Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Jaguar C-XF
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
ValiR
http://www.netcarshow.com/jaguar/2007-c-xf_concept/

Ce parere aveti? N-ar fi rau ca viitorul S-type sa arate asa, nu?:-)

Ca o paranteza, interesant si Picasso-ul wink.gif http://www.netcarshow.com/citroen/2007-c4_picasso/
iar cu un design agresiv mi-a atras atentia si Lexus LF-A :
http://www.netcarshow.com/lexus/2007-lf-a_concept/

Toate cele bune,
Vali
Seri
Pentru ca ai adus vorba despre Citroen C4 Picasso, acesta va fi disponibil si in varianta cu doar 5 locuri, stilizata diferit fata de cea cu 7 locuri. Va arata astfel:

Varianta cu 7 locuri se va numi Grand C4 Picasso:

Am impresia ca Xsara Picasso se produce in continuare, deci Citroen are 3 monovolume compacte, la care se adauga si vanul mare C8.
Leone
Jaguarul are 4 usi dar din profil mie mi se pare ca seamana izbitor cu Aston Martin DB9....dar asta nu e un lucru rau deloc... blush.gif
V L D
E foarte frumos Jaguarul numai ca cei de la Jag au foarte multe studii si prototipuri . Cum a zis si cei de la Top Gear produceti odata jaguarurile viitorului pe care le tot prezentati ... blush.gif
ValiR
QUOTE(Andrei Vladimir67578)
E foarte frumos Jaguarul numai ca cei de la Jag au foarte multe studii si prototipuri . Cum a zis si cei de la Top Gear produceti odata jaguarurile viitorului pe care le tot prezentati ... blush.gif


Ian Callum a spus ca prototipul respectiv prezinta noua imagine(linie de design) pe care o va adopta Jaguar. Deci ramane de vazut asta la primul model de serie care il vor lansa.

Vali
ValiR
Si o poza cu noul Jaguar XF:

http://www.netcarshow.com/jaguar/2009-xf/
Radu97668
masina nu e urata, dar numai a jaguar nu arata
ValiR
Mai multe poze si info gasiti aici:

http://www.jaguarxf.com/Microsites/JaguarX...ite/default.asp
Eu o consider o masina reusita si ca de obicei pentru Jaguar, e altfel decat concurenta(germana, desigur) smile.gif
De asemenea, multe idei de la prototipul C-XF au ramas si pe varianta de serie, lucru de apreciat.
AZAZEL
uite ca am reinviat eu o discutie veche.

oameni buni, acest jaguar XF este una din cele mai frumoase masini. spatele si profilul sunt extraordinare, interiorul la fel. totul este la superlativ iar luxul pe care aceasta masina il are la interior este fantastic. m-am uitat la dotari si sunt ceva de speriat iar pretul de baza al masinii etse de 40500+TVA. la suratele germane pretul ar fi iesit peste 50000+TVa daca ar fi sa bifezi in lista de optionale in asa fel incat sa aduci nivelul de echipare la fel cu cel al jaguarului xf.

exista un lucru care nu-mi place in mod deosebit: aspectul fronatal al masinii si, exista un lucru care ma dezgusta: performantele dinamice. ce naiba domnule, cu motorul de peugeot ala de 2.7l diesel V6 207cp si 435 NM, masina asta ajunge la 100 km/h in 8.2 secunde si la 229 km/h viteza maxima.
aceste performante le atinge bmw 520d care are 177 cp si 350nm si , sunt sigur ca pe autostrada jaguarul nu ar sta in fata lui bmw seria 5.

consumul declarat este de aproape 10,5% care inseamna cu 3,5% mai mult ca 520d.
daca ar fi sa comparam XF cu diesel de 2.7 litri cu motoare echivalente de la bmw 525d(197 cp) si audi 2.7tdi (190 cp) , performantele acestuia ar fi chiar de tot rasul iar consumul ar fi tot mai mare cu aprox 2,5%. masina nu este grea: 1771 kg.

totusi, deosebita masina. pacat de motor sau de amarata asta de cutie automata pe care o are.

motorul si cutia sunt sigur de la peugeot???

ar fi interesant sa mai aud opinii de la alti useri.
20krpm
ma gindesc ce-o fi in mintea lor. "hai sa facem o masina care arata ca un bentley din fata si ca un hyundai din spate, ii bagam motoarele alea de 200hp v6 care stau in magazie din 2002, si ne punem cu mindrie emblema cu mitza aia in saritura pe el". rolleyes.gif what a flop!
ValiR

Motorul V6 de 2.7 litri a fost dezvoltat impreuna de Jaguar, Peugeot si Land Rover.
Am lucrat si eu la proiectul respectiv pentru putin timp rolleyes.gif
Pe S-Type a fost montat prima data(dar nu avea din cate imi amintesc peste 200CP atunci) si impresiile au fost pozitive atunci. Land Rover Discovery 3, TDV6 e de asemenea apreciat. Nu stiu cum e pe Peugeot.
Cat despre C-XF, este unul expus in Timisoara la Mall(pret 64.000 euro cu o lista lunga de dotari), am mai vazut si in trafic si sunt de aceeasi parere, una dintre cele mai reusite masini la design exterior/interior.

air_wolf
QUOTE (AZAZEL @ Aug 27 2008, 04:22 PM) *
exista un lucru care nu-mi place in mod deosebit: aspectul fronatal al masinii si, exista un lucru care ma dezgusta: performantele dinamice. ce naiba domnule, cu motorul de peugeot ala de 2.7l diesel V6 207cp si 435 NM, masina asta ajunge la 100 km/h in 8.2 secunde si la 229 km/h viteza maxima.
aceste performante le atinge bmw 520d care are 177 cp si 350nm si , sunt sigur ca pe autostrada jaguarul nu ar sta in fata lui bmw seria 5.

consumul declarat este de aproape 10,5% care inseamna cu 3,5% mai mult ca 520d.
daca ar fi sa comparam XF cu diesel de 2.7 litri cu motoare echivalente de la bmw 525d(197 cp) si audi 2.7tdi (190 cp) , performantele acestuia ar fi chiar de tot rasul iar consumul ar fi tot mai mare cu aprox 2,5%. masina nu este grea: 1771 kg.

totusi, deosebita masina. pacat de motor sau de amarata asta de cutie automata pe care o are.

motorul si cutia sunt sigur de la peugeot???

ar fi interesant sa mai aud opinii de la alti useri.


gusturile nu se discuta, nici mie nu-mi plac deloc bmw-urile noi. eu cred cu tarie ca persoanele care isi cumpara jaguar nu se uita nici la 0-100 (e ilegal oricum, mai putin pe autostrada), nici la faptul ca prinde "doar" 225 (viteza atinsa de multi doar noaptea in vise) si mai ales nu cred ca se uita la cei 10,5% consum. se uita la imagine, la lux si confort. S-type-ul vechi mie mi se pare mai confortabil decit un seria 5, cu toate ca aspectul masinii nu-mi place. presupun ca inlocuitorul lui S-type este si mai confortabil.
klm
Am un singur cuvant de spus despre masina asta: FRUMOASA!
T u d o r
Si eu am acelasi cuvant de spus. Din pacate, tehnic este inca in spatele tripletei germane cu care concureaza direct. Insa, pentru un plus de prestigiu si imagine... ar merita luata in considerare pentru cineva care si-ar dori o masina din clasa si categoria asta de pret.
klm
Departe de mine gandul de a promova aceasta masina (desi nu m-am ascuns niciodata: Jaguar ramane marca mea preferata) insa zic eu ca e inca tanara si nu se poate spune daca are sau nu boli ascunse; dpdv al pieselor/consumabilelor Jaguar pierde la distanta mare insa una e matza aia pe botul masinii si alta e un cerculet taiat in 3 sau 4.
T u d o r
Sau chiar 4 cerculete. biggrin.gif

Singura problema pentru care as putea sa ma feresc sa iau un XF (desigur, in eventualitatea ca va fi vreodata pe shortlist o masina asa scumpa) ar fi imaginea de nefiabilitate pe care a avut-o in ultimii ani. Ca sa nu mai spun de reteaua de service si de lipsa de cunoscatori intr-ale mecanicii ei. Desi, daca are motor Pejo... biggrin.gif
klm
Pentru mine cele 4 cerculete fac parte din alta categorie.
Tudor, nu e vorba de nefiabilitate e vorba de lipsa pieselor, normal ca atunci cand ti se spune ca trebuie sa astepti 1 luna sa-ti vina un surub feedback-ul tau va fi ca "masina aia scumpa ma enerveaza", exact ca in cazul Rover 75 (despre restul nu stiu aproape nimic): masini bune, motoare bune, dotari de top insa daca ai ghinionul sa se strice ceva esti intr-o situatie delicata (modelul 75 ajunge la km unei Toyota cam cu aceleasi "interventii" dar diferenta dintre piese/consumabile/revizii isi spune cuvantul).
ktullu
20krpm ai fost super tare cu poanta biggrin.gif , dar atat.
In Galati sunt 2 XF (chiar 3 cred) si e teehee.gif rolleyes.gif referitor la consum masina are cutie automata(deci mai lenta si mai grea) dar datele tehnice sunt OK, cred ca cei care au condus acest motor pot spune mai multe.
Oricum daca as avea banii l-as lua in fata ofertelor germane.
AZAZEL
m-am urcat ieri in jaguar XF.
chiar nu inteleg cum si-ar cumpara cineva bmw 5, mercedes E, A6 sau lexus GS. doamne cat lux are Xf-ul la interior si cum poate arata la exterior!! am admirat masina aceea juma de ceas.

A4-le meu care cica ar fi o referinta in calitatea interiorului la clasa medie, atunci cand m-am urcat in el dupa ce coborasem din XF , m-a facut sa imi vina sa rad: carutza de carat porumbul de pe camp. Chiar daca Xf-ul este din clasa mare, nu exista nimic pe piata indiferent de producator, care sa concureze cu aceasta masina. A6-le e mai urat la interior si decat A4.
dotarile din standard la XF te dau pe spate iar optionalele sunt si ele de prim rang.
Rebel
Este frumusica masina insa datorita faptului ca au furat "n" elemente de design de la Aston si seamana izbitor cu el (spatele este de-a dreptul copiat) nici macar nu ma intereseaza. Urasc plagiatura si consider ca o firma care nu reuseste sa se impuna cu un design propriu si original este o firma de-a dreptul slaba si nu merita nici cea mai mica atentie! Sunt firme care stiu si au dovedit in timp ca pot produce design nou in ciuda limitarilor si a elementelor deja consumate din lumea auto si am tot respectul pentru ele: Peugeot, Citroen, BMW, Mercedes, Honda, etc. Unele sunt de-a dreptul controversiale (plac sau nu plac) dar sunt originale.
Toyota de exemplu este unul dintre cei mai mari plagiatori cunoscuti in lumea auto (si aici nu includem doar designul) si nu am nici cea mai mica unda de respect pentru ei ci doar dispret total!
Bottom line, eu unul, nu voi da niciodata banii mei pe un produs furat! In plus am senzatia ca doresc sa exprim altora dorinta mea de a avea un Aston dar cum nu-mi permit mi-am luat Jaguar Xf ca arata la fel...

"controversial" Later Edit: doream sa zic controversat dar am bagat-o in engleza adaptata la "romgleza" mea blush.gif ...sorry
AZAZEL
dom'le Impuls eu chiar nu dau doi bani ca x copie pe y atat timp ca produsul care iese este unul care-mi place.

ce nu-mi place la masina asta si m-ar stresa daca as avea bani sa o cumpar ar fi ansamblul motor-cutie. 2.7 diesel cu biturbo 207cp si 435Nm si automata ajunge la 100 in 8.2 sec.

de ex:2.7tdi 190 cp si 400 nm la A6 face suta in 7.9 sec cu multitronic
525 d la 197 cp si 400 nm face suta in 7.7sec cu automata
mercedes 280cdi cu 190 cp si 400nm face suta cu manuala in 8.6 si in 7.6 cu automata. oricum mercedes este varza in general la acest capitol si chiar nu trebuia mentionat in aceasta ecuatie.

jaguar este rusinos. trebuia cu acesti cp sa coboare la 7.5 sec fara probleme.
greutatea este comparabila cu a masinilor nemtesti

ozz86651
Ce plagiat domle ca toate masinile astea sint aceeasi firma, ford. Si cind cumperi un jaguar de fapt pe sub fuste e un ford. Pe aici ford suna ca logan in Romania.
klm
CITAT(Rebel @ Oct 5 2008, 06:08 PM) *
"controversial" Later Edit: doream sa zic controversat dar am bagat-o in engleza adaptata la "romgleza" mea blush.gif ...sorry

Nu era mai simplu sa editezi cuvantul in cauza?! smile.gif
CITAT(ozz86651 @ Oct 6 2008, 04:55 AM) *
Ce plagiat domle ca toate masinile astea sint aceeasi firma, ford. Si cind cumperi un jaguar de fapt pe sub fuste e un ford. Pe aici ford suna ca logan in Romania.

Iti spun eu in caz ca n-ai auzit inca: Jaguar a fost cumparat de Tata wink.gif.
azazel, tu vrei sa spui ca la o masina din clasa asta te afecteaza faptul ca scoate cu juma' de sec mai putin decat un banal de a6 sau un bmw?!
ozz86651
In teorie, ca prcatic inca foloseste totul de la ford, e parte din contract.
klm
Vad mai sus ca foloseste motoare Peugeot, presupun ca nici cand era sub conducerea Ford nu folosea aceeasi piele ca producatorul de peste ocean si daca ma chinui putin mai gasesc de astea, deci nu foloseste chiar totul de la Ford smile.gif . In plus mi se pare ca sub firma americana s-au produs cele mai proaste Jaguaruri.
Chiar azi ii ziceam unei colege ca dupa ce ies la pensie si-mi ridic cotizatia de o viata o sa-mi iau un XK-140 biggrin.gif (edit: sau un GrandTurismoS, hmm, grea alegere) sau daca printr-o intamplare fericita (si muncita pentru ca la mine nu merge altfel) ajung in topul mld romani/europeni/internationali o sa stau tolanit in spatele XJR-ului (chiar facut de Tata) si nu intr-un Maybach sau RR.
ktullu
QUOTE (klm @ Oct 6 2008, 11:13 AM) *
Vad mai sus ca foloseste motoare Peugeot, presupun ca nici cand era sub conducerea Ford nu folosea aceeasi piele ca producatorul de peste ocean si daca ma chinui putin mai gasesc de astea, deci nu foloseste chiar totul de la Ford smile.gif . In plus mi se pare ca sub firma americana s-au produs cele mai proaste Jaguaruri.
Chiar azi ii ziceam unei colege ca dupa ce ies la pensie si-mi ridic cotizatia de o viata o sa-mi iau un XK-140 biggrin.gif (edit: sau un GrandTurismoS, hmm, grea alegere) sau daca printr-o intamplare fericita (si muncita pentru ca la mine nu merge altfel) ajung in topul mld romani/europeni/internationali o sa stau tolanit in spatele XJR-ului (chiar facut de Tata) si nu intr-un Maybach sau RR.



Vezi sa fie si Daimler teehee.gif
klm
Clar ca trebuie sa fie LWB, n-am chef sa-mi schimb soferul saptamanal ca "m-a facut" un obosit de a6 la semafor. Revenind (si ramanand) la XF, din cate am gasit eu face parte din clasa E (pe unde e seria 5), pe cand A6 este in clasa D cu seria 3 si cu X-Type (nu aruncati cu pietre ca nu-s expert, am gasit datele pe masini.ro).

ValiR
A6 nu e cu seria 3 in nici un caz, A6 e echivalentul Audi pentru BMW seria 5 si Mercedes clasa E. Nu arunc cu piatra, doar precizez cum e de fapt incadrarea corecta. Cat despre Jaguar, X-Type e concurent pentru BMW seria 3, Mercedes C-Class, Audi A4.
XF-ul e in clasa mare, alaturi de A6, seria 5 si E-class.

Si cred ca s-a inteles gresit, motorul 2.7litri diesel a fost dezvoltat impreuna de Ford(pentru Land Rover, Jaguar) si PSA, asta nu inseamna ca motorul nu se ridica la nivelul asteptarilor(germanii stau totusi de obicei mai bine). Cand a fost lansat pe fostul S-Type, a fost apreciat, intre timp a suferit imbunatatiri.
AZAZEL
QUOTE (klm @ Oct 6 2008, 08:34 AM) *
azazel, tu vrei sa spui ca la o masina din clasa asta te afecteaza faptul ca scoate cu juma' de sec mai putin decat un banal de a6 sau un bmw?!



ma foarte deranjeaza. pt ca daca vrei sa scoata cu 0,5 sec mai bine, iti trebuie pt XF inca minim 20 cp.adica 227cp pe xf sunt aproximativ cu 190 cp de pe bmw si audi. practic ca sa vezi cat de prosti sunt cei 207 cp si 435nm de pe XF poti gandi astfel: pt a obtine 7.7 si 7.9 sec bmw si audi au nevoie de 197 cp respectiv 190 cp , ambele motoare avand 435nm. la o putere echivalenta cu XF-ul cele doua nemtesti, coborau sigur la 7.5.
practic, XF-ul pierde 0,7 sec care sunt f mult. insemna peste 35CP si 50Nm care nu fac nimic. sa inteleg ca 1CP made in germany=1.2CP made in france?

alta faza: A6 inainte de facelift avea la 2.7tdi 180cp si 380Nm si facea suta cu automata in 8.3sec adica aprox egal cu XF.

ce naiba!!!
nu as vrea sa am XF cu 207 cp si sa ma "deranjeze" unul cu un golf cu 140 cp iar alt golf cu 170 cp sa-si bata joc de mine iar eu sa dau 50.000ddp iar aia sa fi dat 8500 euro ca le-au adus Sh din germania.

later edit: de fapt de ce intreb eu de 1cp made in germany=1.2cp made in france ca stiu ce-mi facea pe autostrada o octavia de 1.9 cu 105 cp si 250nm pe vremea cand aveam S40-ul de 136 cp si 320nm

off topic aprope de cei 207 cp anemici ai lui PSA si Ford.

mai este un exemplar de masina: chrysler 300c care cu 218cp si 510nm made in mercedes face suta in 8.3 sec. cred ca si cutioa e de cacao. un asemenea exemplar eu aproape il am la degetul mic pe sosele cu doar 143 cp.
ca sa nu zic ca la Citroen C6 207 cp inseamna peste 9 sec demaraj.

later edit: mai sus am vrut sa spun ca ambele motoare enuntate de mine la bmw si audi au 400nm si nu 435 cum am spus
mariusdruta
"nu as vrea sa am XF cu 207 cp si sa ma "deranjeze" unul cu un golf cu 140 cp iar alt golf cu 170 cp sa-si bata joc de mine iar eu sa dau 50.000ddp iar aia sa fi dat 8500 euro ca le-au adus Sh din germania."

Nu te supara, in multe privinte, mai tehnice sa le spunem, sunt de acord cu tine, dar asta e atitudine tipic romaneasca, din multe puncte de vedere smile.gif
T u d o r
Vroiam si eu sa raspund, dar m-am luat cu altele si am uitat. Nu pot sa fiu de acord cu atitudinea asta a ta, Azazel. Cum adica "sa ma faca""? Pai Jag-ul ala e pentru liniute, sau cum? E o masina cu alt specific decat BMW sau Audi, se adreseaza celor care poarta palarie si nu blugi. (e un cliseu, dar ideea e ca marcile britanice de lux se adreseaza tipului britanic de "luxos", mai conservator). Ca si interior, cred ca nu putem face nici o comparatie cu nici o masina din gama lui de pret. Dinamic...e alta discutie, dar sa te bati cu nemtii pe teritoriul lor e dificil si Jaguar a abordat o alta tactica, de completare a gamei si nu de suprapunere peste altii.
Motorul nu cred ca are ceva, iar chestia cu caii frantuzesti si cei nemtesti e un rautacism din partea ta. biggrin.gif Probabil ca de vina pentru diferenta de prestatii e cutia, mai putin performanta decat la concurenta. In orice caz, si Audi A6 are o problema cu seria 5 din punctul de vedere al performantelor dinamice. Asta oare o face mai proasta? Nu cred.

Daca as avea banii de XF (52000 DDP pentru versiunea Luxury), nu as putea sa cumpar o germana cu aceleasi dotari. Asa ca si pozitionarea in piata a Jaguar e undeva corecta, ca sa-ti dau apa la moara cu performantele. smile.gif
AZAZEL
clar Xf-ul la dotarile care le are si la pretul de 52.000 este mai bine dotat decat echivalentul german . daca ai vrea sa ai aceleasi dotari la masinile nemtesti ai plati minim 60.000.

despre atitudinea tipic romaneasca ce sa zic !? aceasta masina nu este pt liniute si nu asta am avut in vedere. totusi sa ai 207 cp si abia sa-ti misti fundul este destul de naspa. comparand cu masina mea de 143 cp, diferenta reala fata de jaguar XF este f mica si anormala. intr-adevar este si o diferenta de 300 kg insa daca acum nr de cp mi se pare putini, sa dispun de 15.000 euro in plus si sa nu obtin din punct de vedere dinamic mai nimic atunci chiar e o problema. intr-adevar, luxul este desavarsit si cred ca este prea mult pt banii care ii platesti. A6, seria5 si Mercedes E sunt niste grajduri indiferent cate mii de euro bagi in optionale. banale.

ca sa te completez tudore, nici la exterior nu cred ca se gaseste ceva pe piata care sa poata emite pretentii impotriva xf-ului. poate in 2009 noul E sau in 2010 noul A6 insa jaguarul le facea pe toate astea in 2007.

anyway, m-am invartit destul in jurul cozii. daca pe viitor se va putea, XF-ul mi se pare cea mai tare masina si o voi conduce imbracat in blugi de 100 ron si cu adidasi+ceva tricou iar cui nu-i place sa nu se uite. pana atunci vor mai trece aprox 2 ani. cat despre palarie, are bunicul meu cateva cu care se duce la muncile campului. in portbagaj voi purta ceva cutii de carton cu diverse tampenii ce imi trebuiesc la job. socrul meu are si ceva vie iar de fiecare data cand merg sa-l vizitez, ii duc si niste pet-uri goale pt ca toamna scoate vinul vechi din butoaie ca sa faca loc celui nou. asa fac de cativa ani iar pet-uri goale ii duc la fiecare vizita si mai car si o geanta frigorifica in care-mi da soacra mea ceva de mancare. aceeasi atitudine o am acum ca si atunci cand aveam corsa si daca voi avea candva XF-ul acelasi ritual al vietii, aceeasi imbracaminte si aceeasi nevasta voi avea.
Rebel
QUOTE (AZAZEL @ Oct 7 2008, 07:58 PM) *
....... A6, seria5 si Mercedes E sunt niste grajduri indiferent cate mii de euro bagi in optionale. banale.........


Hai mai lasa; acu' o dai in extrema ailalta. dry.gif

Eu am testat elegantul XK exact la lansarea sa, si imi amintesc ca mai era putin si ma dadea afara coordonatorul prezentarii ca de fata cu toata lumea i-am zis ca grila frontala inferioara joaca si face zgomot, ca lufturile la portbagaj sunt jenante si ca plasticul ce imita lemnul consolei centrale se dezlipea la ambele colturi superioare navigatiei. Mi-a raspuns insa ca acestea sunt prototipuri. blush.gif In plus in spate nu stau confortabil nici macar doi copii. Dar apreciez ca au avut o prezentare video de exceptie si niste fete faine.

Si doar o idee la vulgara si mult prea deplasata ta analogie: pielea de la seile din grajdurile BMW este altfel tratata decat cea de la elegantul manej de la Jaguar, and guess what? Seile teutonilor sunt mai bune , stai mai bine in ele cand se misca calu' si nici nu se incing a soare datorita unui tratament special.
In plus pe mine nu prea ma bucura gadgetul ci tehnologia. Prefer un Sony Bravia XBR beton in locul unui LG cu picture in picture dar care le prezinta pe amandoua in culori fade si vai de mama lor. Pentru unii toate televizoarele sunt... televizoare. Pe unii ii incanta telecomanda , pe altii procesorul de imagine...
Ia sa vezi ce-ti ofera Hyundai Genesis la banii pe care ii dai. Mai deunazi radeam de ne stricam ca au facut o reclama in care sustin sus si tare ca intrec Porsche-ul la franare, agilitatea BMW si luxury de la Mercedes. Wow ! Nu-ti iei una?

Exemplu: http://www.youtube.com/watch?v=9N14XHTSojQ...feature=related

Pe astia nu-i dispretuiesc doar pentru minciuna pe care o emit ci si pentru lipsa de imaginatie de care dau dovada.

Eu as lua A6 chel inaintea lui Jaguar fara sa ma gandesc o nanosecunda. "E"-ul asisderea. 5 klasse.... biggrin.gif
T u d o r
Lemnul din Jaguar e din plastic? ohmy.gif Fuck... nu cred. Adica nu-mi vine sa cred, ar fi pacat sa-si fi batut joc de o masina atat de frumoasa. Poate si pielea e d-aia "eco", mai stii? Oricum, traim vremuri triste daca acest producator cu asa o traditie in lux se preteaza la genul asta de "glume".
klm
Mai Rebel, ce XK ai testat tu, mai?
Plastic cu imitatie de lemn?! Sigur ai fost la Jaguar?! Daca chiar ai fost acolo nu cumva ai confundat XK cu X-type (desi pana si la modelul ala se foloseste lemn din copaci)?
ozz86651
L-a confundat cu vreun bmw care se remarca la uritenie si lipsa de imaginatie la borduri.
Rebel
Cateva poze de la lansarea lui XK in Canada in 2006. Testele au avut loc dupa receptie dupa pranz si terminasem bateria la camera. Oricum m-am dat cu unul cu aluminiu nu cu lemn. Ala arata mai bine, mai ales ca eu urasc cheresteaua in masina.
Draga KLM, daca nu-i XK te rog sa ma scuzi, sunt un amator... happy.gif

Drept este, -pentru cine doreste sa observe- ca grila de aerisire de atunci era dintr-un plastic negru. Am vazut unul intr-o zi cu grila argintie, probabil ca au schimbat-o; nu obisnuiesc sa calc pe la Jaguar decat cand apare ceva nou si suntem invitati.
Din pacate dupa comentariul meu, nenea ala s-a ofuscat cam rau si nu m-a lasat sa mai fac poze la lufturile din spate si la bordul care se dezlipea. Nu am vrut nici eu sa insist mai ales ca imi repeta la modul continuu ca sunt prototipuri.
De lemn erau volanul si schimbatorul . Atat. Consola centrala era lipita si se dezlipea. Retin bine acest aspect pentru ca si pe mine m-a cam surprins.
Daca citesti pe una din poze - window sticker- vei observa ca "luxury package" contine lemn dar scrie ca la volan si schimbator! Consola centrala nu este enuntata in lista desi ca dimensiune ar fi cea mai mare bucata de lemn din masina.
Anyway, cam asta e. Daca intre timp au schimbat treaba asta e, bravo lor. Eu am ramas cu impresia mea.

Si bai OZZ, ti-o mai spun o data dupa care sunt convins ca vei realiza si singur ca esti baiat mare: parerile tale nu numai ca nu reprezinta nimic pentru mine dar insasi observatiile pe care le faci sunt si nelalocul lor si de prost gust. Iar opiniile tale privitoare la BMW suna identic cu cele pe care le aud la carcotasii ce vin la Biserica doar sa barfeasca despre cate unul care apare cu ceva mai deosebit si este mai rasarit ca ei. Eu unul las masinile 2 blocuri mai incolo; numai cand ii auzi cum barfesc te apuca greata.
Si te rog frumos, nu te mai obosi ca sa te zgai prin geamuri la BMW-uri parcate si sa-ti produci singur greata; zau, esti baiat mare, mai bine faci ceva pozitiv pentru tine...
air_wolf
iar va intreb: citi ati facut suta in cit scrie in carte ca face? cite discuri de ambreiaj ati schimbat la o masina ca sa spuneti ca nu puteti trai fara ca masina sa scoata suta in 6 sec?
jaguarul nu se adreseaza: taranilor, parvenitilor si celor care nu-si permit intretinerea unei astfel de masini.
de asemenea, sa ai un XJ LWB si sa-l conduci singur te faci de super kko, toata lumea te va confunda cu soferul thumbsup.gif valabil pentru orice limuzina LWB.
AZAZEL
QUOTE (air_wolf @ Oct 14 2008, 03:07 PM) *
iar va intreb: citi ati facut suta in cit scrie in carte ca face? cite discuri de ambreiaj ati schimbat la o masina ca sa spuneti ca nu puteti trai fara ca masina sa scoata suta in 6 sec?
jaguarul nu se adreseaza: taranilor, parvenitilor si celor care nu-si permit intretinerea unei astfel de masini.
de asemenea, sa ai un XJ LWB si sa-l conduci singur te faci de super kko, toata lumea te va confunda cu soferul thumbsup.gif valabil pentru orice limuzina LWB.


nu inteleg unde bati !!!

air_wolf
QUOTE (AZAZEL @ Oct 14 2008, 10:27 PM) *
QUOTE (air_wolf @ Oct 14 2008, 03:07 PM) *
iar va intreb: citi ati facut suta in cit scrie in carte ca face? cite discuri de ambreiaj ati schimbat la o masina ca sa spuneti ca nu puteti trai fara ca masina sa scoata suta in 6 sec?
jaguarul nu se adreseaza: taranilor, parvenitilor si celor care nu-si permit intretinerea unei astfel de masini.
de asemenea, sa ai un XJ LWB si sa-l conduci singur te faci de super kko, toata lumea te va confunda cu soferul thumbsup.gif valabil pentru orice limuzina LWB.


nu inteleg unde bati !!!


ia textul ca atare. nu bat nicaieri. era doar o constatare, no-offence.

daca tot ai raspuns tu, chiar sint curios de o chestie: cum faci tu pe autostrada o masina care are viteza maxima mai mare decit cea a masinii tale (tu ai undeva la 211-215 iar 300c-ul are 230kph)? apoi, masinuta ta, din cite imi dau eu seama, are cam cum 100nm mai putin decit chrysler. motorul la chrysler e un pic mai mare decit la audi. audi-ul are veo 1700kg (ca doar nu merge nici gol si nici fara sofer) 300c are vreo 2000kg oricum ai da-o, reiese ca la volanul lui 300c se afla un sofer care n-are legatura cu pedala de acceleratie. nu-i obligatoriu sa-mi raspunzi, sint intrebari retorice.

eu consider ca la orice masina care sare de 50.000eur varianta motorina pica. hai sa vorbim de motoare serioase - V6, V8 care stiu sa faca zgomot, nu tzaca-tzaca. si jaguar are asa ceva in dotare: si cel de 3000 V6 benzina si cel de 4.2 V8 sau varianta supecharged de 4.2 V8.
klm
Rebel, respect orice parere pertinenta insa in cazul Jaguar da-mi voie sa ma transform in Toma smile.gif din simplul motiv ca eu nu am vazut ce spui tu nici macar la un amarat de X-Type.
ozz86651
Cum adica jaguarul nu-i pentru cocalari? E pentru cine-l cumpara... Te intreaba la reprezentanta cu ce muzica tii si care-s idolii tai? Jaguarul e destul de bling zic eu (grila, pisica) da tre sa recunosc ca cel mai groaznic bling de pina acum l-am vazut pe maybach. Frate te doare creierul de la atita luceala si perdelute cu franjuri si datelutza.
@Rebel: domle, eu cred ca merg mai mult cu bemeweu decit tine. Mai exact 50 de mile pe zi.
Rebel
@KLM Te inteleg perfect si sunt de aceeasi opinie: la Jaguar nu ar fi trebuit sa existe asa ceva. Nu cred ca exista cineva care sa puna plastic imitatie de lemn pe o masina de peste 100.000 de dolari. However, eu am vazut-o pe aceea cu un material gen kit imitatie de lemn; si nu era lemn ca am avut si nesimtirea sa trag nitel ca sa ma conving si nu puteam sa o tin cu un deget trasa si cu cealalta mana sa-i fac poza ca ma vedea toata lumea. Era dezlipit exact la colturile superioare de deasupra navigatiei (bordul e curbat). Dar, probabil exista o scuza, masina era de-abia lansata, in general lansarile astea sunt programate si nu sunt primii pe care ii vad cu masinile nepregatite sau neterminate la lansare si vin cu tot felul de improvizatii. Probabil cum spunea nenea era prototip; cele cu aluminiu erau perfecte. Dar cea in care am stat eu la lansare (convertible in poza) se dezlipea PLASTICUL. Asta e. Oricum tot nu-mi place masina.

QUOTE (ozz86651 @ Oct 15 2008, 03:25 PM) *
...
@Rebel: domle, eu cred ca merg mai mult cu bemeweu decit tine. Mai exact 50 de mile pe zi.


Da domle, ai dreptate. Sincer, idealul meu nu este sa-mi cheltui viata in traficul zilelor de lucru. Am si refuzat anumite oferte din cauza acestui principiu. Compensez insa cand pot in week-end. drive.gif
ozz86651
Pai fiecare cu cit poate. Eu in weekend ma relaxez cu clasa...
rolleyes.gif
Rebel
Fiecare cu ale lui. Banuiesc ca fiecare din noi se relaxeaza practicand activitatile care ii plac.
rolleyes.gif
AZAZEL
in sfarsit motorizari decente pt jaguar XF

dupa amaratul de 2.7 diesel cu doua turbine si 207 cp+435nm cu un consum mediu de 7,5% care se misca pe asfalt ca un seria 5 cu 2.0d si 177 cp, au aparut doua diesel de 3 litri :
-240 cp si 500NM care asigura un demaraj pana la 100 km/h in 7.1 sec si o viteza maxima de 240 km/h cu un consum mediu de 6,8%
aceste performante sunt oarecum slabe daca le raportam la A6 3.0tdi 240 cp care ajunge la 250 si are un demaraj in 6.8 sec si la seria 5 care are performante identice cu A6.

-275 cp +600NM care asigura aceleasi perfomante(6.4 sec demaraj si 250 km/h) cu biturbo de 3 litri de la seria 5 care are 286 cp si 580 nm. consumul mediu este de 6,8% pt jaguar comparativ cu 6,7% pt bmw

mai ramane sa mai faca ceva la obositele de motoare pe benzina.
exemplu:
jaguar 238cp+293 NM-237 km/h si 8.3 sec cu un consum mediu de 10,5%
bmw 218 cp +270 Nm - 248 km/h si 7,1 sec cu un consum mediu de 7,4%
audi 220cp+280Nm-240 km/h si 7,3 sec cu un consum mediu de 8,4%


http://www.autobild.de/artikel/neuer-diese...0-d_825429.html
ValiR

Arata superb zic eu, la aspectul ei eu as pune motorizarea pe locul 2 ca importanta laugh.gif :
http://www.netcarshow.com/jaguar/2010-xfr/
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.