Starea drumurilor |
This topic is about Starea drumurilor, the author, adi.mitrea, wrote about: Deschid acest topic în care aș vrea să trecem starea drumurilor pe care am mers prin țară și nu numai. Probabil că în țară sunt mult mai rele... DN 24 ... To read more just scroll down
Starea drumurilor |
Jul 9 2007, 07:13 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
DN 24 între Bârlad și Vaslui este împrăștiată criblură peste bitum. Porțiunea cu multe pietre în care nu poți merge cu mai mult de 15 km/h ține cam 3 km. În rest e mai bine, dar toți o calcă după ce ies de pe bucata buclucașă și ai șanse foarte mară să te alegi cu parbriz spart ori crăpat. Am numărat vreo 8-10 geamuri sparte pe marginea drumului. Trec multe tiruri și merg cu 40-50 km/h unde tu mergi 20 și îți umplu mașina de pietre DN 2 F Între Vaslui și Bacău este împrăștiată criblură, FĂRĂ bitum, pe o porțiune de 6-8 km, dar sunt multe serpentine și localități, deci șansele să capeți o piatră la viteză mare sunt mai mici. Stare valabilă în dățile de 7 și 8 iulie 2007 Ce probleme pot apărea? Geamuri sparte ori crăpate, vopsea sărită sau zgâriată, pene de cauciuc, sau probleme cu frânele (cum am pățit eu). Au intrat pietre între etrier și disc și scârțâiau ca naiba, iar frâna nu mai era foarte eficientă. S-a rezolvat la vulcanizare cu 4 lei și o șurubelniță. Pentru moderatori. Nu am găsit un topic de genul ăstuia, deși am mai citit păreri despre drumuri în alte topicuri. Dacă există și nu am găsit eu rog pe cineva să mute acolo ce am scris. -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Jul 9 2007, 09:46 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Pentru cei ce vin la mare: Constanta-Mangalia(E87, are si o denumire mai locala dar nu o stiu ) in stare foarte buna! Asfalt proaspat intre Eforii
-------------------- |
|
|
Jul 10 2007, 07:18 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
l-am facut sticky pentru ca e chiar interesant subiectul.
bucurestiul = micul beirut. cei care vin din provincie sa evite colentina. -------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Jul 10 2007, 08:08 PM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 174 Joined: 4-May 06 From: Bucuresti Member No.: 75.397 |
- peisaj superb - portiunea pana la vidraru infecta: gropi, unele intoarse invers (plombate in exces) vit. 20 - 40 km/h balea -> dn 1 (porumbacu de sus) - drum ok porumbacu de sus -> sens giratoriu talmaciu (spre rm valcea, sibiu): drum infect (o multime de portiune sunt in lucru, semafoare cu circulatie doar pe un sens) starea drumului la 03 iul 2007 -------------------- |
|
|
Jul 10 2007, 08:23 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
-------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
Jul 10 2007, 09:33 PM
Post
#6
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Dinspre Valcea inspre Valea Prahovei se poate ajunge pe traseul amintit de TLS mai sus, prin Fagaras, cu problemele reale expuse de el. Ar mai fi varianta prin Gaesti - Targoviste sau prin Rucar-Bran. Necazul e ca in weekendul care tocmai a trecut am ales varianta prin Gaesti. Pana la Gaesti toate bune si frumoase, dar de acolo...jale, oameni buni. Am blestemat fiecare metru de drum, nu mai suportam la un moment dat. Drumurile din jud. Dambovita sunt infernale, ocoliti-le daca e posibil. Prefer drumul prin Valea Oltului, Sibiu si apoi printre mii de semafoare decat infectia aia de traseu dintre Gaesti si Sinaia, via Targoviste. Asa nu se poate merge intr-o tara din Europa anului 2007. Si ne mai miram de ce ne ocolesc turistii straini...
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jul 10 2007, 10:48 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
QUOTE(adi.mitrea) DN 24 între Bârlad și Vaslui este împrăștiată criblură peste bitum. Porțiunea cu multe pietre în care nu poți merge cu mai mult de 15 km/h ține cam 3 km. În rest e mai bine, dar toți o calcă după ce ies de pe bucata buclucașă și ai șanse foarte mară să te alegi cu parbriz spart ori crăpat. Am numărat vreo 8-10 geamuri sparte pe marginea drumului. Trec multe tiruri și merg cu 40-50 km/h unde tu mergi 20 și îți umplu mașina de pietre
Stare valabilă în dățile de 7 și 8 iulie 2007 Ce probleme pot apărea? Geamuri sparte ori crăpate, vopsea sărită sau zgâriată, pene de cauciuc, sau probleme cu frânele (cum am pățit eu). Au intrat pietre între etrier și disc și scârțâiau ca naiba, iar frâna nu mai era foarte eficientă. S-a rezolvat la vulcanizare cu 4 lei și o șurubelniță. Stie cineva daca situatia descrisa de Adi Mitrea s-a remediat? Trebuie sa ajung joi la Iasi pe traseul descris mai sus si n-as vrea sa raman cu parbrizul pe acolo. -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Jul 11 2007, 09:47 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
La cum arăta porțiune de drum pe care am mers cu 20 km/h nu cred că s-a remediat în câteva zile. Și oricum pe porțiunea cu criblură neabsorbită deloc riscurile sunt relativ mici că toți merg cu viteză redusă. Probleme apar când drumul este un pic mai bun pentru că toți fug ca nebunii deși mai sunt pietricele din loc în loc.
Ca un sfat, pleacă la ore neconvenționale, să ajungi acolo pe la 4-5 dimineața sau seara foarte târziu pentru că e mai puțin trafic. Dacă ești dispus să faci cu 2 ore mai mult, mergi pe DN 2 F Bacău - Vaslui. Acolo sunt mai multe serpentine, deci viteză mai mică, și nu e bitum. Cel mai bine ar fi să eviți ambele drumuri, dar... -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Jul 11 2007, 04:16 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
QUOTE(adi.mitrea) La cum arăta porțiune de drum pe care am mers cu 20 km/h nu cred că s-a remediat în câteva zile. Și oricum pe porțiunea cu criblură neabsorbită deloc riscurile sunt relativ mici că toți merg cu viteză redusă. Probleme apar când drumul este un pic mai bun pentru că toți fug ca nebunii deși mai sunt pietricele din loc în loc.
Ca un sfat, pleacă la ore neconvenționale, să ajungi acolo pe la 4-5 dimineața sau seara foarte târziu pentru că e mai puțin trafic. Dacă ești dispus să faci cu 2 ore mai mult, mergi pe DN 2 F Bacău - Vaslui. Acolo sunt mai multe serpentine, deci viteză mai mică, și nu e bitum. Cel mai bine ar fi să eviți ambele drumuri, dar... Multumesc pentru informatii. -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Jul 12 2007, 12:00 AM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
Deci:
1. TM - Cenad = super OK (semnalizat, marcat, tot tacamu') 2. TM - Lugoj = e bestial, drept ca un drum de tara, marcaje, semne...ce-s alea??! 3. TM - AR - Nadlac = bun cu plus 4. AR - Deva = 95% bun cu plus 5. TM - Stamora Moravita = bun (se poate si mai bine) |
|
|
Jul 12 2007, 09:47 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 545 Joined: 14-May 05 From: Constanta (Constanta) Member No.: 46.840 |
QUOTE(mike.omega) Pentru cei ce vin la mare: Constanta-Mangalia(E87, are si o denumire mai locala dar nu o stiu ) in stare foarte buna! Asfalt proaspat intre Eforii
Intr-adevar un drum foarte bun. Cand m-am intors din bulgaria acum cateva saptamani dupa drumurile lor de rahat si am intrat pe E87 am crezut ca sunt in rai. Oricum intre eforie sud - eforie nord alearga toti ca nebunii in special cei cu motoare. -------------------- Multe masini cu multe turbine
|
|
|
Jul 12 2007, 10:04 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Si ce?! N-au unde?! Asfalt ca acolo eu n-am mai vazut de mult!
Insa evitati soseaua Ovidiu-Lumina-Navodari-Corbu. Sunt atat de multe gropi incat nu le poti ocoli... -------------------- |
|
|
Jul 13 2007, 04:14 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
Atenție, ALUNECĂRI DE TEREN pe DN 7 - Valea Oltului, pe sensul de mers dinspre Pitești spre Râmnicu Vâlcea.
Prima alunecare de teren este la kilometrul 137+750 de metri, în comuna Cotmeana. Aici, pe o porțiune de 25 de metri, a avut loc o alunecare de teren, în exteriorul unei curbei, la limita părții carosabile, care a determinat deteriorarea parapetului metalic. Cea dea doua alunecare de teren a avut loc kilometrul 151 în comuna Morărești, satul Dedulești. Pe o porțiune de 150 de metri s-a tasat asfaltul și crăpat zidul de sprijin. În cazul ambelor alunecări de teren există pericol de ieșire în decor. Zona este semnalizată și este poliție acolo care fluidizează traficul. Pentru vehiculele rutiere cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone, poliția recomandă folosirea următoarei rute alternative: DN 64 - Rm. Vâlcea - Drăgășani și în continuare DN 67 B - Drăgășani - Pitești. Informațiile provin de la poliția rutieră care a trimis un comunicat către redacția în care lucrez. Stare valabilă la data de 13 iulie 2007. -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Jul 14 2007, 11:08 AM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
Traficul rutier pe DN 1, la kilometrul 416+100 de metri, pe sensul de mers dinspre Turda spre Aiud este îngreunat din cauza unui pod care s-a surpat pe o suprafață de aproximativ patru metri lungime și un metru lățime, în Comuna Miraslău, județul Alba.
Podul afectat este cel care traversează pârâul Miraslău Zona afectată este semnalizată, dar pentru un trafic fluidizat poliția recomandă ruta alternativă Aiud - Drumul Județean (DJ) 107M - Livezile - Remetea -Buru - DN 1 -Turda - Cluj și retur. Informațiile privind de la poliție. Stare valabilă la 14 iulie 2007. -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Aug 18 2007, 11:18 AM
Post
#15
|
|
Blues fan Group: Membri Posts: 2.976 Joined: 9-March 06 From: Blues country Member No.: 70.361 |
Pe 3 septembrie plec din Bucuresti catre Ungaria- Budapesta. Cel mai bun traseu va rog si cea mai buna iesire din tara! Multumesc!
-------------------- ________________________________ Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu. Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat! http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s |
|
|
Aug 18 2007, 08:23 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
Bucuresti - Pitesti - Ramnicu Valcea - Talmaciu - Sibiu - Sebes - Orasie - Simeria - Deva - Arad - Pecica - Nadlac - Mako - Szeged - Budapesta = 790km, timp 13h.
Vezi ca Sibiu - Nadlac = foarte circulat, daca ajungi noaptea NU forta depasiri aiurea, stai pe curu tau. Nu intra in Arad, fa direct centura acolo la Selgros in dreapta cum vi tu si mergi tot drept, treci de iesirea spre Oradea; de Metro si drumu te scoate direct in cel de Nadlac. In Deva la intrare dinspre Sibiu stau radare. Sa ai trusa, triunghi, vesta ca ii mai apuca controlatu pe unguri intre Nadlac si Szeged. La intrare si iesire din Mako mai stau radare pt. ca tabla de intrare in localitate e cu mult inainte de primele case. In Szeged ti indicatoarele de Budapesta si astea te scot inspre Hipemarketu' Cora si de acolo e usor. |
|
|
Aug 18 2007, 10:12 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Ajutati-ma si pe mine pls. Ce ruta ar fi de preferat spre Sighisoara? Sa o iau pe DN1,pe Valea Prahovei pana la Brasov..si dupa aia spre Sighisoara,sau pe cealalta varianta,adica A1-Pitesti,Curtea de Arges-Brasov-Sighisoara?
Stiu ca pe DN1 se lucra,dar am auzit ca au oprit asfaltarea. Iar pe A1 e vestitul pod,sau ce e acolo la care se tot lucreaza si mi-e sa nu prind vreo coada.Oricum,de plecat voi pleca intr-o Miercuri,destul de dimineata,adica in jur de 7.Sper sa nu fie prea aglomerat. -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Aug 19 2007, 08:57 AM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
Urmareste acelasi traseu de mai sus si ajungi mai bine asa, stiu ca BV - Fagaras - SB este in reparatii si este destul de rau daca nu crunt de rau.
Varianta prin Pitesti si Ramnicu Valcea zic ca este cea mai buna dar cu plecare dimineata din Bucuresti. De la SB pana la Orastie drumul este bun, pana la SB din Buc. nu stiu dar sper sa fie acceptabil. |
|
|
Aug 19 2007, 09:33 AM
Post
#19
|
|
pilot Group: Membri Posts: 353 Joined: 15-February 06 From: Bucuresti Member No.: 68.276 |
QUOTE(Andrei Suzuki) Ajutati-ma si pe mine pls. Ce ruta ar fi de preferat spre Sighisoara? Sa o iau pe DN1,pe Valea Prahovei pana la Brasov..si dupa aia spre Sighisoara,sau pe cealalta varianta,adica A1-Pitesti,Curtea de Arges-Brasov-Sighisoara?
Stiu ca pe DN1 se lucra,dar am auzit ca au oprit asfaltarea. Iar pe A1 e vestitul pod,sau ce e acolo la care se tot lucreaza si mi-e sa nu prind vreo coada.Oricum,de plecat voi pleca intr-o Miercuri,destul de dimineata,adica in jur de 7.Sper sa nu fie prea aglomerat. Pe DN1 va fi destul de aglomerat chiar si dupa Brasov, pentru ca f multe tiruri merg pe ruta BV-Sighisoara-Medias acum, de cand se repara BV-Sibiu. Oricum, daca pleci de dimineata va fi un pic mai lejer... Cat despre Pitesti-BV, ultima data cand am fost eu, drumul era destul de prost...poate intre timp s-a mai remediat! -------------------- FIAT Panda 1,2 Dynamic
'94, '95, '00, '01, '02, '03, '04... |
|
|
Aug 19 2007, 01:19 PM
Post
#20
|
|
Blues fan Group: Membri Posts: 2.976 Joined: 9-March 06 From: Blues country Member No.: 70.361 |
Merci Skywalker! Asta ineamna ca trebui sa opresc in prima zi la Budapesta. Deja 13 ore insemana mult asa ca voi dormi si dupa aceia vom vizitqa Budapesta. Trebuie caculata bine treaba!
Dar ma mir ca 790 de km ii faci in 13 ore. Banuiesc ca din cauza drumurilor din Romania! Eu faCEAM 600 cam in 8-9 ore, deci cam asa ar fi! 12-13 ore. -------------------- ________________________________ Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu. Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat! http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 10:59 AM |