SUZUKI IGNIS / DE CE L-ATI ALES ? |
This topic is about SUZUKI IGNIS / DE CE L-ATI ALES ?, the author, Gadi59670, wrote about: Acum doua - trei seri , un Ignis albastru nu imi da prioritate .... Jumatatea mea ,foarte incantata, imi zice sa-l las in pace ca e la fel de frumos c ... To read more just scroll down
SUZUKI IGNIS / DE CE L-ATI ALES ? |
Jan 4 2007, 10:42 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 26 Joined: 28-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.663 |
Ea l-a vrut pentru ca era cea mai inalta din gama ei , din simpatie pentru marca , pentru ca sunt mai putine prin oras si pentru ca arata un pic altfel ..( Eu am fost pentru din cauza motorasului de 93 CP) . Dar voi ? |
|
|
Jan 5 2007, 04:33 PM
Post
#2
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Suzuki Ignis 4x4 reprezinta alegerea corecta: motor mic dar garda la sol buna si deci drumurile forestiere sau vadurile sunt de invins. F. buna pt o a doua masina, de iesiri in natura, de ex. In rest, o limuzina clasa medie macar, pt ca Ignis ofera multe la 11.000 euro dar spatiul nu e pct sau forte.
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Jan 5 2007, 04:58 PM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 26-March 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 71.821 |
In primul rind garda la sol, este extrem de importanta pe drumurile noastre. Iar daca esti iubitor de natura si drumetii e chiar indicata. Cu fosta mea masina ( Skoda Fabia ) daca treceam peste o piatra pe drum...riscam sa lovesc caroseria... eram f. atent cit de mare e "obiectul" Spatiul este suficient ( cel putin pt. 3 pers. ) Motor vioi si puternic. Usor de condus usor de parcat. E frumoasa !
|
|
|
Jan 6 2007, 05:50 PM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 22-December 06 From: Bucuresti Member No.: 95.362 |
-------------------- |
|
|
Jan 10 2007, 12:07 AM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 137 Joined: 28-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.633 |
- este destul de mica ca sa pot trece prin locuri inguste, acolo e unde multi se opresc -are un portbagaj destul de incapator pentru o masina de oras; imi pot face cumparaturile fara grija . - nu ma lasa niciodata la greu in intersectii sau atunci cand am nevoie de un demaraj puternic -o parchez usor ; acolo unde se termina luneta , se termina practic si masina -pot sa o urc pe trotuar, atunci cand nu mai gasesc loc de parcare |
|
|
Jan 12 2007, 10:33 AM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 131 Joined: 9-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.366 |
PAtronul meu a ales sa schimbe masinile in firma si a les Suzuki ignis,1.3 bnazina,din cauza pretului,foarte scazut.Avem de 2-3 luni 6 masinute rosii.
Dar....s-a cam ars tare rau,mai bine lua logan,deja la gropi zdragane elementeel din plastic dinauntru,mai ceva ca la un logan. De mers...merge bine,dar cand o calci in trepta a 2 pana turatia maxima tremura cala NFS masina parca ar fi cu NOSS,deci e varza la stabilitate,iar ca consum urban....cat ii bagi atat consuma....il ia capul pe sef cand vede foile de drum si vede ca in oras scoate consum de12-15%.PArca la BMW cam tot atat iese la 316,nu?Cred c adaca avea mai putini CP si mai limitata turatia era mult mai bine. Am inteles ca cele fabricate in Japonia sunt cu totul diferite de cele din Ungaria,o diferenta de la cer la pamant! Una peste alta se misca binisor in traficul de pe la noi. NU prea ma impac insa ca nu a fost testata euroncap si imi e groaza de un impact frontal. Peste 3 saptamani tre sa traversez c u ea tara si va anunt cum a stat la drum lung si pe serpentine. -------------------- Punto II-1.3 Multijet 93CP
|
|
|
Jan 12 2007, 07:50 PM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 22-December 06 From: Bucuresti Member No.: 95.362 |
Pot sa va zic eu mai repede cum sta la capitolul drum lung si serpentine Drumuri lungi a facut 2 primu bucuresti-tm-viena-germania-viena-tm-buc si altu buc-grecia, pe insula pe Thasos(consum pe insula de 3.2 ca la carte:) ) asa...si serpentine am fost de multe ori pe la parau rece-bran-moeciu-campina-buc si am fost si pe transfagarasan in septembrie , am traversat ne-am intors prin fagaras-bran-moeciu..... deci drumul de la bran la campina e superb si ca peisaj si ca asfalt ! e impecabil, la sfarsit mai apar cateva gropi. m-am alergat cu o skoda fabia1.4 tdi pe drumul ala si nu s-a distantat(pe fabie era un prieten care conduce destul de bine, nici moshulica dar nici kamikaze, daca are unde se duce cat poate masina:) ). daca abordezi cum trebuie virajul nici nu zici ca e asa de inalta. eu zic ca se comporta bine !
-------------------- |
|
|
Jan 12 2007, 09:18 PM
Post
#8
|
|
pilot Group: Membri Posts: 280 Joined: 29-June 05 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 50.063 |
Lasa Eduard ca stim noi cum e cu masinile de firma si cat sunt ele de forjate. :bandit: Consumul depinde de stilul de condus. Si eu daca schimb vitezele la 5000 turatii normal ca o sa scot 15%.
Iar sa calci o masina noua, "de 2-3 luni", in viteza a 2-a pana la turatia maxima dovedeste grija care o aveti fata de masini. Oricum in firma nu ai grija de ea ca de masina ta. Era pe aici pe forum cineva care zicea exact contrariul despre o firma care a luat Suzuki, erau forjate non-stop si s-au comportat excelent multi ani. -------------------- Suzuki Ignis 1.3 GLX++++
|
|
|
Jan 13 2007, 02:24 AM
Post
#9
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 26-March 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 71.821 |
QUOTE De mers...merge bine,dar cand o calci in trepta a 2 pana turatia maxima tremura cala NFS masina parca ar fi cu NOSS,deci e varza la stabilitate,iar ca consum urban....cat ii bagi atat consuma....il ia capul pe sef cand vede foile de drum si vede ca in oras scoate consum de12-15%.
Din cite am invatat eu stabilitatea se vede in curbe, nu atunci cind pleci de pe loc calcind acceleratia la maxim intr-a 2-a la 6000 de turatii !!! evident daca mai tragi si frina de mina in timp ce accelerezi devine si mai palpitant... iar masina si mai instabila, desigur pe banii si benzina sefului... Imi vine tare greu sa cred ca unul din proprietarii de Ignis care-si respecta masina procedeaza asa. Pai seful ala poate sa ia la angajati si motorete ca tot consum de 14 % o sa aiba ! Consumul real facut de mine ( 1.3 benzina ) mixt oras si drum in afara, dar drum greu cu urcat dealuri si serpentine,a fost de 6.2 - 6.6 ( cu AC ) PUNCT. In rest tot ce aud despre consum fabulos la Ignis - consider ca sunt doar povesti sau nestiinta ... Cit priveste stabilitatea revin... eu conduc 3 masini , un Renault Megane, Fabia si Ignis. Cu Renaultul am avut surpriza ca la una din curbele vestite de pe Feleac sa-mi "fuga fundul" spre axul drumului... dar cu Ignisul si Fabia... niciodata. Iar pe Feleac am a vazut zeci de Audi, BMW, VW sau Peugeot, iesite in decor sau rasturnate... oare toate masinile astea sint instabile ? |
|
|
Jan 13 2007, 09:58 AM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Eu am incercat si cu frana de mana cu ea,am si filmulete dar sunt prea mari sa le urc aici. Si la 60 la ora daca te intorci cu frana de mana e ok. Eu am incercat acum vreo 4 ani ani aceeasi manevra cu o Dacie Nova (stiu ca e comparatia aiurea,dar ca idee) si aia aproape s-a ridicat pe 2 roti.
In final,cum am mai zis,eu sunt multumit de masina. E misto sa vezi cum,pe la tara,drumurile fiind pline de sleauri si noroi si toata lumea isi lasa masina "la sosea", tu intri pe unde vrei (si n-am 4x4). -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Jan 13 2007, 12:47 PM
Post
#11
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 22-December 06 From: Bucuresti Member No.: 95.362 |
Si fara sa o gadili pe burtika ))
-------------------- |
|
|
Jan 15 2007, 08:58 AM
Post
#12
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 131 Joined: 9-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.366 |
Cum ati scos voi consum de 6-7% ma depasete,dar nu mai conteaza asta,cand plec de pe loc daca e ud pe jos si volanul nu e drept si nu trebuie sa am 4000 rot,derapeaza.Am vazut asta la semafoare in Buc.
Oricum ma bucur ca sta bine la dum lung cu toate ca am inteles ca nu poti lua viirajele la viteze prea mari! -------------------- Punto II-1.3 Multijet 93CP
|
|
|
Jan 15 2007, 02:51 PM
Post
#13
|
|
sofer Group: Membri Posts: 77 Joined: 30-November 99 From: Constanta Member No.: 3.420 |
Eu am luat masina pentru ca a fost dragoste la prima vedere. Am vazut-o in show-room, m-am informat pe net (ca deler-ul nu prea aveau informatii) si am cumparat-o in principal pentru ca e 4x4 si are garda la sol mare si in secundar pentru ca oferea in standard ceva dotari si, sa nu uitam, arata totusi destul de bine. Ar fi fost si mai bine daca ar fi avut un diesel de peste 85CP la varianta 4x4 pentru ca cel existent acum in dotare mi se pare cam mic (poate e doar o impresie, nu vreau ca posesorii de DDIS sa se simta ofensati).
Eduard iti propun un experiment. Incearca sa mergi cu masina ca si cum ar fi masina ta si benzina ar fi bagata de tine si vei reusi iti garantez (asta daca rodajul a fost respectat cu strictete). Eu am scos cel mai mic consum extern de 5.8% cu masina goala, dar in medie scot 6.5% cu 2-3 persoane. Cel mai mult am scos 6.8% cu viteze de peste 120Km/h pe drumul Constanta - Vaslui si masina plina cu bagaje si 4 persoane. -------------------- Suzuki Ignis 1.5 AWD, 16v, 99CP
Ford Focus 1.8 TDCI, 100CP |
|
|
Jan 16 2007, 10:50 PM
Post
#14
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 137 Joined: 28-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.633 |
QUOTE(Eduard46373) Cum ati scos voi consum de 6-7% ma depasete,dar nu mai conteaza asta,cand plec de pe loc daca e ud pe jos si volanul nu e drept si nu trebuie sa am 4000 rot,derapeaza.Am vazut asta la semafoare in Buc.
Oricum ma bucur ca sta bine la dum lung cu toate ca am inteles ca nu poti lua viirajele la viteze prea mari! Salut Eduard ! Este si normal ca atunci cand pleci de pe loc turand motorul la 4000 rpm sa nu o poti controla 100%. La aceasta turatie se atinge cuplul maxim de 113 NM. E ca si cum ai da un branci cuiva. Mai are aceeasi stabilitate persoana respectiva? Nu o tura mai mult de 2000 cand pleci de pe loc. Mai ales cand este ud jos sau alunecus. Cat despre consumul de 14l/100km il obtineti pentru ca nu utilizati corespunzator masina. Cand sunt livrate masinile se primesc si manuale de utilizare. Iti recomand sa citesti acest manual. Daca tu ajungi la 5000 rpm in trepta a doua de viteza, asteapta-te la o vizita in service destul de curand pentru schimbatul discului de ambreiaj. Si nici seful tau nu va fi prea incantat pentru ca uzura discului de ambreiaj din cauza utilizarii necorespunzatoare nu este acoperita de garantie. |
|
|
Mar 16 2007, 09:04 AM
Post
#15
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 131 Joined: 9-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.366 |
Bucuresti-Brasov-Gheorghieni-Cheile Bicazului-Pasul Prislop-Borsa-Singeorz Bai-Nasaud-Reghin-Sibiu-Valea Oltului-Pitesti-Bucuresti
1500 Km in total,consum 7.5% cu Logan 1.6 MPI-90 cp cu 4 pesoane,facut bataturi in palma de la volan,acelasi drum in acelasi timp cu Suzuki Ignis 1.3-93Cp tot 4 pesoane consum 7.2 in aceleasi conditii.S-a folosit benzina de 95 si 98 de la Mol Eur 5 (Mol Tempo nu EVO) si de la Luk OIL Euro 4.S-a mers cu farurile aprinse si luminile de ceata aprinse,la dus dupa ora 9 seara forjat pe serpentine cat permitea drumul 80-120 Km/ora. -------------------- Punto II-1.3 Multijet 93CP
|
|
|
Mar 16 2007, 10:34 AM
Post
#16
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
QUOTE Daca tu ajungi la 5000 rpm in trepta a doua de viteza, asteapta-te la o vizita in service destul de curand pentru schimbatul discului de ambreiaj
Stai ca pe asta n-am inteles-o. Din cunostintele mele (limitate ce-i drept) despre masini ambreiajul nu se strica de la turatii ci de la alte chestii (in special de la demarajele in tromba facute prost - cu ambreiajul semidecuplat, de la tinutul masinii in panta din ambreiaj si alte manevre din astea). Si mie unul mi se pare Ignisul o masina f desteapta dar ma tem sa vorbesc despre ea pana nu vad eu un interior. Totusi daca cineva de la reprezentanta sa spuna 'daca mergi tare se strica ambreiajul' - asta ma pune pe ganduri. Mai era pe zona de Volvo un tip de la service care explica cum discurile (nu placutele) se strica daca franezi cand e ud pe jos si aia nu intra in garantie -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Mar 16 2007, 08:14 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Concluzia:nu franati cand ploua sau e ud pe jos,nu?
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Mar 17 2007, 12:08 AM
Post
#18
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Serios, exact asta spunea ala, nu mai imi aduc aminte numele threadului ceva de genul 'service volvo, prbleme service volvo, etc' si era chiar cu patos tipul, explica cum vin toti clientii si tipa la ei , da ce ei nu sunt oameni, etc.
Iti dai seama ce misto daca TOTI clientii tipa la ei? nu or avea motive? Si George sau Victor parca au povestit ca s-au certat ceva cu Subaru sa le schimbe discurile in garantie, imi aduc aminte ca George le schimbase cu Brembo. Nu reusesc sa pricep treaba cu ovalizatul discurilor daca e ud pe jos, dar pare a fi o problema reala... Si la fel nu pricep nici cum se strica ambreiajul de la turatii... -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Mar 17 2007, 08:34 AM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Pai ce treaba are ambreiajul cu turatiile?In mom in care tu esti in accelerare,ambreaiajul e debreiat,deci... nu ai ce sa ii faci.
Eu raman la ideea ca din cand in cand (sau mai tot timpul ) 5500+ de ture nu strica masinii. Chiar mersul subturat dauneaza mai mult decat mersul mai sportiv.Nu numai consumului si altor chestii,cat si a performantelor masinii. Chestie incercata de mine. -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Mar 17 2007, 12:26 PM
Post
#20
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Pai toate astea le stiam si eu si din teorie si din practica, dar uite ce a scris mai sus suzuki_bs:
QUOTE Daca tu ajungi la 5000 rpm in trepta a doua de viteza, asteapta-te la o vizita in service destul de curand pentru schimbatul discului de ambreiaj.
-------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd May 2024 - 07:43 AM |