ce se intampla cu vasul meu de expansiune..va rog un sfat |
This topic is about ce se intampla cu vasul meu de expansiune..va rog un sfat, the author, dedulescu95178, wrote about: se intampla un fenomen ciudat..am un ford transit din 2000 cu motor dura torq de 2,4 si acum ceva timp am vazut curgand pe sub masina in dreptul rotii ... To read more just scroll down
ce se intampla cu vasul meu de expansiune..va rog un sfat |
Dec 18 2006, 07:22 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 18-December 06 From: Galati (Galati) Member No.: 95.171 |
cand m-am uitat de unde vin...surpriza..vasul de expansiune!! inauntru...smantana nu gluma..o pasta argintie! am curatat-o si am spalat vasul..nu a durat 1000km..a aparut iar! de unde poate fi smanatana argintie din vasul meu? va multumesc anticipat |
|
|
Dec 19 2006, 11:20 AM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 420 Joined: 5-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.030 |
Ai completat cumva antigelul in ultimul timp. Daca da, atunci este posibil ca sa fi amestecat doua tipuri diferite de antigel si atunci asta e cauza.
-------------------- Octavia 1.8T
Avensis 2.2 D-4D Octavia II 2.0 TDI |
|
|
Dec 19 2006, 11:45 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
2 tipuri de antigel diferite sau garnitura de chiulasa, daca ai si ulei in apa aia...
-------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Dec 19 2006, 12:34 PM
Post
#4
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Dec 19 2006, 03:42 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Dec 19 2006, 04:14 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
Poate ar fi utile cateva precizari:
- daca s-a folosit solutie/praf de etansat scurgerile din instalatie?(cu bine s-a spus anterior ) - daca s-a schimbat antigelul sau amestecat. 1.In cazul solutiei de lipit porii, aceasta trebuie introdusa in instalatie doar dupa ce lichidul de racire din instalatie a ajuns la temperatura maxima. In cazul in care s-a introdus prea repede, datorita temperaturii scazute praful nu s-a dizolvat( fiind probabil blocat sa circule si de termostatul nedeschis).Ulterior a reaparut in vasul de expansiune.Riscul la aceste solutii este ca ele sa astupe porul vinovat de scurgere dar si alte cateva compartimente (in special radiatorul de interior). 2. In cazul mixarii antigelului s-a raspuns. Mi-e greu sa cred ca aluminiul ar putea proveni din chiuloasa deoarece lichidul din instalatie ar trebui sa fie foarte coroziv si oricum in atare situatie particulele de aluminiu s-ar oxida si nu ar mai pastra culoarea metalica. Probabil va trebui sa golesti instalatia, sa o speli prin cateva umpleri succesive cu apa si golire dupa ce s-a ajuns la temperatura optima( eventual si suflare cu aer), dupa care sa inlocuiesti antigelul cu unul de calitate. De regula un antigel bun contine si inhibitori de coroziune.Verifica daca Ford recomanda un anumit tip de antigel (cum se recomanda G12 la VW, Skoda, Audi etc). -------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
Dec 25 2006, 11:37 PM
Post
#7
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 18-December 06 From: Galati (Galati) Member No.: 95.171 |
va multumesc tuturor pt mesaje , sfaturi si raspunsuri!
mi-am mai luat o pitra de pe inima..pt ca am masina de 2 kuni si va dati seama ca nu ar fi fost o bucurie sa fie ceva nasol la motor! in rest nota 10 masinii..neamtul tot neamt!! in fine, gata cu laudele.. am verificat joja nu are spuma, nivelul uleiului e acelasi..si a spumei...la fel..o sa o monitorizez cateva zile si dupa care am sa o dau jos sa o spal..! dar inclin sa cred ca e de lipit porii din radiator..deoarece e si uleioasa!! va multumesc!! |
|
|
Dec 25 2006, 11:49 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
Atentie, dupa spalarea instalatiei este posibil ca porul respectiv sa se deschida iarasi.
In concluzie urmareste cateva zile sa nu ai scurgeri din instalatie. Pe urma daca identifici pe unde curge incearca o lipitura sau daca folosesti solutie de lipit evita pulberile ci cauta solutia lichida. -------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 06:46 PM |