pajero 2007 |
This topic is about pajero 2007, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
pajero 2007 |
Aug 31 2007, 05:03 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 33 Joined: 5-October 05 From: Bucuresti Member No.: 57.690 |
Toate bune Ajustator |
|
|
Sep 12 2007, 05:53 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Stafan,
e normal sa se schimbe comportamentul, acum ai tractiune si pe puntea fata, iar in viraje acest lucru se simte cel mai bine, mai ales daca abordezi virajele in mod corect: cu o usoara accelerare astfel incat viteza de iesire sa fie mai mare decat cea de intrare. Eventual pentru "senzatii" mai placute alege treapta de viteza astfel incat motorul sa fie la peste 2000 -2500 rpm la intrarea in viraj, sa poata trage cum trebuie. Vei vedea ca in felul asta, char daca masina este un mic tanculet, va suporta foarte multe inainte sa intre in actiune sistemul MASTC. Acum ca te-ai obisnuit, trebuie sa incerci ceva mai dificil - un pic de drum off-road, eventual un camp. Pentru asta, nu uita, cuplezi modul 4x4 adecvat inainte de a da piept cu greutatile drumului... Dif spate se poate bloca si ulterior. In cazul in care nu este blocat dif spate, cand sistemul MASTC lucreaza, martorii care indica rotile vor palpai pentru a te informa unde s-a pierdut aderenta si unde intervine sistemul Cand blochezi dif spate se decupleaza sistemul amintit si e mult mai interesant. Intai sa incerci cu sistemul cuplat pentru a-i vedea avantajele dar si limitarile, dupa care sa incerci cu dif spate blocat sa vezi avantaje si limitari. Distractie placuta. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 01:19 PM |