Aditivi ulei motor |
This topic is about Aditivi ulei motor, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Aditivi ulei motor |
Aug 14 2008, 02:53 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 722 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.664 |
"Duralube - este pe baza de rasina cu clor - not a good thing. Este super pentru lubrifiere dar nu in motoare. La temperatura mare se descompune si blocheaza filtre si canale de ulei. De aceea am refuzat sa-l comercializez pe piata Romana (Duralube nu este foarte happy cu distribuitorul din Romania si cauta pe altcineva). Aveau o oferta beton de marketing si altele dar produsul nu este un produs profesional, mai degraba pentru masini de taiat iarba. Testul adevarat la orice produse din astea sunt in regimul industrial. Eu cautam ceva produse de genul asta, dar vero pentru distributie in Romania. Am semnat acuma 3 saptamani un contract cu Prolong Super Lubricants www.prolong.com, pentru tratamentele lor de motor. Puteti citi stuff si la www.prolong.it. Au produse si experiente extensiva in regim industrial si clienti actuali include De Beers Diamons (minele de diamante in Africa), Caterpillar, Komatsu, Liehberer. Prolong este folosit in masini normale dar si in conditii atroce, minele de cupru din Chile, carbune in China. In america dau garantie pe motor for life daca folosesti prolong la fiecare 15,000 km. Se da garantie pe orice piesa de motor care are tangenta cu uleiul (nu stiu acuma, am undeva o lista..vibrochen, tacheti, cuzineti, pistoane, ax cu came, etc.). De asemenea mai au si citeva chestii f. bune de cosmetica, produse unice. Daca va uitati pe fisa tehnica la Prolong Engine Treatment, o parte din ingrediente sunt secrete. Eu mi-am adus cam la fiecare import, cite 3-4 prolong pentru masina mea. Este un Ford Explorer 5.0 L din 98, are 190,000 km si nu am avut, never, probleme cu motorul in nici un fel. Nu tu zgomot, nu tu batai sau fum." Fara sa vreau sa fac reclama, eu mi-am comandat doua bidoane de 350 g de Prolong pentru masinile mele, la firma din Cluj care le importa si le-am primit in 24 de ore prin curier. Pret promotional 138 lei. O sa le pun in ulei si o sa va povestesc cat de happy vor fi motorasele mele. -------------------- Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!
Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007 Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005 |
|
|
Feb 23 2013, 10:10 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Interesant... am citit cu google testul pentru ulei de motor
http://mathy.ro/fileadmin/user_upload/medi...u_hh_m_unim.pdf Insa din pacate nu se incadreaza la ce am cerut... as vrea sa vad un test independent integral, si nu un rezumat facut de producator la un test comandat probabil tot de producator. Insa nu ma deranjeaza ca testul e comandat de producator, insa chiar si asa mi-ar fi placut sa vad raportul original si nu rezumatul facut de mathy. Raport pe care nu lam gasit rnicaieri, linkul catre "original report" nu duce catre raportul facut de tuhh ci catre siteul mathy germania. Dispozitivul de test folosit de tuhh NU este un motor ci pe un dispozitiv de laborator, cu care au masurat de exemplu uzura unei piese prin frecarea prin alunecare cu un cilindru, la o presiune contolata. Insa extrapolarea la motor, la testul de "run-in" si asa mai departe nu este explicata nicaieri. Nici macar nu precizeaza pe ce motor au testat sau au "simulat". Nu e precizata nici temperatura. Testul a durat o ora, iar una din intrebarile pe care le-am avut de la inceput se refera la interactiunea intre aditivul nou si cel deja prezent in motor, care nu poate fi masurata intr-o ora (si doar la rece). O concluzie care nu e scrisa nicaieri insa e vizibila e de exemplu faptul ca pentru "motorul" testat specificatia uleiului are un impact mult mai dramatic la uzura decat prezenta aditivului, uita-te la diferentele intre uleiul 15w40 si 5w40, fara aditivi.... Iar la sfarsit se termina feedback de utilizatori, chestie care n-are ce cauta intr-un test... scuze, insa e reclama pura. trebuie sa mai diger chestia aia cu presiunea critica.... -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Feb 24 2013, 01:00 AM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 21-February 13 Member No.: 140.985 |
LE: Nu folositi butonul Quote cand citati mesajul imediat anterior !
Stimate James Kilowatt, Pe bune nu stiu ce inseamna pentru dvs. un test independent?! La un momendat scrieti ca daca e comandat de producator atunci nu este valabil, iar in continuare scrieti ca in urma urmei pote fi bun si un test platit de producator. Raportul original se poate cere de la producator prin email. In caz contrar mai vad doar o singura solutie, strangeti bani si comandati dvs. un test. Eu pana acuma am fost convins ca TÜV, DEKRA, si TUHH sunt institutii de acreditare independente, indiferent de unde vine banii. Firma antreprenor MATHY a fost fondat in Austria in anul 1950 si mutat in Germania in 1992. Din 1994 produsele au fost si sunt testate incontinu de TÜV si alte institutii. Detalii aici: http://www.mathy.ro/index.php?id=724, https://www.mathy.de/mathy/unternehmensgeschichte.html Eu sunt convins daca ar fi existat orice dubiu sau proces in atatia ani de zile in legatura cu aceste produse, ar fi plina presa germana si chiar internationala. Cea mai buna dovada a calitatii ridicate este ca uleiul normal aditivat cu Mathy M -pe langa mentenanta auto- poate prelungi viata uleiului cu pana la minimum 60 000 km, dar cu schimbarea filtrului cum prevede producatorul autoturismului. http://www.shop-mathy.ro/item.php?iid=1 Va mai dau niste lucruri de digerat: PE_8141.604.08_Kraftstoff_16.10.08.pdf ( 283.32K ) Number of downloads: 3 12_02_14_Rezultatul_verific_rii_var_1_t_v.pdf ( 214.97K ) Number of downloads: 8 070426_ref_stern_fb.pdf ( 265.75K ) Number of downloads: 5 12_07_11_074026_ref_stern_fb_RO.pdf ( 54.42K ) Number of downloads: 7 . Cu respect This post has been edited by DORU: Feb 24 2013, 02:05 PM |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 01:40 PM |