IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Pozitia pedalelor de frina si ambreiaj

This topic is about Pozitia pedalelor de frina si ambreiaj, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> Pozitia pedalelor de frina si ambreiaj
f1anatic
post Jun 30 2004, 08:56 PM
Post #1


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Am si eu o curiozitate mica...

Am vazut un videoclip cu Formula Unu al anilor 80-90 (1988-1990-1991) sind inca mai aveau cutii manuale.

La o masina normala, pozitia pedalelor este AMBREIAJ-FRINA-ACCELERATIE

Ei bine, in clipul pe care l-am vazut...era FRINA-AMBREIAJ-ACCELERATIE

Frina se apasa cu piciorul sting si cind se apasa pe frina mai mult ambreiajul se misca si el. De fapt asta se poate realiza foate simplu cu o pirghie...dupa ce pedala de frina a avut o cursa mai mare de X cm, pirghia apasa si pedala de ambreiaj.

Credetzi ca v-atzi descurca mai bine cu pedalele dispuse altfel ? Sau cu asemenea sistem ?

(PS chiar daca teoretic masinile cu cutii automate se conduc cu un picior...eu folosesc stingul pt frina. Daca frinez cu dreptul...ai toate sansele sa te terzesti cu nasul in parbriz)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
f1anatic
post Jun 30 2004, 10:24 PM
Post #2


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Pai parca in 1998 McLAren Mercedes F1 Team venise cu o inventzie de 2-3 pedale de frina, care frinau selectiv rotzile pe spate - control tractinue, directie (pivotare in jurul unei rotzi pe spate) ca s-au pins astia de la Ferrari si au avut grija sa fie interzise. Vedetzi voi...la sfirsitul lui 1997 McLaren reusise sa fie declarate ilegale aripioarele din material flexibil pe care Ferrari le construise si care le dadea diferite performantze aerodinamice la viteze diferite.

Nu-i tot dracul ala mah BERE, adica HALBA. Dreptul ar fi pentru acceleraztie si stingul pentru restul...eu asa vad normal. Acum cind pui frina trebuie sa apesi si cu stingul si cu dreptul.

Nu stiu, eu m-am invatzat asa si sincer plec de pe loc mai repede...ridic usor pe stingul de pe frina si am dreptul pus pe acceleratzie... decit sa ma apuc sa-mi plimb picioarele prin masina...De-aia am 2 copane, ca sa le folosesc pe amindoua.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th April 2024 - 09:31 PM