IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Skoda Octavia 1,9 TDI

This topic is about Skoda Octavia 1,9 TDI, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> Skoda Octavia 1,9 TDI
Marius26842
post Jun 2 2004, 04:20 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 2-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 26.835



Am vazut cateva pareri despre acest tip de masina, si pot sa va spun ca mi se par cel putin tendentioase; oricum, e clar ca nu s-a pronuntat nici un posesor. In 2002, cand am hotarat sa iau o masina in leasing, am cules oferte complete (dpdv tehnic si financiar) de la majoritatea dealerilor. Dupa discutii si comparatii cu foarte multe persoane (avizate, of course), a rezultat ca Octavia Business era oferta cea mai buna (raport calitate-pret). In septembrie 2004 face 2 ani, am trecut de 33000 km, nu a trebuit sa schimb nimic la ea, consumul este incredibil (nu am depasit 5,4 % niciodata), are toate dotarile, asa ca mi-e destul de greu sa inteleg ce i se poate reprosa. A, inca ceva: majoritatea pieselor sunt de Passat (incepand cu motorul, cutia, si pana la maruntisuri). Deci, calitate germana la un pret est european.
Eu cam atat am avut de zis momentan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Iulian HondaFan
post Jun 27 2004, 04:39 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



toate variantele motorului 1.9 TDI au o parte comuna si oricare poate fi updated la maxim de performanta, dar nu stiu cat de rentabil ar fi.
desi VAG nu foloseste tehnologia commonrail motoarele au o ratie de compresie mult mai mare decat concurenta, si sistemul de injectie pompeduse. rezultatul final ( raport consum putere) este comparabil sau mai bun cu cele mai performante commonrails ale concurentei ( si mai toate commorails au sistemul Bosch).
FIAT au dezvoltat initial commonrailul dar fiind in lipsa de fonduri au vandut patentul pe nimic la Bosch. Bosch cu investitii modeste au facut apoi tone de bani perfectionandu-l si vanzandu-l firmelor care il folosesc acum: Renault, GM, joint-venture-ul pentru motoare diesel al Ford cu Peugeot-Citroen (toate cele 3 marci si Mazda, care este controlata de Ford, folosesc aceleasi motoare), Toyota, Fiat ( care au platit mult mai mult pe Bosch decat au luat cand le-au dat patentul initial).
Rumegandu-si amarul, Fiat a dezvoltat a doua generatie de commonrail care este si mai performanta. primul produs un motor de 1.3l va putea fi in curand cumparat pe noile Fiat.
Honda, care nu s-au bagat in diesel pana acum ( dieselul de pe Civicul in vanzare in Europa este de provenienta GM) au scos un nou motor, noua Acord europeana diesel fiind o splendoare. motorul 2.2 i-CDTi are o groaza de noi patente ( foloseste insa commonrail-ul Bosch). Rezultat: 140CP, cuplu 320 Nm, si un consum de 5.6l in oras si 3.9l in afara pentru o masina de marimea Passatului.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Closed TopicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th May 2024 - 06:21 AM