pajero 2007 |
This topic is about pajero 2007, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
pajero 2007 |
Aug 31 2007, 05:03 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 33 Joined: 5-October 05 From: Bucuresti Member No.: 57.690 |
Toate bune Ajustator |
|
|
Oct 30 2007, 11:05 AM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 33 Joined: 5-October 05 From: Bucuresti Member No.: 57.690 |
am reverificat ce scrie la mine la usita rezervorului. scrie diesel en590 ceea ce de pe site ul petrom pare a fi euro 5. pana la alte informatii o sa incep si eu sa folosesc euro 5 desi nu am cutie automata.
asteptam sa ne spuna bogdan cum stau lucrurile toate bune |
|
|
Oct 30 2007, 11:39 AM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 23-October 07 From: Ploiesti Member No.: 115.219 |
am reverificat ce scrie la mine la usita rezervorului. scrie diesel en590 ceea ce de pe site ul petrom pare a fi euro 5. pana la alte informatii o sa incep si eu sa folosesc euro 5 desi nu am cutie automata. asteptam sa ne spuna bogdan cum stau lucrurile toate bune salut Cred ca ai dreptate Stefan , en590 este echivalent euro5 , pe interiorul capacului de la rezervor al AUDI scrie en 590 iar la reprezentanta mi-au comunicat ca de preferat este doar euro5 sa alimentez. O intrebare am pentru voi deoarece pe site-uri sau in revistele de specialitate spune ca la Pajero poti trece in mod 4x4 in viteza de pana 100km/ora in schimb dealerul din Ploiesti mi-a comunicat ca nu este indicat decat daca stationez sa schimb modul de tractiune. O alta intrebare la care nu am primit raspuns de la dealer este legat de sistemul de Navigatie ...daca exista si harta pentru Romania / Europa Centrala si de Est Aseara la jurnal am vazut un accident intre un Logan si Noul Pajero iar al nostru Pajero parea destul de serios avariat in comparatie cu Loganul , ce spuneti de asta ????!!!!! cu stima dan |
|
|
Oct 30 2007, 05:34 PM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 33 Joined: 5-October 05 From: Bucuresti Member No.: 57.690 |
salut Cred ca ai dreptate Stefan , en590 este echivalent euro5 , pe interiorul capacului de la rezervor al AUDI scrie en 590 iar la reprezentanta mi-au comunicat ca de preferat este doar euro5 sa alimentez. O intrebare am pentru voi deoarece pe site-uri sau in revistele de specialitate spune ca la Pajero poti trece in mod 4x4 in viteza de pana 100km/ora in schimb dealerul din Ploiesti mi-a comunicat ca nu este indicat decat daca stationez sa schimb modul de tractiune. O alta intrebare la care nu am primit raspuns de la dealer este legat de sistemul de Navigatie ...daca exista si harta pentru Romania / Europa Centrala si de Est Aseara la jurnal am vazut un accident intre un Logan si Noul Pajero iar al nostru Pajero parea destul de serios avariat in comparatie cu Loganul , ce spuneti de asta ????!!!!! cu stima dan hehe...e posibil ca e stiut ca logan are ditai tabla. nu stiu daca pajero are tabla atat de groasa ca loganul. Pe de alta parte crede ma ca daca te ciocnesti cu un logan ala din logan va fi farame iar tu ai o sansa sa ramai ok pentru ca ai X airbaguri plus masa masinii. o chestie pe care mi a spus cineva in tema: daca esti in situatie de accident e important sa nu intri intr-un punct fix din cauza masei. daca intri in ceva si "ai de ales" ca sa zic asa alege chestia mobila pentru ca o misti cu masa ta pe cand la punct fix toata masa vine in tine. eu am schimbat si pana la 50-60 la ora exact cum scrie in carte. eu le consider legende urbane chestiile spuse de dealer o data ce scrie in cartea tehnica. cred ca trebuie sa respecti doar ce scrie in cartea tehnica. poate ne povesteste bogdan si pe tema asta apropo, ti a venit masina sau te tin baietii la frigare?) toate bune PS: navi nu am asa ca nu stiu dar nu cred sa aiba o harta ca lumea a romaniei. vezi ca sunt alte topicuri pe forum.softpedia.com si pe forum.computergames.ro topicurile de specialitate. am inteles ca singurele bune sunt igo si r.o.a.d 2006 This post has been edited by Stefan57697: Oct 30 2007, 05:36 PM |
|
|
Oct 31 2007, 11:10 AM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 16-October 07 Member No.: 115.128 |
Ii voi pune din start BF Goodrich-uri A/T - am acum aceste cauciucuri pe Jeep-ul Cherokee pe care il conduce nevasta-mea si sunt ok si pentru sosea si pentru teren. (am fost la "Jeep Adventure 2007" si pe unde o multime de Grand-uri patinau ca dracu' noi am trecut cat de cat linistiti...). Mi-as fi dorit sa obtin cateva pareri mai ales despre fiabilitatea Pajero de la cineva care detine masina de ceva mai mult timp. Dar chiar si asa, il rog pe Stefan si pe Bogdan sa imi spuna atat bune cat mai ales rele, ca sa nu imi pare rau dupa aceea ca am facut o alegere proasta. In general, vom folosi masina atat in oras (unde o va conduce nevasta-mea) cat si pe teren (unde va fi a mea). Nu off-road extrem - dar am fost cu Cherokee-ul in locuri unde am ramas blocat (in zapada) sau unde n-am putut urca unele pante sau le-am urcat foarte greu din cauza lipsei controlului tractiunii si mai ales a blocantului. As dori de aceea opinii cu privire la posibilitatile reale de off-rooad ale Pajero-ului - urcare si coborare pante cu pietre (grohotis sau bolovani), trecere prin zapada, vad etc. Deasemenea, cat de mult conteaza in teren faptul ca Pajero nu are punte rigida spate ca orice off-road veritabil, ci are suspensii independente? Si nu in ultimul rand: - cat de zgomotos este diesel-ul de 3.2? Stie cineva daca motorul este fabricat chiar de Mitsubishi sau este preluat de la vreun fabricant gen VM Motori (care echipeaza Jeep-urile) sau altul? - am citit ca s-a observat cum cutia automata se apuca sa schimbe cateodata total aiurea (in treapta superioara sau inferioara, fara noima) vitezele, si ca este mai bine de aceea sa conduci in modul "Manual". Ati observat asta? Fiindca avantajul automatei este in teren - doar daca nu ai astfel de surprize!! Victor --------------------- Subaru Legacy 3.0 Jeep Cherokee 2.8CRD |
|
|
Oct 31 2007, 09:37 PM
Post
#6
|
|
novice Group: Membri Posts: 33 Joined: 5-October 05 From: Bucuresti Member No.: 57.690 |
Salut,
din pacate cred ca cei 5000 km ai mei nu sunt relevanti. Asa ca singurul lucru cu care te pot ajuta este sa-ti indic cele doua surse majore de informatii pe care le-am descoperit despre pajero: cluburile pajero din UK si din Australia. http://www.pocuk.com/ si http://www.pajeroclub.com.au/ Aici vei gasi cu siguranta listate toate problemele care apar. Pe de alta parte pajero 4 se fabrica doar din 2007 asa ca va fi foarte greu sa te bazezi pe ceva clar. Sincer decizia mea s-a bazat printre altele si pe urmatorul rationament: daca acei ingineri au facut pajero evo (daca vrei sa stii despre ce vorbesc da un search pe youtube pentru "pajero evo") si sunt si japonezi poate ca aduc in masina de serie macar o bucatica din masina aia. Eu am fost cu ea pe transalpina si s-a descurcat excelent fara mari eforturi. Mai mult de atat nu am mers ca totusi e noua si mi-e tars sa o bag prin tiharai asa frumusica cum e. zapada nu am prins inca. vad nici atat Nu am resimtit in nici un fel problema cu puntea rigida spate. masina are 3 moduri 4x4 si in plus are si diferential blocabil spate. Ca sa vezi cat e de zgomotos cred ca e bine sa mergi la test drive. Eu am avut golf diesel si e intr-adevar un pic mai zgomotos ca golf diesel dar pentru mine tot nesemnificativ. pot sa ascult muzica radio etc fara sa aud motorul. si oricum sincer imi place sa aud motorul cat de cat. iar nivelul de zgomot e suficient Din cate stiu eu motorul este chiar mitsubishi. Bafta la alegere! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 06:18 PM |