Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Viitorul compactelor Golf, Astra, Focus
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
Pages: 1, 2
simpson




















simpson
Golful bate pasul pe loc, celelalte cuceresc prin design. Prevad o detronare clara a maretului Golf in pofida altor marci care au macar o viziune mai moderna asupra a ceea ce o piata in schimbare isi doreste de la o masina.
Costanza86138
Golfu n-a impresionat niciodata prin design!
simpson
Cei care si le cumpara stau dupa aceea in mijlocul iernii pe sezlong si le admira. (Golf, Jetta) iar eu sustin ca pana si cei mai infocati sustinatori ai VW TDI se vor uita macar pe furis la frumusetea celorlalte modele. Si apropo, TDI-ul clasic va fi schimbat,doar numele ii va ramane si fascinatia lui in randul nostru wink.gif :angel:
AZAZEL
simpson , sunt 100% de acord cu toate afirmatiile tale.

toate masinile arata super bine, exceptie golful. toate CGI-urile pe care le-am vazut cu aceasta masina sunt jalnice.
chiar si fiatul stilo arata bine. focus este impresionant. seamana cu mondeo. astra este super.
chiar si peugeot, cu toate ca m-am invatat cu acest stil de design, masina mi se pare super. mai ales pe interior.

imi aduc aminte ca prima data am vazut peugeot 407 in parcare la carrefour. ma uitam la acea masina ca la un ferrari. am ramas trasnit. pacat ca nu sta bine la calitate.

si un link cu ceva informatii despre noul 308

http://www.worldcarfans.com/spyphotos.cfm/...d-station-wagon
ncristi
Eu zic ca 407-le sta bine la calitatea finisajelor, calitate fabricatie, materiale, suspensiile sunt OK. La fiabilitate pare ca sta mai rau chiar daca si aici este o problema subiectiva.
Eu am un coleg care are vro 60000Km cu o asemenea masina si nu i-a schimbat nici o piesa.

Legat de pozele de mai sus...totul este frumos in afara de Golf care arata din ce in ce mai rau sad.gif
simpson
O alta tendinta care se observa este migrarea si in clasa compacta spre motoare mai mici si mai nervoase cum ar fi un motor de 1.2 la Golf. Se vor pune chiar si 2 turbine pe un motor, iar Opel doreste sa isi dezvolte cutie cu dublu -ambreiaj si tractiune integrala,in acelasi timp, VW isi va perfectiona cutia DSG. Sa dea dzeu pe viitor sa aibe masinile doua portbagaje,unu in spate si unu in fata iar motorul sa aiba 0.3 L si sa fie pozitionat in torpedoul cu frigider. Si sa ne punem genti mari de voiaj cu haine de iarna in portbagajul din fata ca sa atenuam forta de impact in cazul accidentelor. beer.gif


visam...
ValiR
Poate ca ar trebui mentionata sau mentionate sursa/sursele acelor poze, asa ar fi corect.
De asemenea, observ opinia negativa asupra Golf-ului asa cum e el prezentat in pozele de mai sus. E normal, si asta pentru ca modificarile respective sunt de factura proasta si nu intr-un stil profesionist. La poza din spate se vede cel mai clar.
Si al doilea punct ce l-as mentiona, si Golf V are evolutie in design si nu revolutie, dar se vinde bine si masina este apreciata.
Concurenta ramane deschisa si ramane de vazut daca vor avea loc rasturnari de situatie. Pe CGI-uri eu nu ma hazardez sa fac speculatii pentru ca le consider inutile. Pe poze cu prototipuri ce prefigureaza un model de serie, e deja altceva, se mai poate intui cate ceva.

Toate cele bune
simpson
Sursa informatiilor este auto-motor-und-sport.de insa acuma nu dati fuga sa ma pârâti !

Si in legatura cu ideea de mai sus, io m-as feri tocmai de prototipuri pt ca privindu-le poti stii exact cum NU va arata masina (mai ales in cazul VW) si doi la mana, s-a declarat deja ca se doreste o conservare cat mai puternica a aspectului prezent deoarece, nu-i asa, aspectul asta batranesc vinde si eu cred sincer ca se vor arde daca vor merge pe aceasta mana. Cred ca a fost castigatoare strategia Golf V-ului care a mers pe conservatorism insa ulciorul nu merge de multe ori la apa asa ca s-ar putea sa vedem dupa lansarea golfului 6 si nerealizarea unui succes rasunator, aparitia a tot felul de body-kituri cromate pentru a nu ne agresa nervii optici cu forma lui grasana si schimonosita. :bash:
Si acuma pe un ton serios as mai adauga ca cele spuse mai in gluma sau mai in serios mai sus sunt un mic protest impotriva acestei strategii VW de standardizare a interioarelor si exterioarelor si motoarelor pe principiu functionalitatii fara o forma atragatoare si pe principiul atragerii clientilor fara imaginatie dar care isi doresc cel mai mult in lumea o garantie canu vor avea nici o problema cu masina (vezi golf) si de fapt cad in capcana oricarei masini noi (care inevitabil are niste mici probleme asa zise ale copilariei). Si cum durata de viata a unui model modern va fi de doar 5-6 ani, se pare ca toate masinile vor avea boli ale copilariei pe tot parcursul vietii lor scurte.
Sper ca nu v-am plictisit cu niste mici truisme. blush.gif
Lucas
Sincer parerea mea este ca aceste poze sunt facute pe calculator si arata doar niste face-lift-uri care vor urma cand aceste modele vor ajunge la capat de cariera. Nu cred ca pozele prezinta viitoarele modele....adica daca ma gandesc, poate golful 6 va arata asa...tinand cont de conservatoristul brandului VW. Dar celelalte...nu cred ca vor arata asa. M-am obisnuit ca , Opelul cu fiecare gama noua de Astra sa socheze publicul in materie de design dintre vechea generatie si noua generatie. Poate si 307-le va arata asa cum este prezentat in poze deoarece am remarcat ca 207-le are linii asemanatoare cu 307-le...deci francezii merg pe linia asta dupa cum vad eu. Dar repet...cred ca e doar un face-lift ( inafara de 307 care a primit deja unul) si mai cred ca nu vor arata asa viitoarele compacte.
Baby Blues
Nu stiu daca din pdv al fiabilitatii ar fi mari diferente intre marcile enumerate dar oricum diferentele se vad dupa mult timp. In schimb design-ul Astrei al Fiat-ului si al Focus-ului pe mine ma dau gata. biggrin.gif
Golgul este putin cam sters.
florin55503
nu cred ca golful va arata asa. eu stiam ca vor sa il apropie de audi ca look. oricum golful 6 va fi de fapt un face lift al golfului 5. sasiul va ramane acelasi, multe din elementele masinii vor ramane aceiasi. deci nu se poate vb de o masina noua. vor sa schimbe insa procesul de fabricatie pentru ca acum el implica costuri foarte mari. daca va amintiti golful in momentul in care a aparut a avut niste preturi nesimtit de mari, si vanzarile bateau pasul de loc. abia dupa ce au l-au redus cu cateva mii de euro au inceput sa vanda serios. dar visul lor ca G5 sa ii scoata din rahat s-a naruit masina nefiind nici pe departe profitabila. (fata celui din poza parca e de la G4)

eu unul nu prea sunt de acord cu minimizare motoarelor si montarea pe ele a cate 1 sau 2 turbine. de multe ori au turbo lag, consumul nu e chiar atat de mic pe cat se spera.
simpson
Eu am auzit de prea multe cazuri de motoare "crapate" la golf V si alte defectiuni totale ca sa mai inteleg ceva din stratejia VW. Motoarele mici si nervoase cred ca sunt potrivite pe acei 90% dintre noi care circulam singuri in masina (masina sprintena si fara cuplu beer.gif ). Si inca ceva :
CUM MNEZO SA PLATESC 500 de euro pe inca 2 usi ? (cazu Golf)
florin55503
pretul optionalelor e doar un mod de a face G5 profitabil, altfel o masina asa cum am mai zis mult prea scumpa pt ce ofera. din pacate pt ei in timp ce concurenta va veni cu sasiuri noi si imbunataite G6 va fi cam aceiasi masina cu G5
James Kilowatt
Scopul motoarelor mici nu e doar consumul redus, ci si avantajele fiscale, avand in vedere ca in multe tari taxele sunt proportionale cu capacitatea cilindrica a motorului.
Si sunt economice, cu conditia sa nu fie torturate cu talpa la blana pe la 1500rpm.
Otto73
Sunt si masini (acelasi model) cu motoare diferite si cea cu motorizare mai mica consuma mai mult decat cea cu motorizare mai mare.
Am simtit asta pe propria piele.
Spun astea, luand in calcul si stilul meu de condus care este sportiv.

Oricum viitorul Opel/saturn Astra GTC va fi bestial atat ca design cat si ceea ce ascunde sub capota (300ponei ditr-un V6 si AWD)
simpson
Pe viitor eu prevad si presimt ca masinile se vor imparti in 2 categorii mari si late: 1. cele practice de zi cu zi cu motoare mici si/sau hibride, electrice, pe gaz ,pe soare, pe pamant blink.gif care ne vor transporta pe toti de colo colo organizat si cu viteze decente constante; masini care vor fi mici si plasticoase, environment friendly and all that bullshit si care vor avea un echivalent de maxim 100 cp si vreo 150 Nm.
2. Masinile de colectie pentru excentrici/bogati/pasionati care vor avea motoare mari pe bezina si care vor fi cam ca si cele din zilele noastre, dar vor fi scumpe si nu se vor folosi chiar zilnic ci mai mult de duminica si la curse sau mai stiu eu in ce fel.

Asa ca pregatiti-va pentru turatii electrice !
James Kilowatt
Pentru alea electrice mai avem de asteptat. Si nici hibridele nu sunt inca foarte ieftine... o sa mai ardem ceva timp dinozaurii.
Seri
Peugeot 308 surprins de un amator in timpul unei sedinte foto:

Iti trebuie ceva curaj sa te apropii asa de mult de o masina camuflata. Echipele care insotesc asemenea masini reactioneaza intotdeauna violent la vederea spionilor!

308 va fi disponibil si ca hibrid, motorizarea termica fiind diesel-ul 1.6 de 110 CP. Acesta va fi cuplat la o cutie secventiala cu comanda de pe volan.
Otto73
asa va arata noul astra gtc
sau cel putin asa arata conceptul de 2007
Baby Blues
Nu m-ar mira ca Astra sau ma rog strategia Opel sa dea rezultate si in ceea ce priveste vanzarile. In ceea ce priveste toate nemtoaicele, Astra si Corsa sunt cele mai frumoase si se bat de la egal la egal cu italiencele si cu Peugeot. Renault parca dezamageste sau poate e doar o impresie. Oricum daca producatorii coreeni ( mai ales) nu vor avea mai multa grija de finisajele si materialele folosite vor avea de suferit in scurt timp pe piata europeana. Motorizarile lor sunt destul de performante dar..., asteptarile europenilor speram ca sunt altele (si n u ma refer la europa de est).
simpson
Daca viitoru GTC de serie va arata asa ,imi mananc parul biggrin.gif .
Si daca imi voi manca parul inseamna ca s-a cam terminat cu jmekeria in domniul compactelor. :bash:
Seri
Acela este viitorul Calibra, este construit pe platforma lui Vectra D!

Intre timp uite ce date au aparut despre Astra I:
QUOTE
GM on Tuesday said it will spend more than $4.2 billion (€3.1 billion) on the next generation of the Opel/Vauxhall/Holden/Saturn Astra. GM announced it would build the new Astra at its Ellesmere Port, England; Bochum, Germany; Trollhattan, Sweden; and Gliwice, Poland plants instead of its Antwerp, Belguim plant where the car is currently built raising questions about the Antwerp plants future.
James Kilowatt
"Antwerp plants future" e sa dea afara aprox 1400 oameni. Dupa ce Ford si apoi VW au avut probleme in Belgia acum e randul lui Opel. E si normal, cu fiscalitatea si preturile criminale la imobiliarul din Flandra....
simpson
Ma hazardez la o profetie: Urmatoarea generatie de compacte, fie ca se numeste Focus, 308 sau Golf, va avea si motorizari alternative.

PS. Si cred ca si GM investeste in asa ceva ca a cam luat-o peste bot de la Toyota si strategia ei "electrica"
Baby Blues
QUOTE(simpson)
Ma hazardez la o profetie: Urmatoarea generatie de compacte, fie ca se numeste Focus, 308 sau Golf, va avea si motorizari alternative.

PS. Si cred ca si GM investeste in asa ceva ca a cam luat-o peste bot de la Toyota si strategia ei "electrica"

In ce sens a luat-o peste bot? Oricum vanzarile de masini cu motoare pe combustibili alternativi sunt insignifiante.
James Kilowatt
Update la ce spuneam cu restructurarea Opel Anvers, care din 2008 "pierde" astra si trebuie sa dea cca 1400 oameni afara: Scrie in ziar ca respectivul site de productie e concurat de o uzina GM in Romania blink.gif
air_wolf
blink.gif opel la craiova ? blink.gif blink.gif blink.gif
James Kilowatt
Mie imi suna a pura intoxicare.... nu au spus o locatie precisa ci doar "in Romania".... adica iar vin salbaticii astia din est sa ne ia joburile....
Si nu vad cum ar putea pana in 2008 sa fabrice masiv astra in Romania.
simpson
QUOTE(stefan_adrian)
QUOTE(simpson)
Ma hazardez la o profetie: Urmatoarea generatie de compacte, fie ca se numeste Focus, 308 sau Golf, va avea si motorizari alternative.

PS. Si cred ca si GM investeste in asa ceva ca a cam luat-o peste bot de la Toyota si strategia ei "electrica"

In ce sens a luat-o peste bot? Oricum vanzarile de masini cu motoare pe combustibili alternativi sunt insignifiante.


Adica pe cand se hotareste si GM ca se merita sa faca hibride, toyota va fi avut deja tehnologia.
James Kilowatt
Celebra tehnologie de la hibride se studiaza ca sa fie implementata pe Humvee si alte city cars ale US Army inainte sa se trezeasca toyota sau sa auda george clooney de ea.... nu din dragoste de natura ci ca sa simplifice logistica si sa creasca autonomia jucariilor respective.
Problema nu e doar de tehnologie ci de marketing. La preturile si legile actuale hibridele inca sunt un moft. 15000 euro in plus fata de o corolla pe benzina cu aceleasi performante se amortizeaza poate in jumatate de milion de kilometri in EU si probabil intr-un milion jumate in USA. Fata de o corolla diesel (numai pentru UE) nici nu mai zic.
simpson
io stiu ce ziceti domnilor insa nebuni sunt destui. Din astia verzi.
James Kilowatt
Se pare ca treaba se complica la Opel Anvers. Baietii au bagat deja de o greva "spontana" cand au fost anuntati ca in 2010 vor produce doar 80.000 masini, fata de aprox 200.000 cat fac acum. Si e vorba ca vor produce modele CHEVROLET.... nu prea pricep ce au astia de la GM in cap....

E deja al 3-lea mare constructor care restrange puternic activitatea in belgia, dupa ford si vw... poate se trezeste turma de idioti (ca-s ai dracu' de multi, nici ei nu mai stiu cate guverne au) si reduc fiscalitatea, altfel n-o sa mai ramane nimeni p-aici....
Skywalker
Off Topic:
In Romania, pe langa Renault & Dacia va mai apare si GM cu Opel si Chevrolet la Craiova din 2009 si mai sunt interesati de Romania nemtii de la VW; Nissan pentru uzina de la Campulung; Renault vs MAN vs Mercedes pentru autocamioane.
Pana in 2015 vom mai avea in Romania cel putin 3 mari producatori de masini pe langa Renault.
Baby Blues
QUOTE(Skywalker)
Off Topic:
In Romania, pe langa Renault & Dacia va mai apare si GM cu Opel si Chevrolet la Craiova din 2009 si mai sunt interesati de Romania nemtii de la VW; Nissan pentru uzina de la Campulung; Renault vs MAN vs Mercedes pentru autocamioane.
Pana in 2015 vom mai avea in Romania cel putin 3 mari producatori de masini pe langa Renault.

Sa dea D-zeu si sa te auda, sa putem detrona monopolul Renault in Romania. Poate asa producatorii de masini vor da o lovitura buna pe piata reducand costurile de productie
James Kilowatt
Chestia cu Opel pare serioasa... deja tipilor de la opel Anvers li s-a spus sa-si ia gandul de la Astra I despre care se banuieste ca va fi produsa in Romania... desi mi se pare aproape imposibil sa faca o uzina si sa inceapa sa produca atat de repede (e vorba de 2009-2010).
Iulian HondaFan
QUOTE(James Kilowatt)
Celebra tehnologie de la hibride se studiaza ca sa fie implementata pe Humvee si alte city cars ale US Army inainte sa se trezeasca toyota sau sa auda george clooney de ea.... nu din dragoste de natura ci ca sa simplifice logistica si sa creasca autonomia jucariilor respective.
Problema nu e doar de tehnologie ci de marketing. La preturile si legile actuale hibridele inca sunt un moft. 15000 euro in plus fata de o corolla pe benzina cu aceleasi performante se amortizeaza poate in jumatate de milion de kilometri in EU si probabil intr-un milion jumate in USA. Fata de o corolla diesel (numai pentru UE) nici nu mai zic.


diferenta de pret hibrid-benzinar e de vreo 3-4000$ pe masina. fata de diesel ar fi deci numa' 1-2000$.
James Kilowatt
Poate la voi wink.gif.... la noi Prius e de la 25 la 32k iar corolla pe benzina de la 16 la 19k, iar dieselul 18-21k. Din datele constructorului, Prius ia cu 1.4l/100km mai putin decat dieselul de 115CP, si 2.7L fata de 1.6vvti 110CP.
Diferenta intre cel mai scump diesel si cel mai ieftin hibrid e 4000E. Se amortizeaza in peste 250.000 km.... Aproape triplu, daca alegem echipari similare. (diferenta la cumparare de 11k)
La preturile carburantilor de la voi probabil tot acolo iese, chiar daca diferentele de pret sunt mai mici.

In plus, diferentele de consum sunt mari in oras, pentru cineva care merge mult extraurban (cazul meu) fiind mult mai mici - extraurban prius ia 4.2, 1.6vvti 5.9 si 2.0d4d 4.8, economia fiind deci insignifianta.
Iar cineva care merge mult in oras probabil se gandeste la alta clasa, Yaris d4d fiind o optiune muuult mai economica in oras. (consum mixt 4.5l/100km, si pret de la 14k la 17k....)

Pe de alta parte, sunt curios care e devalorizarea la Prius... oare cati ar cumpara scump un sh cu baterii? blush.gif

Ca sa nu mai spun ca GPL rulz biggrin.gif La noi, evident biggrin.gif
Baby Blues
QUOTE(James Kilowatt)
...Ca sa nu mai spun ca GPL rulz biggrin.gif La noi, evident biggrin.gif

Vorbesti serios? Pe acolo GPL-ul este la putere? ma mir ca si in tarile cu putere mare de cumparare se pune pret pe consum. Mai ales ca la ei carburantii sunt mai ieftini. Nu stiu pe la voi. biggrin.gif
Iulian HondaFan
Prius nu e Corolla, desi o putem spune pe acolo. surprinzator Prius este unul din modelele cu valoare de revanzare foarte buna ( parac in primele 5 modele de masini de pe piata americana), mai bine decat Corolla, la fel si Civic hibrid isi pastreaza valoarea oleaca mai bine decat Civic.

pretul european al Prius este de-a dreptul ridicol. un Prius baza ( care nu e chiar chel) e 21000$ si se duce pana la maxim 27K (pret fara taxe).

benzina s-a scumpit din nou si pe aici... azi am pus Shell VPower cu 3.30$ galonul ( 1 USgal = 3.787l). deci s-apropie de 1$ litrul.
_Theo_
si la 1L de benzina mai buna e 3,6 lei adica vreo 1,5 dolari. :bash:
Baby Blues
QUOTE(Theodor83121)
si la 1L de benzina mai buna e 3,6 lei adica vreo 1,5 dolari. :bash:

noi nu avem Texas-ul!
James Kilowatt
QUOTE(Iulian HondaFan)
pretul european al Prius este de-a dreptul ridicol. un Prius baza ( care nu e chiar chel) e 21000$ si se duce pana la maxim 27K (pret fara taxe).

.


Acum inca pretul european nu e chiar asa criminal, pana de curand exista o singura varianta de 32k euroi....

Interesanta chestia cu revanzarea. Sunt curios cum se baga lumea sa cumpere o masina cu baterii (despre care se stie ca au viata limitata, cat de limitata ramane de vazut) veche de 5 ani....

@stefan_adrian
Nu e chiar la putere pe GPL-ul pe aici, insa e totusi destul de raspundit. Litrul costa intre 43 si 47 centi iar motorina e pe la 0.9-1.1E... benzina pe la 1.2-1.4E. Insa e de departe cea mai economica alegere, mai ales ca dieselul e in general taxat mai tare si sunt destul de multe marci care il vand instalat pe masini noi. Marci cu pretentii, gen Saab (turbo biggrin.gif) sau Subaru, nu doar masini populare gen chevrolet.
Baby Blues
La noi e raspandit la Daciile mai vechi si la masinile din taxi. Nu mi se pa re ca lumea e foarte reticenta dar mi se pare ca nu e informata.
Seri
Au aparut primele poze reale cu Peugeot 308, acesta va fi putin mai lung si mai scund decat 307. Vanzarile vor incepe la sfarsitul anului (mai tarziu la noi), iar varianta de baza va fi propulsata de motorul 1.6 de 120 CP. Alte motorizari cunoscute sunt 1.6 turbo de 150 CP, produs in colaborare cu BMW, iar varful de gama va fi 2.2 HDI de 170 CP.
Mai tarziu vor aparea si alte variante de caroserie: CC, SW sau chiar si un cross-over.


Seri
Un Golf VI a fost surprins in teste. Influenta lui Walter da Silva se vede, haionul si stopurile seamana cu cele de la Alfa 147.
Cristian88423
Masina din imagine este un Polo care va mai avea inca o caroserie cu un hayon in genul celui de la Focus II.
t99959
mai repede acesta ar fi golf lV,cel putin e mai atragator la design
t99959
Din 2008, Opel va renunta la Vectra, pentru a o inlocui cu Insignia. Lansata in 1988, cind a inlocuit, la rindul ei Ascona, Vectra isi va lua adio de la cariera internationala in martie 2008, la Salonul de la Geneva. Ea va ceda locul in gamele Opel si Vauxhall noii berline Insignia, model prezentat sub forma de concept la Salonul de la Frankfurt, din 2003. Ca motorizari, Insignia va avea propulsoare puternice, precum un turbo de 1,6 litri si 178 cai, un 1,8 litri aspirat de 138 de cai, dar si dieseluri de 1,9 litri si 168 de cai sau un V6 de 200 de cai putere(sursa ~http://www.autojurnal.ro/2006/12/13/~)
Baby Blues
Golful VI pare mult mai interesant decat actuallul si insipidul V. Scuze proprietarilor!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.