Pozitia pedalelor de frina si ambreiaj |
This topic is about Pozitia pedalelor de frina si ambreiaj, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Pozitia pedalelor de frina si ambreiaj |
Jun 30 2004, 08:56 PM
Post
#1
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Am vazut un videoclip cu Formula Unu al anilor 80-90 (1988-1990-1991) sind inca mai aveau cutii manuale. La o masina normala, pozitia pedalelor este AMBREIAJ-FRINA-ACCELERATIE Ei bine, in clipul pe care l-am vazut...era FRINA-AMBREIAJ-ACCELERATIE Frina se apasa cu piciorul sting si cind se apasa pe frina mai mult ambreiajul se misca si el. De fapt asta se poate realiza foate simplu cu o pirghie...dupa ce pedala de frina a avut o cursa mai mare de X cm, pirghia apasa si pedala de ambreiaj. Credetzi ca v-atzi descurca mai bine cu pedalele dispuse altfel ? Sau cu asemenea sistem ? (PS chiar daca teoretic masinile cu cutii automate se conduc cu un picior...eu folosesc stingul pt frina. Daca frinez cu dreptul...ai toate sansele sa te terzesti cu nasul in parbriz) -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Jul 1 2004, 03:48 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 2-June 04 Member No.: 26.859 |
Atunci ti-ai raspuns singur la intrebarea cu inversarea pedalelor. Si la noi sunt probleme de trafic, cand prinzi 2 chiar 3 stopuri, atunci m-i se pare firesc sa o "parkezi", dar eu ma refeream la situatii de aproape stop-and-go. Probabil ca nici cei din masinile respective nu erau foarte familiarizati cu clasicul PRND si ca sa nu aiba probleme sau din ignoranta plimba schimbatorul
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 12:19 AM |