The king is dead! BMW 335 vs G37 |
This topic is about The king is dead! BMW 335 vs G37, the author, fishbone, wrote about: E veche stirea, n-am vazut-o pe aici, posibil sa fi fost chior, am la activ o pauza de pe forum /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" b ... To read more just scroll down
The king is dead! BMW 335 vs G37 |
Aug 10 2007, 12:27 AM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 459 Joined: 27-January 06 From: Nebraska Member No.: 66.548 |
www.g37-tech.com/wiki/Motor_Trend_(8-07)_The_King_Is_Dead Pe scurt, Motor Trend da "premiul" noului Infiniti G37 in defavoarea 335-ului. Link-ul nu apare corect, asa ca dati copy/paste in browser in loc de click direct. -------------------- |
|
|
Aug 10 2007, 11:56 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
edmunds zice pe dos...
http://www.edmunds.com/insideline/do/Drive...rticleId=121462 cred ca serie 3 ramane in frunte, nu cu mult dar ramane. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Aug 11 2007, 09:01 AM
Post
#3
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
bmw -ul seria 3 este de neoprit.
au mai facut unii test comparativ intre audi S5 si bmw 335i si au ajuns la concluzia ca bmw bate, dar nu cu mult. Oricum, BMW seria 3 este referinta la clasa medie. pe www.autozeitung.de se voteaza de la inceputul lui august, brand-ul premium al germaniei. de ceva timp rezultatele s-au oprit la: Welche deutsche Premiummarke ist die Beste? BMW 39% Mercedes 23% Audi 38% -------------------- |
|
|
Aug 11 2007, 04:28 PM
Post
#4
|
|
pilot Group: Membri Posts: 459 Joined: 27-January 06 From: Nebraska Member No.: 66.548 |
-------------------- |
|
|
Aug 11 2007, 05:52 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
in acelasi timp si-a depasit si rivalul din clasa premium Lexus RX regele vanzarilor in segmentul premium in ultimii 4-5 ani... mai mult decat atat serie 3 a vandut mai multe exemplare (84000buc)decat cateva modele americane relativ populare - Chrysler 300, Sebring, Chevy Malibu, turismele Buick (sau Saturn) luate la un loc si aproape la fel de multe cate Mustanguri (88000buc...)... de asemenea serie 3 a vandut de peste 2 ori mai mult decat toata gama de turisme a Audi... sau mai mult decat toata gama Infiniti... dublu cat mazda6 si aproape dublu cat Legacy... cel putin in ultimii 4-5 ani de cand urmaresc mai in detaliu vanzarile auto din America vanzarile serie 3 nu au fost asa de bune. unde-o fi Impulse sa auda vestile astea "orgasmice" pentru el... :angel: -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Aug 11 2007, 10:27 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
QUOTE(fishbone) Am avut un prieten din Deutschland la mine in vizita si mi-a confirmat faptul ca si la el e o moda cu bemveurile ca in Romania.
Poate, dar in Romania, din pacate, BMW-urile sunt conduse si de foarte multa lume de calitate indoielnica (ca sa nu spun altfel), ceea ce nu este cazul in Germania. -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Aug 12 2007, 08:35 AM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
In america bmwul intradevar a ajuns pe toate drumurile, e simbolul omului tinar (~30) cu o profesie si salariu decent.
-------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Aug 12 2007, 03:11 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 550 Joined: 14-October 05 From: Montreal,Ca Member No.: 58.382 |
sunt tare curios cum o sa evolueze pana la sfarsitul anului vanzarile Seriei 3, daca continua asa e posibil sa ajunga sa detroneze Lexus la vanzari totale de masini premium, si daca o sa aiba mai multe vanzari ca 300-ele (care anul trecut a fost vandut parca in jur de 150 000 exemplare) o sa fie un moment chiar istoric as zice eu pt marca si va arata ca piata americana se schimba destul de drastic. Sunt tare curios de asemenea sa vad vanzarile la sfarsitul anului al sub-compactelor, hibridelor si SUV-urilor medii si mari.
Cat despre detronare....nu stiu daca vA fi detronat, cel putin nu din punct de vedere al vanzarilor. Din alte puncte de vedere....cred ca masinile din clasa asta au ajuns destul de bune incat e deja sa fie o chestie de gust mai mult decat altceva. M-as mira la capitolul "drive feel" G37-ele sa fie superior 335-ului chiar daca nu ar fi exclus, insa cum ziceam, sunt destul de apropiate incat devine clar o alegere dupa gust si din pacate la design interior/exterior, eu personal prefer toate celelalte masini din clasa(IS, G35/37, noul CTS, etc) in fata seriei 3. -------------------- Mercury Cougar V6 - 2.5 - 170 hp, stock for now.... - prima masina manuala, pt joaca on/off track
Subaru Legacy Outback - 2.5 - 165hp, 16"s, Alpine, Infiniti - winter fun :D Lexus GS 400-4.0, 300hp, Alpine, Nakamichi, Kaption, JL - Sold (amazing car that will be missed) http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...9/Lexus-GS-400/ Lexus Es250 - 2.5 156hp, Alpine, Limited Alloys 17", American Legacy, Pyramid - Sold - my 1st car, will always have a special place in my heart |
|
|
Aug 12 2007, 03:17 PM
Post
#9
|
|
Blues fan Group: Membri Posts: 2.976 Joined: 9-March 06 From: Blues country Member No.: 70.361 |
frumos. Asta inseamna sa-ti cladesti un nume bazat pe calitate si fara compromisuri. Mai ales in clasa premium este foarte grea batalia.
-------------------- ________________________________ Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu. Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat! http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s |
|
|
Aug 12 2007, 06:36 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(Dany_s) sunt tare curios cum o sa evolueze pana la sfarsitul anului vanzarile Seriei 3, daca continua asa e posibil sa ajunga sa detroneze Lexus la vanzari totale de masini premium, si daca o sa aiba mai multe vanzari ca 300-ele (care anul trecut a fost vandut parca in jur de 150 000 exemplare) o sa fie un moment chiar istoric as zice eu pt marca si va arata ca piata americana se schimba destul de drastic. Sunt tare curios de asemenea sa vad vanzarile la sfarsitul anului al sub-compactelor, hibridelor si SUV-urilor medii si mari.
Cat despre detronare....nu stiu daca vA fi detronat, cel putin nu din punct de vedere al vanzarilor. Din alte puncte de vedere....cred ca masinile din clasa asta au ajuns destul de bune incat e deja sa fie o chestie de gust mai mult decat altceva. M-as mira la capitolul "drive feel" G37-ele sa fie superior 335-ului chiar daca nu ar fi exclus, insa cum ziceam, sunt destul de apropiate incat devine clar o alegere dupa gust si din pacate la design interior/exterior, eu personal prefer toate celelalte masini din clasa(IS, G35/37, noul CTS, etc) in fata seriei 3. succesul comercial al serie 3 de anul acesta in America se datoreaza si reintoarcerii cumparatorilor americani catre masini mai mici si mai economice ( ca serie 3 aici inseamna fie 328 motorul i6 de 3l la 230CP fie 335 care nu sunt chiar 320d ). totodata masinile care pot dovedi ca mic si economic nu inseamna neaparat "cheap" si incomfortabil au de castigat. intr-adevar vanzarile de subcompacte sunt in crestere ( inca reprezinta o proportie foarte mica din piata - sub 2% dar e segmentul in cea mai rapida crestere). alt trend nou anul acesta este ca vanzarile in segmentul compactelor ( Corolla, Civic, Prius, Cobalt/Ion - echivalentele Astra -, Focus et al) au depasit pe cele din segmentul mediu si ambele se distanteaza de "large pickup" si "large SUV" care sunt in recul. deci unii au inceput sa renunte la Suburban pentru o masina mai mica. cum un Suburban "fully loaded" bate spre 40-43K alternativa serie 3 devine deodata mai atractiva. tot se vand de peste 2 ori mai multe Suburban/Tahoe/Yukon decat serie3 dar acum 3-4 ani raportul era 4-5 la 1... bine tranzitia este probabil mai discreta si indirecta pentru ca o persoana care ar cumpara un Suburban ar fi dificil de convins sa cumpere o serie 3. dar unii in loc de Suburban aleg un SUV mai mic sau o Impala iar cei tentati de un SUV mai mic aleg un Camry, Accord sau Altima. unii dintre cumparatorii de sedan mediu downgrade-aza la un compact si unii dintre cei de compact la un Yaris, Accent sau Aveo. si, ca tot veni vorba, vanzarile de Prius au explodat si mai mult. de la 60.000 anul trecut in primele 7 luni ( cam acolo era si serie 3 atunci) anul trecut la 110.000 anul acesta. a ajuns chiar sa ocupe locul 3 intre compacte dupa Corolla/Matrix si Civic. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Aug 12 2007, 08:36 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Eu nu cred ca cumpara nimeni seria 3 in loc de suburban, indiferent de raportul de pret s indiferent de pretul benzinei. Suburbanul are cu totul alta destinatie sau se adreseaza unor gusturi foarte diferite.
Parerea mea e ca succesul seriei 3 se datoreaza in primul rind marketingului genial ca si noului design contestat de "puristi". In virful astora motoarele mai mari, nu mai mici, au contribuit si ele. In USA premium inseamna in primul rind motor puternic si pe buna dreptate, iar sub 200CP nu prea are ce cauta cu premium in ziua de azi. De unde abandonarea 328ului vechi. De ce spun de marketing: realitatea este ca in afara de design si imagine, BMW nu ofera foarte multe in plus. Da, mecanica e buna, dar chiar daca e cea mai buna, diferentele sint mici. Interiorul e departe de a fi spectaculos, din contra as zice. -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Aug 12 2007, 08:55 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
asa am zis si eu. dar in piata asta care se reorienteaza catre alt tip de masini serie 3 este pentru cei care isi permit masina o alegere mai tentanta decat un SUV mediu de aceeasi bani ( care a fost pana anul asta alegerea majoritatii americanilor care cumparau in marja asta de pret). multa lume si-a luat Highlander ori Murano doar pentru ca SUV-urile erau "cool" nu ca aveau 2-3 copii si nu incapeau tricicletele in serie 3.
personal si io cred ca serie 3 desi e o masina excelenta este o afacere mai proasta decat alte masini care sunt foarte pe aproape mecanic si au un raport pret calitate mai bun. nu includ in raportul pret-calitate si aspectul de succes social pe care un BMW il livreaza. pentru cine e interesat si de asta raportul pret calitate este imbatabil. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 21st May 2024 - 09:53 PM |