1936 FORD V-8 Fabricat in Romania la FORD ROMANA SAR |
This topic is about 1936 FORD V-8 Fabricat in Romania la FORD ROMANA SAR, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
1936 FORD V-8 Fabricat in Romania la FORD ROMANA SAR |
Jun 1 2007, 11:55 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 37 Joined: 31-May 07 From: Timisoara (Timis) Member No.: 107.335 |
FABRICAT ÎN ROMÂNIA la UZINA DE MONTAJ FORD ROMANA SAR Masina mea este fabricata in anul 1936, primul lot montat in Romania la Uzina de Montaj FORD ROMANA SAR din Bucuresti de pe Calea Floreasca (FORD ROMANA SAR a functionat în perioada- 04 mai 1936 - 11 iunie 1948, lichidata de autoritatile epocii prin Legea Nationalizarii nr. 119/11.06.1948 http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp..._text?idt=1575) (Denumirea actuala: Automatica SA http://www.automatica.ro/romana/despre.html). Masina mea este 99% completa si originala. Este in prezent in curs de restaurare. FORD ROMANA SAR Informatii despre fabrica FORD ROMANA SAR din Bucuresti aici in limba romana: http://www.autoshow.ro/article--x-Top_Stor...mania--761.html http://www.ford.ro/index,78,473 si in limba germana si engleza: http://website.webcenter.lycos.de/www.fomcc.de/bukarest.htm http://media.ford.com/article_display.cfm?article_id=14707 Aici detalii masina mea: http://www.autogallery.org.ru/ford1936.htm Caracteristicile tehnice ale masinii mele: Denumire: FORD V-8 Model: 68 Tip: Fordor Touring sedan (limuzina, berlina 3 volume 4 usi) Varianta: De Luxe Anul de fabricatie: 1936 (Uzina de montaj Ford Romana SAR) Versiunea "De Luxe" cuprindea in plus fata de "Standad" stergator de parbriz si pentru pasager, oglinzi retrovizoare exterioare, doua lampi de stop pe spate, cauciucuri cu banda alba, radiou cu lampi, tapiserie calitate superioara la interior, bricheta si scrumiera. Uzina de montaj FORD ROMANA SAR Bucuresti livra automobilele Ford doar in versiunea limuzina in trei volume cu patru usi (fordor touring sedan) echipate "Standard" si "De Luxe", vopsite intro singura culoare. Se putea opta pentru Washington Blue (albastru închis) si Rubber Black (negru). Orice alta versiune de caroserie se aducea la comanda din Marea Britanie sau USA. Orice alta versiune de culoare se putea oferi optional la preferintele clientului, la cost suplimentar. Culoarea originala a masinii mele: Washington Blue (albastru Washington) Motor tip: V-8 la 90 grade cu supape laterale Alezajul: 77,78 mm Cursa pistonului: 95,25 mm Cilindreea: 3.621 cmc Puterea: 85 CP la 3.800 rot/min (in brosurile din 1936 este prezentata la 90 CP) Raport de compresie: 6,12:1 Ordinea de aprindere: 1-5-4-8-6-3-7-2 Capacitate carter ulei: 4 litri Sistem de ungere: cu presiune si carter ventilat Ulei sub presiune la lagărele paliere, biele si axa cu came Pompa de ulei: cu angrenaj Sistem de franare: mecanic pe cele patru roti, independent Capacitate pompa ulei: 7,1 litri pe minut la turatia de 2000 rot/min Presiunea normala a uleiului: 2,1 atm la 2600 rot/min Jocul supapelor: 0,317-0,343 mm Sistemul electric: 6 V , baterie la 115 amperi Sistemul de racire:cu termosifon si accelerare prin pompa si control termostatic al circulatiei Capacitatea sistemului de racire: 21 litri Sistemul de benzina: Indicator de nivel de benzina hidrostatic Carburator: Stromberg typ 97 dublucorp cu aspiratia in jos Capacitate rezervor: 50 litri Pompa de bezina: cu diafragma Dimensiuni: Lxlxh = 4720 mm x 1780 mm x 1780 mm Anvelope: 16 x 6,5 Garda la sol: 229 mm Cutia de viteze: 3 viteze inainte si una inapoi de tip elicoidal silentios. Angrenarea este sincronizata pentru pinioanele vitezelor a doua si a treia. Capacitate ulei cutie: 1,2 litri Seria motorului: este in acelasi timp si numarul de serie al masinii. Este stantat pe blocul motor si pe placuta de identificare pe caroserie sub parbriz cum se ridica capota motorului. Viteza maxima declarata de constructor: 135 km/h Consum mediu l/100 km: 25 litri (urban trece de 30 litri/100 km,dar mai contează?) NOTA: Versiunea "De Luxe" cuprindea in plus fata de "Standad" stergator de parbriz si pentru pasager, oglinzi retrovizoare exterioare, doua lampi de stop pe spate, cauciucuri cu banda alba, radiou cu lampi, tapiserie calitate superioara la interior, bricheta si scrumiera. Uzina de montaj FORD ROMANA SAR Bucuresti livra automobilele Ford doar in versiunea limuzina in trei volume cu patru usi (fordor touring sedan) echipate "Standard" si "De Luxe", vopsite intro singura culoare. Se putea opta pentru Washington Blue (albastru inchis) si Rubber Black (negru). Orice alta versiune de caroserie se aducea la comanda din Marea Britanie sau USA. Orice alta versiune de culoare se putea oferi optional la preferintele clientului, la co[/size]st suplimentar.[/font][/b] Culoarea originala a masinii mele: Washington Blue (albastru Washington) Viteza maxima declarata de constructor: 135 km/h Consum mediu l/100 km: 25 litri (urban trece de 30 litri/100 km,dar mai conteaza?) This post has been edited by Vlad107342: Nov 16 2007, 11:03 AM
Attached File(s)
0.1936_FORD.jpg ( 60.18K )
Number of downloads: 84
Imaginea010.jpg ( 99.93K ) Number of downloads: 84 211758.jpg ( 75.94K ) Number of downloads: 67 -------------------- (vlad_ford_v8@yahoo.com) 1936 FORD V-8 "fabricat in Romania" la FORD ROMANA SAR -uzina de montaj, Calea Floreasca Bucuresti. Inscrisa in Asociatia Banateana a posesorilor si restauratorilor de vehicule istorice BANAT AUTO RETRO CLUB-Timisoara
|
|
|
Jul 11 2007, 12:48 PM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 37 Joined: 31-May 07 From: Timisoara (Timis) Member No.: 107.335 |
Motorul FORD V-8 model 1936, 85 CP - sectiune transversala- din Manualul de Intretinere editat de FORD ROMANA SAR - Bucuresti, 1936
Attached File(s)
-------------------- (vlad_ford_v8@yahoo.com) 1936 FORD V-8 "fabricat in Romania" la FORD ROMANA SAR -uzina de montaj, Calea Floreasca Bucuresti. Inscrisa in Asociatia Banateana a posesorilor si restauratorilor de vehicule istorice BANAT AUTO RETRO CLUB-Timisoara
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 05:56 AM |