Citroen C5, Model 2008 |
This topic is about Citroen C5, the author, mike.omega, wrote about: Asta pentru ca nu pun accentul pe materiale usoare ci pun accentul pe materiale cat mai reziste in caz de impact, din ce am observat eu... C4 HDI(1.6) ... To read more just scroll down
Citroen C5, Model 2008 |
Jun 20 2008, 08:40 PM
Post
#21
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
C4 HDI(1.6) are 1400 kg in talon.... pe cand un passat are ~1500kg daca nu ma insel. C3 1.1i are in talon 1100kg cand mai toate din clasa mica au 1000kg sau mai putin... PS: daca discutam despre motoare, doar cele diesel sunt actuale(ca noi e prea mult zis ), cele pe benzina sunt vechi antice si de demult si se simte nevoie de benzina+turbo, sau benzina dar mai modern. Toti au scos ceva pe piata care e diferit de MPI, pe cand PSA sta si doarme. -------------------- |
|
|
Jun 20 2008, 08:45 PM
Post
#22
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
De acord in privinta C5-ului, dar Accordul nou are 1400 kg, asta la un motor de 2 litri.
Cred totusi ca de vina e cutia de viteze, totusi un diesel de 170 cai pus pe un serie 5 scoate suta in vreo 8 secunde. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jun 20 2008, 08:50 PM
Post
#23
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Stati asa ca nici seria 5 nu-i usoara ca un fulg
M-am uitat pe site la bmw si un 525D are 1670kg, deci daca C5 are 1800 n-are chiar o tragedie, nu ca nu s-ar simti PS: Comparam Citroen cu BMW? -------------------- |
|
|
Jun 20 2008, 08:53 PM
Post
#24
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
De acord in privinta C5-ului, dar Accordul nou are 1400 kg, asta la un motor de 2 litri. Cred totusi ca de vina e cutia de viteze, totusi un diesel de 170 cai pus pe un serie 5 scoate suta in vreo 8 secunde. este adevarat ca eu ma raportez la diesel care pt accord in echiparea elegance(de mijloc) are 1610 kg. pt benzinar in eceeasi echipare si 2 litri are aproape 1500 kg: http://www.honda.de/content/automobile/mod...aten.php?mv=995 esti un pic superficial mike pai dieselul bmw are 3 litri chiar daca se cheama 525, C5 cu dieselul de 2.7 litri are deja peste 1850 kg care inseamna aprox 200 kg diferenta. poate cele 1800 kg ale dieselului de la C5 de 2.2 litri ar trebui comparate cu kg pe care le are 520 d si atunci ar iesi peste 200 kg diferenta. p.s. comparam dar greutatea. This post has been edited by AZAZEL: Jun 20 2008, 08:56 PM -------------------- |
|
|
Jun 20 2008, 09:01 PM
Post
#25
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 118 Joined: 21-February 07 From: Bucuresti Member No.: 99.952 |
raportu kg cal putere este in jur de 11 cea ce nu e prea rau nici prea bine>este o masina de confort nu este o masina cu valente sportive honda nu mai stiu in ce regiune se mai numeste>bmw japonez cel putin asa am auzit ps:nu stiu franceza am pus si pt motorizarile puternice This post has been edited by t99959: Jun 20 2008, 09:06 PM
Attached File(s)
Clipboard01.jpg ( 439.88K )
Number of downloads: 21
Clipboard02.jpg ( 437.16K ) Number of downloads: 13 -------------------- Chevy Aveo 1.4 Albastru Sport
|
|
|
Jun 20 2008, 09:02 PM
Post
#26
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
m-am uitat acum: un audi a8 cu 3litri diesel si cu tractiune integrala si cutie automata tiptronic (astea doua sunt grele) cantareste 1845 kg.
deci , rectificam citroenul C5 joaca in liga lui audi a8, seria 7 si mercedes S in ceea ce priveste greutatea. BTW de ce daca trec 5 min nu se mai poate edita un mesaj ? pai de ce nu citesti cu atentie ce se scrie pe forum : eu spuneam de diesel. ca asa si un urs de audi a8 cu cutie automata dar motor pe benzina si 6 cilindri (mai multi decat la C5-ul aratat de tine in link) cantareste 1690 kg la C5 pe benzina 6 cilindri inseamna 1800 kg. plus ca , pe pagina anterioara este un link pus de mine si este de pe site-ul oficial citroen din germania. acolo este greautatea tuturo tipuri de C5 indiferent de configuratie si vei gasi orice This post has been edited by AZAZEL: Jun 20 2008, 09:07 PM -------------------- |
|
|
Jun 20 2008, 09:07 PM
Post
#27
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
A8 are caroserie monococa de aluminiu deci hai sa nu comparam mere cu pere da?! Ca asa si XJ-ul de la Jaguar are o masa propie de toata jena
Asa... revenind la Citronel Hai sa comparam ce am condus ca parca e mai interesant! C4 cu 1.6 benzina are 1250-1270kg, nu mai stiu cat scria in talon. Deci o diferenta de 150 de kg intre cel pe benzina si cel pe HDI. Si cand ma gandesc ca eu am jante din aliaj usor si ailalta nu avea, parca... Si ca o observatie: odata chitit pe o masina parca nu m-ar mai interesa greutatea asa de mult, nu ca n-ar fi de neglijat! -------------------- |
|
|
Jun 20 2008, 09:10 PM
Post
#28
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
T 99959
vad ca datele difera destul de tare intre site-ul din germania si cel din franta. posibil sa fie diferente de echipament. This post has been edited by AZAZEL: Jun 20 2008, 09:11 PM -------------------- |
|
|
Jun 20 2008, 09:13 PM
Post
#29
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Mai mult ca sigur difera dotarile si numarul de nivele de dotari. Asta ma enerveaza pe mine. Cand la noi e promotie si iti dau ESP sau ceva de genu, in Franta dadeau gratis navigatie... ESP-ul fiind in standard de mult
-------------------- |
|
|
Jun 20 2008, 11:07 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Eu cred ca problema cum ca C5 are greutatea apropiata de Seria 5, este legata si de tehnologia de pe fiecare masina. Ma refer aici la proprietatile si calitatea materialelor din care este fabricata caroseria. Poate ca Seria 5, masina care este muuult mai scumpa decat C5 are caroseria din materiale mai usoare si cu aceleasi proprietati la impact ca ale unei table mai groase si mai grele, asa cum are C5.
-------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Oct 3 2008, 07:55 PM
Post
#31
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Ieri am condus C5.
Modelul era 2.2 HDI Exclusive, 173 cai cutie manuala 6 trepte. S-o iau pe rand: Parti bune: - modelul incredibil de elegant si cu un aer luxos nemaintalnit in clasa din care face parte (non-premium) - interior superb. Nu am altceva de spus aici, am spus totul. - scaune de mare clasa, cu reglaj inclusiv pentru jumatatea superioara a spatarului si masaj - tinuta de drum e un vis, suspensia aia hidropneumatica e ceva deosebit. Are reglaje sus/jos in anumite conditii de rulare si buton "sport" care chiar face ceva, masina are alta dinamica cu el activat. - volan demential, rar vezi ceva mai elegant - calitate a materialelor demna de premium, de fapt tot interiorul te duce cu gandul la asta. - motorul 2.2 care e foarte rafinat si se comporta bine pe masina. - insonorizarea excelenta - instalatia de sunet (cea de baza) surprinzator de buna. Nu va ganditi la "figuri", dar isi face treaba onorabil. Partile rele: - pretul... modelul testat costa 32000 euro. Iar in echiparea de varf cu motorul 2.7 HDI si cateva alte optionale duce la 40000... O mare problema de pozitionare pentru Citronel, parerea mea. Nu ca masina nu ar valora banii ceruti...pur si simplu nu vor fi multi "excentrici" care sa dea atata pe o masina frantuzeasca. - masa mare a masinii, care se repercuteaza in performantele medii si intr-un consum cam "aspru" (10,x% la masina de test, care ce-i drept avea doar vreo 200 km la bord si... era de test ). Si pe manevre bruste se simte cam greoaie, nu stiu daca suspensia e de vina sau inertia. Ok, concluziile mele sunt clare. Masina asta e mai premium decat toate non-premiumurile. Sincer, nici Accordul, nici Passatul, nici Alfa 159 nu mi-au lasat senzatia asta. Cine nu crede ce spun sa-si faca drum pe la o reprezentanta Citronel si sa testeze personal. Confortabila in exces, luxoasa pe alocuri, frumoasa cu adevarat, masina asta cred ca-si merita banii. Marele ei dezavantaj este lupta cu imaginea. Pozitionarea in piata va fi dificila in conditiile pretului exorbitant. De asemenea, trebuie sa se dovedeasca si fiabila, pentru ca nimeni nu vrea sa arunce atatia bani la o loterie. Dar prima impresie e excelenta. Agentul de vanzari mi-a declarat senin ca targetul noului C5 e Audi A6. Eu la fel de senin m-am abtinut sa nu rad... dar dupa test nu mai eram asa sigur ... Sigur ca nu clasa mare e vizata, dar un A4, desi lider in clasa la calitatea interiorului, ar putea fi in pericol de unde nici nu se astepta. Daca va cautati o masina care sa va faca sa traiti mai relaxat si mai fericit si nu aveti bani de un Mercedes sau Lexus... poate raspunsul sa fie C5. Nu am innebunit, nu m-a cumparat Tariceanu, pur si simplu am ramas foarte placut impresionat de masina. Da' tot Accord imi iau... na! This post has been edited by T u d o r : Oct 3 2008, 08:01 PM -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Oct 3 2008, 11:13 PM
Post
#32
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Exista C5 2.0HDI cu ceva dotari decente pe la 24-25000 Euro, nu ca s-ar compara cu lista luuuuuuuuunga(!) de dotari de la accord
M-am urcat si eu in el la inceputul lunii si pot pot spune ca e peste multi din clasa sa, dar sunt plin de obiectivitate, recunosc Nenea de la dealer stia el ceva, dar nu stia bine. Francezii de la Citronel fac pe nebunii si vor sa intre in DTM cu o masina care are la baza noul C5, pentru marketing in primul rand, dar si pentru a demonstra ca pot Si cum in DTM se bat cu clasa premium, de ce n-ar face asta si in vazari, si-au zis ei.... Pretul este exorbitant pentru modele de varf. In afara de 2.2HDI nicio motorizare nu e noua sau proaspata deci o parte din costuri e deja amortizata. Miscarea desteapta e ca ofera si versiuni(mai ieftine) fara suspensie reglabila, tocmai pentru a acoperi cat mai mult din piata. Eu am dubii ca o sa le iasa exact asa cum si-au propus, desi sunt fan -------------------- |
|
|
Oct 4 2008, 09:17 AM
Post
#33
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Despre noul C5 se spune ca e primul model scos de PSA dupa ce au implementat integral noul lor plan de calitate. Diferentele se vad la ochi, si se banuieste si ca se va simti si la fiabilitate. Ceea ce le dorim si noi
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Nov 4 2008, 05:28 PM
Post
#34
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 6-October 08 Member No.: 118.142 |
|
|
|
Nov 4 2008, 06:00 PM
Post
#35
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Jantele erau de 17". Nu stiu care e diferenta pentru ca am condus doar o singura varianta, cea despre care am vorbit. Oricum, in echiparea cu jante de 17" masina era super confortabila.
Si nu mai stiu ce ai vrut sa intrebi, astept sa completezi de unde ai ramas. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Nov 4 2008, 06:12 PM
Post
#36
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Nu am condus doar am vazut-o. Masina intr-adevar este superba si calitatea interiorului...in comparatie cu accordul...este cam peste accord
Pentru mine putin surprinzatoare calitatea (ochiometric cel putin la primul contact) de care da dovada masina. Daca va fi si fiabila si PSA va mari garantia.... O sa-mi fac timp sa fac si un drive test. This post has been edited by ncristi: Nov 4 2008, 06:13 PM |
|
|
Nov 4 2008, 07:07 PM
Post
#37
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Este peste Accord, dar raportul pret/masina e favorabil Accordului. Un C5 cu dotari similare celor de la Executive ar duce peste 30000 euro. Adica vreo 5000 euro in plus, 1 an garantie in minus (plus diversele "disclaimeruri" la garantii tipice europenilor), fiabilitate mai mica (macar raportat la istoria marcilor).
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Nov 4 2008, 08:40 PM
Post
#38
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Nu am condus doar am vazut-o. Masina intr-adevar este superba si calitatea interiorului...in comparatie cu accordul...este cam peste accord Pentru mine putin surprinzatoare calitatea (ochiometric cel putin la primul contact) de care da dovada masina. Daca va fi si fiabila si PSA va mari garantia.... O sa-mi fac timp sa fac si un drive test. Nu vreau sa le fac reclama dar Citronelu ofera garantie extinsa la niste sume modice, cel putin pentru C3 si C4. Daca nu ma insel, in schimbul a vreo 2000 de roni mai primesti 2 ani de garantie -------------------- |
|
|
Nov 4 2008, 08:51 PM
Post
#39
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Da si la C5, Mike, dar stii si tu ca garantia la europene e 2 ani "teoretic", practic gasesc ei o portita sa te faca. Ca in certificatul de garantie sunt destule "daca" si "in cazul..." incat sa le fie usor sa te scoata pe tine vinovat, asta in situatia fericita in care ce ti s-a stricat tie nu se gaseste pe o lista de piese care nu sunt supuse garantiei.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Nov 4 2008, 09:17 PM
Post
#40
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Corect, iar metoda asta este practica de toti
-------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 03:45 PM |