IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Am si eu o intrebare..?

This topic is about Am si eu o intrebare..?, the author, Cristi113367, wrote about: Sal sunt nou pe aici :wave: si am si eu o nelamurire.... /biggrin.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" border="0" alt="biggrin.gif" /> Cum po ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Am si eu o intrebare..?
Cristi113367
post Sep 5 2007, 07:53 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 4-September 07
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 113.360



Sal sunt nou pe aici :wave: si am si eu o nelamurire....biggrin.gif
Cum poti sa obti la o masina un surplus de 20 de cai fara sa ii creasca prea mult consumu biggrin.gif ......?
Iar daca iti schimbi evacuarea obti mai mult de 15 cai...?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Sep 5 2007, 08:24 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



ti-am mutat postul la Engine, e mai logic aici.

acum, raspunsul la intrebare: te duci la o herghelie, ii cumperi si ii agati la masina. biggrin.gif


fara misto: nu poti. e chip tuningul care ar face asta, dar tot creste consumul cu ceva. apoi se duce turbinuta mai repede, pentru ca tendinta este sa imbicsesti in orase - daca ai diesel.
din evacuare obtii cai daca ai din ce, adica motor. o evacuare high flow nu te ajuta pe tine care ai un amarit de 1.5/2.0 - il ajuta pe unul care are ce sa scoata pe acolo. tu obtii cam 2-5 cai asta daca n-ai catalizator, caz in care obtii o masina naspa, care nu mai functioneaza in parametrii si care o sa afume ca dracu.
daca ai carburatie, e mai complicat, dar placerea e mai mare.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Sep 6 2007, 08:05 AM
Post #3


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Se poate face remapare economica, prin care se urmareste reducerea consumului. La o remapare normala, daca mergi la fel ca inainte s-o faci, consumul scade. Daca mergi cu talpa grea, consumul creste.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Sep 6 2007, 01:21 PM
Post #4


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(Cristi113367)
Sal sunt nou pe aici :wave: si am si eu o nelamurire....biggrin.gif
Cum poti sa obti la o masina un surplus de 20 de cai fara sa ii creasca prea mult consumu biggrin.gif ......?
Iar daca iti schimbi evacuarea obti mai mult de 15 cai...?


De nu citesti si tu "Micul Ghid" ? Nu de alta...dar e plin de exemple. Doru si Wolf oricum ti-au raspuns. O evacuare nu ajuta atit de mult pe cit crezi; iar treaba cu consumul & puterea crescuta in general au o relatie directa. Masinile turbo se indeparteaza oarecum de aceasta regula - evacuarea ajuta mai mult decit la cele N/A respectiv consumul este probabil la fel - poate chiar usor scazut pe o anumita plaja de turatii.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th May 2024 - 05:51 AM