motoare pe la 150 CP |
This topic is about motoare pe la 150 CP, the author, Tarabostes, wrote about: Ce motor pe la 150 CP va impresionat ca performante? Un "prieten' vrea sa schimbe masina si ar vrea un motor mai puternic fata de 90 si ceva CP cat ar ... To read more just scroll down
motoare pe la 150 CP |
Feb 4 2007, 10:12 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 749 Joined: 3-January 06 From: Bucuresti Member No.: 64.446 |
-------------------- Honda Accord 2009 2.0 iVTEC - Festina lente
Suzuki Swift 2007 1.3 |
|
|
Feb 4 2007, 10:49 PM
Post
#2
|
|
Moderator Toyota Group: Moderator Posts: 4.114 Joined: 1-March 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.568 |
VAG nu stiu daca are 1.8?
In orice caz cea mai inteleapta alegere daca zici ca vrei compacat este Leon sau Ocatvia II. 2.0 FSI e chiar bun desi unii au indoieli in privinta suportabilitatii benzinei de la noi, desi eu personal nu vad o problema in asta. Mai e 2.0 de pe Focus de 145 cp, A3 daca banii nu sunt o problema. Alfa 147 desi e cam veche. Astra 1.8 din cate spun posesorii consuma cam mult, dar o benzina tot timpul consuma... hai sa fim seriosi. Merita luata in considerare si Mazda 3. VW Golf. Civic 1.8 140 e dupa parerea mea cea mai buna oferta din toate punctele de vedere dar din pacate pretul mi-se pare exorbitant. Daca omit ceva... e prea tarziu pentru mine. In orice caz daca vrei ceva mai sportiv Leon, daca ai nevoie si de ceva spatiu suplimentar Octavia II. Sunt pe aceiasi platforma dar sunt interpretari diferite. Succes. -------------------- 2011 Toyota Auris 1.6 Valvematic
2010 Toyota Yaris 1.0 Optimo 2010 Mercedes C180 Kompressor BE 2008 Toyota Yaris Luna 1.3 VVT-i 2006 Peugeot 206 1.4 HDI Arguing on forums is like the special olympics: even if you win, you're still a retard! |
|
|
Feb 4 2007, 10:52 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
La VAG e 1.8T de 150 de cai. Un super motor.
La Opel stiu ca este 1.8 de 125 de cai. -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Feb 4 2007, 11:33 PM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 235 Joined: 6-June 05 From: Bucuresti Member No.: 48.545 |
-------------------- Subaru Impreza WRX Wagon
|
|
|
Feb 4 2007, 11:44 PM
Post
#5
|
|
pilot Group: Membri Posts: 303 Joined: 24-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.298 |
-------------------- Smart Forfour 1.3, 95CP, "Passion", model 2005
|
|
|
Feb 4 2007, 11:56 PM
Post
#6
|
|
Moderator Toyota Group: Moderator Posts: 4.114 Joined: 1-March 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.568 |
Eu ma refeream la motoare aspirate. 1.8 T e un motor "sportiv", mi s-a parut foarte vioi dar ma ingrijoreaza putin consumul. In orice caz oferta e bogata. Trebuie doar sa te hotarasti la o marca si atunci lucrurile devin foarte usoare.
-------------------- 2011 Toyota Auris 1.6 Valvematic
2010 Toyota Yaris 1.0 Optimo 2010 Mercedes C180 Kompressor BE 2008 Toyota Yaris Luna 1.3 VVT-i 2006 Peugeot 206 1.4 HDI Arguing on forums is like the special olympics: even if you win, you're still a retard! |
|
|
Feb 5 2007, 06:22 AM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
De la VAG ai, mai nou, 1,8T 20v de 180 cp fata de varianta de 150 cp. consumul este undeva la (pentru Passat B5 1360kg) 11% oras si 7,5% extern in ciclu de viteza 90 - 120kmh. Daca ii dai in gura urca rau de tot consumul.
Echipeaza Octavia 1, Audi A4 (B5), Passat B5. La Opel ai 1,8 16v 140cp motor ce echipeaza Vectra C si Astra H, restul nefiind interesante. |
|
|
Feb 5 2007, 07:39 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Am eu Honda aia de 140CP. Motorul e specific Honda, adica trebuie sa nu-ti displaca cuplul mic la turatii mici si trebuie turat ca sa storci din el putere. Avantajul care decurge din cuplul mic este ca consuma putin.
1.8T de a VAG numai spotiv nu e si peste balta e destul de hulit ... da ma rog, asta e valabil pentru mai toate produsele VAG aici. Eu zic insa ca in Ro e o varianta buna. Consumul nu e exagerat, din contra (motoarele turbo tind sa aiba randamente mai bune mai ales in sarcina partiala) doar ca e montat pe masini mai grele si atunci trage saracul, ce sa faca. Plus ca e foarte tunabil. De asta zic ca intrebarea topicului e aiurea: nu motorul conteaza ci masina in ansamblu. Eu cu motorul n-am mers niciodata. -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Feb 5 2007, 08:13 AM
Post
#9
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 2-January 07 From: Pitesti (Arges) Member No.: 95.797 |
Sau ca motor pe benzina esti si Primera 2.0l si 140 CP care are un comportament dinamic super.
-------------------- Nissan Primera Acenta
|
|
|
Feb 5 2007, 10:18 AM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 749 Joined: 3-January 06 From: Bucuresti Member No.: 64.446 |
QUOTE(ozz86651) De asta zic ca intrebarea topicului e aiurea: nu motorul conteaza ci masina in ansamblu. Eu cu motorul n-am mers niciodata.
people, probabil nici numai cu o caroserie nu ai mers niciodata ( desi teoretic asta se poate), evident e vorba de o masina in ansamblu. Omul vrea o masina mai puternica fara sa fie atras de o marca anume. As putea spune ce nu ii place: Citroen C4. Concluzia trasa inclusiv pe forumul de fata a fost ca 150 CP pt o compacta ar fi suficient ca putere. Bezina/Diesel iarasi nu e o conditionare, ar prefera benzina dar sigur ar aprecia un motor 2D2 de la Toyota ( din pacate pe Corola cel de 2.0 pare cam anemic in fisa tehnica). Exista si o limita financiara pe la 20k DDP ( +/-). Partea mai proasta e ca la un test drive mergi cu un cu totul alt motor decat ce ai vrea. "Se poate cu Leon, dar numai 1.9 TDI" e genul de raspuns. Ok, cu Leon a mai mers omul, dar nu cu motorul ala de 2.0, sau a mers pe Passat si cred ca e altceva. De aici titlul topicului. Adica, ok am condus Astra 1.9 DTI dar cum o fi motorul de 1.8 140 CP, ca masina dinamic se va comporta identic la 150 kmph cu oricare dintre motoare. -------------------- Honda Accord 2009 2.0 iVTEC - Festina lente
Suzuki Swift 2007 1.3 |
|
|
Feb 5 2007, 10:29 AM
Post
#11
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
NU AI PRECIZAT DACA PRIETENUL TAU ESTE INTERESAT DE SH SAU VREA MASINA NOUA !
In fine, daca vrea ceva SH la ~150CP, ii sugerez 1.8T care este o minune de motor (iar consumul nu este atat de mare cum sustin toti!) sau 1.9TDI de pe Seat Cupra. Daca vrea ceva nou, TSI-ul de pe G5 are 2 clase de putere 140/170CP (si nu 150 cum era scris mai sus) si nu este bi-turbo, ci are turbo+compresor mecanic. Merita ! Nu recomand alte motoare pt ca nu cunosc f bine oferta concurenta. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Feb 5 2007, 10:30 AM
Post
#12
|
|
Moderator Toyota Group: Moderator Posts: 4.114 Joined: 1-March 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.568 |
Eu te-am inteles perfect dar e problema... 90% din producatorii de masini au o masina pana in 20 mii DDP +/- cu un motor de 2.0 si aprox 150CP.
Problema e cum pune acei 150 cp pe strada. Adica 2.2 d4d de la toyota e puternic si targe foarte bine, resursele sunt bune dar e un diesel orientat spre confort. In schimb o Honda cu 1.8 140 e alta mancare de peste. Trebuie facuta o distinctie, sport sau confort? -------------------- 2011 Toyota Auris 1.6 Valvematic
2010 Toyota Yaris 1.0 Optimo 2010 Mercedes C180 Kompressor BE 2008 Toyota Yaris Luna 1.3 VVT-i 2006 Peugeot 206 1.4 HDI Arguing on forums is like the special olympics: even if you win, you're still a retard! |
|
|
Feb 5 2007, 10:43 AM
Post
#13
|
|
sofer Group: Membri Posts: 70 Joined: 16-September 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 87.326 |
park era gt-ul de la g5 1.4 170 cp .. cu compresor care functioneaza la turatii mici si turbo intra de la turatii mari fara sa piarda din putere .. asta probabil pentru un consum mai mic. mai era si 2.0 170 cp .. asa tin eu minte
-------------------- Opel Astra Classic II 1.7 DTI
|
|
|
Feb 5 2007, 02:39 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 749 Joined: 3-January 06 From: Bucuresti Member No.: 64.446 |
Masina va fi noua, iar orizontul de cumparare este 2-3 luni. Daca era pt la toamna era mai simplu ca la SIAB poti face niste comparatii mai usor. Tipul nu e din Bucuresti ceea ce ii limiteaza accesul la unele showroom/uri si implicit teste. Eu incerc sa il conving sa ia o masina din clasa medie pt ca nu cauta musai o masina sportiva ci o masina cu resurse suficiente la depasiri, reprize bune la viteza mare, dar mai creste si pretul. Probabil va fi din zona: Focus 2.0, Golf 2.0 FSI, Octavia, Leon, Astra 1.8 dar lista ramane deschisa.
-------------------- Honda Accord 2009 2.0 iVTEC - Festina lente
Suzuki Swift 2007 1.3 |
|
|
Feb 5 2007, 02:57 PM
Post
#15
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Daca-i place o masina dinamica si performanta, Focus e ce vrea el.. Ghia cu motor 2.0 benzina 145 cai sau 2.0 tdci de 138, ambele puternice si echipate corect. Am mers cu tdci-ul de 138 cai, e senzational. De asemenea, cred ca in 20k euro intra C4 (desi inteleg ca nu-i place), modelul VTS de 180 cai, l-am condus. Merita sa faca un test cu el, crede-ma.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Feb 5 2007, 03:50 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
2L dCI 150 HP...eu inca nu l-am testat dar...340nm la 2000rpm :smokin:
Cilindree (cc) 1.995 Numar cilindri 4 Numar supape 16 Raport compresie 16:1 Putere maxima (CP DIN) tr/mn 150/4000 Cuplu maxim (Nm) tr/mn 340/2000 Tip injectie directa common rail Carburant motorina Euro 4 |
|
|
Feb 5 2007, 06:57 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
variante de motor de 150 CP sunt multe. conteaza cati din cai astia sunt pusi pe sosea. mai conteaza si comportamentul masinii, stabilitatea, cat vei merge intr-un an, si nevoia de spatiu. (am mers nu demult cu un hyundai cuope de 2.7 si am fost dezamgit. nu prea erau 170 CP)
indiferent de clasa motoarele pe benzina vor consuma la cilindreea de 1.8-2.0 semnificativ mai mult decat cele pe motorina. daca va fi o masina doar pentru fun si mers in weekend atunci varinata pe benzina este cea mai indicata. daca insa va fi masina de zi cu zi atunci zic eu ca e mai indicata o varianta pe motorina. daca tu vrei o masina de 150 CP pana in 20.000 de euro probabil ai in gand o compacta. variante de luat in seama atat pe motorina cat si pe benzina: golf leon astra (acum are suspensie independenta pe spatesi deci un comportament rutier imbunatatit. alegerea ar fi intre 1.8 i si 1.9 cdti) focus (campionul comportamentului rutier fiind mai lat si decat mondeo) -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Feb 12 2007, 02:53 PM
Post
#18
|
|
pilot Group: Membri Posts: 476 Joined: 12-December 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 63.342 |
Subaru Legacy 2.0 R, 165 CP? Era vreo 18000 euro, daca nu cumva l-au scumpit astia ...
-------------------- Subaru Outback black sportshift 165 CP
_______________________________________ "Prostul - daca nu-i fudul, parca nu e prost destul" |
|
|
Feb 13 2007, 06:47 AM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 749 Joined: 3-January 06 From: Bucuresti Member No.: 64.446 |
2.5 are 165 CP, Subaru ar fi o idee buna, dar stii cum sunt oamenii din provincie, mai reticenti la marci mai putin cunoscute, fara service prin localitate..., desi probabil vecinii s-ar uita curiosi
-------------------- Honda Accord 2009 2.0 iVTEC - Festina lente
Suzuki Swift 2007 1.3 |
|
|
Feb 13 2007, 08:30 AM
Post
#20
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Pe legacy se pun acum motoare de 2.0 si 165 de cp. Ar fi o alegere buna, dar intr-adevar lipsa unui service in localitate e un impediment major, ca sa-ti faci revizia trebuie sa mergi cateva sute de km, ca sa nu mai zic de eventualitatea unei defectiuni serioase.
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 09:22 PM |