Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ce se intampla cu vasul meu de expansiune..va rog un sfat
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
dedulescu95178
se intampla un fenomen ciudat..am un ford transit din 2000 cu motor dura torq de 2,4 si acum ceva timp am vazut curgand pe sub masina in dreptul rotii stanga fata niste pete de culoare gri!
cand m-am uitat de unde vin...surpriza..vasul de expansiune!!
inauntru...smantana nu gluma..o pasta argintie!
am curatat-o si am spalat vasul..nu a durat 1000km..a aparut iar!
de unde poate fi smanatana argintie din vasul meu?
va multumesc anticipat
Andrei55037
Ai completat cumva antigelul in ultimul timp. Daca da, atunci este posibil ca sa fi amestecat doua tipuri diferite de antigel si atunci asta e cauza.
air_wolf
2 tipuri de antigel diferite sau garnitura de chiulasa, daca ai si ulei in apa aia...
DORU
AI DESCHIS ACELASI TOPIC DE 3 ORI PE ARII DIFEREITE, ceea ce este contrar regulamentului. Celelalte doua (aria Ford si masini.ro) trebuiesc inchise !
James Kilowatt
Sau lipite, pentru ca s-a raspuns in mai multe locuri....
TLS-09
Poate ar fi utile cateva precizari:
- daca s-a folosit solutie/praf de etansat scurgerile din instalatie?(cu bine s-a spus anterior )
- daca s-a schimbat antigelul sau amestecat.

1.In cazul solutiei de lipit porii, aceasta trebuie introdusa in instalatie doar dupa ce lichidul de racire din instalatie a ajuns la temperatura maxima. In cazul in care s-a introdus prea repede, datorita temperaturii scazute praful nu s-a dizolvat( fiind probabil blocat sa circule si de termostatul nedeschis).Ulterior a reaparut in vasul de expansiune.Riscul la aceste solutii este ca ele sa astupe porul vinovat de scurgere dar si alte cateva compartimente (in special radiatorul de interior).

2. In cazul mixarii antigelului s-a raspuns. Mi-e greu sa cred ca aluminiul ar putea proveni din chiuloasa deoarece lichidul din instalatie ar trebui sa fie foarte coroziv si oricum in atare situatie particulele de aluminiu s-ar oxida si nu ar mai pastra culoarea metalica.

Probabil va trebui sa golesti instalatia, sa o speli prin cateva umpleri succesive cu apa si golire dupa ce s-a ajuns la temperatura optima( eventual si suflare cu aer), dupa care sa inlocuiesti antigelul cu unul de calitate. De regula un antigel bun contine si inhibitori de coroziune.Verifica daca Ford recomanda un anumit tip de antigel (cum se recomanda G12 la VW, Skoda, Audi etc).
dedulescu95178
va multumesc tuturor pt mesaje , sfaturi si raspunsuri!
mi-am mai luat o pitra de pe inima..pt ca am masina de 2 kuni si va dati seama ca nu ar fi fost o bucurie sa fie ceva nasol la motor! in rest nota 10 masinii..neamtul tot neamt!!
in fine, gata cu laudele..
am verificat joja nu are spuma, nivelul uleiului e acelasi..si a spumei...la fel..o sa o monitorizez cateva zile si dupa care am sa o dau jos sa o spal..!
dar inclin sa cred ca e de lipit porii din radiator..deoarece e si uleioasa!!
va multumesc!!
TLS-09
Atentie, dupa spalarea instalatiei este posibil ca porul respectiv sa se deschida iarasi.
In concluzie urmareste cateva zile sa nu ai scurgeri din instalatie. Pe urma daca identifici pe unde curge incearca o lipitura sau daca folosesti solutie de lipit evita pulberile ci cauta solutia lichida.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.