MERS NEREGULAT |
This topic is about MERS NEREGULAT, the author, REMUS69209, wrote about: Salutare, am o mica problema:la turatii joase,numai atunci cand motorul e cald,motorul are un mers neregulat.Am schimbat platina,condesatorul,capac de ... To read more just scroll down
MERS NEREGULAT |
Dec 22 2006, 05:13 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 25-February 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.202 |
|
|
|
Dec 22 2006, 05:20 PM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 404 Joined: 23-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.200 |
n-am mai patit..........invers ,da........... ........ :wave:
|
|
|
Dec 22 2006, 08:11 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
de 50 000 km?! ar fi bine sa le reglezi, nu e complicat...
dar nu cred ca e de la asta, la rece ar face la fel... e de la carburator...mai ales ca ralantiul influenteaza mersul motorului tocmai pana pe la 2500 rot, exact cum ai tu... :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Dec 22 2006, 09:10 PM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 25-February 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.202 |
|
|
|
Dec 22 2006, 11:02 PM
Post
#5
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 23-November 06 From: Oradea (Bihor) Member No.: 93.134 |
Daca rezolv te anunt fa si tu la fet salve |
|
|
Dec 23 2006, 12:00 AM
Post
#6
|
|
sofer Group: Membri Posts: 52 Joined: 30-September 06 From: Iasi (Iasi) Member No.: 88.630 |
Salut prietene , ca si tine eu am aceeasi problema, imi da in nas, mai ales daca vreau sa plec de pe loc, cu scartzait , sau makar sa o pisc umpic, shi la fel toata lumea mi-a zis ca e din carb sau din avans , despre cutie am v cu omu, dar nu poate sa tzi-o trimita, daca ai sa veri tu, fa un drum pana aici, potzi sa o si probezi......., omul e f treaba, e shi mecanic, el tzi-o pune ....., deci daca te mai gandesthi ai nr, iar in leg cu problema ta, daca o rezolvi, zi-mi si mie
|
|
|
Dec 23 2006, 04:39 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
remus, poti sa incerci sisa vezi cum e cu un alt capac sau rotor de delco, cauze pot fi multe
uneori un rotor sau capac se fisureaza asa outin incat nu se vede... dar probabil e din alimentare totusi...la gaz marturisesc ca nu ma pricep deloc... :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Dec 23 2006, 11:03 PM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 25-February 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.202 |
Salutare,pana la urma se pare ca a fost capacul de la delcou(Horia ai avut dreptate)desi il schimbasem,asta era nou nout.Chiar avea urme in interior,a frecat un pic rotorul in el(cred ca a avut un defect de fabricatie).CRACIUN FERICIT !
|
|
|
Dec 24 2006, 09:48 AM
Post
#9
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 23-November 06 From: Arad (Arad) Member No.: 93.194 |
QUOTE(REMUS69209) ... la turatii joase,numai atunci cand motorul e cald,motorul are un mers neregulat.Am schimbat platina,condesatorul,capac delco,bujiile,fisele ,am reglat avansul-degeaba...
Cu toate ca sunt afon am auzit multe, dar asa ceva inca nu auzisem : schimbi toate piesele si efectul este zero barat! Tu, cu manuta ta ai schimbat sau "specialistii" ? (Nu am nimic cu meseriasii; am toata stima pentru acesti artisti sau doctori in auto !!! Craciun fericit si multa sanate !!!) Pentru mine capacul delco este bun ori nebun, indiferent de turatia sau de temperatura motorului. Cat traiesti inveti; mi-am notat. Cam scumpa distractia : cumperi la capace pana nimeresti unul bun. Traim in Romania ... Sarbatori fericite !!! -------------------- Lada 1500
|
|
|
Apr 4 2007, 05:16 PM
Post
#10
|
|
sofer Group: Membri Posts: 62 Joined: 3-April 07 From: Arad (Arad) Member No.: 103.228 |
QUOTE(REMUS69209) la turatii joase,numai atunci cand motorul e cald,motorul are un mers neregulat
aceeasi problema o am si eu...nu merge rotund motorul care are numa 6500 de km dupa RK si culbutorii reglati la 5000 si cand schimb vitezele sau plec de pe loc masina zmuceste foarte tare...apoi se intinde tare bine la drum. Am citit mesajele deja existente si pot sa afirm ca au fost schimbate si platina si restul de acareturi de pe acolo |
|
|
Apr 4 2007, 06:51 PM
Post
#11
|
|
pilot Group: Membri Posts: 355 Joined: 15-February 07 From: Bucuresti Member No.: 99.509 |
mihai,ia incearca sa dai capacu de la filtru de aer jos,cand masina e pornita,si vezi cum se comporta si ce consum are? ca mersul balbait al masinii(la ralanti) poate fi cauzat si datorita faptului ca jigloarele sunt decalibrate(sunt patit) si cand plecam de pe loc imi rupea fundul in spatarul de la scaun si mergea super tare(acceleratie puretnica), la 90 la ora daca ii dadeam blana ma lovea sapatarul de la scaun in cocoasa ,ai grija si de avans sa nu fie cam mare(asta iti dai seama daca se incinge motorul)
-------------------- lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
|
|
|
Apr 10 2007, 11:36 AM
Post
#12
|
|
sofer Group: Membri Posts: 62 Joined: 3-April 07 From: Arad (Arad) Member No.: 103.228 |
s-a rezolvat problema !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
era din carburator. Nivelul era sub cota si la jicloare era problema ; cuiul pontou nu inchidea bine . halea ca o disperata ...peste 22% acum dupa toate reglajele facuta merge ceas si consumul este foarte bun pentru o lada , aproximativ 10% in oras , la un stil de circulat foarte calm -------------------- pure C.C.C.P. power....
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 04:48 AM |