Skoda Octavia 1,9 TDI |
This topic is about Skoda Octavia 1,9 TDI, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Skoda Octavia 1,9 TDI |
Jun 2 2004, 04:20 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 2-June 04 From: Bucuresti Member No.: 26.835 |
Eu cam atat am avut de zis momentan. |
|
|
Jun 27 2004, 04:39 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
toate variantele motorului 1.9 TDI au o parte comuna si oricare poate fi updated la maxim de performanta, dar nu stiu cat de rentabil ar fi.
desi VAG nu foloseste tehnologia commonrail motoarele au o ratie de compresie mult mai mare decat concurenta, si sistemul de injectie pompeduse. rezultatul final ( raport consum putere) este comparabil sau mai bun cu cele mai performante commonrails ale concurentei ( si mai toate commorails au sistemul Bosch). FIAT au dezvoltat initial commonrailul dar fiind in lipsa de fonduri au vandut patentul pe nimic la Bosch. Bosch cu investitii modeste au facut apoi tone de bani perfectionandu-l si vanzandu-l firmelor care il folosesc acum: Renault, GM, joint-venture-ul pentru motoare diesel al Ford cu Peugeot-Citroen (toate cele 3 marci si Mazda, care este controlata de Ford, folosesc aceleasi motoare), Toyota, Fiat ( care au platit mult mai mult pe Bosch decat au luat cand le-au dat patentul initial). Rumegandu-si amarul, Fiat a dezvoltat a doua generatie de commonrail care este si mai performanta. primul produs un motor de 1.3l va putea fi in curand cumparat pe noile Fiat. Honda, care nu s-au bagat in diesel pana acum ( dieselul de pe Civicul in vanzare in Europa este de provenienta GM) au scos un nou motor, noua Acord europeana diesel fiind o splendoare. motorul 2.2 i-CDTi are o groaza de noi patente ( foloseste insa commonrail-ul Bosch). Rezultat: 140CP, cuplu 320 Nm, si un consum de 5.6l in oras si 3.9l in afara pentru o masina de marimea Passatului. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 18th May 2024 - 06:21 AM |