pajero 2007 |
This topic is about pajero 2007, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
pajero 2007 |
Aug 31 2007, 05:03 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 33 Joined: 5-October 05 From: Bucuresti Member No.: 57.690 |
Toate bune Ajustator |
|
|
Oct 29 2007, 04:42 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Daca este automata sa stai cu ochii pe indicatorul de filtru de particule - cand se aprinde in bord atunci da o fuga in afara orasului sa mergi intr-un ritm mai sustinut pana se stinge, altfel trebuie sa mergi la service sa faca regenerare fortata.
In momentul in care nu mai este posibila decat regenerarea fortata martorul de dpf (filtru de particule pentru cunoscatori) va clipi in bord iar martorul de avarie motor va fi aprins permanent. Atunci va trebui sa mergi cat mai repede posibil in service. De preferat sa faci regenararea in mers. Daca mergi in regim mai sport nu prea te doare capul cu regenararile. Motorina recomandata: euro 4. |
|
|
Oct 30 2007, 10:40 AM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 33 Joined: 5-October 05 From: Bucuresti Member No.: 57.690 |
Daca este automata sa stai cu ochii pe indicatorul de filtru de particule - cand se aprinde in bord atunci da o fuga in afara orasului sa mergi intr-un ritm mai sustinut pana se stinge, altfel trebuie sa mergi la service sa faca regenerare fortata. In momentul in care nu mai este posibila decat regenerarea fortata martorul de dpf (filtru de particule pentru cunoscatori) va clipi in bord iar martorul de avarie motor va fi aprins permanent. Atunci va trebui sa mergi cat mai repede posibil in service. De preferat sa faci regenararea in mers. Daca mergi in regim mai sport nu prea te doare capul cu regenararile. Motorina recomandata: euro 4. bogdan no offence dar cred ca esti in eroare cu euro 4. euro 4 are 50 ppm sulf iar euro 5 are 10 ppm sulf. de aici ar rezulta ca se va folosi NUMAI euro 5. O alta dovada in afara de linkurile mele este faptul ca, virgula, chiar si la mine scrie pe capacu la rezervor diesel EN 590 care am impresia ca este euro 5. cel putin pe site la petrom la en 590 apare o motorina care este identica cu euro 5 diesel. adica printre altele 10 ppm sulf. as avea rugamintea daca tot avem discutia asta care este foarte importanta sa vorbesti putin cu cei de la centru (din olanda sau japonia) si sa verifici care este realitatea. vorba aia mai scutiti si voi niste programari de regenerari prin service |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 11:25 AM |