Forester 2007 - date tehnice |
This topic is about Forester 2007 - date tehnice, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Forester 2007 - date tehnice |
Apr 28 2007, 11:31 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Am cautat si nu am gasit nici informatii detaliate despre sistemul de tractiune Symmetrical AWD de pe Forester. M-ar interesa daca stie cineva exact ce fel de diferentiale are, cat variaza cuplul fata-spate, stanga-dreapta fata si stanga-dreapta spate. In afara de 50-50 fata spate si transfer catre puntea care nu derapeaza, nu am gasit nimic. Din test drive-ul la care am fost in Cluj, am ramas masca de-a dreptul pe unde se poate catara. Recomand un test drive oricui nu ma crede. |
|
|
Aug 26 2007, 06:11 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Parerea mea: imi place enorm!
La inceput nu mi-am dat seama de potentialul trenului de rulare, care nu e laudat degeaba. Dupa ce-l ai, o sa-l iubesti. Da, intr-adevar, e un pic rigida, dar nicidecum ca o masina din grupul vw. Dar fara rigiditatea asta nu te poti aventura in afara soselei si nici nu ai stabilitate. E genul de masina in care daca o ai, te doare-n c_r de starea drumului. Stii ca ajungi oricum la destinatie, si iti dispare orice stres legat de treaba asta. Ca zgomot, mie mi se pare suficient de silentioasa, cu exceptia zgomotului pe criblura al cauciucurilor stock. De-abia astept sa le tocesc sa le schimb. Motorul e chiar silent pana pe la 3500-4000. Ca si inchegare: acum am 10000 de km din care vreo 2-3000 pe drumuri forestiere praf (si nu am mers cu 5-10km/h). Plasticele si toate cele sunt la locul lor, ca noi, si nu se aude nici un zgomot suspect. Motorul isi da drumul abia pe la 4-5000 cat de cat. Din ce am auzit, the real one e pe la 25000km. Tin sa-ti spun ca Foresterul e genul de masina docila si, indiferent de viteza cu care mergi, mergi linistit. Te relaxeaza. Fie ca e 40km/h, fie ca e 140. In oras, daca stii cum sa o iei, e excelenta, cu exceptia treptei 1, care mie mi se pare lunga, si, ca sa plec instant de pe un drum fara prioritate, folosesc reductorul. Cu el zboara instantaneu. Daca vrei demaraje si alte kestii, tine turatiile intre 4500 si 7500 si o sa vezi ce poate un boxer Subaru, si ce inseamana o transmisie cu 3 diferentiale din care 2 lsd-uri, cu toata aerodinamica ei de caramida si garda de offroader. Apropo, am prins ceva drumuri de macadam cum sunt cele de raliuri. E dementiala. Acolo unde 40-50km/h e prea mult pentru alte masini, Foresterul zboara cu peste 90 cu o placere incredibila. Mie nu-mi pare rau absolut deloc de alegerea facuta. De-abia astept sa vina iarna. Cred ca asta spune totul. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 11:48 PM |