Masini import SUA |
This topic is about Masini import SUA, the author, catalin adrian82685, wrote about: Salutare. Se ocupa cineva aducerea de masini din SUA? As vrea sa stiu cat costa transportul pentru o masina si cat dureaza el. ... To read more just scroll down
Masini import SUA |
May 5 2007, 10:01 PM
Post
#1
|
|
sofer Group: Membri Posts: 62 Joined: 18-July 06 From: Valcea Member No.: 82.678 |
-------------------- Dragostea incepe cu o gluma si se termina cu un suspin!
|
|
|
May 18 2007, 07:41 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 184 Joined: 13-April 04 From: Phoenix AZ Member No.: 23.708 |
Si eu sunt interesat de subiect!
Daca cinevaa reusit sa duca la capat o astfel de incercare, raman dator pentru orice detaliu! -------------------- 1999 SAAB 9-3 CV - 2.0l Turbo 200 CP
2006 Toyota RAV4 - 2.4l Inline 166 CP |
|
|
May 18 2007, 08:05 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
si io, si io. de trimis de-aici e usor (costa in jur de $1200 - $1800, depinde de cit e de mare, dureaza vreo luna si-un pic), dar mai interesant e cum se intimpla toata treaba acolo. poate circula in romania o masina inregistrata in US? exista vreo companie de asigurari in romania care sa poata face o asigurare pe o masina inmatriculata in US? cei din US - ati gasit vreo firma de asigurari care sa ofere o asigurare internationala?
-------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
May 18 2007, 08:10 PM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 184 Joined: 13-April 04 From: Phoenix AZ Member No.: 23.708 |
-------------------- 1999 SAAB 9-3 CV - 2.0l Turbo 200 CP
2006 Toyota RAV4 - 2.4l Inline 166 CP |
|
|
May 18 2007, 08:26 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
happy: ideea mea era sa scap de toata povestea cu omologarea - eu ma gindeam sa ii trimit un truck lu frate-meu, sa nu schimb proprietarul (sa ramin tot io proprietar) si ma interesa daca si cit timp il poate conduce cu numerele de US. insa e de urmarit si firul tau de gindire, care se refera mai mult la o afacere cu masini trimise de-aici. -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
May 18 2007, 09:05 PM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 184 Joined: 13-April 04 From: Phoenix AZ Member No.: 23.708 |
QUOTE(20krpm) happy: ideea mea era sa scap de toata povestea cu omologarea - eu ma gindeam sa ii trimit un truck lu frate-meu, sa nu schimb proprietarul (sa ramin tot io proprietar) si ma interesa daca si cit timp il poate conduce cu numerele de US. insa e de urmarit si firul tau de gindire, care se refera mai mult la o afacere cu masini trimise de-aici.
Inmatriculata sau nu, imi e teama ca o masina trebuie sa fie omologata pentru a circula in Ro. Ti-o poti omologa si singur, dar nu ti-as recomanda...o sa te ingroape in datorii! Cat despre "afacere", departe de mine astfel de priceperi.... eu doar voiam sa trimit o masina pentru sor-mea... -------------------- 1999 SAAB 9-3 CV - 2.0l Turbo 200 CP
2006 Toyota RAV4 - 2.4l Inline 166 CP |
|
|
May 23 2007, 11:31 PM
Post
#7
|
|
pilot Group: Membri Posts: 459 Joined: 27-January 06 From: Nebraska Member No.: 66.548 |
Tatal meu si-a vandut un Ford F150 in Romania si de asemenea a dus din SUA cateva, printre care 3 H3-uri, 2 Escalade-uri si ceva barci. Cand spun barci ma refer la ceva asemanator cu un iaht, nu barcute de pescari.
As putea sa-l sun sa-l intreb detalii insa inainte sa o fac vreau sa-mi insiruiti exact ce sa intreb. Cert este ca iesiti mai ieftin, daca nu e vorba de o masina "exotica" cu cel mai apropiat service european la mama naibii, iesiti net mai ieftin decat daca ati cumpara-o din Europa intrucat sunteti scutiti de pretul ala "premium". Escalade, fully loaded sub 100k. H3 idem. Cred ca acum cat de curand pregateste alt container unde va pune un Dodge Caliber si inca ceva. Transportul cu vaporul dureaza 7-10 zile daca nu ma insel, taxa e undeva in jur de 2 mii USD. Omologarea se face fara probleme, taxele si pretul le stiti voi mai bine decat noi. In ultimul timp nu a mai "misculat" nimic insa in principiu el se ocupa de asa ceva pentru oameni care aflau de el de la prieteni/fosti clienti multumiti. Lucreaza cat de direct posibil pentru a evita "middlemenii" si umflare de pret inutil. Pana acum a putut acomoda orice cerere de orice masina cu orice dotare. -------------------- |
|
|
May 24 2007, 12:49 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
hey, umm, multam fain pentru oferta de ajutor. inteleg ca tatal tau a vindut masinile in ro; pe mine ce m-ar fi interesat ar fi fost nu sa vind o masina, ci sa exploatez o masina. (si nu eu, ci frate-meu )
startul e simplu: cumpar masina de la dealer. probabil ca as lua o buna parte din ea cu credit, dar despre asta mai tirziu. al doilea pas tot simplu cred ca e: hop cu ea pe bampor si la romania cu ea. (o alternativa ar fi sa o trimit intr-un port din europa, dar nu stiu daca nu mai rau incurc lucrurile.) nu cred ca cineva o sa-mi spuna aici "nu trimiti nimic", odata ce pot demonstra ca e masina mea... e, partea cetzoasa apare din momentul in care masina ajunge in ro. acolo ca sa pot circula cu ea imi trebuie asigurare, deci intrebarea numaru unu: exista vreo firma din ro care face asigurare pentru masini straine care circula temporar in ro? sau intrebarea numaru unu bis: politistii romani sint de acord sa le prezinti o asigurare de la geico, de exemplu? (avind in vedere ca nu e stampilata, semnata de directorul general al geico srl, samd.) partea a doua e inmatricularea: cit timp poate circula masina aia cu numere de california acolo? daca inmatriculezi o masina temporar in romania, mai trebuie platite taxe vamale? partea a treia: omologarea. ce-i aia omologare? la ce foloseste? daca e sa judec cuvintul, ar trebui ca cineva (competent) sa se uite la masina si sa zica "da domne, masina asta a ta e ok sa circule pe drumurile din romania, pentru ca n-are shenile care distrug asfaltul". o inteleg la masini inmatriculate in ro, dar chiar e necesara si pentru masini straine care circula temporar in romania? ce se fac cu strainii care vin cu cite-o masina care n-a fost importata niciodata in romania? ii pun sa-si omologheze masinile? well, cred ca ai destule intrebari deja si nu stiu sigur daca noi cei de-aici sintem competenti sa raspundem, sau mai degraba ceidin romania ar putea sa raspunda mai usor la ele. mai mult depinde de felul in care se misca lucrurile acolo, decit aici. thanks! -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
May 24 2007, 04:37 AM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Cum e plin de masini americane in Romania e clar ca se poate.
Omologarea ion Ro e acelasi lucru ca in USA: sa arate ca masina respectiva e sigura si e conform regulilor in vigoare. Asta include: poluare, siguranta, lumini/semnalizari. Partea cu poluarea nu stiu cum se rezolva, datt fiind ca masina nu are certificat Euro X. Probabil ca se masoara pe loc si se spune ca e ok. Partea cu luminile iarasi nu stiu cum e dat fiind ca luminile si semnalizarile la masinile pentru USA sint diferite, incepind cu faza lunga si termind cu semnalizarea spate. Partea cu siguranta e si ea ciudata, dat fiind ca masina respectiva nu a fost data de pereti de euroncap, ci de institutele americane. De exemplu asta e piedica majora pentru care nu pot fi importate masini in US de indivizi. Mult mai usor ar fi de importat un model care exista si in Europa. QUOTE startul e simplu: cumpar masina de la dealer.
Trebuie sa fii sigur ca e asa. In primul rind trebuie sa vezi cum e mai avantajos: sa fie masina ta care circula in Romania sau masina de export in proprietatea destinatarului. Masinile de export nu intra in cota dealerului din cite stiu eu (fiecare dealer are o cota de masini pe care o poate vinde, nu cite vrea), de asta teoretic ar trebui sa poti negocia mult mai agresiv. De asemenea nu cred ca vrei sa platesti taxele aici (8% sau cit e), fiind masina de export. Dupa aia ma indoiesc profund ca geico iti asigura o masina care circula in Romania. Ai acolo o intrebare cu zip code where you park at night. Daca vrei bani in caz de ceva (nu numai sa platesti, ca aia e simplu) trebuie sa nu minti. -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
May 24 2007, 05:00 AM
Post
#10
|
|
pilot Group: Membri Posts: 459 Joined: 27-January 06 From: Nebraska Member No.: 66.548 |
Am sa revin cu raspuns de indata ce pot
-------------------- |
|
|
May 24 2007, 06:45 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
fishbone - whenever you have a chance, thanks.
ozz - multumesc de idei. yeah, cam la asta m-am gindit si io ca s-ar referi o omologare, intrebarea mea era in ce conditii e necesara: doar la inmatricularea masinii, sau ca sa poata intra masina in tara. si atita vreme cit masina respectiva e noua, pe ce baza se face omologarea - pe baza datelor de pe website-ul producatorului, sau vor ei sa faca fiecare masuratoare. (imi imaginez ca la a doua varianta costul e prohibitiv.) ref. cumparat masina de la dealer, sincer, nu cred ca pe dealer chiar il intereseaza unde conduc eu masina, sau cel putin eu nu am vazut vreo clauza in contract cum ca n-as putea s-o export. odata cumparata, masina e lucrul meu. a, daca as face chestia asta cu 50 de masini in loc de una, da, asta ar ridica niste sprincene. iar treaba cu geico insurance, ma refeream la clauza de international insurance oferita de geico, nu la insurance obisnuit (vezi unul din post-urile mele de mai sus). -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
May 25 2007, 04:08 PM
Post
#12
|
|
sofer Group: Membri Posts: 62 Joined: 18-July 06 From: Valcea Member No.: 82.678 |
astept un raspuns de la fishbone. numai 10 zile drumul cu vaporul? eu stiam ca o luna, dar cine stie......
-------------------- Dragostea incepe cu o gluma si se termina cu un suspin!
|
|
|
May 25 2007, 11:50 PM
Post
#13
|
|
pilot Group: Membri Posts: 459 Joined: 27-January 06 From: Nebraska Member No.: 66.548 |
Ok, ca sa clarificam, batranul se ocupa de masini americane, ori nu are sens sa intrebi de adusul din America a unei masini europene ...
Ce-am aflat de la el: -Daca esti cetatean american, poti circula practic cu masina pana expira tab-urile -Se intra cu masina fara vama, practic esti cetatean, in vizita, ti-ai adus cu tine masina pentru uz personal -Omologarea se face daca ai de gand sa o inscri in Romania. Se face programare la RAR Bucuresti, pentru a testa ce fel de catalizator are, Eu 2, 3, etc. Masinile europene au scrise aceasta in cartea masinii. Il citez QUOTE Daca are noroc sa mai fi fost aduse masini similare poate scapa de taxa de omologare care la vremea mea am platit 700 $ numai pentru asta.
Adicatele daca se stie ca F150 trece testele, ai sanse sa scapi. Si le trece cu brio. Makes sense? -------------------- |
|
|
May 26 2007, 06:21 AM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Daca omologarea e 700$ si numai prima oara e moaca practic fata de USA.
-------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
May 26 2007, 09:27 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
QUOTE(fishbone) -Daca esti cetatean american, poti circula practic cu masina pana expira tab-urile
-Se intra cu masina fara vama, practic esti cetatean, in vizita, ti-ai adus cu tine masina pentru uz personal me confused. in paragraful al doilea e vorba de a fi cetatean roman, sau american?... daca esti resident american e aceeasi poveste ca si cetatean? (yeah, that'd be stupid ) de expirat, taburile nu expira decit cind nu mai vrei sa le platesti. multumim de informatii. cei din romania care stiti care sint reglementarile *romanesti* in privinta asta, sinteti mai mult decit bineveniti sa va exprimati parerea. -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
May 27 2007, 01:43 AM
Post
#16
|
|
pilot Group: Membri Posts: 459 Joined: 27-January 06 From: Nebraska Member No.: 66.548 |
QUOTE(ozz86651) Daca omologarea e 700$ si numai prima oara e moaca practic fata de USA.
Aceasta afirmatie nu o inteleg, in conditia in care singura taxa care o platesti in SUA pentru inmatriculare este in jur de 6-7% si este in functie de stat, nici macar lege federala. Unele state au 0% taxa de inmatriculare si nu cred ca in Europa ar fi mai ieftin. QUOTE me confused. in paragraful al doilea e vorba de a fi cetatean roman, sau american?
Cetatean american. Taburile expira odata la an, este taxa pentru numere, poate folosesc termenul gresit. In momentul in care acestea nu mai sunt valabile in SUA, nu mai poti circula nicaieri. -------------------- |
|
|
May 27 2007, 07:16 AM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
QUOTE Aceasta afirmatie nu o inteleg, in conditia in care singura taxa care o platesti in SUA pentru inmatriculare este in jur de 6-7% si este in functie de stat, nici macar lege federala.
Aia nu e taxa de inmatriculare ci echivalentul tva din Ro si e intre 0-8.5%. Taxa de inmatriculare e ceva zeci/sute de $ pentru numere + in majoritatea statelor o insepctie (50$) si cam atit. Dar aici e cazul lejer in care masina aia e OMOLOGATA in US. In cazul naspa in care vrei sa-ti iei o masina nefacuta pentru paiata US (de exemplu orice franceza, mai toate italienelor, dar si masini facute de GM ca Holden), ca sa mergi cu ea pe strada trebuie sa dai o multime de bani. Vreun milion, ca iti trebuie citeva masini pentru crash tests samd. De asta, din pacate, sint niste masini de serie mica care nu se comercializeaza in US (de exemplu nu am vazut Noble sau Zonda sau Ariel Atom sau Koeninseggxyz) pentru ca firmele respective nu prea isi permit sa strice masini de 1 milion bucata cind ei vind citeva masini pe luna. Acu unele din numele astea s-ar putea sa fie si sa nu le fi vazut pentru ca sint prea rare. PS: am vazut un Clio (parca) in Texas, nu mi-a venit sa cred, dar avea numere de Mexic. -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
May 27 2007, 06:12 PM
Post
#18
|
|
pilot Group: Membri Posts: 459 Joined: 27-January 06 From: Nebraska Member No.: 66.548 |
Cu mentiunea ca sales tax se plateste in statul unde inmatriculezi masina aici. Spre exemplu, am cumparat 3 in Minnesota dar am platit 0 taxa in MN, am platit aici in Nebraska.
Clio? WTF? Some people really love their cars I guess. Sunt si Dacii pe aici. -------------------- |
|
|
Feb 7 2008, 02:57 PM
Post
#19
|
|
Tree Hugger Group: Membri Posts: 3.097 Joined: 30-January 08 From: Botosani, RO Member No.: 116.228 |
Salutare.
M-am decis sa deschid acest topic, din doua motive: 1. Am cautat sa vad daca mai e unul cu acest subiect si nu am gasit. Daca cumva este, rog admin-ii sa-l stearga pe acesta si sa-mi zica si mie unde-l gasesc pe celalalt. Daca se considera ca nu trebuia postat aici sa se mute, iar daca e considerat important poate se "pinn"-eaza. 2. In vara 2007 am gasit o oferta la Prius, an 2006, 6000 mile la bord, import state, la superpretul de 17.500 euro(dupa o mica negociere). Urmand ideea unui coleg de a folosi un "VIN decoder" pe internet, am ajus pe site-ul CARFAX unde am aflat ca masina avea patru inregistrari raportate la ei. Cazul fericit a fost ca vanzatorul, la solicitarea mea, din greseala zic eu, mi-a trimis pe langa declaratia vamala si un "Salvage Certificate of Title - TOTAL LOSS CLAIM", emis de un fel de Divizia Statala de Autovehicule . In fine....am apelat la cineva din state pentru a solicita un raport de la CARFAX (nu se emite decat pentru cei de acolo - contra cost), raport care mi-a confirmat ce am reusit sa traduc din documetul ala "scapat" catre mine. Adica masina avusese dauna totala, proprietarul(Asiguratul) a dorit sa primeasca de la Asigurator contravaloarea (suma asigurata) iar Asiguratorul a vandut epava unei firme specializate in "resuscitari" care la randul ei le vindea mai departe. Si asa era sa cumpar cu 17500 euro o masina luata din state cu ...........4.200 usd, conform declaratiei vamale. Am intrebat vanzatorul ce parere are despre aceasta situatie. Ce credeti ca mi-a raspuns...................NU MI-A RASPUNS! Prin acest topic doresc sa protejam in primul rand cumparatorii de autovehicule dar cred ca si importatorii ar putea invata ceva......... -------------------- prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008 Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ... << Drive safely! Girls preffer you in one piece!>> |
|
|
Feb 7 2008, 03:08 PM
Post
#20
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
TOTAL LOSS CLAIM - sint obligati sa iti dea acel document. Iar masina trebuia desfacuta si revinduta bucatele in cel mai bun caz. Bineinteles ca sint jigodii si aici suficiente. Spune-ne si noua ce indica pe documentul de Total Loss ? A fost in accident sau inundatie ?
-------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 07:42 PM |