Range Rover Sport 2.7TDI |
This topic is about Range Rover Sport 2.7TDI, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Range Rover Sport 2.7TDI |
May 3 2007, 10:21 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 9-May 06 From: Bucuresti Member No.: 75.928 |
am intrat pentru prima data pe forum si va propun urm. subiect de discutii: vreau sa-mi cumpar o masina Off road si m-am gandit la urm. trei marci: Range Rover 2.7 TDI, BMW X5 3.0, Q7 motorizarea de 3L diesel. Am mai cochetat cu Mercedesul ML 2.8L, dar dupa ce am facut drive-test l-am scos din schema. Imi place la nebunie RRS, mi-l si inchipui alb ,cu jenti nichelate de 20", (nu sunt in niciun caz vreun cantaret de muzica rap..) dar cred ca motorul este cam slab (190cai putere) pentru o asemenea caroserie, mai ales ca motorizarile de la X5 si Q7 sunt mai noi, mai economice si mai performante. Stiu de asemenea ca pe RRS motorul este tot de la BMW, iar cei de la Audi se lauda ca motorul este cel mai performant diesel de la ora actuala. Bineneteles ca masina pe care o visez este Porshe Cayenne, nu mi-o permit insa. Bugetul este de max 60mii DDP. Astept sfaturi si sugestii! merci, |
|
|
May 18 2007, 09:00 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
E oarecum normal, cred ca pentru ca stiau sa foloseasca sistemul. Utilizarea lui e oarecum peste mana - daca incerci sa-i dai gaz obtii efectul invers, poti sa opresti chiar si motorul, se ajunge la paradoxuri pentru ca vezi ca apesi pe pedala si in schimb motorul isi reduce turatia si cuplul, in consecinta unul care nu stie apasa si mai tare pe pedala si motorul isi reduce si mai tare turatia si cuplu si ajungi la oprirea motorului. Daca insa nu fortezi si cand vezi ca scade turatia reduci gazu' si dupa aia reiei ai toate sansele sa urci si pe iarba uda.
Am patit-o si eu de cateva ori pana cand m-am lamurit cum sta smecheria. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd May 2024 - 01:29 PM |