Am si eu o intrebare..? |
This topic is about Am si eu o intrebare..?, the author, Cristi113367, wrote about: Sal sunt nou pe aici :wave: si am si eu o nelamurire.... /biggrin.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" border="0" alt="biggrin.gif" /> Cum po ... To read more just scroll down
Am si eu o intrebare..? |
Sep 5 2007, 07:53 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 4-September 07 From: Pitesti (Arges) Member No.: 113.360 |
Cum poti sa obti la o masina un surplus de 20 de cai fara sa ii creasca prea mult consumu ......? Iar daca iti schimbi evacuarea obti mai mult de 15 cai...? |
|
|
Sep 5 2007, 08:24 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
ti-am mutat postul la Engine, e mai logic aici.
acum, raspunsul la intrebare: te duci la o herghelie, ii cumperi si ii agati la masina. fara misto: nu poti. e chip tuningul care ar face asta, dar tot creste consumul cu ceva. apoi se duce turbinuta mai repede, pentru ca tendinta este sa imbicsesti in orase - daca ai diesel. din evacuare obtii cai daca ai din ce, adica motor. o evacuare high flow nu te ajuta pe tine care ai un amarit de 1.5/2.0 - il ajuta pe unul care are ce sa scoata pe acolo. tu obtii cam 2-5 cai asta daca n-ai catalizator, caz in care obtii o masina naspa, care nu mai functioneaza in parametrii si care o sa afume ca dracu. daca ai carburatie, e mai complicat, dar placerea e mai mare. -------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Sep 6 2007, 08:05 AM
Post
#3
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Se poate face remapare economica, prin care se urmareste reducerea consumului. La o remapare normala, daca mergi la fel ca inainte s-o faci, consumul scade. Daca mergi cu talpa grea, consumul creste.
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Sep 6 2007, 01:21 PM
Post
#4
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
QUOTE(Cristi113367) Sal sunt nou pe aici :wave: si am si eu o nelamurire....
Cum poti sa obti la o masina un surplus de 20 de cai fara sa ii creasca prea mult consumu ......? Iar daca iti schimbi evacuarea obti mai mult de 15 cai...? De nu citesti si tu "Micul Ghid" ? Nu de alta...dar e plin de exemple. Doru si Wolf oricum ti-au raspuns. O evacuare nu ajuta atit de mult pe cit crezi; iar treaba cu consumul & puterea crescuta in general au o relatie directa. Masinile turbo se indeparteaza oarecum de aceasta regula - evacuarea ajuta mai mult decit la cele N/A respectiv consumul este probabil la fel - poate chiar usor scazut pe o anumita plaja de turatii. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 05:51 AM |