Skoda Octavia Tour 1,4 75cp |
This topic is about Skoda Octavia Tour 1,4 75cp, the author, remus97626, wrote about: Pentru un pensionar care trece de la o Dacia de 25 de ani si care circula 10 000- 15 000 de km pe an e suficient motorul de 1,4? Mentionez ca nu circu ... To read more just scroll down
Skoda Octavia Tour 1,4 75cp |
Mar 18 2007, 09:15 AM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 108 Joined: 24-January 07 From: Oradea Member No.: 97.619 |
Mentionez ca nu circula cu viteza mare, rar trece de 90km, doar in depasiri. |
|
|
Mar 18 2007, 10:13 AM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 172 Joined: 12-December 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 94.727 |
Parerea mea! Excelenta alegere.
-------------------- 1,9 TDI 90 CP an 2001
|
|
|
Mar 18 2007, 11:04 AM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 186 Joined: 25-January 07 From: Bucuresti Member No.: 97.661 |
Daca isi pastreaza stilul actual de condus, e o alegere perfecta. Totusi, in Skoda va simti nevoia de viteze mai mari.
-------------------- Skoda Octavia Elegance 1.9TDI 110CP
|
|
|
Mar 18 2007, 11:20 AM
Post
#4
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 19 Joined: 30-November 99 Member No.: 916 |
|
|
|
Mar 18 2007, 12:43 PM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 172 Joined: 12-December 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 94.727 |
-------------------- 1,9 TDI 90 CP an 2001
|
|
|
Mar 18 2007, 01:41 PM
Post
#6
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 19 Joined: 30-November 99 Member No.: 916 |
Omul zicea de Octavia tour cu motor de 75CP in titlul topicului. Dacia 1300 nu stiu cati cai putere avea dar cred ca ultima dacie 1310 avea 54CP.
Oricum si eu il sfatuiesc sa cumpere mai bine Octavia 2 Classic cu motor de 1.4 si 80 CP decat Tour 1.4 cu 75. Diferenta este de maxim 1000Euro, dar confortul si valoarea de revanzare vor fi mult mai mari. |
|
|
Mar 18 2007, 02:50 PM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 108 Joined: 24-January 07 From: Oradea Member No.: 97.619 |
nu ma gandesc sa o vand prea curand dar si asa m-am intins cam mult de la 8 000-9 000euro cat aveam de gand sa cheltuiesc initial pe o masina.
|
|
|
Mar 18 2007, 02:52 PM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 108 Joined: 24-January 07 From: Oradea Member No.: 97.619 |
care e diferenta intre octavia tour si octavia clasic II(in afara de CP)
|
|
|
Mar 18 2007, 06:13 PM
Post
#9
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 19 Joined: 30-November 99 Member No.: 916 |
Skoda Octavia Tour 10400Euro CIP
inele de amarare in compartiment portbagaj 4 manere plafon, cele din spate cu agatatoare de haine ABS Airbag sofer si airbag pasager Aparatori noroi spate Bancheta spate rabatabila fractionat 1/3 : 2/3 Bandouri laterale de protectie, negre Buton frana de mana si manere interioare usi - cromate Buzunare pe spatarele scaunelor fata Capace de roti DRIVE Caroserie in 5 usi Centuri de siguranta (in fata) pirotehnice cu pretensionare si sistem de prindere in 3 puncte, reglabile pe inaltime Computer de bord (indicare temperatura exterioara, consum mediu si instantaneu de carburant, viteza medie de depalasare, distanta parcursa, durata deplasare) Discuri frana fata Elemente de siguranta reflectorizante in capitonajul usilor fata Faruri cu geam clar Filtru de polen Geamuri colorate Iluminare compartiment portbagaj Iluminare habitaclu cu intrerupatoare la toate usile Iluminare verde a instrumentelor de bord Imobilizator electronic Inchidere centralizata Indicare serie sasiu la nivelul parbrizului Instalatie de aer conditionat Intreruperea alimentarii cu carburant in caz de accident Jante de otel 6J x 15" , anvelope 195/65 R15 Lumina avertizare centura de siguranta sofer Lumini de citit in fata Oglinzi laterale electrice si incalzite Oglinzi laterale si manere exterioare usi vopsite in culoarea caroseriei Parasolare sofer si pasager cu oglinzi de curtoazie, al 3-lea parasolar Pregatire portbagaj acoperis Pregatire radio cu 4 difuzoare si antena rabatabila Pregatire scaune copii ISOFIX pe bancheta spate Rezerva suplimentara la alimentarea cu carburant (7 litri) Roata de rezerva de dimensiuni normale Scaun sofer reglabil pe inaltime Scrumiera fata, bricheta cu iluminare si priza 12V Semnal sonor de avertizare faruri aprinse Servodirectie Stergatoare parbriz cu temporizarea intervalului de activare (4 trepte) Suport tichet Tapiterie Grey Scale Tetiere fata / spate reglabile pe inaltime Torpedou iluminat Trei centuri de siguranta (in spate) cu sistem de prindere in 3 puncte Turometru cu ceas digital Volan reglabil vertical si axial (diametru 370mm) Skoda Octavia II 11163 EURO CIP 4 manere plafon, cele din spate cu carlige ABS (EBV, MSR, ASR, MBA) Activare lumini avarie la franarea de urgenta Airbag sofer si airbag pasager Airbag-uri laterale fata Aparatoare noroi spate A treia lampa de stop Avertizor centura de siguranta Bancheta spate cu spatar rabatabil Bara de protectie in culoarea caroserie, cu bandouri negre Buzunare in spatarul scaunelor fata si capitonajul usilor fata / spate (in fata cu suport pentru sticla de 1litru) Capace roti 15", design Classic Caroserie galvanizata complet Caroserie in 5 usi Centuri de siguranta in trei puncte, pentru toate locurile, pretensionate si reglabile pe inaltime pentru sofer si pasager Compartiment depozitare in partea superioara bordului Compartiment depozitare sub volan Control usi deschise Deblocare automata a usilor si activarea luminii de avarie la impact Deblocare electromecanica portbagaj - Softtouch Discuri frana fata / spate Doua parasolare cu oglinzi si buzunare Faruri optice cu geam clar Filtru de polen Iluminare habitaclu cu control pe fiecare usa Iluminare portbagaj Imobilizator electronic Inchidere centralizata Indicare serie de sasiu in partea inferioara a parbrizului Indicatoare bord cu turometru si ceas digital Inele de amarare in portbagaj Inscriptionare cu laser a serie de sasiu pe toate geamurile Intreruperea alimentarii cu carburant in caz de accident Jante otel 6J x 15" (anvelope 195/65 R15) Luneta cu degivrare electrica Oglinzi exterioare reglabile din interior Optiune dezactivare airbag pasager Priza de 12V in habitaclu - soclu bricheta Radio CD-player "Melody" 1DIN cu 4 difuzoare si antena de acoperis pliabila Reglare manuala a distantei de iluminat Roata de rezerva normala, din otel Scaun sofer reglabil manual pe inaltime Semnalizatoare laterale incorporate in oglinzi exterioare Semnal sonor pentru faruri aprinse Servodirectie electromecanica Siguranta copii pentru usile spate, indicator activare Sisteme de ancorare "ISOFIX" pentru doua scaune de copii Stergatoare parbriz tip aero, cu temporizator Suport stilou (clema) Suport tichet de parcare la nivelul parbrizului Tapiterie Fancy Onyx Tetiere spate (3) Volan reglabil pe inaltime si in profunzime Diferenta este de 763Euro, dar eu am ales Octavia II, pentru ca este pe o platforma noua cu suspensie spate independenta , are ABS(EBV, MSR, ASR, MBA), 4 airbaguri, plus alte maruntisuri. Singurul lucru in minus este computerul de bord, dar oricum el estimeaza cu o oarecare marja de eroare. Adica ne minte frumos. Tot mai sigura este metoda de la plin la plin. |
|
|
Mar 18 2007, 07:06 PM
Post
#10
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 172 Joined: 12-December 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 94.727 |
Pe mine computerul de bord "ma minte" frumos ca numai consum extraordinar de bun imi da. Desigur ca nu o prea calc.... sorry HAs gresala mea ca nu am vazut ca era vorba de Octavia Tour.
-------------------- 1,9 TDI 90 CP an 2001
|
|
|
Mar 18 2007, 07:39 PM
Post
#11
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 125 Joined: 26-August 06 From: Bucuresti Member No.: 85.617 |
Nu ca asi fi rau dar cred ca si o Fabie este mai buna decat o Dacie,idiferent de motorizarea alesa
-------------------- Skoda Octavia TOUR 1,6l si cateva lazi de bere.
|
|
|
Mar 18 2007, 08:36 PM
Post
#12
|
|
pilot Group: Membri Posts: 263 Joined: 23-June 06 From: Cluj-Napoca/Bistrita Member No.: 80.639 |
Fara suparare, dar remus daca tot ai maxim 9000 euro disponibil , sigur vrei neaparat Skoda? La acesti bani gasesti si alte oferte pe piata ( exclus Logan ).
-------------------- Skoda Fabia Elite
|
|
|
Mar 19 2007, 12:05 AM
Post
#13
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 19 Joined: 30-November 99 Member No.: 916 |
Adevarul este ca nevoile sunt nelimitate, si eu am pornit tot de la 10000Euro, dar am mers pe principiul ca o singura data cumpar masina noua (adica pt minim 5 ani). Asa ca m-am intins pana la 12000Euro CIP, desi puteam sa cumpar si o masina buna si cu un pret mai mic. Faptul hotarator a fost ca masina va fi luata in leasing si rata va fi cu 30 Euro pe luna mai mare, fata de bugetul initial.
Scuze pt offtopic, insa singura masina care s-a incadrat intre necesitati si posibilitati a fost Octavia 2. |
|
|
Mar 19 2007, 05:18 PM
Post
#14
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti Member No.: 98.878 |
V-as recomanda cu caldura sa optati pentru octavia 2 trend decat clasic,pentru ca ptr 700 E diferenta aveti:climatronic,computer bord,jumbox,geamuri electrice fata,si altele!In ceea ce priveste motorul de 1.4 si eu am pus o intrebare pe acest forum daca este unul care merita,unele persoane au facut chiar drive-test si au fost destul de incantate!Eu am mers cu un golf 5 motorizat cu 1.4 75 cp,si pot zice ca ptr o persoana care nu vrea sa zboare pe sosea este ok,are un cuplu acceptabil,demarajul de asemeni,in caz de nevoie cu o turatie a motorului pana spre 5000 rpm putand iesi din situatii dificile!Ca sa nu mai vorbim de faptul ca octavia2 are ca viteza maxima ptr varianta de 1.4 80 cp nu mai putin de 180 km/h!Am vazut ca ati facut pomenire si de vechea dacie care are in viziunea dvs un demaraj asemanator,ceea ce in oarecare masura e adevarat,desi nu cred ca o dacie atinge suta in mai putin de 20 sec,indiferent de reglaj,fata de cele 15 sec ale Octaviei,si mai ales nu are cutia de viteze si mai ales franele skodei!Daca veti achizitiona un astfel de automobil va rog sa ne impartasiti si noua impresiile!
|
|
|
Mar 25 2007, 12:38 AM
Post
#15
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 108 Joined: 24-January 07 From: Oradea Member No.: 97.619 |
tatal meu se pare ca s-a hotarat pt octavia tour de 1,4 si 75 cp.Nu se pune problema ca nu ar dispune de mai multi bani dar abia l-am convins sa cumpere skoda in loc de o masina din clasa mica care era pe la 11000-11500
o alta varianta ar fi opel astra clasic cu motor de 1,4 la 11160 euro |
|
|
Mar 25 2007, 07:54 AM
Post
#16
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 172 Joined: 12-December 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 94.727 |
Remus pana la urma cat il costa 1,4tour cu tva si taxe?
-------------------- 1,9 TDI 90 CP an 2001
|
|
|
Mar 25 2007, 09:59 AM
Post
#17
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 108 Joined: 24-January 07 From: Oradea Member No.: 97.619 |
12 375 plus culoarea si taxa de prima inmatriculare
|
|
|
Mar 25 2007, 11:54 AM
Post
#18
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 125 Joined: 26-August 06 From: Bucuresti Member No.: 85.617 |
scump,scump si halatul........?
-------------------- Skoda Octavia TOUR 1,6l si cateva lazi de bere.
|
|
|
Mar 26 2007, 09:11 PM
Post
#19
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 108 Joined: 24-January 07 From: Oradea Member No.: 97.619 |
azi taica-meu a fost si a dat avansul pt octavia tour de 1,4 si 75 cp
.il convinsesem sa isi ia cu motor de 1,6 dar pana la urma nu a obtinut nici un bonus si a mai pus pe ea pachet drumuri grele,geamuri electrice fata ,telecomanda si culoare si a ajuns la 13 170 nu am putut sa il lamuresc sa mai scoata 600 de euro pt, motor de 1,6 |
|
|
Mar 26 2007, 09:15 PM
Post
#20
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 125 Joined: 26-August 06 From: Bucuresti Member No.: 85.617 |
Un lucru este sigur.
Alegere perfecta ! -------------------- Skoda Octavia TOUR 1,6l si cateva lazi de bere.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 02:37 AM |