Help - Search - Members - Calendar
Full Version: The king is dead! BMW 335 vs G37
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
fishbone
E veche stirea, n-am vazut-o pe aici, posibil sa fi fost chior, am la activ o pauza de pe forum smile.gif

www.g37-tech.com/wiki/Motor_Trend_(8-07)_The_King_Is_Dead

Pe scurt, Motor Trend da "premiul" noului Infiniti G37 in defavoarea 335-ului.

Link-ul nu apare corect, asa ca dati copy/paste in browser in loc de click direct.
Iulian HondaFan
edmunds zice pe dos...

http://www.edmunds.com/insideline/do/Drive...rticleId=121462

cred ca serie 3 ramane in frunte, nu cu mult dar ramane.
AZAZEL
bmw -ul seria 3 este de neoprit.

au mai facut unii test comparativ intre audi S5 si bmw 335i si au ajuns la concluzia ca bmw bate, dar nu cu mult.

Oricum, BMW seria 3 este referinta la clasa medie.

pe www.autozeitung.de se voteaza de la inceputul lui august, brand-ul premium al germaniei. de ceva timp rezultatele s-au oprit la:

Welche deutsche Premiummarke
ist die Beste?

BMW
39%


Mercedes
23%


Audi
38%
fishbone
Am avut un prieten din Deutschland la mine in vizita si mi-a confirmat faptul ca si la el e o moda cu bemveurile ca in Romania.
Iulian HondaFan
cred ca devine o moda si in America sau cel putin in marile zone metropolitane desi sunt destule si aici la tzara. serie 3 este in primele 7 luni din 2007 cel mai bine vandut model premium si a luat avans mare fata de restul plutonului. urmatorul clasat in clasa - Lexus ES ( un alt model in crestere) e cam la jumatate cu vanzarile...

in acelasi timp si-a depasit si rivalul din clasa premium Lexus RX regele vanzarilor in segmentul premium in ultimii 4-5 ani...

mai mult decat atat serie 3 a vandut mai multe exemplare (84000buc)decat cateva modele americane relativ populare - Chrysler 300, Sebring, Chevy Malibu, turismele Buick (sau Saturn) luate la un loc si aproape la fel de multe cate Mustanguri (88000buc...)...

de asemenea serie 3 a vandut de peste 2 ori mai mult decat toata gama de turisme a Audi... sau mai mult decat toata gama Infiniti... dublu cat mazda6 si aproape dublu cat Legacy...

cel putin in ultimii 4-5 ani de cand urmaresc mai in detaliu vanzarile auto din America vanzarile serie 3 nu au fost asa de bune.

unde-o fi Impulse sa auda vestile astea "orgasmice" pentru el... :angel:
M A R I A N
QUOTE(fishbone)
Am avut un prieten din Deutschland la mine in vizita si mi-a confirmat faptul ca si la el e o moda cu bemveurile ca in Romania.


Poate, dar in Romania, din pacate, BMW-urile sunt conduse si de foarte multa lume de calitate indoielnica (ca sa nu spun altfel), ceea ce nu este cazul in Germania.
ozz86651
In america bmwul intradevar a ajuns pe toate drumurile, e simbolul omului tinar (~30) cu o profesie si salariu decent.
Dany_s
sunt tare curios cum o sa evolueze pana la sfarsitul anului vanzarile Seriei 3, daca continua asa e posibil sa ajunga sa detroneze Lexus la vanzari totale de masini premium, si daca o sa aiba mai multe vanzari ca 300-ele (care anul trecut a fost vandut parca in jur de 150 000 exemplare) o sa fie un moment chiar istoric as zice eu pt marca si va arata ca piata americana se schimba destul de drastic. Sunt tare curios de asemenea sa vad vanzarile la sfarsitul anului al sub-compactelor, hibridelor si SUV-urilor medii si mari.

Cat despre detronare....nu stiu daca vA fi detronat, cel putin nu din punct de vedere al vanzarilor. Din alte puncte de vedere....cred ca masinile din clasa asta au ajuns destul de bune incat e deja sa fie o chestie de gust mai mult decat altceva. M-as mira la capitolul "drive feel" G37-ele sa fie superior 335-ului chiar daca nu ar fi exclus, insa cum ziceam, sunt destul de apropiate incat devine clar o alegere dupa gust si din pacate la design interior/exterior, eu personal prefer toate celelalte masini din clasa(IS, G35/37, noul CTS, etc) in fata seriei 3.
Baby Blues
frumos. Asta inseamna sa-ti cladesti un nume bazat pe calitate si fara compromisuri. Mai ales in clasa premium este foarte grea batalia.
Iulian HondaFan
QUOTE(Dany_s)
sunt tare curios cum o sa evolueze pana la sfarsitul anului vanzarile Seriei 3, daca continua asa e posibil sa ajunga sa detroneze Lexus la vanzari totale de masini premium, si daca o sa aiba mai multe vanzari ca 300-ele (care anul trecut a fost vandut parca in jur de 150 000 exemplare) o sa fie un moment chiar istoric as zice eu pt marca si va arata ca piata americana se schimba destul de drastic. Sunt tare curios de asemenea sa vad vanzarile la sfarsitul anului al sub-compactelor, hibridelor si SUV-urilor medii si mari.

Cat despre detronare....nu stiu daca vA fi detronat, cel putin nu din punct de vedere al vanzarilor. Din alte puncte de vedere....cred ca masinile din clasa asta au ajuns destul de bune incat e deja sa fie o chestie de gust mai mult decat altceva. M-as mira la capitolul "drive feel" G37-ele sa fie superior 335-ului chiar daca nu ar fi exclus, insa cum ziceam, sunt destul de apropiate incat devine clar o alegere dupa gust si din pacate la design interior/exterior, eu personal prefer toate celelalte masini din clasa(IS, G35/37, noul CTS, etc) in fata seriei 3.


succesul comercial al serie 3 de anul acesta in America se datoreaza si reintoarcerii cumparatorilor americani catre masini mai mici si mai economice ( ca serie 3 aici inseamna fie 328 motorul i6 de 3l la 230CP fie 335 care nu sunt chiar 320d biggrin.gif ). totodata masinile care pot dovedi ca mic si economic nu inseamna neaparat "cheap" si incomfortabil au de castigat.

intr-adevar vanzarile de subcompacte sunt in crestere ( inca reprezinta o proportie foarte mica din piata - sub 2% dar e segmentul in cea mai rapida crestere). alt trend nou anul acesta este ca vanzarile in segmentul compactelor ( Corolla, Civic, Prius, Cobalt/Ion - echivalentele Astra -, Focus et al) au depasit pe cele din segmentul mediu si ambele se distanteaza de "large pickup" si "large SUV" care sunt in recul. deci unii au inceput sa renunte la Suburban pentru o masina mai mica. cum un Suburban "fully loaded" bate spre 40-43K alternativa serie 3 devine deodata mai atractiva. tot se vand de peste 2 ori mai multe Suburban/Tahoe/Yukon decat serie3 dar acum 3-4 ani raportul era 4-5 la 1...

bine tranzitia este probabil mai discreta si indirecta pentru ca o persoana care ar cumpara un Suburban ar fi dificil de convins sa cumpere o serie 3. dar unii in loc de Suburban aleg un SUV mai mic sau o Impala iar cei tentati de un SUV mai mic aleg un Camry, Accord sau Altima. unii dintre cumparatorii de sedan mediu downgrade-aza la un compact si unii dintre cei de compact la un Yaris, Accent sau Aveo.

si, ca tot veni vorba, vanzarile de Prius au explodat si mai mult. de la 60.000 anul trecut in primele 7 luni ( cam acolo era si serie 3 atunci) anul trecut la 110.000 anul acesta. a ajuns chiar sa ocupe locul 3 intre compacte dupa Corolla/Matrix si Civic.
ozz86651
Eu nu cred ca cumpara nimeni seria 3 in loc de suburban, indiferent de raportul de pret s indiferent de pretul benzinei. Suburbanul are cu totul alta destinatie sau se adreseaza unor gusturi foarte diferite.
Parerea mea e ca succesul seriei 3 se datoreaza in primul rind marketingului genial ca si noului design contestat de "puristi". In virful astora motoarele mai mari, nu mai mici, au contribuit si ele. In USA premium inseamna in primul rind motor puternic si pe buna dreptate, iar sub 200CP nu prea are ce cauta cu premium in ziua de azi. De unde abandonarea 328ului vechi.
De ce spun de marketing: realitatea este ca in afara de design si imagine, BMW nu ofera foarte multe in plus. Da, mecanica e buna, dar chiar daca e cea mai buna, diferentele sint mici. Interiorul e departe de a fi spectaculos, din contra as zice.
Iulian HondaFan
asa am zis si eu. dar in piata asta care se reorienteaza catre alt tip de masini serie 3 este pentru cei care isi permit masina o alegere mai tentanta decat un SUV mediu de aceeasi bani ( care a fost pana anul asta alegerea majoritatii americanilor care cumparau in marja asta de pret). multa lume si-a luat Highlander ori Murano doar pentru ca SUV-urile erau "cool" nu ca aveau 2-3 copii si nu incapeau tricicletele in serie 3.

personal si io cred ca serie 3 desi e o masina excelenta este o afacere mai proasta decat alte masini care sunt foarte pe aproape mecanic si au un raport pret calitate mai bun. nu includ in raportul pret-calitate si aspectul de succes social pe care un BMW il livreaza. pentru cine e interesat si de asta raportul pret calitate este imbatabil.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.