Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Skoda Octavia Tour 1,4 75cp
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda > Octavia 1
remus97626
Pentru un pensionar care trece de la o Dacia de 25 de ani si care circula 10 000- 15 000 de km pe an e suficient motorul de 1,4?
Mentionez ca nu circula cu viteza mare, rar trece de 90km, doar in depasiri.
serestely94734
Parerea mea! Excelenta alegere.
Radu97668
Daca isi pastreaza stilul actual de condus, e o alegere perfecta. Totusi, in Skoda va simti nevoia de viteze mai mari. smile.gif
Has
Cred ca 75 de cai raportat la masa masinii sunt suficienti daca nu se fac depasiri riscante. Demarajul va asemanator ca si la o Dacie 1300, care are 55 CP la 1000kg, spre deosebire de 75 CP la 1230KG
serestely94734
Has are 80CP nu 75 CP daca este vorba despre Octavia 2!! eu am o dacie 1300 si are numai 42 CP nu55!!!!
Has
Omul zicea de Octavia tour cu motor de 75CP in titlul topicului. Dacia 1300 nu stiu cati cai putere avea dar cred ca ultima dacie 1310 avea 54CP.
Oricum si eu il sfatuiesc sa cumpere mai bine Octavia 2 Classic cu motor de 1.4 si 80 CP decat Tour 1.4 cu 75. Diferenta este de maxim 1000Euro, dar confortul si valoarea de revanzare vor fi mult mai mari.
remus97626
nu ma gandesc sa o vand prea curand dar si asa m-am intins cam mult de la 8 000-9 000euro cat aveam de gand sa cheltuiesc initial pe o masina.
remus97626
care e diferenta intre octavia tour si octavia clasic II(in afara de CP)
Has
Skoda Octavia Tour 10400Euro CIP

inele de amarare in compartiment portbagaj
4 manere plafon, cele din spate cu agatatoare de haine
ABS
Airbag sofer si airbag pasager
Aparatori noroi spate
Bancheta spate rabatabila fractionat 1/3 : 2/3
Bandouri laterale de protectie, negre
Buton frana de mana si manere interioare usi - cromate
Buzunare pe spatarele scaunelor fata
Capace de roti DRIVE
Caroserie in 5 usi
Centuri de siguranta (in fata) pirotehnice cu pretensionare si sistem de prindere in 3 puncte, reglabile pe inaltime
Computer de bord (indicare temperatura exterioara, consum mediu si instantaneu de carburant, viteza medie de depalasare, distanta parcursa, durata deplasare)
Discuri frana fata
Elemente de siguranta reflectorizante in capitonajul usilor fata
Faruri cu geam clar
Filtru de polen
Geamuri colorate
Iluminare compartiment portbagaj
Iluminare habitaclu cu intrerupatoare la toate usile
Iluminare verde a instrumentelor de bord
Imobilizator electronic
Inchidere centralizata
Indicare serie sasiu la nivelul parbrizului
Instalatie de aer conditionat
Intreruperea alimentarii cu carburant in caz de accident
Jante de otel 6J x 15" , anvelope 195/65 R15
Lumina avertizare centura de siguranta sofer
Lumini de citit in fata
Oglinzi laterale electrice si incalzite
Oglinzi laterale si manere exterioare usi vopsite in culoarea caroseriei
Parasolare sofer si pasager cu oglinzi de curtoazie, al 3-lea parasolar
Pregatire portbagaj acoperis
Pregatire radio cu 4 difuzoare si antena rabatabila
Pregatire scaune copii ISOFIX pe bancheta spate
Rezerva suplimentara la alimentarea cu carburant (7 litri)
Roata de rezerva de dimensiuni normale
Scaun sofer reglabil pe inaltime
Scrumiera fata, bricheta cu iluminare si priza 12V
Semnal sonor de avertizare faruri aprinse
Servodirectie
Stergatoare parbriz cu temporizarea intervalului de activare (4 trepte)
Suport tichet
Tapiterie Grey Scale
Tetiere fata / spate reglabile pe inaltime
Torpedou iluminat
Trei centuri de siguranta (in spate) cu sistem de prindere in 3 puncte
Turometru cu ceas digital
Volan reglabil vertical si axial (diametru 370mm)

Skoda Octavia II 11163 EURO CIP

4 manere plafon, cele din spate cu carlige
ABS (EBV, MSR, ASR, MBA)
Activare lumini avarie la franarea de urgenta
Airbag sofer si airbag pasager
Airbag-uri laterale fata
Aparatoare noroi spate
A treia lampa de stop
Avertizor centura de siguranta
Bancheta spate cu spatar rabatabil
Bara de protectie in culoarea caroserie, cu bandouri negre
Buzunare in spatarul scaunelor fata si capitonajul usilor fata / spate (in fata cu suport pentru sticla de 1litru)
Capace roti 15", design Classic
Caroserie galvanizata complet
Caroserie in 5 usi
Centuri de siguranta in trei puncte, pentru toate locurile, pretensionate si reglabile pe inaltime pentru sofer si pasager
Compartiment depozitare in partea superioara bordului
Compartiment depozitare sub volan
Control usi deschise
Deblocare automata a usilor si activarea luminii de avarie la impact
Deblocare electromecanica portbagaj - Softtouch
Discuri frana fata / spate
Doua parasolare cu oglinzi si buzunare
Faruri optice cu geam clar
Filtru de polen
Iluminare habitaclu cu control pe fiecare usa
Iluminare portbagaj
Imobilizator electronic
Inchidere centralizata
Indicare serie de sasiu in partea inferioara a parbrizului
Indicatoare bord cu turometru si ceas digital
Inele de amarare in portbagaj
Inscriptionare cu laser a serie de sasiu pe toate geamurile
Intreruperea alimentarii cu carburant in caz de accident
Jante otel 6J x 15" (anvelope 195/65 R15)
Luneta cu degivrare electrica
Oglinzi exterioare reglabile din interior
Optiune dezactivare airbag pasager
Priza de 12V in habitaclu - soclu bricheta
Radio CD-player "Melody" 1DIN cu 4 difuzoare si antena de acoperis pliabila
Reglare manuala a distantei de iluminat
Roata de rezerva normala, din otel
Scaun sofer reglabil manual pe inaltime
Semnalizatoare laterale incorporate in oglinzi exterioare
Semnal sonor pentru faruri aprinse
Servodirectie electromecanica
Siguranta copii pentru usile spate, indicator activare
Sisteme de ancorare "ISOFIX" pentru doua scaune de copii
Stergatoare parbriz tip aero, cu temporizator
Suport stilou (clema)
Suport tichet de parcare la nivelul parbrizului
Tapiterie Fancy Onyx
Tetiere spate (3)
Volan reglabil pe inaltime si in profunzime


Diferenta este de 763Euro, dar eu am ales Octavia II, pentru ca este pe o platforma noua cu suspensie spate independenta , are ABS(EBV, MSR, ASR, MBA), 4 airbaguri, plus alte maruntisuri. Singurul lucru in minus este computerul de bord, dar oricum el estimeaza cu o oarecare marja de eroare. Adica ne minte frumos. Tot mai sigura este metoda de la plin la plin.
serestely94734
Pe mine computerul de bord "ma minte" frumos ca numai consum extraordinar de bun imi da. Desigur ca nu o prea calc.... sorry HAs gresala mea ca nu am vazut ca era vorba de Octavia Tour.
piciul
Nu ca asi fi rau dar cred ca si o Fabie este mai buna decat o Dacie,idiferent de motorizarea alesa
bebeko
Fara suparare, dar remus daca tot ai maxim 9000 euro disponibil , sigur vrei neaparat Skoda? La acesti bani gasesti si alte oferte pe piata ( exclus Logan ).
Has
Adevarul este ca nevoile sunt nelimitate, si eu am pornit tot de la 10000Euro, dar am mers pe principiul ca o singura data cumpar masina noua (adica pt minim 5 ani). Asa ca m-am intins pana la 12000Euro CIP, desi puteam sa cumpar si o masina buna si cu un pret mai mic. Faptul hotarator a fost ca masina va fi luata in leasing si rata va fi cu 30 Euro pe luna mai mare, fata de bugetul initial.
Scuze pt offtopic, insa singura masina care s-a incadrat intre necesitati si posibilitati a fost Octavia 2.
cristi98885
V-as recomanda cu caldura sa optati pentru octavia 2 trend decat clasic,pentru ca ptr 700 E diferenta aveti:climatronic,computer bord,jumbox,geamuri electrice fata,si altele!In ceea ce priveste motorul de 1.4 si eu am pus o intrebare pe acest forum daca este unul care merita,unele persoane au facut chiar drive-test si au fost destul de incantate!Eu am mers cu un golf 5 motorizat cu 1.4 75 cp,si pot zice ca ptr o persoana care nu vrea sa zboare pe sosea este ok,are un cuplu acceptabil,demarajul de asemeni,in caz de nevoie cu o turatie a motorului pana spre 5000 rpm putand iesi din situatii dificile!Ca sa nu mai vorbim de faptul ca octavia2 are ca viteza maxima ptr varianta de 1.4 80 cp nu mai putin de 180 km/h!Am vazut ca ati facut pomenire si de vechea dacie care are in viziunea dvs un demaraj asemanator,ceea ce in oarecare masura e adevarat,desi nu cred ca o dacie atinge suta in mai putin de 20 sec,indiferent de reglaj,fata de cele 15 sec ale Octaviei,si mai ales nu are cutia de viteze si mai ales franele skodei!Daca veti achizitiona un astfel de automobil va rog sa ne impartasiti si noua impresiile! beer.gif
remus97626
tatal meu se pare ca s-a hotarat pt octavia tour de 1,4 si 75 cp.Nu se pune problema ca nu ar dispune de mai multi bani dar abia l-am convins sa cumpere skoda in loc de o masina din clasa mica care era pe la 11000-11500
o alta varianta ar fi opel astra clasic cu motor de 1,4 la 11160 euro
serestely94734
Remus pana la urma cat il costa 1,4tour cu tva si taxe?
remus97626
12 375 plus culoarea si taxa de prima inmatriculare
piciul
scump,scump si halatul........?
remus97626
azi taica-meu a fost si a dat avansul pt octavia tour de 1,4 si 75 cp
.il convinsesem sa isi ia cu motor de 1,6 dar pana la urma nu a obtinut nici un bonus si a mai pus pe ea pachet drumuri grele,geamuri electrice fata ,telecomanda si culoare si a ajuns la 13 170
nu am putut sa il lamuresc sa mai scoata 600 de euro pt, motor de 1,6
piciul
Un lucru este sigur.

Alegere perfecta !
remus97626
pacat ca nu a vrut sa mai scoata 600 de euro
cristi98885
Cand va fi livrata?
gabi4
eu nu-s de acord ca a fost cea mai buna alegere. deci loganul de 1.4 pe la 90-100 plangi de el in depasiri si oricat ai merge de incetu tot ai nevoie de putere. ce sa mai zici de octavia care e mult mai grea. parerea mea sincera e ca e o rusine pt skoda sa puna motoare de 75 CP pe octavia si de 55 CP pe fabia :thumbdown: .
oricum sa o stapaniti sanatosi si fara incidente arigato.gif
piciul
Frate pentru tine numai motorul conteaz ala o masina?
cristi98885
Din punct de vedere al cuplului maxim octavia e peste logan,cu 126 nm/3300 rpm fata de 112 nm/3000 rpm.Ca sa nu mai vorbim de design,stabilitate,dotari,toate acestea,e adevarat,si la un pret cu vreo 4000 E mai mare!Pacat ca nu s-a conceput un motor de 90 cp in loc de 75,opelul beneficiind de astfel de motor la cilindreea de 1400.Sa stapaniti masina sanatos si sa ne impartasiti impresiile! biggrin.gif
AlexTM
Cum zicea si piciul, numai motorul conteaza? Chiar asa, 75 CP sint un rahat? E o rusine sa mai mergi cu un asa motor?
75 CP aveau si unele Mercedes Clasa C pina acum citiva ani. Sau Passat-uri.
Ce naiba, nu mai puteti de viteza sau daca pleaca unii mai repede ca voi la semafor? :bash:
Has
Motoarele de pe Skoda Octavia 2 de 1.4 au 80Cp si 132NM cuplul. Sunt motoare mai slabe , dar e plina tara de viteji care fac depasiri riscante.
Pentru o persoana cu familie si care nu vrea sa depaseasca coloane de tiruri, motorul se descurca acceptabil pe caroseria de 1230Kg.
Viteze mai mari de 130 sunt interzise prin lege asa ca si pe autostrada motorul o sa fie la turatia de cuplu maxim , adica 3800rot/min.
Consumul va fi mai mic ca si la motorul de 1.6, fiabilitate va fi determinata mult de stilul de condus (subturat sau supraturat). Binenteles ca eu vad partea plina a paharului, dar avantajele acestei motorizari depasesc dezavantajele IMHO.
remus97626
masina va fi livrata in 6-7 saptamani.plus ca am dat un avans iar intre timp va intra programul rabla,asa ca ii ia si dacia de 25 de ani.Eu as fi vrut motor de 1,6 si 102 cai putere,dar avand in vedere ca trece de la o dacie 1300 de 25 de ani la octavia de 1,4 si 75 CP,cred ca pt. el e suficient.Sincer eu am un opel vectra din 1992 de 1600 si tot 75 CP si simt ca motorul e prea slab.Va multumesc pt. sfaturile care mi le-ati dat.Cica prima revizie costa 3 mil.iar urmatoarea costa 7 mil
piciul
Sa o stapaniti sanatosi sa sa te vedem la intrunirile noastre beer.gif beer.gif beer.gif
remus97626
masina a venit de 3 saptamani.Tata a fost bolnav si am condus eu masina 2 saptamani.Se comporta foarte bine.Ajunge destul de usor la 130 km/h.De finisari nu sant foarte multumit darin rest masina e ok.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.