Help - Search - Members - Calendar
Full Version: pajero 2007
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Mitsubishi
Pages: 1, 2, 3
Stefan57697
Dat fiind ca mi-am luat asa ceva swb as dori sa stiu daca mai e cineva pe aici si daca da sa stam de vorba etc. Am obs ca forumurile sunt goale nu se vb mai nimic despre pajero si nu inteleg de ce pentru ca am vazut destule in oras.

Toate bune

Ajustator
Cristi86127
Salut Alex,

bine ai venit si felicitari pentru achizitie, nu am zarit pe aici posesori de Pajero dar ne bucuram ca de acum avem unul printre noi, ai spart gheata...in 4x4. biggrin.gif

Probabil ca posesorii de Pajero sunt prea preocupati de offroad si nu mai au timp sa mai intre pe forumuri. biggrin.gif

Oricum ai nimerit bine pentru ca o sa ai cu cine sa discuti despre modelul tau, persoana mai avizata si mai cunoscatoare decat Bogdan care abia astepta sa deschida cineva discutia despre Pajero...e cam greu de gasit si ucis II. biggrin.gif

Ne poti spune ceva despre masina ta, detalii tehnice, experiente, ce te-a facut sa achizitionezi acest model, ce-ti place sau nu la el ?
Stefan57697
QUOTE(Cristi86127)
Salut Alex,

bine ai venit si felicitari pentru achizitie, nu am zarit pe aici posesori de Pajero dar ne bucuram ca de acum avem unul printre noi, ai spart gheata...in 4x4. biggrin.gif

Probabil ca posesorii de Pajero sunt prea preocupati de offroad si nu mai au timp sa mai intre pe forumuri. biggrin.gif

Oricum ai nimerit bine pentru ca o sa ai cu cine sa discuti despre modelul tau, persoana mai avizata si mai cunoscatoare decat Bogdan care abia astepta sa deschida cineva discutia despre Pajero...e cam greu de gasit si ucis II. biggrin.gif

Ne poti spune ceva despre masina ta, detalii tehnice, experiente, ce te-a facut sa achizitionezi acest model, ce-ti place sau nu la el ?


salut,

mersi mult de raspuns...singura chestie e ca nu sunt alex ci ajustator (nicku de net of course:) ...stefan in viata de toate
zilele)

masina: pajero swb 2007 graphite gray o ridic luni sau marti de la dealer.
detalii tehnice: 3.2 did - 160/170 cp (nu mi-e inca clar am vazut specuri cu ambele puteri), vreo 22 cm deasupra solului, intri in vad de apa de 70 de centimetri fara sa prepari nimic la masina (astept ...inundatiile:)) ); unghiurile...iar impressive. o sa fac un jurnal de bord dupa ce o iau pentru cei interesati

ce m-a facut sa o aleg: una dintre putinele modele care stii ca nu te va lasa ever (macar in garantie) si cu care vei iesi de oridune (noroi , zapada nisip): ar mai fi fost toyota land cruiser dar nu se importa modelul de 3 usi la noi si eu voiam asa ceva (e mai usor de parcat etc...il folosesc si in oras)

-celelalte posibile optiuni: forester - consum nesimtit - oricat ar fi masina de mishto nu m-am indurat (plus ca nu e chiar de teren)
:grand vitara 2007: probleme mari cu filtrul de particule dsp
:honda crv; toyota rav 4: - fara calitati mari de teren (nu vreau sa raman infundat in nisip ever...)


ce nu mi place (dar e reparabil): nu are mufa aux in radioul (pentru ipod)....am vb insa cu sediul lor central si cred ca se rezolva

ce nu mi place (nereparabil): portbagajul este cam mic...dar pana la urma asta a fost trade-off contra posibilitatii de parcare mai usoara...

cam atat acum...

revin marti miercuri cu impresii din rodaj...

btw: daca bogdan se pricepe poate mi spune si mie cum se face rodajul la masina asta (pentru cazul in care nnu se pricepe dealerul)

salutari!

ajustator

PS: apropo - exista vreun pajero club in Romania? in UK si Australia exista am gasit forumuri speciale...la noi banuiesc ca nu...just askin
Bogdan104277
Salut Stefan,

Sa te bucuri de masina. Este versiunea cu cutie automata?

Ca sa stiu ce sfaturi sa-ti dau biggrin.gif
Stefan57697
Salut,

Multumesc mult. Nu, din fericire nu e versiunea AT...dupa ce o comandasem (si platisem) am citit pe net grozaviile despre diesel particulate filter...(pe pajero club of victoria australia...acolo sunt ceva mai multi baietzi cu pajero:D)...am citit vreo 3-4 pagini in care mi-a stat inima-n loc si apoi am vazut ca la cutie manuala n-ai problema asta:D

Dar daca ai sfaturi pentru manual le accept cu placere.

Acum prima zi de jurna de bord:

la ora 14 la reprezentanta pe Expozitiei unde ma asteptau si cu casco gata (lucreaza ei cu o anumita firma in special cu care au si decontare directa si dupa ce am studiat putin piata am ales casco tot de la firma propusa de ei). masina era parcata drept in dreptul geamului unde semnam casco...asta a fost simpatic. M-am uitat putin sa nu fie zgariata, nu am testat echipamentele ca oricum are garantie, am pus nevasta sa vada si ea daca nu-i vreo problema (da da da...ce sa-i fac:) ) si am plecat cu 4 litri de motorina spre primul OMV. Bagat la gara premium diesel full (a fost doua milioane juma plinul...cred ca tine cam 1000 de km in afara daca nu fortezi masina...azi am mers 300 km si s-a dus cam o treime de rezervor cel putin asa arata la ac)

am luat-o spre targoviste, ne-am mai frecat prin chitila pana a venit un pretin sa join the party si apoi am pornit pe targoviste - pucioasa - sinaia - campina - ploiesti - bucuresti.

primii 300 de km: fac rodajul cu maxim 3000 de turatii. are desenat rosu incepand cu 4250 turatii. un prieten mi-a recomandat sa merg cu viteze cat mai diverse in rodaj asa ca am mers cam cu toate vitezele intre 50 si 130 in cei 300 de km.

la viteza: nu prea se simte nimic. motorul nu e foarte zgomotos...poate un pic mai zgomotos ca la golf 4 dar nu deranjant.

in curbe: mie personal mi s-a parut mult mai stabila ca golf 4 desi in teorie n-ar trebui sa fie asa.

denivelari: nu vreau sa va explic senzatia pe care o ai cand nu te intereseaza semnalizarea de denivelare lol...ii vedeam pe ailalti cum franau brusc iar eu deja ma intrebam de ce smile.gif))...ce sa-i faci uiti repede de unde ai plecat.. dupa cat am suferit cu golful...

consum: vezi mai sus: inca nu am mers in oras sa-mi dau seama. si oricum eu nu prea am rabdare sa-i fac consum in oras. plus ca in rodaj o sa evit cat pot aglomeratiile meseriase din oras.

comoditate: scaunul mi s-a parut ok (nu mare dif fata de golf); pozitia de condus...ok. inca n-am avut prilejul sa experimentez cozile alea mari de masini pe care le vezi de sus si-ti dai seama ce se intampla din "jeep"...ma-ntzelegi...

spatiu in habitaclu: imens (cel putin fata de golf 4). 2 suporturi de pahare intre scaune; o cutie imensa;

Portbagaj: cred ca este mediu: clar e mai mic ca la golf si cred ca e mai mic decat la alte multe masini; asta e pretul platit pentru swb; o sa pun un thule deasupra.

playerul: aici am demult discutii cu cei de la distribuitor sa-mi aduca cablu pentru Ipod; inca mai am de luptat cu ei dar se pare ca se poate face;

ciudatenii: cand dau scan la radio se schimba ora la ceas; nu stiu care e rolul compassului si nu l-am facut inca sa mearga, cred;

nu am bagat inca 4x4 pentru ca mi s-a spus clar ca nu trebuie sa bag in rodaj 4x4. am 300 de km...1200 to go:D. sper sa-i fac pana la sfarsitul week endului.

cam atat pentru prima zi de jurnal de bord.

salutari,

ajustator
Bogdan104277
Stefan,

In primul rand ma bucur ca-ti place asa de mult masina si senzatiile oferite.

Acum, hai sa-ti raspund la cateva chestii mai importante:

1) - problemele la modelele cu DPF - vin din faptul ca nu se respecta o indicatie din manualul de utilizare - daca se aprinde martorul de DPF plin - trebuie sa mergi mai sportiv timp de aproximativ 20 minute pentru a permite regenerarea acestuia;

2) - Consumul va cunoaste o scadere usoara pe parcurs.

3) pierderea orei cand cauti posturi - este produsa de functia CT - care in momentul de fata este activa si regleaza ora ceasului de pe masina in finctie de ora posturilor cu functii RDS. Dezactiveaza aceasta functie si totul va fi OK;

4) compasul iti da o mica idee de directia de mers (nord, sud, est, vest);

5) poti sa folosesti masina si pe teren, ca asta este menirea ei - trecerea de la un mod de tractiune la altul 2H - 4H - 4HLc se poate face din mers pana la 100 km/h. Utilizarea in modurile de tractiune 2H si 4H nu are restrictii. In schimb la 4HLC trebuie sa ai mare grija sa nu fii pe asfalt/beton uscat si sa eviti virajele pentru ca poti deteriora transmisia. In modul 4HLc ai diferentialul blocat si apar efecte de franare, deci forte mari in transmisie. Pentru modul 4LLc trebuie sa fii oprit, transmisia in N si ambreiajul apasat.

OBSERVATIE: - Intotdeauna sa faci trecerea de la un mod de tractiune doar la urmatorul. Pentru a trece la al doilea trebuie sa astepti sa se confrme cuplarea transmisiei in noul mod de tractiune si abia dupa aceea mergi mai departe.
In cazul in care dupa ce ai selectat un mod de tractiune martorii din bord palpaie, iti recomand sa ridici usor piciorul de pa acceleratie dupa care reiei usor accelerare - asta ajuta la cuplarea mai usoara a noului mod de tractiune.

Pare complicat dar nu este.

Iti sugerez sa o ei usor cu 4x4, intai pe camp dupa care avansezi, dealuri, vai, cursuri de apa, etc.

Pentru incurajare, poti sa vezi rubrica sectiunea de off-road unde am postat niste poze cu ceea ce poate Pajero:

http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...sc&start=60

Distractie placuta.

Ai grija, ca daca te virsezi cu virusul off-road nu-ti mai trece.
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Stefan57697
Salut,

problemele la modelele cu DPF - vin din faptul ca nu se respecta o indicatie din manualul de utilizare - daca se aprinde martorul de DPF plin - trebuie sa mergi mai sportiv timp de aproximativ 20 minute pentru a permite regenerarea acestuia;

-din ce-am vazut pe forumul din australia ei au probleme chiar si dupa regenerare. In plus, cum ziceau si ei, nu e o placere sa ti se aprinda martorul cand ai chef si cand n-ai chef...asa ca prefer varianta manuala fara problema:D


2) - Consumul va cunoaste o scadere usoara pe parcurs.

hehe - sper: desi si asa cum e acum e destul de ok; nu pot sa spun ca nu ma asteptam sa nu fie ceva mai mare decat la fosta masina...


3) pierderea orei cand cauti posturi - este produsa de functia CT - care in momentul de fata este activa si regleaza ora ceasului de pe masina in finctie de ora posturilor cu functii RDS. Dezactiveaza aceasta functie si totul va fi OK;

-thnx: o sa ma uit in carte sa vad cum se dezactiveaza


4) compasul iti da o mica idee de directia de mers (nord, sud, est, vest);

-mda...numai ca acum sta nemiscat. am citit ceva in carte cum ca s-ar activa printr-o procedura ce include si invartirea pe loc (lol) dar nu am avut inca timp sa ma ocup de asta

5) poti sa folosesti masina si pe teren, ca asta este menirea ei - trecerea de la un mod de tractiune la altul 2H - 4H - 4HLc se poate face din mers pana la 100 km/h. Utilizarea in modurile de tractiune 2H si 4H nu are restrictii. In schimb la 4HLC trebuie sa ai mare grija sa nu fii pe asfalt/beton uscat si sa eviti virajele pentru ca poti deteriora transmisia. In modul 4HLc ai diferentialul blocat si apar efecte de franare, deci forte mari in transmisie. Pentru modul 4LLc trebuie sa fii oprit, transmisia in N si ambreiajul apasat.


-multam mult pentru informatie. oricum am de gand sa fiu cu un cunoscator in masina cand ma apuc sa ma joc la LLc


Iti sugerez sa o ei usor cu 4x4, intai pe camp dupa care avansezi, dealuri, vai, cursuri de apa, etc.

-hehe...nici macar n-am intrat pe vreun camp inca asa ca fii linistit...dar o sa o comit si pe asta la un moment dat:)


Pentru incurajare, poti sa vezi rubrica sectiunea de off-road unde am postat niste poze cu ceea ce poate Pajero:

http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...sc&start=60

-faine poze! smile.gif

Distractie placuta.

-mersi frumos!

Ai grija, ca daca te virsezi cu virusul off-road nu-ti mai trece.
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif[/quote]

-eh, daca o sa o duc suficient de bine va fi loc si de virusul off road...daca nu.. cu prietenii:))
Stefan57697
Si acum ziua 2 de rodaj:

Traseul de azi:

Ziua: prima zi in oras. e mai bine decat ma asteptam. masina nu e chiar atat de mare ca lungime si latime comparativ cu plutonul insa la inaltime e alta poveste...am trecut pe langa un rav 4 nou si ma uitam de la un cap mai sus...chestia asta dupa cum se stie e foarte mishto cand esti in coloana.

Seara:

Bucuresti - Chitila Targoviste - Ploiesti - Bucuresti. Dupa cum se vede am schimbat putin traseul (am avut mai putin timp) si n-am mai ajuns pe la sinaia. INsa drumul Targoviste Ploiesti gasesc ca este perfect pentru rodat masini de teren:). Eram numai noi cu tirurile si o gramada de denivelari:)).

Consum: s-a dus cam 2/3 din rezervor si pana acum am 500 km de rodaj. ma gandesc ca voi face cam 700 de km (dat fiind ca de acum ma misc in bucuresti) cu un rezervor pana isi mai da drumul.

Cam atat momentan...Astept cu nerabdare week-endul sa mergem la un drum mai lung si mai la munte sa vadem cum se comporta mashinutza.

Toate bune

Ajustator
Stefan111535
A treia si a patra zi de rodaj:

A treia zi am iesit prin bucurestii noi si la un moment dat am luat-o spre targoviste pe un drum foarte putin circulat. E un drum superb pentru mers in rodaj cu 4X4. din pacate nu am ajuns la targoviste pentru ca a venit o furtuna mare care m-a facut sa ma gandesc la grindina si sa fac cale intoarsa (prefer o cale-ntoarsa decat niste oua pe caroserie:)) ).

a fost cea mai scurta zi de rodaj.

A patra zi (ieri) a fost insa cea mai interesanta. Am avut un drum in zona alexandriei prin niste sate pe acolo si am luat-o pe un drum de tara vreo 10 km. Un drum insa ceva mai interesant in sensul ca fusese pusa piatra direct pe pamant (piatra macinata practic) si se simtea fiecare pietricica infipta in pamant. Partea faina au fost baltiile imense prin care treceam si-mi faceau masina de comanda din cap pana-n picioare. Nu mi-am dat seama cat de tare arunca apa chiar si la viteze mici si la un moment dat l-am depasit pe unu care avea geamu deschis...ghinionul lui...chiar n-am vrut dar am inteles de la cei care erau in masina ca l-am facut varza (practic i-a intrat omului balta pe geam). partea amuzanta a fost ca a incercat sa vina dupa mine...of course ca prin gropile alea figura i-a tinut cam 20 de metri dupa care nu stiu daca a renuntat sau i-o fi cazut un scut ceva...chiar imi pare rau de faza asta dar pur si simplu nu mi-am dat seama ce se intampla cand treci cu tancu prin balta...

Efectul de "jeep": daca mergi pe drum si iti merge unu in localitate in fata sa zic cu 40 si te duci in spatele lui pur si simplu iese din carosabil fara sa dai flashuri fara sa faci nimic. doar ca sa scape de tine...asta mi s-a parut foarte distractiv...daca omu merge corect eu nu-i dau flashuri si nici nu claxonez insa se pare ca in aceasta masina nici nu am nevoie:))...

Azi cred ca o sa bag prima oara 4x4 ca am trecut de 1000 de km si mai multe pers mi-au recomandat sa nu bag in rodaj 4x4. trag o fuga in zona cheia sa vad cum sunt drumurile:))

Ce sa zic pana la ora asta sunt 100% impresionat de masina!!!! Abia astept sa vina vara viitoare:).

Toate bune

Ajustatator
Stefan111535
Prima zi de 4x4:

Ieri (sambata 8 sept 2007) am trecut de 1000 de km si am bagat pentru prima oara 4x4 (ala normal of course). Am facut o excursie la muntele rosu si intrucat incepuse ploaia am bagat 4x4 incepand cu serpentinele de la Maneciu. Masina s-a comportat excelent si am avut impresia ca asculta mai bine de comenzi in modul 4x4 (poate doar chestie de autosugestie...). din pacate nu e cine stie ce drum off road spre muntele rosu insa tot a fost ok.

ma gandisem sa o bag putin si prin iarba pe langa cabana dar fiind cu socrii si cu nevasta in masina m-am razgandit rapid:)).

Toate bune.

Ajustator
Cristi86127
Pentru cei pasionati de Pajero
http://www.pocuk.com/
Bogdan104277
Stafan,

e normal sa se schimbe comportamentul, acum ai tractiune si pe puntea fata, iar in viraje acest lucru se simte cel mai bine, mai ales daca abordezi virajele in mod corect: cu o usoara accelerare astfel incat viteza de iesire sa fie mai mare decat cea de intrare. Eventual pentru "senzatii" mai placute alege treapta de viteza astfel incat motorul sa fie la peste 2000 -2500 rpm la intrarea in viraj, sa poata trage cum trebuie.
Vei vedea ca in felul asta, char daca masina este un mic tanculet, va suporta foarte multe inainte sa intre in actiune sistemul MASTC.

Acum ca te-ai obisnuit, trebuie sa incerci ceva mai dificil - un pic de drum off-road, eventual un camp.
Pentru asta, nu uita, cuplezi modul 4x4 adecvat inainte de a da piept cu greutatile drumului... biggrin.gif
Dif spate se poate bloca si ulterior.

In cazul in care nu este blocat dif spate, cand sistemul MASTC lucreaza, martorii care indica rotile vor palpai pentru a te informa unde s-a pierdut aderenta si unde intervine sistemul Cand blochezi dif spate se decupleaza sistemul amintit si e mult mai interesant.

Intai sa incerci cu sistemul cuplat pentru a-i vedea avantajele dar si limitarile, dupa care sa incerci cu dif spate blocat sa vezi avantaje si limitari.

Distractie placuta.
Stefan111535
mersi din nou pentru sfaturi.

da n-am ajuns inca sa vad sistemul MASTC cum lucreaza

sper week endu asta sa ajung pe niste drumuri mai varza pe niste coclauri sa mai vad cum se comporta masinutza. oricum nu am de gand sa o bag intentionat in noroaie sau chestii de astea ci pur si simplu daca se nimereste pe unde vreau eu sa merg.

ai si tu un 4x4? poate facem o tura undeva:D mai sunt amatori?
Bogdan104277
Stefan,

O sa incerc sa pun niste poze cu Pajero pe dealuri, care sa te inspire in ceea ce poata sa faca masina. Sau cine stie poate o sa o faca Cristi inaintea mea ca i-am trimis niste poze.
Bogdan104277
OK, pun eu pozele:

















Deci cum ai vazut, incepand de dimineata devereme, pe dealuri la galati....

Spor la distractie... biggrin.gif
Bogdan104277
Stefan si Alex,

Asteptam impresii de la aventura de la Ciolpani, asta dupa ce v-ati dat o tura cu Pajero, un pic mai altfel decat in mod uzual.

Eu poate o sa pun cateva poze...
Stefan57697
Salutare,

Prin amabilitatea lui Bogdan sambata am fost la Pajero adventure day la Ciolpani, eveniment organizat de dealerul Mitsubishi din Ploiesti din cate am inteles.

In primul rand vreau sa subliniez ca am fost impresionat de ochii domnisoarei/doamnei care reprezenta dealerul...sper sa nu fie nimanui cu suparare:D...si nu numai de ochi...dar ramane intre noi.

La putin timp dupa ce am ajuns (dupa mari eforturi de a ma trezi, dat fiind ca ora 8.30 pentru trezire sambata...it's just not my game...) ni s-au dat badgeuri cu numele si niste foi pe care sa le semnam ca ne asumam responsabilitatea in caz de accident bla bla bla. Vreau sa zic ca era si o salvare acolo (organizare profesionista) cu medic cu tot ce trebuie.

S-a facut lista de concurenti pe un board de hartie si s-a dat drumu la curse.

Cursele erau organizate astfel: doi cate doi pe circuit de aprox 2 minute circuitul fiind in forma de 8. Dat fiind ca se pornea in directie opusa fiecare din centrul optului si buclele nu erau egale practic masinile nu prea aveau sanse sa se intalnreasca. Castigatorul mergea mai departe.

Sistemul nu a fost cel mai corect posibil dar avand in vedere ca te duci acolo sa te distrezi nu s-a suparat nimeni mai putin 3 freaks care au venit la sfarsit, nu au apucat sa se inscrie pe lista si tot comentau pe fundal ca nu-i corect ca asa ar tb facut ca bla bla. Ce mai romanashi verzi fara treaba pe acasa...

De ce nu a fost tocmai corect sistemul. Pentru ca s-a procedat prin eliminari: primii 20 si ceva de driveri au concurat doi cate doi si s-a eliminat unul din doi. Ceea ce insemna practic ca au fost eliminati oameni care au facut timpi mai buni pentru ca au avut concurent mai bun. Insa pe de alta parte sistemul asta e mai mult fun pentru ca practic concurezi om cu om ca la duel ceea ce creste adrenalina.

Am apucat si eu doar prima tura desi am avut cel mai bun timp. Am atins 3 jaloane ceea ce m-a descalificat fata de concurentul meu (desi, repet, am avut cel mai bun timp dintre toti din prima tura cred). Dar mi-a placut chiar si asa si m-am invatat minte pentru data viitoare sa fiu mai atent.

Traseul era foarte fain fiind cu curbe suisuri coborasuri pante nisip, cam tot ce trebuie la un off road. Si concurand cu masina pusa la dispozitie special de ei pentru treaba asta puteai sa tragi de masina cat voiai, ceea ce mi a placut foarte mult (am mers cu ea cum nu prea pot sa merg cu pajero meu:D).

A fost si un mic incident cu una dintre masini la care s-a desprins ceva de plastic la motor pentru ca fiind toti incepatori ale curselor pe pajero motoarele au fost super supraturate. S-a rezolvat in 5 minute si masina a continuat sa mearga ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Nu prea mi-a placut incidentul dar intr-adevar era o problema minora si dat fiind ca masiniile aveau deja cam 20000 km de supraturare cu concursuri la diversi dealeri sunt convins ca masina mea stock nu va pati asa ceva pana la 100000.

Organizarea a fost foarte buna: s-au pus la dispozitie la liber apa, suc, gratar, etc (am vazut chiar si niste mici dar eu n-am mai prins lol ca eram preocupat cu cursele mai mult).

oricum senzatia daata de asa o cursa merita tot efortul. Sper sa se mai organizeze asa evenimente.

sper sa puna bogdan pozele care valoreaza mai mult decat cuvintele.

toate bune




QUOTE(Bogdan104277 @ Oct 6 2007, 03:23 PM) *
Stefan si Alex,

Asteptam impresii de la aventura de la Ciolpani, asta dupa ce v-ati dat o tura cu Pajero, un pic mai altfel decat in mod uzual.

Eu poate o sa pun cateva poze...
Bogdan104277
Pozeeee de la Ciolpani: rolleyes.gif











Bogdan104277
Si inca un set:











Numai bine.
NeGrutzY
Nu prea am cuvinte, masina este fenomenala iar delaerul/importatorul are o mare bila alba pentru organizarea de astfel de evenimente. Mai departe las pozele sa vorbeasca: Adventure Day

L.E. Si 3 filmuletze:

1. Prima mea tura... prima data in offroad asa ca nu sariti: Eu smile.gif
2. De afara: la vale
3. Un delusor: nice
Stefan57697
dar sa revin la jurnalul meu de bord.

A cam trecut timpul si am uitat sa pun linkul asta la povestea aventurii pe transalpina (posturile mele sunt posturile semnate ajustator).

http://forum.softpedia.com/index.php?showt...5773&st=630

Transalpina a fost aventuroasa insa aventura cea mai adrenalitica (sa zic asa) am avut-o chiar week endul asta intr-un sat de pe langa cheia. Am luat-o pe un drum forestier si dupa vreo 6-7 km am ajuns la un paraias. Paraiasul se traversa pe un podet si imediat dupa podet se facea stanga in 90 de grade. problema era ca imediat dupa ce intorceai dupa podet drumul era surpat cam pe jumate de metru iar pe partea dinspre munte era inclinat inspre munte. practic dupa surparea drumului trebuia sa te urci putin cu dreapta pe munte ca sa treci. In stanga cadeai cam 2 metri... Problema a fost inca sa tocmai plouase cu o zi inainte si era mazga pe jos (noroi foarte putin). Suficient insa cat sa mi fuga spatele cat sa ajung pana in buza drumului cu roata stanga spate. m-am speriat si cu omul cu care eram din sat am inceput sa punem bolovani pe surpatura (surpatura fiind cam jumate de metru lata si jumate de metru inalta (cei 2 metri erau practic sub surpatura). Am umplut o cu bolovani si tot derapa masina si ne era frica sa n o ia peste bolovani in jos cei doi metri. Din fericire un om din sat a venit cu ideea super buna (pe care v-o recomand si voua sa o tineti minte) sa sapam un sant pe care sa ghidam roata dreapta spate. Ceea ce am si facut si numai asa am iesit. Am avut noroc ca nu mi-am incercat sansele mai mult ca poate ma trezeam in sant cu masina:)). Oricum a fost o experienta foarte interesanta in sensul ca acum stiu ca n ai ce cauta fara cauciuri bazate off road. Acum am in plan achizitionarea unor A/T uri sa vad poate ma descurc cu ele desi imi spun prienteii ca mai bine ma bag la M/T si am scapat de o grija (mie insa nu mi convinne pentru ca pe M/T uri nu prea poti sa mergi cu viteza mare).

Cam asta ar fi.

Astept cu interes infiintarea clubului Mitsubishi

toate bune


Ajustator
PAJERO LWB INSTNAV AT
Salut tuturor

Sunt nou pe acest forum si proaspat posesor al unui PAJERO LWB 3,2 INSTYLE NAVI /AT , masina o voi ridica in aceasta saptamana si este primul 4x4 pe care-l posed.
Normal m-am inregistrat aici pentru a culege informatii de la alti posesori de Pajero despre modul de conducere , intrebuintare corecta etc
Daca ma intrebati de ce am ales Pajero si nu altceva... Pajero mi-a placut la prima vedere , m-am documentat peste tot despre fiabilitate , off road ( incepator ) performante si Spatiu ( imens ) tin sa precizez ca mai detin o limuzina Audi A6 2,7 TDI / AT Multitronic 2007 , dar Pajero este altceva , am dorit-o mai mult si abia astept sa intru in posesia ei .
Astept pareri avizate despre comportamentul masinii , cutiei automate , etc.

merci mult

PS Scuzati-mi emotia si eventualele greseli gramaticale
Bogdan104277
Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de plimbarile off-road.
Ca pentru asta este facut, si este foarte bun in ceea ce stie sa faca.
Stefan57697
QUOTE(PAJERO LWB INSTNAV AT @ Oct 23 2007, 07:47 AM) *
Salut tuturor

Sunt nou pe acest forum si proaspat posesor al unui PAJERO LWB 3,2 INSTYLE NAVI /AT , masina o voi ridica in aceasta saptamana si este primul 4x4 pe care-l posed.
Normal m-am inregistrat aici pentru a culege informatii de la alti posesori de Pajero despre modul de conducere , intrebuintare corecta etc
Daca ma intrebati de ce am ales Pajero si nu altceva... Pajero mi-a placut la prima vedere , m-am documentat peste tot despre fiabilitate , off road ( incepator ) performante si Spatiu ( imens ) tin sa precizez ca mai detin o limuzina Audi A6 2,7 TDI / AT Multitronic 2007 , dar Pajero este altceva , am dorit-o mai mult si abia astept sa intru in posesia ei .
Astept pareri avizate despre comportamentul masinii , cutiei automate , etc.

merci mult

PS Scuzati-mi emotia si eventualele greseli gramaticale


Salut,

Atentie foarte mare la ce motorina bagi pentru ca poti avea probleme la cutie automata daca nu bagi motorina exact dupa specificatii. Vezi ca sunt niste discutii pe site-ul pajero club of victoria (din australia) - http://www.pajeroclub.com.au/. Daca nu ma insel este o problema intalnita la multe masini diesel moderne in legatura cu filtrul de particule diesel (DFP or smth like that)

Alte sfaturi:

-nu pleca de la dealer fara casco pe masina
-roaga-l pe bogdan aici pe forum sa te cheme la un mitsubishi adventure day sa ti explice putin cum e cu diversele moduri 4x4.
-ai mare grija la mers pe drumuri de tara cu strat subtire de noroi: se poate scapa controlul masinii foarte usor intrucat gumele cu care vine nu sunt gume pentru off road (eu era sa o patesc)

Vezi ca se va infiinta si un club mitsubishi. Ai putea sa-mi dai un PM poate facem un week-end impreuna undeva la munte si vin si eu cu SWB meu care este tot 2007 dar este manual si e varianta cheala (deh..dupa posibilitati coane costica...smile.gif )
PAJERO LWB INSTNAV AT
Salut,

Atentie foarte mare la ce motorina bagi pentru ca poti avea probleme la cutie automata daca nu bagi motorina exact dupa specificatii. Vezi ca sunt niste discutii pe site-ul pajero club of victoria (din australia) - http://www.pajeroclub.com.au/. Daca nu ma insel este o problema intalnita la multe masini diesel moderne in legatura cu filtrul de particule diesel (DFP or smth like that)

Alte sfaturi:

-nu pleca de la dealer fara casco pe masina
-roaga-l pe bogdan aici pe forum sa te cheme la un mitsubishi adventure day sa ti explice putin cum e cu diversele moduri 4x4.
-ai mare grija la mers pe drumuri de tara cu strat subtire de noroi: se poate scapa controlul masinii foarte usor intrucat gumele cu care vine nu sunt gume pentru off road (eu era sa o patesc)

Vezi ca se va infiinta si un club mitsubishi. Ai putea sa-mi dai un PM poate facem un week-end impreuna undeva la munte si vin si eu cu SWB meu care este tot 2007 dar este manual si e varianta cheala (deh..dupa posibilitati coane costica...smile.gif )
[/quote]




Salut

Merci de sfat

Vreau sa te intreb despre combustibil , diesel Euro 4 sau 5 ? ( imi ridic azi sau maine masina de la reprezentanta)
Cat de multumit esti de masina ?

e-mail personal email mobil 07x xxx xxx ( apropo de munte abia astept o prima cursa )
nu indraznesc sa-i sun pentru a afla daca imi pot ridica azi masina...

Cu stima
Stefan57697
Nu stiu precis dar cred ca euro 5: trebuie sa te uiti la cantitea de sulf admisa si sa vb cu Petrom, Mol etc sa ti spuna cifrele pe sulf din combustibil. Stiu ca inainte sa-mi iau masina am studiat problema si am gasit pe site la petrom canitatea de sulf din fiecare tip de motorina. Insista la distribuitor sa-ti arate in cartea tehnica unde spune de cant de sulf acceptabila. Daca imi aduc aminte bine era vb de max 10ppm la petrom fiind doar premium diesel care are doar 10 ppm. Citeste si ce scriu aia pe pajero club of victoria o sa gasesti multe chestii despre cutia automata intrucat ei cumpara foarte multe pe automata (nu te speria de gradul de nemultumire - este generat de faptul ca la ei este greu de gasit combustibil diesel bun...nu este aceeasi situatie ca in europa unde diesel este foarte popular).

Hai ca mai scriu mai tarziu si te sun sa vb la tel (dar tot mai tarziu). Sugestie, editeaza-ti mesajul si scoate datele personale de acolo (pentru asta ai ceea ce se numeste PM - private message).

Toate bune

Ajustatoru
Stefan57697
Revin cu detalii.

Vei gasi multe informatii despre filtrul de particule diesel la http://www.pajeroclub.com.au/home/publicforum/, la sectiunea pentru pajero 4, thread: NS Diesel Particulate Filter.

Sunt si altii pe acolo care discuta despre combustibil sa fie diesel 10ppm insa cel mai bine ar fi sa citesti sa vezi daca e aplicabil in cazul tau.

Aici gasesti date despre motorina de la OMV premium: http://www.petrom.com/romana/produsepdfro/...o%20Diesel5.pdf (daca te uiti si in restul categoriei produse gasesti si restul de motorine.

De masina sunt f multumit pana acum. Si cei de la distribuitor sunt in general (cu cateva exceptii neimportante) foarte saritori si iti rezolva problema pana la urma (de ex eu am vrut sa-i pun conexiune pentru Ipod si s-a rezolvat pana la urma, mai ales seful de service fiind foarte competent).

Mai vb.
PAJERO LWB INSTNAV AT
QUOTE(Stefan57697 @ Oct 29 2007, 12:19 PM) *
Revin cu detalii.

Vei gasi multe informatii despre filtrul de particule diesel la http://www.pajeroclub.com.au/home/publicforum/, la sectiunea pentru pajero 4, thread: NS Diesel Particulate Filter.

Sunt si altii pe acolo care discuta despre combustibil sa fie diesel 10ppm insa cel mai bine ar fi sa citesti sa vezi daca e aplicabil in cazul tau.

Aici gasesti date despre motorina de la OMV premium: http://www.petrom.com/romana/produsepdfro/...o%20Diesel5.pdf (daca te uiti si in restul categoriei produse gasesti si restul de motorine.

De masina sunt f multumit pana acum. Si cei de la distribuitor sunt in general (cu cateva exceptii neimportante) foarte saritori si iti rezolva problema pana la urma (de ex eu am vrut sa-i pun conexiune pentru Ipod si s-a rezolvat pana la urma, mai ales seful de service fiind foarte competent).

Mai vb.



Salut

Merci mult de informatii , sunt sigur ca-mi vor fi de folos.
Am inceput sa studiez mai aprofundat despre Pajero cu 3 luni in urma, dar detaliile primite de la tine chiar nu aveam habar.

CU STIMA
dan
Bogdan104277
Daca este automata sa stai cu ochii pe indicatorul de filtru de particule - cand se aprinde in bord atunci da o fuga in afara orasului sa mergi intr-un ritm mai sustinut pana se stinge, altfel trebuie sa mergi la service sa faca regenerare fortata.
In momentul in care nu mai este posibila decat regenerarea fortata martorul de dpf (filtru de particule pentru cunoscatori) va clipi in bord iar martorul de avarie motor va fi aprins permanent. Atunci va trebui sa mergi cat mai repede posibil in service.
De preferat sa faci regenararea in mers.
Daca mergi in regim mai sport nu prea te doare capul cu regenararile.
Motorina recomandata: euro 4.
Stefan57697
QUOTE(Bogdan104277 @ Oct 29 2007, 10:42 AM) *
Daca este automata sa stai cu ochii pe indicatorul de filtru de particule - cand se aprinde in bord atunci da o fuga in afara orasului sa mergi intr-un ritm mai sustinut pana se stinge, altfel trebuie sa mergi la service sa faca regenerare fortata.
In momentul in care nu mai este posibila decat regenerarea fortata martorul de dpf (filtru de particule pentru cunoscatori) va clipi in bord iar martorul de avarie motor va fi aprins permanent. Atunci va trebui sa mergi cat mai repede posibil in service.
De preferat sa faci regenararea in mers.
Daca mergi in regim mai sport nu prea te doare capul cu regenararile.
Motorina recomandata: euro 4.


bogdan no offence dar cred ca esti in eroare cu euro 4. euro 4 are 50 ppm sulf iar euro 5 are 10 ppm sulf. de aici ar rezulta ca se va folosi NUMAI euro 5. O alta dovada in afara de linkurile mele este faptul ca, virgula, chiar si la mine scrie pe capacu la rezervor diesel EN 590 care am impresia ca este euro 5. cel putin pe site la petrom la en 590 apare o motorina care este identica cu euro 5 diesel. adica printre altele 10 ppm sulf.

as avea rugamintea daca tot avem discutia asta care este foarte importanta sa vorbesti putin cu cei de la centru (din olanda sau japonia) si sa verifici care este realitatea. vorba aia mai scutiti si voi niste programari de regenerari prin service
Stefan57697
am reverificat ce scrie la mine la usita rezervorului. scrie diesel en590 ceea ce de pe site ul petrom pare a fi euro 5. pana la alte informatii o sa incep si eu sa folosesc euro 5 desi nu am cutie automata.

asteptam sa ne spuna bogdan cum stau lucrurile

toate bune
PAJERO LWB INSTNAV AT
QUOTE(Stefan57697 @ Oct 30 2007, 09:05 AM) *
am reverificat ce scrie la mine la usita rezervorului. scrie diesel en590 ceea ce de pe site ul petrom pare a fi euro 5. pana la alte informatii o sa incep si eu sa folosesc euro 5 desi nu am cutie automata.

asteptam sa ne spuna bogdan cum stau lucrurile

toate bune



salut

Cred ca ai dreptate Stefan , en590 este echivalent euro5 , pe interiorul capacului de la rezervor al AUDI scrie en 590 iar la reprezentanta mi-au comunicat ca de preferat este doar euro5 sa alimentez.
O intrebare am pentru voi deoarece pe site-uri sau in revistele de specialitate spune ca la Pajero poti trece in mod 4x4 in viteza de pana 100km/ora in schimb dealerul din Ploiesti mi-a comunicat ca nu este indicat decat daca stationez sa schimb modul de tractiune.
O alta intrebare la care nu am primit raspuns de la dealer este legat de sistemul de Navigatie ...daca exista si harta pentru Romania / Europa Centrala si de Est
Aseara la jurnal am vazut un accident intre un Logan si Noul Pajero iar al nostru Pajero parea destul de serios avariat in comparatie cu Loganul , ce spuneti de asta ????!!!!!

cu stima
dan
Stefan57697
QUOTE(PAJERO LWB INSTNAV AT @ Oct 30 2007, 05:39 AM) *
salut

Cred ca ai dreptate Stefan , en590 este echivalent euro5 , pe interiorul capacului de la rezervor al AUDI scrie en 590 iar la reprezentanta mi-au comunicat ca de preferat este doar euro5 sa alimentez.
O intrebare am pentru voi deoarece pe site-uri sau in revistele de specialitate spune ca la Pajero poti trece in mod 4x4 in viteza de pana 100km/ora in schimb dealerul din Ploiesti mi-a comunicat ca nu este indicat decat daca stationez sa schimb modul de tractiune.
O alta intrebare la care nu am primit raspuns de la dealer este legat de sistemul de Navigatie ...daca exista si harta pentru Romania / Europa Centrala si de Est
Aseara la jurnal am vazut un accident intre un Logan si Noul Pajero iar al nostru Pajero parea destul de serios avariat in comparatie cu Loganul , ce spuneti de asta ????!!!!!

cu stima
dan


hehe...e posibil ca e stiut ca logan are ditai tabla. nu stiu daca pajero are tabla atat de groasa ca loganul. Pe de alta parte crede ma ca daca te ciocnesti cu un logan ala din logan va fi farame iar tu ai o sansa sa ramai ok pentru ca ai X airbaguri plus masa masinii. o chestie pe care mi a spus cineva in tema: daca esti in situatie de accident e important sa nu intri intr-un punct fix din cauza masei. daca intri in ceva si "ai de ales" ca sa zic asa alege chestia mobila pentru ca o misti cu masa ta pe cand la punct fix toata masa vine in tine.

eu am schimbat si pana la 50-60 la ora exact cum scrie in carte. eu le consider legende urbane chestiile spuse de dealer o data ce scrie in cartea tehnica. cred ca trebuie sa respecti doar ce scrie in cartea tehnica.

poate ne povesteste bogdan si pe tema asta

apropo, ti a venit masina sau te tin baietii la frigare?smile.gif)

toate bune

PS: navi nu am asa ca nu stiu dar nu cred sa aiba o harta ca lumea a romaniei. vezi ca sunt alte topicuri pe forum.softpedia.com si pe forum.computergames.ro topicurile de specialitate. am inteles ca singurele bune sunt igo si r.o.a.d 2006
Bogdan104277
EN590 se refera la cifra cetanica minima, adica - minim 51. motorul este euro4. in principiu daca cifra cetanica este sub aceasta valoare atunci apar probleme de pornire, mers neregulat. scrie si in manualul de utilizare.
In privinta avariilor, trebuie sa tineti cont ca anumite ansambluri si elemente de caroserie sunt facute sa sa deformeza, pentru a le da o sansa si celor din masini mai mici. Acelasi lucru se intampla daca se ciocneste un mercedes s600 cu un smart fortwo: mercedesul va fi aparent farame, in timp ce smartul va parea in aparenta intact, datorita filosofiei diferite: fortwo nu are loc de deformari deci trebuie sa fie rigid, s600-le trebuie sa se deformeze ca sa absoarba energia mare data de masa mare, peste 2,2 tone....
asa ca ... aparentele inseala...
va mai povestesc eu, voi intrebati.
victorvb
Intentionez sa cumpar un Pajero LWB, 3.2 diesel A/T.
Ii voi pune din start BF Goodrich-uri A/T - am acum aceste cauciucuri pe Jeep-ul Cherokee pe care il conduce nevasta-mea si sunt ok si pentru sosea si pentru teren. (am fost la "Jeep Adventure 2007" si pe unde o multime de Grand-uri patinau ca dracu' noi am trecut cat de cat linistiti...).

Mi-as fi dorit sa obtin cateva pareri mai ales despre fiabilitatea Pajero de la cineva care detine masina de ceva mai mult timp. Dar chiar si asa, il rog pe Stefan si pe Bogdan sa imi spuna atat bune cat mai ales rele, ca sa nu imi pare rau dupa aceea ca am facut o alegere proasta.
In general, vom folosi masina atat in oras (unde o va conduce nevasta-mea) cat si pe teren (unde va fi a mea).
Nu off-road extrem - dar am fost cu Cherokee-ul in locuri unde am ramas blocat (in zapada) sau unde n-am putut urca unele pante sau le-am urcat foarte greu din cauza lipsei controlului tractiunii si mai ales a blocantului.
As dori de aceea opinii cu privire la posibilitatile reale de off-rooad ale Pajero-ului - urcare si coborare pante cu pietre (grohotis sau bolovani), trecere prin zapada, vad etc.
Deasemenea, cat de mult conteaza in teren faptul ca Pajero nu are punte rigida spate ca orice off-road veritabil, ci are suspensii independente?
Si nu in ultimul rand:
- cat de zgomotos este diesel-ul de 3.2? Stie cineva daca motorul este fabricat chiar de Mitsubishi sau este preluat de la vreun fabricant gen VM Motori (care echipeaza Jeep-urile) sau altul?
- am citit ca s-a observat cum cutia automata se apuca sa schimbe cateodata total aiurea (in treapta superioara sau inferioara, fara noima) vitezele, si ca este mai bine de aceea sa conduci in modul "Manual". Ati observat asta? Fiindca avantajul automatei este in teren - doar daca nu ai astfel de surprize!!

Victor
---------------------
Subaru Legacy 3.0
Jeep Cherokee 2.8CRD
PAJERO LWB INSTNAV AT
QUOTE(Stefan57697 @ Oct 30 2007, 03:34 PM) *
QUOTE(PAJERO LWB INSTNAV AT @ Oct 30 2007, 05:39 AM) *
salut

Cred ca ai dreptate Stefan , en590 este echivalent euro5 , pe interiorul capacului de la rezervor al AUDI scrie en 590 iar la reprezentanta mi-au comunicat ca de preferat este doar euro5 sa alimentez.
O intrebare am pentru voi deoarece pe site-uri sau in revistele de specialitate spune ca la Pajero poti trece in mod 4x4 in viteza de pana 100km/ora in schimb dealerul din Ploiesti mi-a comunicat ca nu este indicat decat daca stationez sa schimb modul de tractiune.
O alta intrebare la care nu am primit raspuns de la dealer este legat de sistemul de Navigatie ...daca exista si harta pentru Romania / Europa Centrala si de Est
Aseara la jurnal am vazut un accident intre un Logan si Noul Pajero iar al nostru Pajero parea destul de serios avariat in comparatie cu Loganul , ce spuneti de asta ????!!!!!

cu stima
dan


hehe...e posibil ca e stiut ca logan are ditai tabla. nu stiu daca pajero are tabla atat de groasa ca loganul. Pe de alta parte crede ma ca daca te ciocnesti cu un logan ala din logan va fi farame iar tu ai o sansa sa ramai ok pentru ca ai X airbaguri plus masa masinii. o chestie pe care mi a spus cineva in tema: daca esti in situatie de accident e important sa nu intri intr-un punct fix din cauza masei. daca intri in ceva si "ai de ales" ca sa zic asa alege chestia mobila pentru ca o misti cu masa ta pe cand la punct fix toata masa vine in tine.

eu am schimbat si pana la 50-60 la ora exact cum scrie in carte. eu le consider legende urbane chestiile spuse de dealer o data ce scrie in cartea tehnica. cred ca trebuie sa respecti doar ce scrie in cartea tehnica.

poate ne povesteste bogdan si pe tema asta

apropo, ti a venit masina sau te tin baietii la frigare?smile.gif)

toate bune

PS: navi nu am asa ca nu stiu dar nu cred sa aiba o harta ca lumea a romaniei. vezi ca sunt alte topicuri pe forum.softpedia.com si pe forum.computergames.ro topicurile de specialitate. am inteles ca singurele bune sunt igo si r.o.a.d 2006


Salut Stefan

In primul rand tin sa va multumesc de sfaturi atat tie cat si lui Bogdan , in al doilea rand ....................................
.............in doua ore imi ridic masina !!!

Iertati-mi bucuria dar nici pentru A6 nu am simtit aceeasi emotie

cu stima
Dan
Bogdan104277
de unde o ridici?
de la mcar din expozitiei?
PAJERO LWB INSTNAV AT
QUOTE(Bogdan104277 @ Oct 31 2007, 10:14 AM) *
de unde o ridici?
de la mcar din expozitiei?


salut

Am ridicat-o deja de la Litex dealer din Ploiesti
Masina este super (la prima impresie )
O singura chestie ce m-a deranjat este directia ..imi pare usor nesigura
in rest Alles super
cu stima
Dan
Bogdan104277
Vezi sa fie presiunea cel putin cat scrie pe eticheta sau cu 0.1-0.2 bari peste pentru mers pe asfalt. Pentru offroad este bine sa dezumfli rotile cu aproximativ 0.5 bari. Pentru asta este bine sa te echipezi cu un compresor si un manometru.
PAJERO LWB INSTNAV AT
QUOTE(Bogdan104277 @ Oct 31 2007, 12:56 PM) *
Vezi sa fie presiunea cel putin cat scrie pe eticheta sau cu 0.1-0.2 bari peste pentru mers pe asfalt. Pentru offroad este bine sa dezumfli rotile cu aproximativ 0.5 bari. Pentru asta este bine sa te echipezi cu un compresor si un manometru.


ok

azi incep probele , voi controla si presiunea in pneuri ..

merci

cu stima
Stefan57697
Salut,

din pacate cred ca cei 5000 km ai mei nu sunt relevanti. Asa ca singurul lucru cu care te pot ajuta este sa-ti indic cele doua surse majore de informatii pe care le-am descoperit despre pajero: cluburile pajero din UK si din Australia. http://www.pocuk.com/ si http://www.pajeroclub.com.au/ Aici vei gasi cu siguranta listate toate problemele care apar. Pe de alta parte pajero 4 se fabrica doar din 2007 asa ca va fi foarte greu sa te bazezi pe ceva clar.

Sincer decizia mea s-a bazat printre altele si pe urmatorul rationament: daca acei ingineri au facut pajero evo (daca vrei sa stii despre ce vorbesc da un search pe youtube pentru "pajero evo") si sunt si japonezi poate ca aduc in masina de serie macar o bucatica din masina aia.

Eu am fost cu ea pe transalpina si s-a descurcat excelent fara mari eforturi. Mai mult de atat nu am mers ca totusi e noua si mi-e tars sa o bag prin tiharai asa frumusica cum e. zapada nu am prins inca. vad nici atat

Nu am resimtit in nici un fel problema cu puntea rigida spate. masina are 3 moduri 4x4 si in plus are si diferential blocabil spate.

Ca sa vezi cat e de zgomotos cred ca e bine sa mergi la test drive. Eu am avut golf diesel si e intr-adevar un pic mai zgomotos ca golf diesel dar pentru mine tot nesemnificativ. pot sa ascult muzica radio etc fara sa aud motorul. si oricum sincer imi place sa aud motorul cat de cat. iar nivelul de zgomot e suficient
Din cate stiu eu motorul este chiar mitsubishi.

Bafta la alegere!
Stefan57697
QUOTE(Bogdan104277 @ Oct 31 2007, 05:01 AM) *
EN590 se refera la cifra cetanica minima, adica - minim 51. motorul este euro4. in principiu daca cifra cetanica este sub aceasta valoare atunci apar probleme de pornire, mers neregulat. scrie si in manualul de utilizare.
In privinta avariilor, trebuie sa tineti cont ca anumite ansambluri si elemente de caroserie sunt facute sa sa deformeza, pentru a le da o sansa si celor din masini mai mici. Acelasi lucru se intampla daca se ciocneste un mercedes s600 cu un smart fortwo: mercedesul va fi aparent farame, in timp ce smartul va parea in aparenta intact, datorita filosofiei diferite: fortwo nu are loc de deformari deci trebuie sa fie rigid, s600-le trebuie sa se deformeze ca sa absoarba energia mare data de masa mare, peste 2,2 tone....
asa ca ... aparentele inseala...
va mai povestesc eu, voi intrebati.

cred ca ai dreptate cu EN 590 dar mai ca as jura ca nu ai dreptate ca orice EN590 e bun. pe forumul din australia aia spun clar ca daca bagi 10 ppm sulf esti ok si nu prea ai nevoie de regenerare. chiar nu se poate afla de la producator daca e mai bine sau nu cu 10 ppm sulf sau 50 ppm sulf?

cu chestia cu masa sunt de acord cu tine;)
Stefan57697
QUOTE(PAJERO LWB INSTNAV AT @ Oct 31 2007, 08:52 AM) *
QUOTE(Bogdan104277 @ Oct 31 2007, 10:14 AM) *
de unde o ridici?
de la mcar din expozitiei?


salut

Am ridicat-o deja de la Litex dealer din Ploiesti
Masina este super (la prima impresie )
O singura chestie ce m-a deranjat este directia ..imi pare usor nesigura
in rest Alles super
cu stima
Dan


Felicitari! Sa o stapanesti sanatos si fara intalniri cu idioti pe sosea! Sa ne povestesti cum este!

Toate bune

ajustatoru
OnuTzu
Salut!
Ma poate ajuta si pe mine cineva macar cu o informatie unde as putea gasi un accesoiru de la pajero?este vorba de o cana pe care este inscriptionat numele masinii!am tot cautat prin cataloagele dealerilor si mi sa zis ca nu mai e in catalogul asta nou!daca ma poate ajuta cineva va rog frumos ca am nevoie de ea! astept un raspuns!Va multumesc!
Stefan57697
QUOTE(OnuTzu @ Nov 3 2007, 04:48 PM) *
Salut!
Ma poate ajuta si pe mine cineva macar cu o informatie unde as putea gasi un accesoiru de la pajero?este vorba de o cana pe care este inscriptionat numele masinii!am tot cautat prin cataloagele dealerilor si mi sa zis ca nu mai e in catalogul asta nou!daca ma poate ajuta cineva va rog frumos ca am nevoie de ea! astept un raspuns!Va multumesc!


cred ca am una pe acasa de la un adventure day. daca te intereseaza asa mult da-mi pm. tre sa verific acasa daca o mai am sau nu
PAJERO LWB INSTNAV AT
QUOTE(Stefan57697 @ Oct 31 2007, 07:42 PM) *
QUOTE(PAJERO LWB INSTNAV AT @ Oct 31 2007, 08:52 AM) *
QUOTE(Bogdan104277 @ Oct 31 2007, 10:14 AM) *
de unde o ridici?
de la mcar din expozitiei?


salut

Am ridicat-o deja de la Litex dealer din Ploiesti
Masina este super (la prima impresie )
O singura chestie ce m-a deranjat este directia ..imi pare usor nesigura
in rest Alles super
cu stima
Dan


Felicitari! Sa o stapanesti sanatos si fara intalniri cu idioti pe sosea! Sa ne povestesti cum este!

Toate bune

ajustatoru





Salut

Am parcurs deja 600 km cu noul meu Pajero despre care pot spune ca sunt multumit.
De idiotii din trafic nu vom scapa prea curand , am intalnit destui si voi mai intalni , chiar ieri unul cu Logan a aruncat o sacosa cu resturi de mancare pe sosea ( numar de Harghita !!!!!! astia chiar se credeau mai civilizati decat restul tarii)
Mergem mai departe...

cu stima
dan
Stefan57697
pai sa ne povestesti si noua mai detaliat cum se comporta masinuta. si eu sunt foarte multumit de a mea desi acum a cam inceput sa ma sperie pretul petrolului:)
PAJERO LWB INSTNAV AT
QUOTE(Stefan57697 @ Nov 7 2007, 06:27 PM) *
pai sa ne povestesti si noua mai detaliat cum se comporta masinuta. si eu sunt foarte multumit de a mea desi acum a cam inceput sa ma sperie pretul petrolului:)



Salut

Comportamentul este bun pentru gabaritul lui Pajero , ce-mi place este ca nu-mi zguduie creierii cand trec prin gropi , demarajul este mai bun decat ma asteptam (la carte scrie 12,9 /100 km pentru automata ) dar am impresia ca este mai rapida , oricum nu asta este motivul achizitionarii lui Pajero , nu este masina de raliu dar am forjat-o putin ..asa de control !!
La consum am media 13,2 l / , cred eu acceptabil pentru inceput , am condus in mod 4x4 peste 75% din nr de km .
Apropo, am schimbat anvelopele cu unele de iarna Continental Winter ...special pt auto 4x4 , inca nu ma pot pronunta daca sunt sau nu potrivite , vom vedea.
Intrebare Stefan , imi place sau imi pare mai sigura masina in modul 4x4 nu am mai schimbat in mod 2x4 in ultimul timp , deoarece nu are tractiune permanenta ca la un SUV , este bine sau nu acest stil de conducere ori ba ? viteza maxima in mod 4x4 am inteles de la dealer sa nu depasesc 100 km/h fara sa-mi motiveze de ce.


cu stima
dan
Stefan57697
QUOTE(PAJERO LWB INSTNAV AT @ Nov 13 2007, 11:23 AM) *
Salut

Comportamentul este bun pentru gabaritul lui Pajero , ce-mi place este ca nu-mi zguduie creierii cand trec prin gropi , demarajul este mai bun decat ma asteptam (la carte scrie 12,9 /100 km pentru automata ) dar am impresia ca este mai rapida , oricum nu asta este motivul achizitionarii lui Pajero , nu este masina de raliu dar am forjat-o putin ..asa de control !!
La consum am media 13,2 l / , cred eu acceptabil pentru inceput , am condus in mod 4x4 peste 75% din nr de km .
Apropo, am schimbat anvelopele cu unele de iarna Continental Winter ...special pt auto 4x4 , inca nu ma pot pronunta daca sunt sau nu potrivite , vom vedea.
Intrebare Stefan , imi place sau imi pare mai sigura masina in modul 4x4 nu am mai schimbat in mod 2x4 in ultimul timp , deoarece nu are tractiune permanenta ca la un SUV , este bine sau nu acest stil de conducere ori ba ? viteza maxima in mod 4x4 am inteles de la dealer sa nu depasesc 100 km/h fara sa-mi motiveze de ce.


cu stima
dan


Salut,

Imi pare bine ca-ti place masina. Eu am facut 5000 de km si-mi place la fel de mult si astept sa vina vara sa ma duc prin niste locuri mai meseriashe asha:D. Abia astept sa facem o tura impreuna:)...
Cu privire la chestia cu modul 4x4. Intr-adevar masina mi s-a parut si mie mult mai controlabila in acest mod. Merg si eu in 4x4 in afara orasului cand sunt curbe accentuate si alte conditii dificile de drum. Insa mie mi s-a parut inutil sa bag 4x4 in bucuresti intrucat la accelerat franat oprit accelerat franat oprit nu mi se pare o idee buna 4x4.

cu viteza permanenta 4x4 sa nu depasesti 100 km la ora este prima oara cand aud si nu cred ca e adevarat. te-ai uitat in cartea masinii? eu stiu ca nu poti sa schimbi in 4x4 la peste 100 km la ora. Insa sa nu mergi cu 4x4 la peste 100 la ora e prima oara cand aud. O sa ma uit si eu in cartea tehnica si pe forumuri in aussi si uk si iti spun intr-o zi doua.

Pe dealuri ai fost cu ea?

Pune si tu niste poze.

Toate bune,

Stefan
Stefan57697
Salut,

am vb cu bogdan si spune ca e ok sa mergi peste 100 km/h cu 4x4 (of course doar prima pozitie, NU 4x4 HLC sau LLC). De altfel scrie si in manual in ce conditii se foloseste fiecare viteza (adica de ex cu LLC poti merge doar pana la 5 km/h sau ceva de genu asta). Mai zi-ne de masinuta? Auzi, esti cumva din bucuresti? Deunazi am vazut pe cineva cu un pajero nou la spring time pe splaiul independentei si cam corespundea la descrierea masinii tale. Si avea si numere rosii dar am uitat numarul:).

Toate bune

ajustator
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.