Viitorul compactelor Golf, Astra, Focus |
This topic is about Viitorul compactelor Golf, Astra, Focus, the author, simpson, wrote about: ... To read more just scroll down
Viitorul compactelor Golf, Astra, Focus |
Apr 13 2007, 07:35 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 354 Joined: 22-August 05 From: Cluj-Napoca Member No.: 53.889 |
-------------------- Renault Megane 1,6 16v
|
|
|
Apr 13 2007, 07:37 PM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 354 Joined: 22-August 05 From: Cluj-Napoca Member No.: 53.889 |
Golful bate pasul pe loc, celelalte cuceresc prin design. Prevad o detronare clara a maretului Golf in pofida altor marci care au macar o viziune mai moderna asupra a ceea ce o piata in schimbare isi doreste de la o masina.
-------------------- Renault Megane 1,6 16v
|
|
|
Apr 13 2007, 07:44 PM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 2-September 06 From: Iasi Member No.: 86.131 |
Golfu n-a impresionat niciodata prin design!
-------------------- Peugeot 307 1.4HDi - user
Toyota Yaris or Mazda 2 - coming next year Honda CR-V 2.2 CTDi - first on my wish list |
|
|
Apr 13 2007, 07:51 PM
Post
#4
|
|
pilot Group: Membri Posts: 354 Joined: 22-August 05 From: Cluj-Napoca Member No.: 53.889 |
-------------------- Renault Megane 1,6 16v
|
|
|
Apr 13 2007, 09:18 PM
Post
#5
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
toate masinile arata super bine, exceptie golful. toate CGI-urile pe care le-am vazut cu aceasta masina sunt jalnice. chiar si fiatul stilo arata bine. focus este impresionant. seamana cu mondeo. astra este super. chiar si peugeot, cu toate ca m-am invatat cu acest stil de design, masina mi se pare super. mai ales pe interior. imi aduc aminte ca prima data am vazut peugeot 407 in parcare la carrefour. ma uitam la acea masina ca la un ferrari. am ramas trasnit. pacat ca nu sta bine la calitate. si un link cu ceva informatii despre noul 308 http://www.worldcarfans.com/spyphotos.cfm/...d-station-wagon -------------------- |
|
|
Apr 14 2007, 08:51 AM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Eu zic ca 407-le sta bine la calitatea finisajelor, calitate fabricatie, materiale, suspensiile sunt OK. La fiabilitate pare ca sta mai rau chiar daca si aici este o problema subiectiva.
Eu am un coleg care are vro 60000Km cu o asemenea masina si nu i-a schimbat nici o piesa. Legat de pozele de mai sus...totul este frumos in afara de Golf care arata din ce in ce mai rau |
|
|
Apr 14 2007, 10:09 AM
Post
#7
|
|
pilot Group: Membri Posts: 354 Joined: 22-August 05 From: Cluj-Napoca Member No.: 53.889 |
O alta tendinta care se observa este migrarea si in clasa compacta spre motoare mai mici si mai nervoase cum ar fi un motor de 1.2 la Golf. Se vor pune chiar si 2 turbine pe un motor, iar Opel doreste sa isi dezvolte cutie cu dublu -ambreiaj si tractiune integrala,in acelasi timp, VW isi va perfectiona cutia DSG. Sa dea dzeu pe viitor sa aibe masinile doua portbagaje,unu in spate si unu in fata iar motorul sa aiba 0.3 L si sa fie pozitionat in torpedoul cu frigider. Si sa ne punem genti mari de voiaj cu haine de iarna in portbagajul din fata ca sa atenuam forta de impact in cazul accidentelor.
visam... -------------------- Renault Megane 1,6 16v
|
|
|
Apr 14 2007, 12:21 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 649 Joined: 15-October 06 From: Timisoara (Timis) Member No.: 89.817 |
Poate ca ar trebui mentionata sau mentionate sursa/sursele acelor poze, asa ar fi corect.
De asemenea, observ opinia negativa asupra Golf-ului asa cum e el prezentat in pozele de mai sus. E normal, si asta pentru ca modificarile respective sunt de factura proasta si nu intr-un stil profesionist. La poza din spate se vede cel mai clar. Si al doilea punct ce l-as mentiona, si Golf V are evolutie in design si nu revolutie, dar se vinde bine si masina este apreciata. Concurenta ramane deschisa si ramane de vazut daca vor avea loc rasturnari de situatie. Pe CGI-uri eu nu ma hazardez sa fac speculatii pentru ca le consider inutile. Pe poze cu prototipuri ce prefigureaza un model de serie, e deja altceva, se mai poate intui cate ceva. Toate cele bune |
|
|
Apr 14 2007, 12:55 PM
Post
#9
|
|
pilot Group: Membri Posts: 354 Joined: 22-August 05 From: Cluj-Napoca Member No.: 53.889 |
Sursa informatiilor este auto-motor-und-sport.de insa acuma nu dati fuga sa ma pârâti !
Si in legatura cu ideea de mai sus, io m-as feri tocmai de prototipuri pt ca privindu-le poti stii exact cum NU va arata masina (mai ales in cazul VW) si doi la mana, s-a declarat deja ca se doreste o conservare cat mai puternica a aspectului prezent deoarece, nu-i asa, aspectul asta batranesc vinde si eu cred sincer ca se vor arde daca vor merge pe aceasta mana. Cred ca a fost castigatoare strategia Golf V-ului care a mers pe conservatorism insa ulciorul nu merge de multe ori la apa asa ca s-ar putea sa vedem dupa lansarea golfului 6 si nerealizarea unui succes rasunator, aparitia a tot felul de body-kituri cromate pentru a nu ne agresa nervii optici cu forma lui grasana si schimonosita. :bash: Si acuma pe un ton serios as mai adauga ca cele spuse mai in gluma sau mai in serios mai sus sunt un mic protest impotriva acestei strategii VW de standardizare a interioarelor si exterioarelor si motoarelor pe principiu functionalitatii fara o forma atragatoare si pe principiul atragerii clientilor fara imaginatie dar care isi doresc cel mai mult in lumea o garantie canu vor avea nici o problema cu masina (vezi golf) si de fapt cad in capcana oricarei masini noi (care inevitabil are niste mici probleme asa zise ale copilariei). Si cum durata de viata a unui model modern va fi de doar 5-6 ani, se pare ca toate masinile vor avea boli ale copilariei pe tot parcursul vietii lor scurte. Sper ca nu v-am plictisit cu niste mici truisme. -------------------- Renault Megane 1,6 16v
|
|
|
Apr 15 2007, 12:42 AM
Post
#10
|
|
pilot Group: Membri Posts: 498 Joined: 12-March 05 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 42.185 |
Sincer parerea mea este ca aceste poze sunt facute pe calculator si arata doar niste face-lift-uri care vor urma cand aceste modele vor ajunge la capat de cariera. Nu cred ca pozele prezinta viitoarele modele....adica daca ma gandesc, poate golful 6 va arata asa...tinand cont de conservatoristul brandului VW. Dar celelalte...nu cred ca vor arata asa. M-am obisnuit ca , Opelul cu fiecare gama noua de Astra sa socheze publicul in materie de design dintre vechea generatie si noua generatie. Poate si 307-le va arata asa cum este prezentat in poze deoarece am remarcat ca 207-le are linii asemanatoare cu 307-le...deci francezii merg pe linia asta dupa cum vad eu. Dar repet...cred ca e doar un face-lift ( inafara de 307 care a primit deja unul) si mai cred ca nu vor arata asa viitoarele compacte.
-------------------- Golf 4 , 1.6 105 CP
|
|
|
Apr 15 2007, 05:25 PM
Post
#11
|
|
Blues fan Group: Membri Posts: 2.976 Joined: 9-March 06 From: Blues country Member No.: 70.361 |
Nu stiu daca din pdv al fiabilitatii ar fi mari diferente intre marcile enumerate dar oricum diferentele se vad dupa mult timp. In schimb design-ul Astrei al Fiat-ului si al Focus-ului pe mine ma dau gata.
Golgul este putin cam sters. -------------------- ________________________________ Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu. Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat! http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s |
|
|
Apr 16 2007, 09:44 AM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
nu cred ca golful va arata asa. eu stiam ca vor sa il apropie de audi ca look. oricum golful 6 va fi de fapt un face lift al golfului 5. sasiul va ramane acelasi, multe din elementele masinii vor ramane aceiasi. deci nu se poate vb de o masina noua. vor sa schimbe insa procesul de fabricatie pentru ca acum el implica costuri foarte mari. daca va amintiti golful in momentul in care a aparut a avut niste preturi nesimtit de mari, si vanzarile bateau pasul de loc. abia dupa ce au l-au redus cu cateva mii de euro au inceput sa vanda serios. dar visul lor ca G5 sa ii scoata din rahat s-a naruit masina nefiind nici pe departe profitabila. (fata celui din poza parca e de la G4)
eu unul nu prea sunt de acord cu minimizare motoarelor si montarea pe ele a cate 1 sau 2 turbine. de multe ori au turbo lag, consumul nu e chiar atat de mic pe cat se spera. -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Apr 16 2007, 04:04 PM
Post
#13
|
|
pilot Group: Membri Posts: 354 Joined: 22-August 05 From: Cluj-Napoca Member No.: 53.889 |
Eu am auzit de prea multe cazuri de motoare "crapate" la golf V si alte defectiuni totale ca sa mai inteleg ceva din stratejia VW. Motoarele mici si nervoase cred ca sunt potrivite pe acei 90% dintre noi care circulam singuri in masina (masina sprintena si fara cuplu ). Si inca ceva :
CUM MNEZO SA PLATESC 500 de euro pe inca 2 usi ? (cazu Golf) -------------------- Renault Megane 1,6 16v
|
|
|
Apr 16 2007, 09:54 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
pretul optionalelor e doar un mod de a face G5 profitabil, altfel o masina asa cum am mai zis mult prea scumpa pt ce ofera. din pacate pt ei in timp ce concurenta va veni cu sasiuri noi si imbunataite G6 va fi cam aceiasi masina cu G5
-------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Apr 16 2007, 10:31 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Scopul motoarelor mici nu e doar consumul redus, ci si avantajele fiscale, avand in vedere ca in multe tari taxele sunt proportionale cu capacitatea cilindrica a motorului.
Si sunt economice, cu conditia sa nu fie torturate cu talpa la blana pe la 1500rpm. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Apr 17 2007, 03:54 AM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.060 Joined: 28-June 05 From: vecin cu Obama Member No.: 49.917 |
Sunt si masini (acelasi model) cu motoare diferite si cea cu motorizare mai mica consuma mai mult decat cea cu motorizare mai mare.
Am simtit asta pe propria piele. Spun astea, luand in calcul si stilul meu de condus care este sportiv. Oricum viitorul Opel/saturn Astra GTC va fi bestial atat ca design cat si ceea ce ascunde sub capota (300ponei ditr-un V6 si AWD) -------------------- The world contains a lot of awfully fast drivers.
And a few good ones, too. |
|
|
Apr 17 2007, 09:47 AM
Post
#17
|
|
pilot Group: Membri Posts: 354 Joined: 22-August 05 From: Cluj-Napoca Member No.: 53.889 |
Pe viitor eu prevad si presimt ca masinile se vor imparti in 2 categorii mari si late: 1. cele practice de zi cu zi cu motoare mici si/sau hibride, electrice, pe gaz ,pe soare, pe pamant care ne vor transporta pe toti de colo colo organizat si cu viteze decente constante; masini care vor fi mici si plasticoase, environment friendly and all that bullshit si care vor avea un echivalent de maxim 100 cp si vreo 150 Nm.
2. Masinile de colectie pentru excentrici/bogati/pasionati care vor avea motoare mari pe bezina si care vor fi cam ca si cele din zilele noastre, dar vor fi scumpe si nu se vor folosi chiar zilnic ci mai mult de duminica si la curse sau mai stiu eu in ce fel. Asa ca pregatiti-va pentru turatii electrice ! -------------------- Renault Megane 1,6 16v
|
|
|
Apr 17 2007, 07:14 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Pentru alea electrice mai avem de asteptat. Si nici hibridele nu sunt inca foarte ieftine... o sa mai ardem ceva timp dinozaurii.
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Apr 19 2007, 02:32 PM
Post
#19
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
Peugeot 308 surprins de un amator in timpul unei sedinte foto:
Iti trebuie ceva curaj sa te apropii asa de mult de o masina camuflata. Echipele care insotesc asemenea masini reactioneaza intotdeauna violent la vederea spionilor! 308 va fi disponibil si ca hibrid, motorizarea termica fiind diesel-ul 1.6 de 110 CP. Acesta va fi cuplat la o cutie secventiala cu comanda de pe volan. -------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Apr 21 2007, 03:56 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.060 Joined: 28-June 05 From: vecin cu Obama Member No.: 49.917 |
asa va arata noul astra gtc
sau cel putin asa arata conceptul de 2007
Attached File(s)
-------------------- The world contains a lot of awfully fast drivers.
And a few good ones, too. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 01:27 AM |