OUTBACK 3,0 AT |
This topic is about OUTBACK 3,0 AT, the author, xx46564, wrote about: 1. La turbo se cere 98 din cate am vazut 2. La motoarele aspirate se cere 95. Motorul de 3l e facut sa mearga cu benzina de 91 (din SUA), deci cea de ... To read more just scroll down
OUTBACK 3,0 AT |
Sep 4 2007, 08:30 PM
Post
#41
|
|
sofer Group: Membri Posts: 76 Joined: 10-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.557 |
2. La motoarele aspirate se cere 95. Motorul de 3l e facut sa mearga cu benzina de 91 (din SUA), deci cea de 95 este ff. buna. 3. Ziceau chiar ca se gandesc ca problema e asa endemica incat sa se piarda garantia (se manaca rahat) pt ca in carte scrie clar (si pe bushon): Benzina de 95 !!! 4. Nu se resofteaza ci se sterg niste valori ale amestecului aer/benzina retinute de computer. Iti baga mufa OBD, da CLEAR si gata. Acum.. eu nu tin partea nimanui, insa la mine cert este ca a functionat |
|
|
Sep 5 2007, 06:58 AM
Post
#42
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
hmmm ... la mine merge bine cu omv 100 cel mai bine .
si de tras cum trage ? si ce benzina de 95 ai bagat ? -------------------- |
|
|
Sep 5 2007, 09:12 AM
Post
#43
|
|
pilot Group: Membri Posts: 476 Joined: 12-December 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 63.342 |
Eu, unul, n-am probleme cu consumul. Afara ia intre 7 si 9. In oras, habar n-am. Oricum, mi se pare mai economic decat fosta mea masina - Hyundai Sonata 2,5 V6. Benzina bag in ea ce nimeresc : si de 95 si de 98 si de 100 de la OMV. Nu vad nicio diferenta.
Am si eu aceeasi problema cu discurile - s-au ovalizat si n-am decat 40000 la bord. M-as duce sa le rectific, ca le-am verificat si au destula carne pe ele. Faptul ca masina are garda la sol marita este de fapt un compromis, care mie imi place. Intr-adevar, este mai instabila la viteze mari si vant lateral, dar este si mai capabila in teren, nu neaparat extrem de accidentat, dar unul pe care n-ai avea ce sa cauti cu o limuzina normala. Exemplele mele: la pescuit, undeva la 60 km de Bucuresti, unde am mers vreo 4 km prin aratura pe ploaie. Nimeni nu era pe lac cu masina, ceilalti "inchiriau" o caruta. Exemplul 2: asta iarna de revelion m-am dus la munte, la Baisoara. Fiind zapada de vreo 30 de cm, le-am "facut" copiilor partie pt. sanie, urcand si cobarand de vreo 20 de ori panta. In concluzie, daca instabilitatea la viraje mari ma deranjeaza de vreo 2-3 ori pe an ( repet, e nasol doar daca ai si vant lateral), avantajul garzii la sol de 20 cm ( care nu e deloc mica, cum spunea unul mai sus - Cherokee are vreo 21 ) ma avantajeaza tot de vreo 2-3 ori pe an. Asa ca, masina mea viitoare va fi tot un Obk. -------------------- Subaru Outback black sportshift 165 CP
_______________________________________ "Prostul - daca nu-i fudul, parca nu e prost destul" |
|
|
Sep 9 2007, 06:11 PM
Post
#44
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 8-September 07 From: Bucuresti Member No.: 113.568 |
(Eu am 160.000 km pe el( 2003)) si merge ca in prima zi. Cu AC on si sub 2500 RPM( eu o conduc mai batraneste) face 24-26 mpg(9-9.8/100). Eu nu cred ca ar consuma mai mult cand iei piciorul de pe acceleratie, turometrul spune altceva. Daca mergi la deal si iei piciorul apoi accelerezi din nou, poti face downshift intr-a 3-a( vorbesc de cutia automata) si apoi sa ramai acolo, dar se vede la turometru si se simte. Benzina costa mai mult, dar intretinerea se poate face mult mai ieftin acasa. Masina este foarte fiabila. Eu in afara de filtre( ulei, aer, benzina) , antigel si schimbat o data lichidul AT, nu am avut nimic de facut pana acum. Am schimbat recent serpentine belt si bujiile( alea originale NGK au tinut 160k si erau extrem de curate, numai gap-ul largit; e o treaba grea, totusi, sunt foarte ascunse si necesita combinatii ciudate de chei- a durat 5 ore la 3 insi cu 18 sticle de bere). Astea fiind spuse, probabil ca e mai bine sa iei un 2.5 litri, ce castigi prin putere la 3.0 pierzi prin inertie si costul combustibilului. Nu as recomanda 3L decat daca aveti de tras chestii( jetski, ATV) |
|
|
Sep 12 2007, 10:30 AM
Post
#45
|
|
pilot Group: Membri Posts: 476 Joined: 12-December 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 63.342 |
-------------------- Subaru Outback black sportshift 165 CP
_______________________________________ "Prostul - daca nu-i fudul, parca nu e prost destul" |
|
|
Sep 12 2007, 01:18 PM
Post
#46
|
|
sofer Group: Membri Posts: 76 Joined: 10-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.557 |
Explica faza cu rectificarea discurilor ?
Masina nu este in garantie ? Nu ti le-au inlocuit ? Nu este o idee nemaipomenita sa iti ia carnea de pe ele. |
|
|
Sep 12 2007, 06:06 PM
Post
#47
|
|
specialist Group: Membri Posts: 630 Joined: 11-December 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 19.067 |
Discurile de frana pot fi folosite pana la o uzura de max. 2mm fata de grosimea initiala. Orice folosire a acestora peste aceasta limita de uzura se face pe propria raspundere, dar in cazul unui accident s-ar putea sa va para extrem de rau.
Rectificarea discurilor duce automat la diminuarea grosimii. Aceste discuri trebuiau verificate daca se mai incadrau in cota de uzura. Parerea mea e ca trebuia insistat pe schimbarea lor in garantie si acceptarea doar ca provizorat a rectificarii lor pana la inlocuire, in cazul in care nu le aveau pe stoc in magazie. Eu, de exemplu, am schimbat chiar azi la masina personala MB Vito placutele si discurile de frana pentru acelasi motiv al ovalizarii discurilor. Si imi era ciuda ca facusem cu aceste discuri + placute doar 50.000 km, iar placutele ma mai tineau inca pe atat, dar din pacate materialul discului a fost unul foarte prost. Le-am inlocuit cu discuri Zimmermann (Germania) si placute Ferodo Premium pentru ca nu fac rabat la calitate, chiar daca urmaresc sa vand masina. |
|
|
Sep 26 2007, 12:28 PM
Post
#48
|
|
sofer Group: Membri Posts: 76 Joined: 10-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.557 |
Am vazut modelul de Outback 2007.
E clar peste a mea la dotari si stilizre interioara. Si-Drive este binevenit (un fel de mod sport clasic), dar padelele de langa volan ii dau un aer ff. sportiv. La SIAB lanseaza noua Impreza si va fi un HIT ! E superba masina (pacat de garda la sol). Merita sa o vedeti la SMT in curte, alaturi de jucaria Subaru Justy (motor de 1l ce consuma prb ca unul de 1.5l) |
|
|
Oct 18 2007, 12:19 PM
Post
#49
|
|
pilot Group: Membri Posts: 476 Joined: 12-December 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 63.342 |
Explica faza cu rectificarea discurilor ? Masina nu este in garantie ? Nu ti le-au inlocuit ? Nu este o idee nemaipomenita sa iti ia carnea de pe ele. Nu au luat decat 0,5 mm. Discurile erau practic fara uzura. Ovalizarea s-a produs probabil asta vara cu ploile si baltile de 30 cm din Cluj. In garantie nu le schimba, cica sunt consumabile. Acum am terminat postul si nu stiu pe ce sa apas sa apara, cu sistemul asta nou, in engleza. -------------------- Subaru Outback black sportshift 165 CP
_______________________________________ "Prostul - daca nu-i fudul, parca nu e prost destul" |
|
|
Oct 20 2007, 06:09 PM
Post
#50
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 14-October 07 Member No.: 115.094 |
tu ma omori pe mine ... am avut in teste tribeca 3.0 , adica motorul de la a ta . intr-o saptamana consumul mediu a fost 15% ... vezi ca am si poze ! nu stiu cum iti ia tie 24% , doar daca stai cu piciorul in pedala si cu schimbatorul pe manual ... da , se aude bestial dar si 24% acum , cat ti-ar fi luat 4.8i ul ? ca sub 35% cre' ca nu ar fi scazut ca idee , cu legacyul , MERS LEGAL ! am ajuns pana la suceava si inapoi cu un plin ! buna ziua! as putea avea cateva informatii despre subaru tribeca? vreau sa imi cumpar unul si ma cam sperie cat consuma.poate imi spui parerea ta deaspre masina: cum se comporta, cat de confortabila, consum,.... multumesc |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 04:45 AM |