curier. Pret promotional 138 lei. O sa le pun in ulei si o sa va povestesc cat de happy vor fi motorasele mele. -------------------- Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!
Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007 Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005 |
|
|
Feb 24 2013, 08:31 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Intamplator am scris la BMW in legatura cu un alt aditiv pe baza de molibden si nu am primit niciun raspuns.
Primul test e interesant. Desi paranoic cum sunt, pot gasi imperfectiuni: nu scrie de exemplu cati km avea motorul in momentul preluarii de catre laboratorul TUV. Daca era nou, atunci testul era irelevant. Chiar si daca nu era nou, ar fi trebuit rulat in conditii controlate inainte de primul test cel putin pe durata unui shimb de ulei pentru a evita unele dubii legate de adaptarea unui ECU de exemplu. Masina mea dupa ce a rulat 7000km (si o repriza de circuit, plus o liniuta cu Halbasus ) si-a schimbat cuplul si puterea (in bine) mai mult decat cea din testul TUV (am masurat pe dyno). MAi mult, dupa efectuarea testului cu aditiv, as fi facut un schimb de ulei si repetam masuratorile sa zicem din 5 in 5kkm, pentru a vedea daca efectul se disipeaza sau nu... .. daca efectul ramane chiar si la 15kkm dupa inlaturarea aditivului ar fi fost fiind un indiciu ca efectul ar putea fi datorat altui factor. In felul acesta putea fi verificata si dozarea recomandata din manual (chiar daca nu era obligatoriu). Insa daca efectul ar fi fost negativ dupa inlaturarea aditivului is revenirea la ulei normal era un semnal de alarma. Oricum, la genul atsa de teste ma refeream, din pacate sunt cvasiinexistente pe net. Inclusiv dupa ce l-ati pus, am incercat sa-l caut dupa numarul raportului si tot n-a aparut... sincer nu inteleg de ce TUV insista sa fie tinute secrete. N-am spus niciodata ca sunt false, am spus ca eu ca un fazan oarecare n-am nicio speranta sa le gasesc de unul singur. Al doilea test, e irelevant, cel care a facut cu mercedesul 300kkm cu un schimb de ulei. In primul rand acel motor "impecabil" era destul de praf conform raportului (avea nevoie de reparatii destul de serioase), in al doilea rand poate si fara aditivi (doar completate pierderile de ulei, asa cum a fost completat si pierderea de aditiv) ar fi fost in aceeasi stare daca era rulat la fel, si in al treilea rand totul se bazeaza pe cinstea domnului Volkers, care NU este aganjat TUV. LE Referitor la certificatele de calitate TUV, ramane cum am stabilit... de acord, restrang nu tot ce face TUV e doar forma. Insa certificatele in sine asta sunt. Aici un produs certificat TUV care duce la 10% scadere de consum, spulbera aditivii http://www.magnofuel.ro/subpage.php?id=14 LE2 BMW-ul alora de la TUV la primul test (fara aditiv) era substandard. In loc de 195kw avea 186 cand a fost preluat de TUV. Cu acat mai mult ar fi trebuit sa investigheze ceva mai mult inainte sa traga o concluzie. Chiar si cu aditiv, tot sub putere era, cu diferente nesemnificative. Emisiile de CO2 sunt in ambele cazuri peste cele mult peste standard, ceea ce desi e offtopic, arata cat de reprezentative sunt cifrele astea "omologate". TUV pretinde ca si testul lor e conform normelor. Cu toate astea, in carte BWM Z4 de 3kile emite 192k/km, in testele celor de la TUV sunt la 260 cu aditiv si 270 fara. Nasol. Pinguinii sunt la curent? Repet, sunt offtopic, nu critic testul TUV, insa asta imi intareste convigerea ca cifrele de emisii poluante din carte sunt absolut irelevante (chiar si daca CO2-ul nu e tocmai emisie poluanta in sensul strict al termenului). Si mai interesant cu cat emissile de CO sau NOx sunt foarte bune, comparativ cu cele permise de norma Euro4 in vigoare la momentul ala. This post has been edited by Diesel: Feb 24 2013, 10:31 PM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 05:02 PM |