Honda Civic-pareri de la posesori si nu numai |
This topic is about Honda Civic-pareri de la posesori si nu numai, the author, Catalin41556, wrote about: Am mers sambata in showroom-ul Honda de langa Gara de Nord si am luat ceva oferte pt Honda Civic 1.8i 5usi-Sport. Din pacate nu aveau masina pentru un ... To read more just scroll down
Honda Civic-pareri de la posesori si nu numai |
Feb 26 2007, 02:14 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 48 Joined: 3-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.549 |
|
|
|
Mar 19 2007, 05:49 PM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 468 Joined: 4-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.007 |
Du-te la asko pe 13 septembrie. Au si civic la drive-test. Eu am mers cu ea si e chiar mai vioaie decit Accord-ul meu desi are 15 CP mai putin.
-------------------- Honda CR-V 2007 2.0 Elegance M/T, Infiniti FX 35 2007, ex-Honda Accord 2006 2.0 ES M/T
Externalizare IT | Business Process Optimization | BPM Software |
|
|
Mar 19 2007, 07:29 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Am eu una, motorul de 1.8 140CP, luata la sfirsitul 2005, dar nu sint din Romania. N-am avut mai nici o problema cu ea, vreo 3 recalluri dar astea sint normale. Are 33.000km. Cam zgomotoasa pe autostrazile din beton, pe asfalt e ok. Oricum "crusing" e la 3500rpm cel putin, deci nu e foarte liniste oricum ai da-o. Consuma putin, dar metrica mea e diferita. Sta bine pe drum, are directie destul de ferma si agila, dar asta se vede imediat la test drive. Motorul trebuie turat putin ca sa se miste, ca e mititel, prinde viata abia peste 4000rpm.
-------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Mar 19 2007, 09:15 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 585 Joined: 11-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.616 |
-------------------- Conducator de Pejos momentan
|
|
|
Mar 19 2007, 09:38 PM
Post
#5
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
QUOTE Unde-i benzinarul turbo de 1.6? Unde-i benzinarul turbo de 1.8?
Tinan cont ca vorbim despre Honda, cred ca mai ai mult de asteptat pana ai sa vezi aceste motoare Deci: unde? la orice alta firma -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Mar 19 2007, 09:54 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 585 Joined: 11-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.616 |
Insa esti de acord cu faptul ca motorizarile descrise de mine ar face-o (aproape) irezistibila. Ca, vorba ceea, de stil nu duce lipsa, ba are chiar de unde da si altora.
-------------------- Conducator de Pejos momentan
|
|
|
Mar 19 2007, 10:06 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Stilul Honda asta e, sportiv, nu comod, turatii mari, cuplu mic, natural aspirat, motoare mici, densitate mare de CP/L. Nu e pentru toata lumea si se adreseaza unei felii de piata destul de bine definite.
Daca o sa apara sau nu turbo om vedea, de vreme ce BMW a pus turbo. La diesel nu ma bag, dar oricum e departe de stilul honda asa ceva. Au trebuit sa se faca frate cu dracu ca sa intre pe mai multe piete, e drept. A cumpara o masina diesel de la honda e ca si cum ai cumpara o bicicleta sau un stilou de la ferrari. Nu prea are treaba cu obiectul principal de activitate. -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Mar 19 2007, 10:13 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Mie nu mi-ar fi rusine cu motorul DIESEL de 2,2 CU 140 c.p. , de pe Accord si de pe CR-V. A iesit motorul anului 2005 parca,a batut toate dieselurile....Pai asta e si mai economic si mai rapid cu 1 secunda/100 km/h decat motorul pe benzina de 2,0 VVTI 150 c.p. ! Am dreptate ? :angel:
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Mar 19 2007, 10:26 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Totusi 1.8 140CP nu rupe gura targului... cam asta e standard acum peste tot iar unii gen bmw sau fiat sunt peste la capitotul CP/L tot cu motoare aspirate. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca se lauda cu motoare cu injectie directa si regimuri ultra lean de ceva vreme si intre timp le-a facut vw, fiat, mazda..... Jos palaria pentru S2000, insa Civic ar avea nevoie de ceva muschi in plus.
Versiunea sportiva de la civic e tentanta insa e a naibii de scumpa. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 19 2007, 10:31 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Si eu ma gandesc la un civic 1.8 - am facut vineri drive test cu 2.2 i-CTDI si iata concluziile :
QUOTE Masina de drive test: CIVIC 5 usi -2.2 i-CTDI 140 hP
-concluzii personale : + - bord si calitate, atmosfera interior - exceptionale - bordul este unul din punctele forte ale masinii - rupe monotonia masinilor de zi cu zi - motor demential 2.2 i-CTDI un produs de exceptie smile.gif - tinuta de drum buna - comparabila cu ce ofera meganul - chiar daca masina costa de 2x mai mult - franele mai slabe de cat la megane sad.gif -- putin dezamagit - ori poate chestie de obisnuinta - pozitia de condus si spatiul interior - exceptionale - - suspensia spate - cam varza pentru o masina acre costa 25000E cu toate taxele. Zgomote comparabile cu cele din C4 sau 307 - pentru cine a mers cu una din aceste masini sad.gif - PROFUND dezamagit - un greieras in partea dreapta - la cat reclama se face acestei masini chiar nu ma asteptam sa aud asa ceva - plusul (materialul textil) de pe manerele usilor era deja jegos - materialul din care este confectionat bordul este tare - cam ca la clio III varianta ce-a mai varza sad.gif - ceva dubios la ambreiaj - avem senzatia ca zvacneste ceva cand il calcam Firma ELCA Ploiesti (deale hyundai - de curand si honda) - jos palaria pentru comportament. Ca o parere personala - cel mai bun raport calitate/pret il are motorul de 1.8. Dieselul face ca acest raport sa fie ireal (sau aberant - conform unui amic care m-a insotit : ) ). Dieselul costa 25000E - varianta de baza - cu destule otiuni dealtfel. |
|
|
Mar 20 2007, 12:15 AM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
James: evident nu toate motoarele honda au peste 100CP pe litru, dar asta e filozofia generala, asta inseamna upscale la honda (asa cum la altii insemna V8 sau piele si dotari. Deci turbo si cuplu mai putin (asta e relativ, evident ca pe motoarele V6 de 3L e suficient cuplu). Motorul de 1.8 nu este intradevar exceptional dar e un motor bun, sint sigur ca se compara cu orice echivalent la consum si spre deosebire de fiat chiar merge, iar BMW nu e in aceeasi categorie (2X la pret) deci nu se compara. Nu uita ca Civicul e o masina destul de ieftina (nu foarte ieftina, dar nu premium)... ca nu e in europa e altceva dar modelul de baza in US e sub 14.000$. Iar Civic Si deja te duce la 100CP/L la vreo 20.000$. Arata-mi cite masini in pretul asta ai cu preformantele astea, si asta include fiabilitate si imagine de marca deci nu concuram aici cu Focus. Nu zic neaparat ca e singura, dar sigur nu sint multe.
-------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Mar 20 2007, 12:48 AM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
motorul de pe Civic de 1.8 este unul relativ comun. e SOHC VTEC. nu are VVTi. e intr-adevar usor, frecarea interna este foarte limitata ( se invarte usor), e cat se poate de economic pentru acest tip de motor.
a existat un motor de 1.8l DOHC iVTEC cu 200CP pe Integra JDM. In Europa motorul asta a fost la 180CP iar in America la 195CP. modelul a fost disponibil intre 1995 si 2001 in Japonia si intre 1998 si 2002 in Europa si USA. unii afirma ca e primul benzinar normal aspirat de peste 100CP produs pe o masina de serie. in 2001 acest motor a fost inlocuit de cel de 2.0l... iubesc Honda, dar politica de preturi in Europa este foarte ciudata. masina ar trebui sa fie la pret similar cu VW sau sub putin ca pentru hatch nu are suspensie independenta pe spate. in USA decent echipata la 18000$ merita fiecare cent... dar 20-25k euro e mult tare ( chiar si diesel fiind). oricum vanzarile europene sunt bune, chiar cererea e un pic mai mare decat capacitatea de productie... sunt sigur ca pe moment nu se vor agita sa scada preturile. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Mar 20 2007, 05:41 AM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Nici eu nu mi-as lua Honda in Romania, dar asta e altceva.
CUm nu are VVT? VTEC nu inlude si VVT? La modelele mai vechi cu 2 rinduri de lobi schimabti mecanic prin presiunea uleiului se schimba nu numai profilul camelor dar si asezarea lor pe arbore, nu? sau asa cred. Asa ar fi logic. -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Mar 20 2007, 07:50 AM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
V-TEC este la Honda,am gresit eu cand am spus VVT-I,ma gandeam probabil la motoarele Toyota...
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Mar 20 2007, 09:18 AM
Post
#15
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Politica de preturi in Europa e cam stranie. In Francia costa intre 21k si 26k 1.8 benzina si intre 21k si 28k 2.2 diesel. LA aceeasi echipare, preturile sunt aproape aceleasi. Eu nu prea-i vad vanzand prea multe pe benzina pe aici... cel mult, doar pentru puristi, dieselul e net mai economic si chiar o idee mai performant si nu mai are nici dezavantajul costului mai mare.
Io mi-as lua pe benzina.... Type R 2.0L 201CP Si as baga instant GPL. Si as iesi cu totul pe la 28.000 (fara promotii), adica pretul unui Golf TDI170. 30CP in plus, economie comparabila, design incomparabil... tare m-ar tenta... Desi sunt constient ca sub 5000rpm Nubira mea e mai iute.... insa tot m-ar tenta, pentru ce se intampla la peste cei 5000rpm -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 20 2007, 09:27 AM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Ma indoiesc ca e vorba de 5000 rpm... cel mult 2-3000. Putem sa ne uitam la curbele de putere. Eu cred ca de la vreo 3000 daca nu sub incolo CTR e mai puternic, chiar daca nu cu mult.
Cuplul nu are sens sa-l masuram ca trece prin trasmisie si daca red line e la 7000 iti permiti sa faci o transmisie mai scurta. -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Mar 20 2007, 09:51 AM
Post
#17
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Poate 4000-4500. La aceeasi turatie, cuplu mai mare -> putere mai mare.
In fine, totusi comparam 130CP cu 200CP. Insa nu asta conteaza... pe mine nu ma deranjeaza sa mestec in mamaliga si sa urc la 7500 daca motorul o cere. Chiar imi face placere Aprpo, Type R 200CP ce fel de cutie are? I-shift sau clasica? -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 20 2007, 03:47 PM
Post
#18
|
|
pilot Group: Membri Posts: 468 Joined: 4-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.007 |
QUOTE(James Kilowatt) Politica de preturi in Europa e cam stranie. In Francia costa intre 21k si 26k 1.8 benzina si intre 21k si 28k 2.2 diesel. LA aceeasi echipare, preturile sunt aproape aceleasi. Eu nu prea-i vad vanzand prea multe pe benzina pe aici... cel mult, doar pentru puristi, dieselul e net mai economic si chiar o idee mai performant si nu mai are nici dezavantajul costului mai mare.
Io mi-as lua pe benzina.... Type R 2.0L 201CP Si as baga instant GPL. Si as iesi cu totul pe la 28.000 (fara promotii), adica pretul unui Golf TDI170. 30CP in plus, economie comparabila, design incomparabil... tare m-ar tenta... Desi sunt constient ca sub 5000rpm Nubira mea e mai iute.... insa tot m-ar tenta, pentru ce se intampla la peste cei 5000rpm Stii ce repede ajunge la 5000? Si din treapta in treapta schimbi doar pe final (6500 in cazul civic) astfel incit ajungi pe la 4500 la urmatoarea. Vrooom! -------------------- Honda CR-V 2007 2.0 Elegance M/T, Infiniti FX 35 2007, ex-Honda Accord 2006 2.0 ES M/T
Externalizare IT | Business Process Optimization | BPM Software |
|
|
Mar 20 2007, 04:16 PM
Post
#19
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
La Type R "finalul" e pe la 7800... Asta-i farmecul
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 20 2007, 06:06 PM
Post
#20
|
|
pilot Group: Membri Posts: 468 Joined: 4-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.007 |
Am stat in dreapta intr-un type-r pe serpentinele Poiana spre Brasov si e chiar spectaculos. Toti se dadeau jos din masina cu un mare zimbet pe fata. Era o intilnire Honda care s-a lasta cu demo-uri de type-r-uri.
-------------------- Honda CR-V 2007 2.0 Elegance M/T, Infiniti FX 35 2007, ex-Honda Accord 2006 2.0 ES M/T
Externalizare IT | Business Process Optimization | BPM Software |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th May 2024 - 11:54 AM |