IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

AutoFerrara Braila - modul de tratare a clientilor!

This topic is about AutoFerrara Braila - modul de tratare a clientilor!, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> AutoFerrara Braila - modul de tratare a clientilor!
romi107912
post Jun 20 2007, 11:14 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 8-June 07
From: Galati (Galati)
Member No.: 107.905



Pe data de 28.052006 am incheiat un contract de vanzare cu plata cash, a unui autoturism Fiat Albea fl 1.4 mpi 8v Dynamic, cu ABS, si scut motor cu AUTOFERRARA Braila, consilier vanzari CRISTEA ALEXANDRINA. Singura cerinta a mea a fost ca masina sa fie pe stoc in tara, pentru a o putea ridica in cel mai scurt timp. D_na Cristea a gasit o masina cu ID, nr. sasiu , care a spus ca este la Bucuresti, si in cel mult 7 zile o am. Am platit avansul de 3000 ron. apoi pe data de 31.05.2007 am achitat-o integral, urmand ca in 7 zile sa intru in posesia ei. Miercuri 6 iunie am sunat-o pe dna Cristea la ora 9. Mi-a raspuns ca sunt probleme si ca mai tarziu ma va suna. La ora 14 am revenit cu un telefon, cerand relatii despre ce se intampla. Mi s-a raspuns ca voi fi sunat la ora 17. Bineinteles ca a trecut si ora 17 si nu am fost sunat, macar sa mi se spuna ce se intampla. Pe data de 7.06.2007 dimineata am sunat-o pe d_na Cristea. Mi-a comunicat ca masina nu este pe stoc in tara si ca nu stie unde se afla, si in ce stadiu se afla masina, si urmeaza sa fiu sunat. Bineinteles ca nu am fost sunat toata ziua. Am sunat din nou la AutoFerrara pe mobil la d-na Cristea, bineinteles ca nu mi s-a mai raspuns. Un coleg al dumneaei mi-a raspuns pe telefonul d-nei, ca urmeaza sa fiu sunat. AM CERUT SA MI SE SPUNA CE SE INTAMPLA. Nu am primit nici un raspuns. Am luat legatura cu directorul executiv Zamfir Nicusor, si mi s-a spus ca urmeaza sa fiu contactat. Acest lucru nu s_a intamplat. Pe data de 8.06.2007 m-am deplasat la sediul firmei, iar d_na Cristea mi-a comunicat ca masina nu este in tara, cerandu-si scuze de greseala facuta. Masina urmand sa o primesc in maxim 2 saptamani. Au trecut si aceste 2 saptamani, si masina tot nu a venit. Pe data de 18.06.2007 am sunat-o pe d-na Cristea, raspunsul fiind unul negativ, asteptand de la importator detalii despre transport. Pe 19.06.2007 am revenit cu un telefon, raspunzandu-mi ca se asteapta data transportului. Precizez ca masina am achitat-o, desi ea nu se afla in tara, si legal era sa o achit in momentul sosirii masinii in tara. Plata cash facandu-se la un curs de 33,1, in timp ce cursul de schimb de pe 19.06.2007 a fost de 32,7? Diferenta rezultata de aprox. 500 ron CINE O SUPORTA?
In aceasta situatie ma simt inselat, excrocat (oare?) de catre angajatii firmei AUTOFERRARA BRAILA, mai ales ca adresele de e mail din site nu sunt reale.
Ieri am sunat la importator, AutoItalia , informandu-i de problema mea. Mi s-a spus ca masina nu este in tara, ea urmand sa soseasca saptamana viitoare! Ei nu stiu de ce AUTOFERRARA BRAILA, au procedat asa.
Oare AUTOFERRARA BRAILA are sau nu are nevoie de clienti?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th May 2024 - 08:19 AM