Aveo Platinum Automatic |
This topic is about Aveo Platinum Automatic, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Aveo Platinum Automatic |
Mar 12 2007, 01:28 AM
Post
#1
|
|
sofer Group: Membri Posts: 83 Joined: 11-March 07 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 101.426 |
In urma cu doua saptamani am luat si eu masina, un Aveo Platinum cu transmisie automata cu care nu am apucat sa fac decat vreo 400Km pana acum. Am deschis acest topic pentru a impartasi pareri cu ceilalti posesori de Aveo/Kalos cu A/T si nu numai. Incep prin a posta un review personal al masinii. In principiu sunt incantat de masina si voi puncta si eu, asemeni altora, partile bune si rele pe care le gasesc la noua mea achizitie... Incep cu cele bune: 1. Cutia automata este (cel putin la prima impresie) foarte comoda, silentioasa si eficienta. Nemaiconducand pana acum nici o masina cu transmisie automata (am condus vreo 9 ani numai cutii manuale), am fost oarecum sceptic in privinta deciziei de a achizitiona o masina cu A/T, mai ales dupa ce am auzit la unii ca are demaraj prost, consum mare, placere de a conduce redusa... Dar nu e asa. Demarajul e peste asteptari (este chiar mai bine etajata decat cutia manuala de pe Aveo). Consumul inca nu i l-am facut, dar estimativ am condus cam 300Km cu jumatate de rezervor (ce-i drept neforjata si mai mult in afara localitatii). Iar la placerea condusului pot spune ca numai cineva care nu a condus o astfel de masina poate spune ca nu are placerea condusului. Eu cel putin am fost incantat mai ales in oras unde e o placere. Prima impresie si la mine a fost ca nu trage (datorita faptului ca schimba foarte lin vitezele) si aveam tot timpul tendinta sa schimb vitezele si sa caut ambreiajul, dar dupa 100Km am devenit addicted to it... 2. Sistemul audio bun, dar nu excelent. Volumul maxim nu te scoate din masina, dar nici eu nu vreau sa dau discoteca in masina. Pentru mine e OK. Oricum nu ascult muzica in mers decat ocazional si la drum intins. 3. Climatizarea automata e comoda si pe deasupra are si un design fancy... Din motive meteo nu am putut testa eficacitatea sistemului de aer conditionat la racire. 4. Iluminarea plansei de bord (inclusiv a schimbatorului automat) e de nota 10+. 5. Scaune confortabile si interior placut. 6. Diverse gadget-uri care lasa o impresie placuta. Ex. antena radio integrata in dezaburitor luneta, suportul de pahare fata retractabil, suportul de ochelari, finisajul moale al bordului, sistemul de reglare al tetierelor, iluminarea dispozitivului de dezactivare al airbagurilor pasager etc. 7. Motor silentios 8. Spatiu interior suficient, cel putin pentru persoane de talia mea (1.70-1.80m/60-70Kg). De asemenea portbagaj mai mult decat generos. 9. Servodirectie buna, precisa si relativ usor de manevrat. 10. Frane bune si eficace. Totusi nu am avut ocazia sa incerc inca ABS-ul... Si altele care momentan nu-mi trec prin minte, dar pe care le voi completa ulterior. Parti negative: 1. Usile se inchid destul de aiurea. Comparativ cu masina din showroom, a mea necesita cel putin un efort dublu la "trantirea" usilor pentru a se inchide bine. Chestia asta ma scoate din minti. 2. Montare si reglare defectuoasa a elementelor caroseriei. De ex. spatiu inegal intre faruri si calandru/aripa. De ex. farul meu stanga are spatiu intre el si masca de aprox 6-7mm pe cand cel din dreapta are doar 3mm. Lucruri care la prima privire nu se observa, dar in timp deranjeaza si lasa un gust amar. 3. Zgomotul suspensiei destul de mare pe drum denivelat. In plus este destul de rigida. La asta insa contribuie si geometria anvelopelor 185x55/15. Inca un lucru rau la acest capitol: initial au fost umflate la 2.8 bar si pana acasa am simtit fiecare pietricica si crapatura din asfalt. Le-am redus presiunea la 2.1 cum scrie in carte, dar tot rigida e suspensia. 4. Cel putin la a mea, schimbatorul automat nu este imbracat in piele, desi in specificatiile de pe site si brosurile lor de prezentare scrie clar: volan si schimbator imbracate in piele. Doar volanul este in piele. De asemenea intreg ansamblul schimbatorului este diferit de cel afisat pe site/brosuri. Aceasta a fost prima dezamagire la primirea masinii. Personal as fi preferat modelul prezentat in reclame pentru ghidajul neliniar al schimbatorului. Al meu este liniar si daca nu esti atent poti foarte usor cand vrei sa scoti din D4 in N sa sari accidental direct in marsarier si sa ai niste probleme la care nici nu vreau sa ma gandesc. Voi atasa o poza cu schimbatorul meu si rog pe ceilalti posesori de Aveo automatic sa-mi confirme daca si al lor este la fel. 5. Finisajul sistemului de climatizare si al sistemului audio foarte firav. Am sters de praf si de urme de amprente cu o piele de caprioara suprafata de plastic lucios a sistemului de climatizare si deja se observa pe ea cateva zgarieturi. Inca un gust amar... 6. Nu se poate asculta muzica fara cheie in contact in pozitia ACC sau ON. Iar daca cheia este in aceste pozitii nu se poate lasa nici o usa deschisa ca piuie de te innebuneste. 7. Unele plastice din interior lasa o impresie de ieftin. Ex. geamul din fata instrumentelor de bord, imitatia de aluminiu de pe bord si usi, plasticul de sub volan si torpedou. 8. Efortul motorului insesizabil la pornirea A/C sau actionarea servodirectiei, in schimb, culmea, se simte la actionarea geamurilor electrice sau aprinderea farurilor. Situatie nemaintalnita de mine pana acum. 9. Lipsa scut motor. Imi place sa am masina curata, inclusiv motorul, dar acesta din pacate fara scut se murdareste dupa 500Km ca altele dupa 5000Km. 10. Stabilitatea cam lasa de dorit in curbe. Dupa ce am fost obisnuit cu Fiat Croma si VW Passat, m-am cam speriat cand am luat o curba in viteza in Aveo. La fel, mai sunt cu siguranta lucruri care ma nemultumesc, dar pe care nu mi le amintesc. Pe parcurs insa le voi adauga. Acum sper ca nu v-am plictisit si ati reusit sa cititi pana la capat tot postul meu. Astept in continuare comentarii pro/contra, adaugiri si pareri. Va multumesc si va doresc cati mai multi Km placuti in masinile dvs. :wave: |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 5th May 2024 - 02:44 PM |