Jaguar C-XF |
This topic is about Jaguar C-XF, the author, klm, wrote about: Rebel, respect orice parere pertinenta insa in cazul Jaguar da-mi voie sa ma transform in Toma /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" bo ... To read more just scroll down
Jaguar C-XF |
Oct 15 2008, 08:35 AM
Post
#41
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
-------------------- |
|
|
Oct 15 2008, 07:25 PM
Post
#42
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Cum adica jaguarul nu-i pentru cocalari? E pentru cine-l cumpara... Te intreaba la reprezentanta cu ce muzica tii si care-s idolii tai? Jaguarul e destul de bling zic eu (grila, pisica) da tre sa recunosc ca cel mai groaznic bling de pina acum l-am vazut pe maybach. Frate te doare creierul de la atita luceala si perdelute cu franjuri si datelutza.
@Rebel: domle, eu cred ca merg mai mult cu bemeweu decit tine. Mai exact 50 de mile pe zi. -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Oct 16 2008, 07:01 AM
Post
#43
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
@KLM Te inteleg perfect si sunt de aceeasi opinie: la Jaguar nu ar fi trebuit sa existe asa ceva. Nu cred ca exista cineva care sa puna plastic imitatie de lemn pe o masina de peste 100.000 de dolari. However, eu am vazut-o pe aceea cu un material gen kit imitatie de lemn; si nu era lemn ca am avut si nesimtirea sa trag nitel ca sa ma conving si nu puteam sa o tin cu un deget trasa si cu cealalta mana sa-i fac poza ca ma vedea toata lumea. Era dezlipit exact la colturile superioare de deasupra navigatiei (bordul e curbat). Dar, probabil exista o scuza, masina era de-abia lansata, in general lansarile astea sunt programate si nu sunt primii pe care ii vad cu masinile nepregatite sau neterminate la lansare si vin cu tot felul de improvizatii. Probabil cum spunea nenea era prototip; cele cu aluminiu erau perfecte. Dar cea in care am stat eu la lansare (convertible in poza) se dezlipea PLASTICUL. Asta e. Oricum tot nu-mi place masina.
... @Rebel: domle, eu cred ca merg mai mult cu bemeweu decit tine. Mai exact 50 de mile pe zi. Da domle, ai dreptate. Sincer, idealul meu nu este sa-mi cheltui viata in traficul zilelor de lucru. Am si refuzat anumite oferte din cauza acestui principiu. Compensez insa cand pot in week-end. This post has been edited by Rebel: Oct 16 2008, 07:06 AM -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Oct 17 2008, 08:25 AM
Post
#44
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
-------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Oct 18 2008, 01:59 AM
Post
#45
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
-------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Jan 5 2009, 02:55 PM
Post
#46
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
in sfarsit motorizari decente pt jaguar XF
dupa amaratul de 2.7 diesel cu doua turbine si 207 cp+435nm cu un consum mediu de 7,5% care se misca pe asfalt ca un seria 5 cu 2.0d si 177 cp, au aparut doua diesel de 3 litri : -240 cp si 500NM care asigura un demaraj pana la 100 km/h in 7.1 sec si o viteza maxima de 240 km/h cu un consum mediu de 6,8% aceste performante sunt oarecum slabe daca le raportam la A6 3.0tdi 240 cp care ajunge la 250 si are un demaraj in 6.8 sec si la seria 5 care are performante identice cu A6. -275 cp +600NM care asigura aceleasi perfomante(6.4 sec demaraj si 250 km/h) cu biturbo de 3 litri de la seria 5 care are 286 cp si 580 nm. consumul mediu este de 6,8% pt jaguar comparativ cu 6,7% pt bmw mai ramane sa mai faca ceva la obositele de motoare pe benzina. exemplu: jaguar 238cp+293 NM-237 km/h si 8.3 sec cu un consum mediu de 10,5% bmw 218 cp +270 Nm - 248 km/h si 7,1 sec cu un consum mediu de 7,4% audi 220cp+280Nm-240 km/h si 7,3 sec cu un consum mediu de 8,4% http://www.autobild.de/artikel/neuer-diese...0-d_825429.html This post has been edited by AZAZEL: Jan 5 2009, 02:55 PM -------------------- |
|
|
Jan 10 2009, 07:46 PM
Post
#47
|
|
specialist Group: Membri Posts: 649 Joined: 15-October 06 From: Timisoara (Timis) Member No.: 89.817 |
Arata superb zic eu, la aspectul ei eu as pune motorizarea pe locul 2 ca importanta : http://www.netcarshow.com/jaguar/2010-xfr/ -------------------- __________________________________________________________________________
Timisoara, oras prafuit si cu drumuri proaste... Pentru cei care isi lasa gunoaiele unde nimeresc: sunteti ceea ce aruncati! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 04:25 AM |