Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Citroen C5
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
Pages: 1, 2, 3
mike.omega
Berlina si Combi

Supeeeerb! thumbsup.gif
chevy
Mai multe informatii si mai multe imagini:

http://www.informatiiauto.ro/noul-citroen-...al-sid1767.html

Arata bine!
florin55503
foarte eleganta masina.
T u d o r
WOW!!!



I'm in love... wub.gif

Aduce din lateral si spate cu A4. Superba masina!
AZAZEL
alta sursa de informatii:

http://www.worldcarfans.com/9071018.010/al...oen-c5-unveiled

si mie mi se pare ca arata bine.
adi.mitrea
Cel puțin la design (interior, exterior) mi se pare peste Laguna, Mondeo, Passat... E absolut frumoasă și echilibrată.

Motoarele nu sunt rele, iar imaginea Citroen e din ce în ce mai bună. Deci mașina vine într-un context favorabil.
Iulian HondaFan
designul e reusit. aduce a A6 dar are destule elemente de individualizare. motorizarile sunt cam tot alea de la alte modele PSA. sa vedem cum se comporta pe drum... pana in prezent C5 a fost departe de a fi o masina foarte populara. greii in segment pe piata europeana raman Passat, Mondeo. 407 ( care cam intotdeauna si-a eclipsat fratele) si Vectra si mai recent Avensis si Accord.
guerilla
masina arata foarte fain, peste Mondeo asta nou si peste Laguna.
dar in zona lor mai sunt de aparut noile Accord, Avensis, Passat (asta cand se schimba) si 408 (sau cum l-or boteza).
pe langa design, nu ar fi trebuit sa vina si cu niste motoare noi?
ok, am inteles ca vor avea si suspensia lor desteapta precum si cea clasica (probabil pentru tari bananiere dpdv strazi, ca noi asa).
inca o data, design de nota 10. l-au angajat cumva pe fratele lui da silva?
ncristi
Superba si cred ca prefigureaza un succes smile.gif

Oricum se observa un salt calitativ mare al masinilor frantuzesti. Am vazut la siab C6 si noua laguna ... splendid finisata,splendid plasticul din care este facut bordul, interiorul in general de exceptie (nu ca la variantele mai slab dotate de mondeo cu plastic care imita lemnul-ORIBIL) si cred ca noul C5 nu va fi mai prejos de laguna.
Baby Blues
QUOTE( T u d o r @ Oct 19 2007, 10:32 AM) *
WOW!!!



I'm in love... wub.gif

Aduce din lateral si spate cu A4. Superba masina!

mai degraba semana cu Peugot-ul decat cu Audi-ul. parerea mea!
Dany_s
si mie imi place foarte tare aceasta masina, e superb designul!
In general cam toate generatiile de C5/Xantia mi-au placut dar asta cred ca e cea mai reusita. Sa vedem cum se va comporta in realitate insa.
Random
Foarte frumoasa, minunata. Si versiunea Estate si Sedanul sunt minunate. Interiorul e ...un spectacol. Mi-ar sta bine acolo whistling.gif . E interiorul pe care as vrea sa-l aiba masina mea. Oare la ce pret o vor aduce in Romania si cand?
ValiR
O combinatie VW, Audi, BMW, o masina mult mai aproape de stilul german.
Rezultatul imi place.
Nu as putea spune ca linia e eleganta(si aici ma refer la partea frontala si in acelasi timp nu s-ar putea vorbi despre simplitate in aspectul exterior) dar e dinamica, destul de ok proportionata, designul e mai curajos spre deosebire de cel al concurentei si cred ca va prinde.
Imi place faptul ca designul e reusit la ambele variante de caroserie. Si probabil vor introduce si coupe/cabrio(ca prototipul l-au prezentat deja).
Motoarele par suficiente.
Sunt curios la ce preturi se va vinde, probabil in jur de 20.000 -25.000 euro o varianta medie.
Laguna III 1.5 dCI Expression, 110CP costa 25300 euro in Franta, ca exemplu.
Laurentiu_007
O masina absolut superba! A la Citroen as spune. Imi place tot mai mult stilul asta, care a aparut prima data la C6. Este pentru prima data cand m-am indragostit d o masina teehee.gif biggrin.gif (glumesc, totusi).
mi se pare mult mai reusita varianta break, mai ales vazuta din profil.
Partea laterala din dreptul geamurilor imi aminteste putin de Mondeo.
Iar in privinta preturilor cred ca va fi putin mai scumpa decat 407. Motorizari PSA (deci bune), imagine tot mai buna, preturi ok, calitate in crestere.... cel putin teoretic succesul este garantat. Ar fi si pacat, nu?
rafaello5
Cred ca este printre putinele masini combi pe care le-as cumpara daca mi-as permite.Arata fenomenal la exterior.La interior cred ca se putea mai mult dar asta e parerea mea.Oricum modelul sedan din cate am vazut e cel mai frumos si cred ca acesta se va vinde foarte bine.Daca o fac si fiabila atunci o sa fie sigur un succes.
t99959
http://www.ats.ro/model.php/17
se pare ca costa 19.412E pt 2.0 hdi nu se stie nivelul de echipare
uite ce scrie pe site lor
http://www.ats.ro/priceList.php
mike.omega
Sigur? Ca din cate am inteles cel mai mic motor va fi 1.6 compressor(cel de pe mini) cu 140-160cp sau 1.8 benzina biggrin.gif
t99959
http://www.citroen.fr/Cwf/Citroen/GenericI...c6-5642ab9f9368
nu arata ca au motoare turbo pe benzina
mike.omega
Da, asa e! Inseamna ca am interpretat gresi eu stirea biggrin.gif
AZAZEL
da, masina arata fenomenal insa are o mare problema ca multe alte masini: este prea grea.
masina dotata cu dieselul de 2.2 are 1800 kg. cu toate ca motorul are 170 cp acceleratia este de aprox 10 sec. dieselul de 2.7 lirri si 204 cp abia taraste garmada de fier inutil pana la 100 km/h in 9.6 sec.
benzinarul de 3 litri si 211 cp abia taraste porcul de C5 in 10 sec.

practic aceasta masina este GARBAGE din punct de vedere dinamic pt ca chiar daca ai 200 cp te taraste pe strada ca o masina de 120 cp.
practic , daca ai un C5 cu un hdi de 1.6 litri te poti tine lejer de un C5 care are 200+ cp

mai sunt probleme cu masini prea grase si chiar nu inteleg de ce este tendinta asta de crestere in greutate. alfa 159, mondeo, noua mazda 6, noul accord toate sunt masini care se invart la 1600 kg insa cele 1800 ale lui C5 sunt ceva de speriat. practic c5 este mai grea decat un A6, seria 5 sau mercedes E

http://mehr-stil-fuer-die-strasse.de/uploa...tung_080303.pdf
mike.omega
Asta pentru ca nu pun accentul pe materiale usoare ci pun accentul pe materiale cat mai reziste in caz de impact, din ce am observat eu...

C4 HDI(1.6) are 1400 kg in talon.... pe cand un passat are ~1500kg daca nu ma insel.
C3 1.1i are in talon 1100kg cand mai toate din clasa mica au 1000kg sau mai putin...

PS: daca discutam despre motoare, doar cele diesel sunt actuale(ca noi e prea mult zis smile.gif ), cele pe benzina sunt vechi antice si de demult si se simte nevoie de benzina+turbo, sau benzina dar mai modern. Toti au scos ceva pe piata care e diferit de MPI, pe cand PSA sta si doarme.
T u d o r
De acord in privinta C5-ului, dar Accordul nou are 1400 kg, asta la un motor de 2 litri.

Cred totusi ca de vina e cutia de viteze, totusi un diesel de 170 cai pus pe un serie 5 scoate suta in vreo 8 secunde.
mike.omega
Stati asa ca nici seria 5 nu-i usoara ca un fulg biggrin.gif

M-am uitat pe site la bmw si un 525D are 1670kg, deci daca C5 are 1800 n-are chiar o tragedie, nu ca nu s-ar simti teehee.gif

PS: Comparam Citroen cu BMW? dry.gif
AZAZEL
QUOTE ( T u d o r @ Jun 20 2008, 09:45 PM) *
De acord in privinta C5-ului, dar Accordul nou are 1400 kg, asta la un motor de 2 litri.
Cred totusi ca de vina e cutia de viteze, totusi un diesel de 170 cai pus pe un serie 5 scoate suta in vreo 8 secunde.

este adevarat ca eu ma raportez la diesel care pt accord in echiparea elegance(de mijloc) are 1610 kg. pt benzinar in eceeasi echipare si 2 litri are aproape 1500 kg:
http://www.honda.de/content/automobile/mod...aten.php?mv=995

esti un pic superficial mike
pai dieselul bmw are 3 litri chiar daca se cheama 525, C5 cu dieselul de 2.7 litri are deja peste 1850 kg care inseamna aprox 200 kg diferenta.
poate cele 1800 kg ale dieselului de la C5 de 2.2 litri ar trebui comparate cu kg pe care le are 520 d si atunci ar iesi peste 200 kg diferenta.

p.s. comparam dar greutatea.
t99959
AZAZEL>nu stiu unde ai vazut tu 1800kg
raportu kg cal putere este in jur de 11 cea ce nu e prea rau nici prea bine>este o masina de confort nu este o masina cu valente sportive
honda nu mai stiu in ce regiune se mai numeste>bmw japonez cel putin asa am auzit
ps:nu stiu franceza
am pus si pt motorizarile puternice
AZAZEL
m-am uitat acum: un audi a8 cu 3litri diesel si cu tractiune integrala si cutie automata tiptronic (astea doua sunt grele) cantareste 1845 kg.

deci , rectificam citroenul C5 joaca in liga lui audi a8, seria 7 si mercedes S in ceea ce priveste greutatea.

BTW de ce daca trec 5 min nu se mai poate edita un mesaj ?

pai de ce nu citesti cu atentie ce se scrie pe forum : eu spuneam de diesel.
ca asa si un urs de audi a8 cu cutie automata dar motor pe benzina si 6 cilindri (mai multi decat la C5-ul aratat de tine in link) cantareste 1690 kg
la C5 pe benzina 6 cilindri inseamna 1800 kg.

plus ca , pe pagina anterioara este un link pus de mine si este de pe site-ul oficial citroen din germania. acolo este greautatea tuturo tipuri de C5 indiferent de configuratie si vei gasi orice
mike.omega
A8 are caroserie monococa de aluminiu deci hai sa nu comparam mere cu pere da?! Ca asa si XJ-ul de la Jaguar are o masa propie de toata jena biggrin.gif

Asa... revenind la Citronel smile.gif Hai sa comparam ce am condus ca parca e mai interesant! C4 cu 1.6 benzina are 1250-1270kg, nu mai stiu cat scria in talon. Deci o diferenta de 150 de kg intre cel pe benzina si cel pe HDI. Si cand ma gandesc ca eu am jante din aliaj usor si ailalta nu avea, parca...

Si ca o observatie: odata chitit pe o masina parca nu m-ar mai interesa greutatea asa de mult, nu ca n-ar fi de neglijat!
AZAZEL
T 99959

vad ca datele difera destul de tare intre site-ul din germania si cel din franta.
posibil sa fie diferente de echipament.
mike.omega
Mai mult ca sigur difera dotarile si numarul de nivele de dotari. Asta ma enerveaza pe mine. Cand la noi e promotie si iti dau ESP sau ceva de genu, in Franta dadeau gratis navigatie... ESP-ul fiind in standard de mult dry.gif
laurentiu
Eu cred ca problema cum ca C5 are greutatea apropiata de Seria 5, este legata si de tehnologia de pe fiecare masina. Ma refer aici la proprietatile si calitatea materialelor din care este fabricata caroseria. Poate ca Seria 5, masina care este muuult mai scumpa decat C5 are caroseria din materiale mai usoare si cu aceleasi proprietati la impact ca ale unei table mai groase si mai grele, asa cum are C5. smile.gif
T u d o r
Ieri am condus C5. thumbsup.gif

Modelul era 2.2 HDI Exclusive, 173 cai cutie manuala 6 trepte.

S-o iau pe rand:

Parti bune:
- modelul incredibil de elegant si cu un aer luxos nemaintalnit in clasa din care face parte (non-premium)
- interior superb. Nu am altceva de spus aici, am spus totul.
- scaune de mare clasa, cu reglaj inclusiv pentru jumatatea superioara a spatarului si masaj
- tinuta de drum e un vis, suspensia aia hidropneumatica e ceva deosebit. Are reglaje sus/jos in anumite conditii de rulare si buton "sport" care chiar face ceva, masina are alta dinamica cu el activat.
- volan demential, rar vezi ceva mai elegant
- calitate a materialelor demna de premium, de fapt tot interiorul te duce cu gandul la asta.
- motorul 2.2 care e foarte rafinat si se comporta bine pe masina.
- insonorizarea excelenta
- instalatia de sunet (cea de baza) surprinzator de buna. Nu va ganditi la "figuri", dar isi face treaba onorabil.

Partile rele:
- pretul... modelul testat costa 32000 euro. Iar in echiparea de varf cu motorul 2.7 HDI si cateva alte optionale duce la 40000... unsure.gif O mare problema de pozitionare pentru Citronel, parerea mea. Nu ca masina nu ar valora banii ceruti...pur si simplu nu vor fi multi "excentrici" care sa dea atata pe o masina frantuzeasca. smile.gif
- masa mare a masinii, care se repercuteaza in performantele medii si intr-un consum cam "aspru" (10,x% la masina de test, care ce-i drept avea doar vreo 200 km la bord si... era de test biggrin.gif ). Si pe manevre bruste se simte cam greoaie, nu stiu daca suspensia e de vina sau inertia.

Ok, concluziile mele sunt clare. Masina asta e mai premium decat toate non-premiumurile. Sincer, nici Accordul, nici Passatul, nici Alfa 159 nu mi-au lasat senzatia asta. Cine nu crede ce spun sa-si faca drum pe la o reprezentanta Citronel si sa testeze personal. Confortabila in exces, luxoasa pe alocuri, frumoasa cu adevarat, masina asta cred ca-si merita banii. Marele ei dezavantaj este lupta cu imaginea. Pozitionarea in piata va fi dificila in conditiile pretului exorbitant. De asemenea, trebuie sa se dovedeasca si fiabila, pentru ca nimeni nu vrea sa arunce atatia bani la o loterie. Dar prima impresie e excelenta. smile.gif

Agentul de vanzari mi-a declarat senin ca targetul noului C5 e Audi A6. Eu la fel de senin m-am abtinut sa nu rad... dar dupa test nu mai eram asa sigur ... biggrin.gif Sigur ca nu clasa mare e vizata, dar un A4, desi lider in clasa la calitatea interiorului, ar putea fi in pericol de unde nici nu se astepta. Daca va cautati o masina care sa va faca sa traiti mai relaxat si mai fericit si nu aveti bani de un Mercedes sau Lexus... poate raspunsul sa fie C5.

Nu am innebunit, nu m-a cumparat Tariceanu, pur si simplu am ramas foarte placut impresionat de masina. teehee.gif

Da' tot Accord imi iau... na!
mike.omega
Exista C5 2.0HDI cu ceva dotari decente pe la 24-25000 Euro, nu ca s-ar compara cu lista luuuuuuuuunga(!) de dotari de la accord biggrin.gif
M-am urcat si eu in el la inceputul lunii si pot pot spune ca e peste multi din clasa sa, dar sunt plin de obiectivitate, recunosc tongue.gif

Nenea de la dealer stia el ceva, dar nu stia bine. Francezii de la Citronel fac pe nebunii si vor sa intre in DTM cu o masina care are la baza noul C5, pentru marketing in primul rand, dar si pentru a demonstra ca pot smile.gif Si cum in DTM se bat cu clasa premium, de ce n-ar face asta si in vazari, si-au zis ei.... Pretul este exorbitant pentru modele de varf. In afara de 2.2HDI nicio motorizare nu e noua sau proaspata deci o parte din costuri e deja amortizata. Miscarea desteapta e ca ofera si versiuni(mai ieftine) fara suspensie reglabila, tocmai pentru a acoperi cat mai mult din piata. Eu am dubii ca o sa le iasa exact asa cum si-au propus, desi sunt fan confused.gif
James Kilowatt
Despre noul C5 se spune ca e primul model scos de PSA dupa ce au implementat integral noul lor plan de calitate. Diferentele se vad la ochi, si se banuieste si ca se va simti si la fiabilitate. Ceea ce le dorim si noi smile.gif
andreic
QUOTE ( T u d o r @ Oct 3 2008, 06:55 PM) *
Ieri am condus C5. thumbsup.gif


Am cateva intrebari:

- pe cat erau rotile 17", 18"?
- diferenta intre cele pe 16" si cele pe 17" pe suspensia hidraulica este evidenta sau nu se simte?
- este adevarat ca pe
T u d o r
Jantele erau de 17". Nu stiu care e diferenta pentru ca am condus doar o singura varianta, cea despre care am vorbit. Oricum, in echiparea cu jante de 17" masina era super confortabila.
Si nu mai stiu ce ai vrut sa intrebi, astept sa completezi de unde ai ramas. smile.gif
ncristi
Nu am condus doar am vazut-o. Masina intr-adevar este superba si calitatea interiorului...in comparatie cu accordul...este cam peste accord smile.gif

Pentru mine putin surprinzatoare calitatea (ochiometric cel putin la primul contact) de care da dovada masina. Daca va fi si fiabila si PSA va mari garantia....

O sa-mi fac timp sa fac si un drive test.
T u d o r
Este peste Accord, dar raportul pret/masina e favorabil Accordului. Un C5 cu dotari similare celor de la Executive ar duce peste 30000 euro. Adica vreo 5000 euro in plus, 1 an garantie in minus (plus diversele "disclaimeruri" la garantii tipice europenilor), fiabilitate mai mica (macar raportat la istoria marcilor). smile.gif
mike.omega
QUOTE (ncristi @ Nov 4 2008, 06:12 PM) *
Nu am condus doar am vazut-o. Masina intr-adevar este superba si calitatea interiorului...in comparatie cu accordul...este cam peste accord smile.gif

Pentru mine putin surprinzatoare calitatea (ochiometric cel putin la primul contact) de care da dovada masina. Daca va fi si fiabila si PSA va mari garantia....

O sa-mi fac timp sa fac si un drive test.

Nu vreau sa le fac reclama dar Citronelu ofera garantie extinsa la niste sume modice, cel putin pentru C3 si C4. Daca nu ma insel, in schimbul a vreo 2000 de roni mai primesti 2 ani de garantie smile.gif
T u d o r
Da si la C5, Mike, dar stii si tu ca garantia la europene e 2 ani "teoretic", practic gasesc ei o portita sa te faca. Ca in certificatul de garantie sunt destule "daca" si "in cazul..." incat sa le fie usor sa te scoata pe tine vinovat, asta in situatia fericita in care ce ti s-a stricat tie nu se gaseste pe o lista de piese care nu sunt supuse garantiei.
mike.omega
Corect, iar metoda asta este practica de toti dry.gif
T u d o r
Ce crezi tu ca scrie in certificatul de garantie al Accordului? biggrin.gif Ca masina e garantata pentru orice fel de deficiente de material. Adica daca se constata ca "e vina" ta... good bye my love.
ncristi
QUOTE ( T u d o r @ Nov 4 2008, 02:51 PM) *
Da si la C5, Mike, dar stii si tu ca garantia la europene e 2 ani "teoretic", practic gasesc ei o portita sa te faca. Ca in certificatul de garantie sunt destule "daca" si "in cazul..." incat sa le fie usor sa te scoata pe tine vinovat, asta in situatia fericita in care ce ti s-a stricat tie nu se gaseste pe o lista de piese care nu sunt supuse garantiei.


Nu mai este chiar asa. Cel putin la reno (nu vreu sa par deplasat dar ii cunosc extrem de bine) - sau mai bine zis IPSO - de cand le-au scazut vanzarile se poarta exemplar si garantia chiar este garantie fara gargara si alte abureli.

Sa nu vb.intr-un ceas rau...
klm
CITAT( T u d o r @ Oct 3 2008, 07:55 PM) *
- modelul incredibil de elegant si cu un aer luxos nemaintalnit in clasa din care face parte (non-premium)
[...]
Partile rele:
- pretul... modelul testat costa 32000 euro. Iar in echiparea de varf cu motorul 2.7 HDI si cateva alte optionale duce la 40000... unsure.gif O mare problema de pozitionare pentru Citronel, parerea mea. Nu ca masina nu ar valora banii ceruti...pur si simplu nu vor fi multi "excentrici" care sa dea atata pe o masina frantuzeasca. smile.gif
[...]
Ok, concluziile mele sunt clare. Masina asta e mai premium decat toate non-premiumurile. Sincer, nici Accordul, nici Passatul, nici Alfa 159 nu mi-au lasat senzatia asta.
[...]
De asemenea, trebuie sa se dovedeasca si fiabila, pentru ca nimeni nu vrea sa arunce atatia bani la o loterie.

Tudor, C5 a fost si este o masina premium wink.gif si, chiar daca ti se pare mare, pretul este justificat pentru ceea ce ofera iar probleme cu fiabilitatea, in afara celor intalnite la majoritatea marcilor, n-am prea auzit sa fie, doar ca piesele se incadreaza in limitele frantuzesti si in clasa premium de preturi smile.gif.

T u d o r
Da mai... problema francezilor este la nivelul perceptiei notiunii de "premium". Si C6 e o masina extraordinara, dar cati ar cumpara-o in defavoarea unui A6 sau serie 5? Numarul masinilor de pe strada din cele doua parti ale discutiei ne scuteste de orice comentariu. Mi-as dori ca Citronel sa reuseasca sa depaseasca acest impediment si sa vanda bine, pentru ca masina merita, dar sunt sceptic.
klm
Iti impartasesc sentimentul vazand prejudecatile de care sufera oamenii care impart masinile in 2: nemtesti si japoneze. Nu intru mai mult in subiect insa imi pare rau deoarece modelul C5 isi merita locul printre masinile de top ale clasei sale din toate punctele de vedere (design, fiabilitate, costuri intretinere - fa o comparatie cu A6 sau cu seria 5 ca sa iti dai seama) si mai are si feeling-ul care lipseste altor marci (cel putin lui A6 sau lui Avensis).
ncristi
Or sa vand ceva smile.gif.

Probabil ca nu sunt chiar asa de tampiti incat sa scoata un produs fara un studiu de fezabilitate fara sa analizeze cui se adreseaza. Probabil ca nu or sa vanda atat cat vinde audi sau bmw dar or sa vanda.
Diesel
QUOTE ( T u d o r @ Nov 5 2008, 11:20 AM) *
Mi-as dori ca Citronel sa reuseasca sa depaseasca acest impediment si sa vanda bine, pentru ca masina merita, dar sunt sceptic.


Eu mi-as dori ca Citroen sa ramana o masina pentru cunoscatori, pentru cei care vor sa faca o alegere originala, pentru cei care vor sa iasa in evidenta, dar sa fie si discreti totodata. Pentru cei care nu vor masini albe whistling.gif
T u d o r
Alo, domnu'... ce-are dom'le daca e alba? teehee.gif Daca nu erau alte culori?!
mike.omega
Domnu, nu te ataca! tongue.gif e la oferta sa fie alba thumbsup.gif
AZAZEL
C5-ul are niste roti imense.
cel de pe 17 are anvelope de 225/55R17 adica exact diametrul rotii unui A6 allroad , diametru ce este mai mare ca la un A6 standard ce are 225/50R17.
pt C5 niste jante care sa-i dea un aspect elegant ar fi de 18.
la 225/55, talonul este extrem de mare.

cred ca jante de 16 nici nu exista pt C5
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2017 Invision Power Services, Inc.