IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
Vlad107342 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
Vlad107342
novice
Age Unknown
Male
Timisoara (Timis)
Birthday Unknown
Interests
vehicule istorice
Statistics
Joined: 31-May 07
Profile Views: 456*
Last Seen: 2nd February 2008 - 02:21 PM
Local Time: Nov 23 2017, 05:16 PM
37 posts (0.01 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

Vlad107342

Membri

**


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
1 Jun 2007
FORD V-8 68 fordor touring sedan DeLuxe - 1936
FABRICAT ÎN ROMÂNIA la UZINA DE MONTAJ FORD ROMANA SAR

Masina mea este fabricata in anul 1936, primul lot montat in Romania la Uzina de Montaj FORD ROMANA SAR din Bucuresti de pe Calea Floreasca (FORD ROMANA SAR a functionat în perioada- 04 mai 1936 - 11 iunie 1948, lichidata de autoritatile epocii prin Legea Nationalizarii nr. 119/11.06.1948 http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp..._text?idt=1575)
(Denumirea actuala: Automatica SA http://www.automatica.ro/romana/despre.html).
Masina mea este 99% completa si originala. Este in prezent in curs de restaurare.

FORD ROMANA SAR
Informatii despre fabrica FORD ROMANA SAR din Bucuresti aici in limba romana:
http://www.autoshow.ro/article--x-Top_Stor...mania--761.html
http://www.ford.ro/index,78,473 si in limba germana si engleza:
http://website.webcenter.lycos.de/www.fomcc.de/bukarest.htm
http://media.ford.com/article_display.cfm?article_id=14707


Aici detalii masina mea: http://www.autogallery.org.ru/ford1936.htm

Caracteristicile tehnice ale masinii mele:
Denumire: FORD V-8
Model: 68
Tip: Fordor Touring sedan (limuzina, berlina 3 volume 4 usi)
Varianta: De Luxe
Anul de fabricatie: 1936 (Uzina de montaj Ford Romana SAR)
Versiunea "De Luxe" cuprindea in plus fata de "Standad" stergator de parbriz si pentru pasager, oglinzi retrovizoare exterioare, doua lampi de stop pe spate, cauciucuri cu banda alba, radiou cu lampi, tapiserie calitate superioara la interior, bricheta si scrumiera. Uzina de montaj FORD ROMANA SAR Bucuresti livra automobilele Ford doar in versiunea limuzina in trei volume cu patru usi (fordor touring sedan) echipate "Standard" si "De Luxe", vopsite intro singura culoare. Se putea opta pentru Washington Blue (albastru închis) si Rubber Black (negru). Orice alta versiune de caroserie se aducea la comanda din Marea Britanie sau USA. Orice alta versiune de culoare se putea oferi optional la preferintele clientului, la cost suplimentar.

Culoarea originala a masinii mele: Washington Blue (albastru Washington)
Motor tip: V-8 la 90 grade cu supape laterale
Alezajul: 77,78 mm
Cursa pistonului: 95,25 mm
Cilindreea: 3.621 cmc
Puterea: 85 CP la 3.800 rot/min (in brosurile din 1936 este prezentata la 90 CP)
Raport de compresie: 6,12:1
Ordinea de aprindere: 1-5-4-8-6-3-7-2
Capacitate carter ulei: 4 litri
Sistem de ungere: cu presiune si carter ventilat
Ulei sub presiune la lagărele paliere, biele si axa cu came
Pompa de ulei: cu angrenaj
Sistem de franare: mecanic pe cele patru roti, independent
Capacitate pompa ulei: 7,1 litri pe minut la turatia de 2000 rot/min
Presiunea normala a uleiului: 2,1 atm la 2600 rot/min
Jocul supapelor: 0,317-0,343 mm

Sistemul electric: 6 V , baterie la 115 amperi
Sistemul de racire:cu termosifon si accelerare prin pompa si control termostatic al circulatiei
Capacitatea sistemului de racire: 21 litri
Sistemul de benzina: Indicator de nivel de benzina hidrostatic
Carburator: Stromberg typ 97 dublucorp cu aspiratia in jos
Capacitate rezervor: 50 litri
Pompa de bezina: cu diafragma
Dimensiuni: Lxlxh = 4720 mm x 1780 mm x 1780 mm
Anvelope: 16 x 6,5
Garda la sol: 229 mm
Cutia de viteze: 3 viteze inainte si una inapoi de tip elicoidal silentios. Angrenarea este sincronizata pentru pinioanele vitezelor a doua si a treia. Capacitate ulei cutie: 1,2 litri
Seria motorului: este in acelasi timp si numarul de serie al masinii. Este stantat pe blocul motor si pe placuta de identificare pe caroserie sub parbriz cum se ridica capota motorului.

Viteza maxima declarata de constructor: 135 km/h
Consum mediu l/100 km: 25 litri (urban trece de 30 litri/100 km,dar mai contează?)



NOTA: Versiunea "De Luxe" cuprindea in plus fata de "Standad" stergator de parbriz si pentru pasager, oglinzi retrovizoare exterioare, doua lampi de stop pe spate, cauciucuri cu banda alba, radiou cu lampi, tapiserie calitate superioara la interior, bricheta si scrumiera. Uzina de montaj FORD ROMANA SAR Bucuresti livra automobilele Ford doar in versiunea limuzina in trei volume cu patru usi (fordor touring sedan) echipate "Standard" si "De Luxe", vopsite intro singura culoare. Se putea opta pentru Washington Blue (albastru inchis) si Rubber Black (negru). Orice alta versiune de caroserie se aducea la comanda din Marea Britanie sau USA. Orice alta versiune de culoare se putea oferi optional la preferintele clientului, la co[/size]st suplimentar.[/font][/b]

Culoarea originala a masinii mele: Washington Blue (albastru Washington)

Viteza maxima declarata de constructor: 135 km/h
Consum mediu l/100 km: 25 litri (urban trece de 30 litri/100 km,dar mai conteaza?)

Attached File(s)
Attached File  0.1936_FORD.jpg ( 60.18K ) Number of downloads: 80
Attached File  Imaginea010.jpg ( 99.93K ) Number of downloads: 76
Attached File  211758.jpg ( 75.94K ) Number of downloads: 61
 
Last Visitors


12 Nov 2016 - 20:51


3 Aug 2014 - 15:05


30 Jan 2014 - 20:21


30 Sep 2010 - 14:45


5 Apr 2010 - 20:32

Comments
Other users have left no comments for Vlad107342.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd November 2017 - 05:16 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here