Forester 2007 - date tehnice |
This topic is about Forester 2007 - date tehnice, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Forester 2007 - date tehnice |
Apr 28 2007, 11:31 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Am cautat si nu am gasit nici informatii detaliate despre sistemul de tractiune Symmetrical AWD de pe Forester. M-ar interesa daca stie cineva exact ce fel de diferentiale are, cat variaza cuplul fata-spate, stanga-dreapta fata si stanga-dreapta spate. In afara de 50-50 fata spate si transfer catre puntea care nu derapeaza, nu am gasit nimic. Din test drive-ul la care am fost in Cluj, am ramas masca de-a dreptul pe unde se poate catara. Recomand un test drive oricui nu ma crede. |
|
|
Sep 4 2007, 06:58 PM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 27-August 07 From: Constanta Member No.: 112.804 |
QUOTE(Mircea104901) Asa cum am scris in topicul acela:
Conform definitiei, pe scurt si pe intelesul tuturor, cifra octanica este capacitatea benzinei de a rezista la predetonatii (adica sa se aprinda inainte de scanteia data de bujie -in timpul compresiei amestecului de aer-benzina- ceea ce poate duce la avarieri grave). Deci o benzina cu cifra octanica mare nu va strica niciodata intr-un motor setat sa functioneze cu benzina cu cifra octanica mai mica. Invers, da. Deci ATENTIE la Subaru cu motoare turbo: sunt setate pe 98 RON. Nu bagati benzina de 95. Datorita rezistentei marite la predetonatii, la turatii mari si f. mari (peste 6000 rpm) unde si temperaturile realizate datorita compresiei mult mai bruste sunt mai mari, benzinele cu CO mare (peste 98) se aprind tot la scanteie (riscul de predetonatii, asa zisele knock-uri si ping-uri, este mult redus, spre zero). De-aia la motoarele care functioneaza la turatii mari se folosesc combustibili cu CO mare (peste 100: alcool, metanol, combinatii). Motoarele au senzori de detonatie (knock sensor) dar daca acestea survin in momente care ies din plaja in care procesorul are alocate datele de corectie, computerul masinii nu va reusi sa le corecteze. Implicit motorul va da rateuri si nu va functiona la parametrii stabiliti. Deci, recomandat: benzina de 98, pt ca 2,5XT este setat pe 98RON(asa scrie in manual si pe site-ul oficial Subaru). Daca mergi linistit si nu o tii in turatii mari (nu crede nimeni asa ceva. XT sa nu fie turat ) poti baga si 95, dar nu forta masina, ca nu o sa poata da tot ce stie. Looks OK. Multumesc. Trec pe 98 de la urmatorul plin. Macar dorm linistit ca nu am stricat eu ceva in motor (desi am incredere in motoarele Subaru) |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 12:01 PM |