pajero 2007 |
This topic is about pajero 2007, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
pajero 2007 |
Aug 31 2007, 05:03 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 33 Joined: 5-October 05 From: Bucuresti Member No.: 57.690 |
Toate bune Ajustator |
|
|
Sep 4 2007, 10:43 PM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 33 Joined: 5-October 05 From: Bucuresti Member No.: 57.690 |
Salut,
problemele la modelele cu DPF - vin din faptul ca nu se respecta o indicatie din manualul de utilizare - daca se aprinde martorul de DPF plin - trebuie sa mergi mai sportiv timp de aproximativ 20 minute pentru a permite regenerarea acestuia; -din ce-am vazut pe forumul din australia ei au probleme chiar si dupa regenerare. In plus, cum ziceau si ei, nu e o placere sa ti se aprinda martorul cand ai chef si cand n-ai chef...asa ca prefer varianta manuala fara problema:D 2) - Consumul va cunoaste o scadere usoara pe parcurs. hehe - sper: desi si asa cum e acum e destul de ok; nu pot sa spun ca nu ma asteptam sa nu fie ceva mai mare decat la fosta masina... 3) pierderea orei cand cauti posturi - este produsa de functia CT - care in momentul de fata este activa si regleaza ora ceasului de pe masina in finctie de ora posturilor cu functii RDS. Dezactiveaza aceasta functie si totul va fi OK; -thnx: o sa ma uit in carte sa vad cum se dezactiveaza 4) compasul iti da o mica idee de directia de mers (nord, sud, est, vest); -mda...numai ca acum sta nemiscat. am citit ceva in carte cum ca s-ar activa printr-o procedura ce include si invartirea pe loc (lol) dar nu am avut inca timp sa ma ocup de asta 5) poti sa folosesti masina si pe teren, ca asta este menirea ei - trecerea de la un mod de tractiune la altul 2H - 4H - 4HLc se poate face din mers pana la 100 km/h. Utilizarea in modurile de tractiune 2H si 4H nu are restrictii. In schimb la 4HLC trebuie sa ai mare grija sa nu fii pe asfalt/beton uscat si sa eviti virajele pentru ca poti deteriora transmisia. In modul 4HLc ai diferentialul blocat si apar efecte de franare, deci forte mari in transmisie. Pentru modul 4LLc trebuie sa fii oprit, transmisia in N si ambreiajul apasat. -multam mult pentru informatie. oricum am de gand sa fiu cu un cunoscator in masina cand ma apuc sa ma joc la LLc Iti sugerez sa o ei usor cu 4x4, intai pe camp dupa care avansezi, dealuri, vai, cursuri de apa, etc. -hehe...nici macar n-am intrat pe vreun camp inca asa ca fii linistit...dar o sa o comit si pe asta la un moment dat:) Pentru incurajare, poti sa vezi rubrica sectiunea de off-road unde am postat niste poze cu ceea ce poate Pajero: http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...sc&start=60 -faine poze! Distractie placuta. -mersi frumos! Ai grija, ca daca te virsezi cu virusul off-road nu-ti mai trece. [/quote] -eh, daca o sa o duc suficient de bine va fi loc si de virusul off road...daca nu.. cu prietenii:)) |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 06:26 AM |