Chevrolet Spark 1.0 |
This topic is about Chevrolet Spark 1.0, the author, Alex93896, wrote about: Doresc sa achizitionez un Spark modelu de baza cu motoru de 1 litru, vine cu destule dotari de baza, A/C, CD player, geamuri electrice, alea alea, cip ... To read more just scroll down
Chevrolet Spark 1.0 |
Jan 1 2007, 01:00 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 1-December 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 93.889 |
|
|
|
Jan 2 2007, 10:11 AM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 29-September 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 88.514 |
Eu as mai pune ceva si mi-as lua un Aveo....
|
|
|
Jan 2 2007, 01:57 PM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 1-December 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 93.889 |
Un Aveo nou cu dotarile care le are Sparku se duce inspre 9000E iar eu n-am acei 2000E in plus
|
|
|
Jan 2 2007, 02:47 PM
Post
#4
|
|
mashinutza Group: Membri Posts: 2.410 Joined: 30-April 05 From: Internet Member No.: 45.702 |
-------------------- Laureate 1.4 aproape PLUS
|
|
|
Jan 8 2007, 04:13 PM
Post
#5
|
|
sofer Group: Membri Posts: 90 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 60.127 |
Masina are 9000 km. Problema inca nu am rezolvat-o, am fost la revizia de un an si au comandat garnituri pentru supape, dar inca nu au venit. Revizia a costat in jur de 3oo RON in care au intrat si uleiurile și consumabilele. La schimbarea treptelor de viteza are tendinta de a se supratura, ceea ce ma cam deranjeaza pentru ca ma forteaza sa fac schimbarea lent. Consumul este in jur de 9L/100km in oras in conditiile unui mers linistit. Masina este lenesa pana in 2500 rpm si foarte sprintena dupa 3200 rpm, se simte cel mai bine se simte cu benzina de 98, 99+, 100, iar cea mai buna benzina ieftina pe care am pus-o este OMV 95. Motorului ii place sa mearga un pic mai turat si in general e bine sa schimbi vitezele dupa ce ajungi la 3000 rpm in oras si mai mult in afara, mai ales in a 3-a si a 4-a. Uneori mi se par cam scurte treptele de viteza. Datorita consumului, acum imi pare rau ca nu am luat motorul de 0,8L, am inteles ca acela chiar consuma putin in oras, dar are un mers mai tremurat si e mai zgomotos (am facut drive test cu ambele). Servodirectia este foarte fina, cutia de viteze si schimbatorul la fel, este silentioasa si agila in oras. În afara localitatii consuma sub 5L/100 km daca nu depasesti 100km/h. Peste 120km/h incepe si consuma in jur de 7/100 si finetea servodirectiei devine un dezavantaj pe drumurile noastre. La viteza te cam ia vantul daca sufla din lateral. Pe ansamblu, este o masina excelenta pentru oras, cu exceptia consumului. In afara orasului e bunuta daca nu ai pretenții prea mari si nu esti vitezoman. |
|
|
Jan 8 2007, 09:55 PM
Post
#6
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 29-September 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 88.514 |
Daca sparku ia 9% in oras inseamna ca matizul e mai bun,am eu unu si nu trece de 7,5-8% in oras,cu AC pornit ajunge la 9%.Si are un pret mai bun decat sparku.
|
|
|
Jan 11 2007, 11:15 AM
Post
#7
|
|
pilot Group: Membri Posts: 420 Joined: 9-August 04 From: Sibiu (Sibiu) Member No.: 30.555 |
Depinde si de oras ...
Una e Craiova si alta Bucurestiul - si asta referindu-ne strict la conditiile de trafic. -------------------- To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel Ex. :Kalos 3u 1.4 16V |
|
|
Jan 16 2007, 09:49 PM
Post
#8
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 27-October 06 From: Bucuresti Member No.: 90.889 |
Nu e adevarat. Si Matizul meu are acelasi consum in Bucuresti.
Totusi, pentru motorasul lui mi se pare ca e cam mult 8% pentru Micul Gigant. Logic ar fi: 8 L /100/800 cmc la 1800cmc=24l/100 ? |
|
|
Jan 16 2007, 10:36 PM
Post
#9
|
|
pilot Group: Membri Posts: 362 Joined: 24-July 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 83.114 |
18 L :angel: mda e cam maricel consumul
|
|
|
Jun 28 2007, 08:30 AM
Post
#10
|
|
sofer Group: Membri Posts: 90 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 60.127 |
QUOTE(theodor90896) Logic ar fi: 8 L /100/800 cmc la 1800cmc=24l/100 ?
Calculul se face puțin altfel: o mașină de 800kg -> 8L/100km => o mașină de 1200kg -> 12L/100km. -------------------- Hyundai Accent 2003, 1300cc, 84cp
Chevrolet Spark 2005, 1000cc, 65cp |
|
|
Jun 28 2007, 08:25 PM
Post
#11
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 108 Joined: 8-April 07 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 103.470 |
Nu inteleg mare lucru din ce spuneti. Ce criterii aveti in a estima consumurile de carburant ?
|
|
|
Jun 29 2007, 09:13 AM
Post
#12
|
|
sofer Group: Membri Posts: 90 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 60.127 |
Dacă vrei să muți din loc o mașină de o tonă, îți trebuie o anumită cantitate de energie, care se obține dintr-o anumită cantitate de combustibil. Dacă vrei să muți din loc o mașină de două tone îți trebuie de două ori mai multă energie, care se obține cu de două ori mai mult combustibil. Simplu.
Vorbesc despre mașini care au motoare cu tehnologii comparabile, nu compar Volga din 1940 cu un Megane diesel din 2007. Diferențele mari de consum între Sparkul de 800 cc și cel de 1000 cc sunt date mai puțin de diferența de masă și mai mult de construcția nereușită motorului de 1L și poate și de stilul meu nereușit în a conduce o mașină cu motor mic (sau poate nu). Cineva de la service mi-a spus că e un motor de tehnologie f. veche pe care s-a implementat euro 4. -------------------- Hyundai Accent 2003, 1300cc, 84cp
Chevrolet Spark 2005, 1000cc, 65cp |
|
|
Jun 29 2007, 10:13 AM
Post
#13
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 143 Joined: 11-February 07 From: Bucuresti Member No.: 99.083 |
Enorm consumul raportat de voi pentru acest obiect numit spark... un motor de 1.6 pe o compacta consuma 10-11 in oras... nu vad de ce m-as da cu coaja de nuca cu un motor impotent care mai si consuma 9... si mai fac si banana mare unor americani nenorociti care nu au facut decat sa reinventeze matizul in 2007...
|
|
|
Jun 29 2007, 12:57 PM
Post
#14
|
|
sofer Group: Membri Posts: 90 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 60.127 |
QUOTE(Marius99090) Enorm consumul raportat de voi pentru acest obiect numit spark... un motor de 1.6 pe o compacta consuma 10-11 in oras... nu vad de ce m-as da cu coaja de nuca cu un motor impotent care mai si consuma 9... si mai fac si banana mare unor americani nenorociti care nu au facut decat sa reinventeze matizul in 2007...
Sparkul meu ia spre 10 în mod constant. Singurul lucru care îmi place (de fapt soției) la el este că se manevrează f.f.. ușor. -------------------- Hyundai Accent 2003, 1300cc, 84cp
Chevrolet Spark 2005, 1000cc, 65cp |
|
|
Jun 29 2007, 01:55 PM
Post
#15
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 143 Joined: 11-February 07 From: Bucuresti Member No.: 99.083 |
Foarte ciudat, eu sincer banuiam ca acele masinute consuma undeva pe la 5-6 litri la suta... nu vad sensul pentru care ai sta in acea coaja ca sa consumi cat consuma si o masina normala... mi se pare o mare pacaleala daca e adevarat ce spuneti.
|
|
|
Jun 29 2007, 05:13 PM
Post
#16
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 108 Joined: 8-April 07 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 103.470 |
Am colegi de serviciu care au Spark 0,8 l si vorbesc despre un consum in oras in jur de 6%. In general sunt foarte multumiti de masinile lor.
|
|
|
Mar 2 2008, 08:35 PM
Post
#17
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 2-March 08 Member No.: 116.537 |
Foarte ciudat, eu sincer banuiam ca acele masinute consuma undeva pe la 5-6 litri la suta... nu vad sensul pentru care ai sta in acea coaja ca sa consumi cat consuma si o masina normala... mi se pare o mare pacaleala daca e adevarat ce spuneti. poti sa nu ii mai spui acelei maisni "coaja"? nu e o coaja, e o masina, o masina care se manevreaza ff usor, care merge foarte bine, care consuma putin si care te poate ajuta sa iti faci toate drumurile fara nicio problema. Sigur, stiu ca o sa ma comentezi si o sa imi dai un raspuns plictisitor pentru ca sunt o fata si ca indraznesc sa ma adresez unui barbat conducator de autovehicule dar , crede-ma ca mesajul tau mi-a trezit un sentiment foarte aiurea pentru ca eu am un spark, de care imi e foarte drag, intradevar , nu e un BMW dar nici nu am pretentia. stiu cat poate, ma duce si ma aduce...singura problema pe care a avut-o e ca a facut pana...am avut un cui, dar asta a fost singura lui problema de un an de cand il am si crede-ma, a fost destul de alergat...Sper sa imi intelegi punctul de vedere si sa nu ma tratezi ca pe o "femeie la volan in loc sa stea la cratita"! |
|
|
Mar 2 2008, 09:07 PM
Post
#18
|
|
expert in grafice si tabele Group: Membri Posts: 648 Joined: 8-October 07 From: Ploiesti Member No.: 114.999 |
Dee ai 100% dreptate .
-------------------- OPEL ASTRA K
Daca e s-o dam anonima, atunci o semnez si eu ! |
|
|
Mar 18 2008, 04:44 PM
Post
#19
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 105 Joined: 3-May 07 From: Brasov (Brasov) Member No.: 105.315 |
Subscriu si eu in placerea conducerii Sparkului e foarte O.K(am circulat 1 saptamana ,pana sa-mi vina masina .
legat de consum Eugen60134 .Ai incercat vreodata restart E.C.M?.eu zic sa incerci. Dee,bine ai venit printre noi .Si cat mai multi km. -------------------- Aveo Sedan 1,2 l ,8v,72cp
|
|
|
Apr 22 2008, 06:27 PM
Post
#20
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 22-April 08 From: Timisoara Member No.: 116.958 |
Buna, am gasit intamplator forumul si discutiile despre spark si am intrat sa cer si eu parerea intr-o problema. Conduc si eu un Spark, masina de serviciu. Imi place, e mica, merge ok, la consum nu ma prea pricep, dar sunt multumita, pentru ca cu el am invatzat si am prins curaj sa conduc singura masina. Insa am o intrebare: de fapt povestea e ca m-a certat un coleg ca de ce nu las masina in viteza cand e oprita (cu toate ca eu trag frana de mana de fiecare data) si cum de nu apas ambreiajul cand pornesc masina, ea nefiind in viteza. Intrebarile mele sunt: 1. Chiar e necesar sa o las in viteza, cu frana de mana trasa, adica sunt sanse sa cedeze frana de mana? si 2. Poate sa fie afectata masina de faptul ca nu apas ambreiajul la pornire, cu masina scoasa din viteza? Daca sunteti soferi mai experimentati ca mine si puteti sa-mi raspundeti la intrebari, v-as ruga sa o faceti, pentru ca m-a cam pus pe ganduri colegul, dar, nu stiu de ce, mie nu mi se prea pare ca are dreptate in ceea ce zice. Multumesc
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 7th May 2024 - 06:06 PM |