IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

In ce masina vreti sa va aflati?

This topic is about In ce masina vreti sa va aflati?, the author, ncristi, wrote about: In ce masina vreti sa va aflati /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" /> ? http://www.youtube.com/watch?v=86 ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> In ce masina vreti sa va aflati?
ncristi
post May 28 2008, 08:49 PM
Post #1


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



In ce masina vreti sa va aflati smile.gif ?


http://www.youtube.com/watch?v=86M_fV-1yKY

Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurentiu
post May 28 2008, 11:13 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.204
Joined: 19-September 02
From: Bucuresti
Member No.: 6.478



Fii serios!
Asta-i test? biggrin.gif


--------------------
Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post May 29 2008, 07:03 AM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



Incercarea din filmulet arata cat de mult s-a schimbat modul de proiectare al masinilor moderne fata de cele proiecate acum ceva ani. Mai demonstreaza faptul ca nu mereu ceva "mare" care nu are gandit un sistem de disipare de energie poate fi mai sigur de cat ceva "mic" insa la care este gandit corect mecanismul de disipare a energiei.

Tot ceva interesant am vazut - pe canalul "explorer" parca - cum puteai muri intr-o masina americana de prin anii 60-70. Chiar daca masina era un "mamut" de metal numarul victimelor in cazul unor incidente minore (40-50km/h) era foarte mare.

Dupa parerea mea filmultetul nu incrimineza volovo - marca recunoscuta pentru inovatiile in domeniul sigurantei (tocami de aceea a si fost ales probabil un volo) ci arata diferenta de cum sunt gandite masinile atunci si cum sunt gandite acum.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian55
post Jun 15 2008, 10:07 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 545
Joined: 14-May 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 46.840



Mereu am crezut ca acele teste NCAP sunt niste mari prostii facute pentru marketing. Se pare ca totusi nu e chiar asa. Recunosc, eu unul am pus banii pe volvo, nu pe modus mellow.gif


--------------------
Multe masini cu multe turbine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurentiu
post Jun 16 2008, 01:54 AM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.204
Joined: 19-September 02
From: Bucuresti
Member No.: 6.478



Din start testul este compromis. Daca n-ai ce face, buseste doua masini si vezi care scapa mai intreaga.
Este aberant sa compari o masina cu tehnica din ziua de azi cu una care are o tehnica de cel putin 15 ani (940 a aparut in 1991),fie si in domeniul sigurantei. Uitati-va unde erau masinile la Euro NCAP cand a aparut asociatia asta (acum mai bine de 10 ani) si unde sunt acum.Volvo nu are airbaguri, nu are ranfosari ale caroseriei, nu s-a mers pe principiul unei celule de siguranta... lucru normal pentru perioada aceea de fabricatie.
Si ca sa fiu rautacios tongue.gif , sa se faca un crush test intre S80 si un camion Renault de 50-60000 de mii de euro si sa vedem cum se comporta S80-ul.


--------------------
Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Jun 16 2008, 07:14 AM
Post #6


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



E corect ceea ce zici tu smile.gif
Insa propietarii de modele vechi cum este acesta la Volvo considera ca daca au tabla groasa de x mm si o masa totala >1.5tone, scapa cu viata dintr-un accident. Uite ca nu e asa biggrin.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krondet
post Jun 17 2008, 06:57 AM
Post #7


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 460
Joined: 6-October 07
From: Galati
Member No.: 114.960



QUOTE (mike.omega @ Jun 16 2008, 07:14 AM) *
E corect ceea ce zici tu smile.gif
Insa propietarii de modele vechi cum este acesta la Volvo considera ca daca au tabla groasa de x mm si o masa totala >1.5tone, scapa cu viata dintr-un accident. Uite ca nu e asa biggrin.gif


parca s-ar face diferenta intre un T90 (made in romania) cu tabla de 10 cm, si un Abrams cu blindaj ceramic ninja.gif


--------------------
primul pas catre o masina, incepe cu o Dacie
aventura continua cu SEAT IBIZA 1.4 85Cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Jun 17 2008, 08:00 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



QUOTE (laurentiu @ Jun 15 2008, 08:54 PM) *
Si ca sa fiu rautacios tongue.gif , sa se faca un crush test intre S80 si un camion Renault de 50-60000 de mii de euro si sa vedem cum se comporta S80-ul.


Probabil ca nu o sa aflam niciodata smile.gif

Inca o data...filmuletul este unul educativ. Cati romani gandesc ca daca masina este mare si are "tabala groasa" insemna ca nu are moarte?
Nu are nici o treba cu volvo si renault si alte chetii. Au ales modus probabil din cauza faptului ca a fost prima masina din clasa mica cu 5 stele (putea fi oricare alta masina din clasa mica) si volvo pentru ca la vremea ei reprezenta un etalon in ceea ce insemana siguranta (caz in care putea iarasi sa alega orice alta masina - in perioada aceea doar volvo cred ca-si punea problema imbunnatatirii sisgurantei).

PS
Surprinzator S80 are doar 4 stele la siguranta ? unsure.gif

http://www.euroncap.com/tests/volvo_s80_2000/55.aspx


This post has been edited by ncristi: Jun 17 2008, 08:02 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurentiu
post Oct 14 2008, 12:58 PM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.204
Joined: 19-September 02
From: Bucuresti
Member No.: 6.478



Stim cu totii ca teste facute de EuroNCAP sau ADAC nu au vreo relevanta. Din pacate, adevaratele teste de siguranta se dau pe sosele. Volvo a analizat vreo 30 000 de accidente atunci cand a proiectat actualul S40. Asta mi se pare ceva deosebit, nu faptul ca S80 sau S60 de exemplu au luat 4 stele la EuroNcap. Stiu un caz in care un S60 s-a lovit cu 120 km/h de un cap de pod. Toata masina pana la montantul A a fost facuta praf, iar soferul a scapat doar cu piciorul rupt.
Si ca sa fiu din nou rautacios ( tongue.gif ), as vrea sa vad noua Laguna intr-o astfel de situatie si apoi sa se bata cei de la Renault "cu pumnul in piept" ca au cele mai sigure masini din lume.


--------------------
Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Oct 14 2008, 08:31 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Testele au foarte mare relevanta, numai ca intradevar e greu se spus ce se intimpla intr-un accident la intimplare. Dar pe medie e mai bine s afii in masina cu stele mai multe daca ai de gind sa dai cu masina in pom. Iar daca vrei sa dai in altul, preferabil sa fii in masina mai grea.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Oct 14 2008, 10:45 PM
Post #11


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Eu nu sunt foarte convins de relevanta testelor astea standard, la o singura viteza. O masina "optimizata" pentru 64km/h s-ar putea sa fie dezastru total la 80 sau 120. La o viteza data, e important sa ai o masina suficient de fragila incat sa absoarba maximul de energie si suficient de rigida incat sa nu te faca piftie. Teoretic optimizarea asta ar putea-o face si un soft...
Insa o masina "nimerita" pentru 80km/h (sa zicem Honda Accord whistling.gif ) s-ar putea sa aiba rezultat mai prost la NCAP decat gama reno (fiind mai rigida si absorband la 64 la putin deca un reno, din reno te dai jos fluierand insa asta iti face niste cucuie), insa la 100 sa fie mult superioara (adica o saptamana de spitalizare in loc de trei luni biggrin.gif).
Ar fi bine ca testele astea sa se faca pe o gama mai larga de viteze. Eu nu sunt sigur ca stele ncap au vre-o relevanta la 90 sau la 130 la ora.

Chestia pe care o spune Ozz cu intratul in pom mi-ar placea sa o vad confirmata de o statistica facuta de cineva independent...sa zicem, o societate de asigurari care are informatiile deja in excel rolleyes.gif

This post has been edited by James Kilowatt: Oct 14 2008, 10:49 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Oct 14 2008, 11:10 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



QUOTE (ozz86651 @ Oct 14 2008, 02:31 PM) *
Iar daca vrei sa dai in altul, preferabil sa fii in masina mai grea.

si sa mearga cu viteza cit mai mare, ca sa aiba energie mai bunicica wink.gif


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Oct 15 2008, 12:58 AM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Sint perfect de acord cu JK, doar ca eu cred ca viteza aia de 64kmh nu-i intimplatoare, probabil statistic vorbind aia e viteza de impact predominanta. De aia am zis ca IN MEDIE stai mai bine in masina cu mai multe stele, dar nu in fiecare caz in parte. Masina si-ar putea ajusta ridigiditatea in mers cred eu smile.gif.
@20krpm: evident mai trebuie si niste tzepe, lanci, lame care sa iasa din masina ca-n madmax smile.gif.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 8th May 2024 - 01:51 AM