IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Jaguar C-XF

This topic is about Jaguar C-XF, the author, AZAZEL, wrote about: domle Impuls eu chiar nu dau doi bani ca x copie pe y atat timp ca produsul care iese este unul care-mi place. ce nu-mi place la masina asta si m-ar s ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Jaguar C-XF
AZAZEL
post Oct 5 2008, 10:44 PM
Post #21


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



dom'le Impuls eu chiar nu dau doi bani ca x copie pe y atat timp ca produsul care iese este unul care-mi place.

ce nu-mi place la masina asta si m-ar stresa daca as avea bani sa o cumpar ar fi ansamblul motor-cutie. 2.7 diesel cu biturbo 207cp si 435Nm si automata ajunge la 100 in 8.2 sec.

de ex:2.7tdi 190 cp si 400 nm la A6 face suta in 7.9 sec cu multitronic
525 d la 197 cp si 400 nm face suta in 7.7sec cu automata
mercedes 280cdi cu 190 cp si 400nm face suta cu manuala in 8.6 si in 7.6 cu automata. oricum mercedes este varza in general la acest capitol si chiar nu trebuia mentionat in aceasta ecuatie.

jaguar este rusinos. trebuia cu acesti cp sa coboare la 7.5 sec fara probleme.
greutatea este comparabila cu a masinilor nemtesti



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Oct 6 2008, 04:55 AM
Post #22


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Ce plagiat domle ca toate masinile astea sint aceeasi firma, ford. Si cind cumperi un jaguar de fapt pe sub fuste e un ford. Pe aici ford suna ca logan in Romania.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Oct 6 2008, 08:34 AM
Post #23


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



CITAT(Rebel @ Oct 5 2008, 06:08 PM) *
"controversial" Later Edit: doream sa zic controversat dar am bagat-o in engleza adaptata la "romgleza" mea blush.gif ...sorry

Nu era mai simplu sa editezi cuvantul in cauza?! smile.gif
CITAT(ozz86651 @ Oct 6 2008, 04:55 AM) *
Ce plagiat domle ca toate masinile astea sint aceeasi firma, ford. Si cind cumperi un jaguar de fapt pe sub fuste e un ford. Pe aici ford suna ca logan in Romania.

Iti spun eu in caz ca n-ai auzit inca: Jaguar a fost cumparat de Tata wink.gif.
azazel, tu vrei sa spui ca la o masina din clasa asta te afecteaza faptul ca scoate cu juma' de sec mai putin decat un banal de a6 sau un bmw?!


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Oct 6 2008, 08:56 AM
Post #24


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



In teorie, ca prcatic inca foloseste totul de la ford, e parte din contract.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Oct 6 2008, 11:13 AM
Post #25


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



Vad mai sus ca foloseste motoare Peugeot, presupun ca nici cand era sub conducerea Ford nu folosea aceeasi piele ca producatorul de peste ocean si daca ma chinui putin mai gasesc de astea, deci nu foloseste chiar totul de la Ford smile.gif . In plus mi se pare ca sub firma americana s-au produs cele mai proaste Jaguaruri.
Chiar azi ii ziceam unei colege ca dupa ce ies la pensie si-mi ridic cotizatia de o viata o sa-mi iau un XK-140 biggrin.gif (edit: sau un GrandTurismoS, hmm, grea alegere) sau daca printr-o intamplare fericita (si muncita pentru ca la mine nu merge altfel) ajung in topul mld romani/europeni/internationali o sa stau tolanit in spatele XJR-ului (chiar facut de Tata) si nu intr-un Maybach sau RR.

This post has been edited by klm: Oct 6 2008, 11:16 AM


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ktullu
post Oct 6 2008, 11:28 AM
Post #26


sofer
***

Group: Membri
Posts: 79
Joined: 17-January 08
From: GALATI
Member No.: 116.091



QUOTE (klm @ Oct 6 2008, 11:13 AM) *
Vad mai sus ca foloseste motoare Peugeot, presupun ca nici cand era sub conducerea Ford nu folosea aceeasi piele ca producatorul de peste ocean si daca ma chinui putin mai gasesc de astea, deci nu foloseste chiar totul de la Ford smile.gif . In plus mi se pare ca sub firma americana s-au produs cele mai proaste Jaguaruri.
Chiar azi ii ziceam unei colege ca dupa ce ies la pensie si-mi ridic cotizatia de o viata o sa-mi iau un XK-140 biggrin.gif (edit: sau un GrandTurismoS, hmm, grea alegere) sau daca printr-o intamplare fericita (si muncita pentru ca la mine nu merge altfel) ajung in topul mld romani/europeni/internationali o sa stau tolanit in spatele XJR-ului (chiar facut de Tata) si nu intr-un Maybach sau RR.



Vezi sa fie si Daimler teehee.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Oct 6 2008, 11:58 AM
Post #27


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



Clar ca trebuie sa fie LWB, n-am chef sa-mi schimb soferul saptamanal ca "m-a facut" un obosit de a6 la semafor. Revenind (si ramanand) la XF, din cate am gasit eu face parte din clasa E (pe unde e seria 5), pe cand A6 este in clasa D cu seria 3 si cu X-Type (nu aruncati cu pietre ca nu-s expert, am gasit datele pe masini.ro).



--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ValiR
post Oct 6 2008, 03:48 PM
Post #28


specialist
******

Group: Membri
Posts: 649
Joined: 15-October 06
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 89.817



A6 nu e cu seria 3 in nici un caz, A6 e echivalentul Audi pentru BMW seria 5 si Mercedes clasa E. Nu arunc cu piatra, doar precizez cum e de fapt incadrarea corecta. Cat despre Jaguar, X-Type e concurent pentru BMW seria 3, Mercedes C-Class, Audi A4.
XF-ul e in clasa mare, alaturi de A6, seria 5 si E-class.

Si cred ca s-a inteles gresit, motorul 2.7litri diesel a fost dezvoltat impreuna de Ford(pentru Land Rover, Jaguar) si PSA, asta nu inseamna ca motorul nu se ridica la nivelul asteptarilor(germanii stau totusi de obicei mai bine). Cand a fost lansat pe fostul S-Type, a fost apreciat, intre timp a suferit imbunatatiri.

This post has been edited by ValiR: Oct 6 2008, 03:49 PM


--------------------
__________________________________________________________________________
Timisoara, oras prafuit si cu drumuri proaste...

Pentru cei care isi lasa gunoaiele unde nimeresc: sunteti ceea ce aruncati!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Oct 7 2008, 04:54 PM
Post #29


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



QUOTE (klm @ Oct 6 2008, 08:34 AM) *
azazel, tu vrei sa spui ca la o masina din clasa asta te afecteaza faptul ca scoate cu juma' de sec mai putin decat un banal de a6 sau un bmw?!



ma foarte deranjeaza. pt ca daca vrei sa scoata cu 0,5 sec mai bine, iti trebuie pt XF inca minim 20 cp.adica 227cp pe xf sunt aproximativ cu 190 cp de pe bmw si audi. practic ca sa vezi cat de prosti sunt cei 207 cp si 435nm de pe XF poti gandi astfel: pt a obtine 7.7 si 7.9 sec bmw si audi au nevoie de 197 cp respectiv 190 cp , ambele motoare avand 435nm. la o putere echivalenta cu XF-ul cele doua nemtesti, coborau sigur la 7.5.
practic, XF-ul pierde 0,7 sec care sunt f mult. insemna peste 35CP si 50Nm care nu fac nimic. sa inteleg ca 1CP made in germany=1.2CP made in france?

alta faza: A6 inainte de facelift avea la 2.7tdi 180cp si 380Nm si facea suta cu automata in 8.3sec adica aprox egal cu XF.

ce naiba!!!
nu as vrea sa am XF cu 207 cp si sa ma "deranjeze" unul cu un golf cu 140 cp iar alt golf cu 170 cp sa-si bata joc de mine iar eu sa dau 50.000ddp iar aia sa fi dat 8500 euro ca le-au adus Sh din germania.

later edit: de fapt de ce intreb eu de 1cp made in germany=1.2cp made in france ca stiu ce-mi facea pe autostrada o octavia de 1.9 cu 105 cp si 250nm pe vremea cand aveam S40-ul de 136 cp si 320nm

off topic aprope de cei 207 cp anemici ai lui PSA si Ford.

mai este un exemplar de masina: chrysler 300c care cu 218cp si 510nm made in mercedes face suta in 8.3 sec. cred ca si cutioa e de cacao. un asemenea exemplar eu aproape il am la degetul mic pe sosele cu doar 143 cp.
ca sa nu zic ca la Citroen C6 207 cp inseamna peste 9 sec demaraj.

later edit: mai sus am vrut sa spun ca ambele motoare enuntate de mine la bmw si audi au 400nm si nu 435 cum am spus

This post has been edited by mike.omega: Oct 7 2008, 06:57 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mariusdruta
post Oct 7 2008, 10:10 PM
Post #30


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 199
Joined: 9-February 08
Member No.: 116.331



"nu as vrea sa am XF cu 207 cp si sa ma "deranjeze" unul cu un golf cu 140 cp iar alt golf cu 170 cp sa-si bata joc de mine iar eu sa dau 50.000ddp iar aia sa fi dat 8500 euro ca le-au adus Sh din germania."

Nu te supara, in multe privinte, mai tehnice sa le spunem, sunt de acord cu tine, dar asta e atitudine tipic romaneasca, din multe puncte de vedere smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Oct 7 2008, 10:25 PM
Post #31


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Vroiam si eu sa raspund, dar m-am luat cu altele si am uitat. Nu pot sa fiu de acord cu atitudinea asta a ta, Azazel. Cum adica "sa ma faca""? Pai Jag-ul ala e pentru liniute, sau cum? E o masina cu alt specific decat BMW sau Audi, se adreseaza celor care poarta palarie si nu blugi. (e un cliseu, dar ideea e ca marcile britanice de lux se adreseaza tipului britanic de "luxos", mai conservator). Ca si interior, cred ca nu putem face nici o comparatie cu nici o masina din gama lui de pret. Dinamic...e alta discutie, dar sa te bati cu nemtii pe teritoriul lor e dificil si Jaguar a abordat o alta tactica, de completare a gamei si nu de suprapunere peste altii.
Motorul nu cred ca are ceva, iar chestia cu caii frantuzesti si cei nemtesti e un rautacism din partea ta. biggrin.gif Probabil ca de vina pentru diferenta de prestatii e cutia, mai putin performanta decat la concurenta. In orice caz, si Audi A6 are o problema cu seria 5 din punctul de vedere al performantelor dinamice. Asta oare o face mai proasta? Nu cred.

Daca as avea banii de XF (52000 DDP pentru versiunea Luxury), nu as putea sa cumpar o germana cu aceleasi dotari. Asa ca si pozitionarea in piata a Jaguar e undeva corecta, ca sa-ti dau apa la moara cu performantele. smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Oct 7 2008, 11:58 PM
Post #32


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



clar Xf-ul la dotarile care le are si la pretul de 52.000 este mai bine dotat decat echivalentul german . daca ai vrea sa ai aceleasi dotari la masinile nemtesti ai plati minim 60.000.

despre atitudinea tipic romaneasca ce sa zic !? aceasta masina nu este pt liniute si nu asta am avut in vedere. totusi sa ai 207 cp si abia sa-ti misti fundul este destul de naspa. comparand cu masina mea de 143 cp, diferenta reala fata de jaguar XF este f mica si anormala. intr-adevar este si o diferenta de 300 kg insa daca acum nr de cp mi se pare putini, sa dispun de 15.000 euro in plus si sa nu obtin din punct de vedere dinamic mai nimic atunci chiar e o problema. intr-adevar, luxul este desavarsit si cred ca este prea mult pt banii care ii platesti. A6, seria5 si Mercedes E sunt niste grajduri indiferent cate mii de euro bagi in optionale. banale.

ca sa te completez tudore, nici la exterior nu cred ca se gaseste ceva pe piata care sa poata emite pretentii impotriva xf-ului. poate in 2009 noul E sau in 2010 noul A6 insa jaguarul le facea pe toate astea in 2007.

anyway, m-am invartit destul in jurul cozii. daca pe viitor se va putea, XF-ul mi se pare cea mai tare masina si o voi conduce imbracat in blugi de 100 ron si cu adidasi+ceva tricou iar cui nu-i place sa nu se uite. pana atunci vor mai trece aprox 2 ani. cat despre palarie, are bunicul meu cateva cu care se duce la muncile campului. in portbagaj voi purta ceva cutii de carton cu diverse tampenii ce imi trebuiesc la job. socrul meu are si ceva vie iar de fiecare data cand merg sa-l vizitez, ii duc si niste pet-uri goale pt ca toamna scoate vinul vechi din butoaie ca sa faca loc celui nou. asa fac de cativa ani iar pet-uri goale ii duc la fiecare vizita si mai car si o geanta frigorifica in care-mi da soacra mea ceva de mancare. aceeasi atitudine o am acum ca si atunci cand aveam corsa si daca voi avea candva XF-ul acelasi ritual al vietii, aceeasi imbracaminte si aceeasi nevasta voi avea.

This post has been edited by AZAZEL: Oct 8 2008, 12:01 AM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Oct 10 2008, 07:01 AM
Post #33


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



QUOTE (AZAZEL @ Oct 7 2008, 07:58 PM) *
....... A6, seria5 si Mercedes E sunt niste grajduri indiferent cate mii de euro bagi in optionale. banale.........


Hai mai lasa; acu' o dai in extrema ailalta. dry.gif

Eu am testat elegantul XK exact la lansarea sa, si imi amintesc ca mai era putin si ma dadea afara coordonatorul prezentarii ca de fata cu toata lumea i-am zis ca grila frontala inferioara joaca si face zgomot, ca lufturile la portbagaj sunt jenante si ca plasticul ce imita lemnul consolei centrale se dezlipea la ambele colturi superioare navigatiei. Mi-a raspuns insa ca acestea sunt prototipuri. blush.gif In plus in spate nu stau confortabil nici macar doi copii. Dar apreciez ca au avut o prezentare video de exceptie si niste fete faine.

Si doar o idee la vulgara si mult prea deplasata ta analogie: pielea de la seile din grajdurile BMW este altfel tratata decat cea de la elegantul manej de la Jaguar, and guess what? Seile teutonilor sunt mai bune , stai mai bine in ele cand se misca calu' si nici nu se incing a soare datorita unui tratament special.
In plus pe mine nu prea ma bucura gadgetul ci tehnologia. Prefer un Sony Bravia XBR beton in locul unui LG cu picture in picture dar care le prezinta pe amandoua in culori fade si vai de mama lor. Pentru unii toate televizoarele sunt... televizoare. Pe unii ii incanta telecomanda , pe altii procesorul de imagine...
Ia sa vezi ce-ti ofera Hyundai Genesis la banii pe care ii dai. Mai deunazi radeam de ne stricam ca au facut o reclama in care sustin sus si tare ca intrec Porsche-ul la franare, agilitatea BMW si luxury de la Mercedes. Wow ! Nu-ti iei una?

Exemplu: http://www.youtube.com/watch?v=9N14XHTSojQ...feature=related

Pe astia nu-i dispretuiesc doar pentru minciuna pe care o emit ci si pentru lipsa de imaginatie de care dau dovada.

Eu as lua A6 chel inaintea lui Jaguar fara sa ma gandesc o nanosecunda. "E"-ul asisderea. 5 klasse.... biggrin.gif

This post has been edited by Rebel: Oct 10 2008, 07:05 AM


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Oct 10 2008, 07:17 AM
Post #34


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Lemnul din Jaguar e din plastic? ohmy.gif Fuck... nu cred. Adica nu-mi vine sa cred, ar fi pacat sa-si fi batut joc de o masina atat de frumoasa. Poate si pielea e d-aia "eco", mai stii? Oricum, traim vremuri triste daca acest producator cu asa o traditie in lux se preteaza la genul asta de "glume".


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Oct 10 2008, 08:05 AM
Post #35


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



Mai Rebel, ce XK ai testat tu, mai?
Plastic cu imitatie de lemn?! Sigur ai fost la Jaguar?! Daca chiar ai fost acolo nu cumva ai confundat XK cu X-type (desi pana si la modelul ala se foloseste lemn din copaci)?


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Oct 10 2008, 09:05 PM
Post #36


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



L-a confundat cu vreun bmw care se remarca la uritenie si lipsa de imaginatie la borduri.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Oct 11 2008, 10:12 AM
Post #37


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



Cateva poze de la lansarea lui XK in Canada in 2006. Testele au avut loc dupa receptie dupa pranz si terminasem bateria la camera. Oricum m-am dat cu unul cu aluminiu nu cu lemn. Ala arata mai bine, mai ales ca eu urasc cheresteaua in masina.
Draga KLM, daca nu-i XK te rog sa ma scuzi, sunt un amator... happy.gif

Drept este, -pentru cine doreste sa observe- ca grila de aerisire de atunci era dintr-un plastic negru. Am vazut unul intr-o zi cu grila argintie, probabil ca au schimbat-o; nu obisnuiesc sa calc pe la Jaguar decat cand apare ceva nou si suntem invitati.
Din pacate dupa comentariul meu, nenea ala s-a ofuscat cam rau si nu m-a lasat sa mai fac poze la lufturile din spate si la bordul care se dezlipea. Nu am vrut nici eu sa insist mai ales ca imi repeta la modul continuu ca sunt prototipuri.
De lemn erau volanul si schimbatorul . Atat. Consola centrala era lipita si se dezlipea. Retin bine acest aspect pentru ca si pe mine m-a cam surprins.
Daca citesti pe una din poze - window sticker- vei observa ca "luxury package" contine lemn dar scrie ca la volan si schimbator! Consola centrala nu este enuntata in lista desi ca dimensiune ar fi cea mai mare bucata de lemn din masina.
Anyway, cam asta e. Daca intre timp au schimbat treaba asta e, bravo lor. Eu am ramas cu impresia mea.

Si bai OZZ, ti-o mai spun o data dupa care sunt convins ca vei realiza si singur ca esti baiat mare: parerile tale nu numai ca nu reprezinta nimic pentru mine dar insasi observatiile pe care le faci sunt si nelalocul lor si de prost gust. Iar opiniile tale privitoare la BMW suna identic cu cele pe care le aud la carcotasii ce vin la Biserica doar sa barfeasca despre cate unul care apare cu ceva mai deosebit si este mai rasarit ca ei. Eu unul las masinile 2 blocuri mai incolo; numai cand ii auzi cum barfesc te apuca greata.
Si te rog frumos, nu te mai obosi ca sa te zgai prin geamuri la BMW-uri parcate si sa-ti produci singur greata; zau, esti baiat mare, mai bine faci ceva pozitiv pentru tine...

This post has been edited by Rebel: Oct 11 2008, 10:15 AM
Attached File(s)
Attached File  Jaguar_XK_launch_001.jpg ( 142.07K ) Number of downloads: 3
Attached File  Jaguar_XK_launch_002.jpg ( 147.84K ) Number of downloads: 3
Attached File  Jaguar_XK_launch_003.jpg ( 127.14K ) Number of downloads: 5
Attached File  Jaguar_XK_launch_004.jpg ( 158.02K ) Number of downloads: 13
Attached File  Jaguar_XK_launch_005.jpg ( 138.66K ) Number of downloads: 12
Attached File  Jaguar_XK_launch_006.jpg ( 131.43K ) Number of downloads: 10
Attached File  Jaguar_XK_launch_007.jpg ( 182.26K ) Number of downloads: 14
 


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Oct 14 2008, 03:07 PM
Post #38


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



iar va intreb: citi ati facut suta in cit scrie in carte ca face? cite discuri de ambreiaj ati schimbat la o masina ca sa spuneti ca nu puteti trai fara ca masina sa scoata suta in 6 sec?
jaguarul nu se adreseaza: taranilor, parvenitilor si celor care nu-si permit intretinerea unei astfel de masini.
de asemenea, sa ai un XJ LWB si sa-l conduci singur te faci de super kko, toata lumea te va confunda cu soferul thumbsup.gif valabil pentru orice limuzina LWB.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Oct 14 2008, 09:27 PM
Post #39


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



QUOTE (air_wolf @ Oct 14 2008, 03:07 PM) *
iar va intreb: citi ati facut suta in cit scrie in carte ca face? cite discuri de ambreiaj ati schimbat la o masina ca sa spuneti ca nu puteti trai fara ca masina sa scoata suta in 6 sec?
jaguarul nu se adreseaza: taranilor, parvenitilor si celor care nu-si permit intretinerea unei astfel de masini.
de asemenea, sa ai un XJ LWB si sa-l conduci singur te faci de super kko, toata lumea te va confunda cu soferul thumbsup.gif valabil pentru orice limuzina LWB.


nu inteleg unde bati !!!



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Oct 14 2008, 11:28 PM
Post #40


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE (AZAZEL @ Oct 14 2008, 10:27 PM) *
QUOTE (air_wolf @ Oct 14 2008, 03:07 PM) *
iar va intreb: citi ati facut suta in cit scrie in carte ca face? cite discuri de ambreiaj ati schimbat la o masina ca sa spuneti ca nu puteti trai fara ca masina sa scoata suta in 6 sec?
jaguarul nu se adreseaza: taranilor, parvenitilor si celor care nu-si permit intretinerea unei astfel de masini.
de asemenea, sa ai un XJ LWB si sa-l conduci singur te faci de super kko, toata lumea te va confunda cu soferul thumbsup.gif valabil pentru orice limuzina LWB.


nu inteleg unde bati !!!


ia textul ca atare. nu bat nicaieri. era doar o constatare, no-offence.

daca tot ai raspuns tu, chiar sint curios de o chestie: cum faci tu pe autostrada o masina care are viteza maxima mai mare decit cea a masinii tale (tu ai undeva la 211-215 iar 300c-ul are 230kph)? apoi, masinuta ta, din cite imi dau eu seama, are cam cum 100nm mai putin decit chrysler. motorul la chrysler e un pic mai mare decit la audi. audi-ul are veo 1700kg (ca doar nu merge nici gol si nici fara sofer) 300c are vreo 2000kg oricum ai da-o, reiese ca la volanul lui 300c se afla un sofer care n-are legatura cu pedala de acceleratie. nu-i obligatoriu sa-mi raspunzi, sint intrebari retorice.

eu consider ca la orice masina care sare de 50.000eur varianta motorina pica. hai sa vorbim de motoare serioase - V6, V8 care stiu sa faca zgomot, nu tzaca-tzaca. si jaguar are asa ceva in dotare: si cel de 3000 V6 benzina si cel de 4.2 V8 sau varianta supecharged de 4.2 V8.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th May 2024 - 08:25 AM