IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Teutonul invincibil - BMW 330i

This topic is about Teutonul invincibil - BMW 330i, the author, Impulse, wrote about: Dupa ce a fost declarata World Car of the Year award 2006 http://www.wcoty.com/media/?release=23year=2006 iata inca un versus ce confirma din nou supr ... To read more just scroll down

8 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Teutonul invincibil - BMW 330i
Impulse
post Nov 5 2006, 07:09 AM
Post #1


specialist
******

Group: Membri
Posts: 587
Joined: 18-January 06
Member No.: 65.706



Dupa ce a fost declarata World Car of the Year award 2006 http://www.wcoty.com/media/?release=23&year=2006
iata inca un versus ce confirma din nou suprematia lui BMW 330i si menit parca sa inchida gura carcotasilor sau a celor care ii refuza suprematia doar din considerente personale nicidecum din experienta proprie.
In mod repetat s-a sustinut ca anumite marci ar fi mai bune, mai performante sau cu muuult mai ieftine.... adica vechea abureala :bash: Precum se vede, odata ce concurenta incearca sa vina cu modele care sa confrunte bavarezul, pretul creste semnificativ ajungand sa coste ca si BMW-ul. De ce? pentru ca, pentru a concura in aceasta liga trebuie sa vii cu alte materiale iar calitatea costa! Bine, mai sunt si dintre cei care arunca performantele si calitatile unei masini la gunoi in detrimentul unui DVD de toata jena sau mai stiu eu ce acareturi slabe care nu fac altceva decat sa confirme faptul ca respectivii nu sunt fani ai masinilor (motoare, transmisii, manevrabilitate, stabilitate) ci altceva. Prin urmare cred ca daca as fi in locul multora mi-as trage singur un rand de palme iar data viitoare as deschide mai bine ochii blink.gif intrucat testul de fata le compara doar dupa segmentul pret.

$35,000 Sports Sedans

Locul 8: Saab 9-3 Aero
Locul 7: Volvo S60R AWD
Locul 6: Cadillac CTS
Locul 5: Audi A4 3.2 Quattro blink.gif
Locul 4: Acura TL laugh.gif
Locul 3: Infiniti G35
(va mai amintiti de alt test refuzat de domniile voastre?: http://www.motortrend.com/roadtests/sedan/...ison/index.html
Locul 2:Lexus IS 350
dar de discutia de aici va mai amintiti?:
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=8030&start=0
Locul 1 : BMW 330i

Si acum testul:
http://www.caranddriver.com/comparisons/99...rts-sedans.html

Dupa cum reiese din testul respectiv, BMW detine nota maxima la :
"fit & finish" - finisare (va mai amintiti de calitatea materialelor, imbinari si lufturi?) -
"exterior styling" - adica desi unii o vad urata (ce ziceai Halba?) se pare ca place multora,
"performance" - normal; este intrecut doar de motorul Lexus care este mult mai mare. 3.5 versus 3.0. Altfel BMW rules!
"engine flexibility" - normal, motorul asta rocks! :proud: ,
"fuel economy",
"engine NVH" (in traducere -noise, vibration and harshness) - BMW-ul domina peste ceilalti concurenti :punk:
"transmission" - ce mai buna dintre modelele de fata. Dar asta este normal.. doar este un BMW, nu? biggrin.gif
"performance" - inca o data BMW s-a dovedit "The Ultimate Driving Machine"
"Steering feel" - la agalitate cu cativa dar nicidecum mai prejos.
"Brake feel" - din nou la superlativ
"HANDLING" - BMW isi mentine titlul de campion al manevrabilitatii! :1:
"RIDE" - Si aici, din nou campion! :1:
"Gota have-it factor" - de-a dreptul covarsitor cat de multi aspira la aceasta masina! :coolspeak:

Concluzia testului: ...oh, what a machine!


Intrebare:
de cate teste aveti nevoie ca sa va declarati invinsi?
Nu de alta dar BMW RULES!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Nov 5 2006, 07:38 AM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



biggrin.gif Eu-s de acord cu Iulian. Esti nebun.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Nov 5 2006, 10:16 AM
Post #3


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



mai bine postai direct in combat zone biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 5 2006, 10:25 AM
Post #4


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



35.000USD ->330i blink.gif ???? What a country... emigrez!!!!!! Aici iei 120d cu banii astia., sau poate 130i sh... sau cea mai ieftina serie 3, 320i de baza...

330i sport e 42000 euroi....


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Nov 5 2006, 10:53 AM
Post #5


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Mai las aici un pic topicul ca mi-e lene sa-l mut chiar acum... dar daca nu il mai vedeti pe aici sa stiti ca s-a mutat in Combat zone biggrin.gif

QUOTE
"exterior styling" - adica desi unii o vad urata (ce ziceai Halba?) se pare ca place multora,

Imi mentin parerea ca diferenta dintre E46 si E90 e la fel de mare ca diferenta dintre Eva Longoria (E46) si Bjork (E90)... Sunt convins ca unii o gasesc atragatoare si pe Bjork... ca doar gusturile nu se discuta.
Dar cine stie, poate cei care au dat notele nu s-au uitat la spatele masinii. Sau erau niste taranoi americani care nu aveau pic de stil biggrin.gif


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin82761
post Nov 5 2006, 11:05 AM
Post #6


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 19-July 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 82.754



A participat si Alfa 159? blush.gif


--------------------

MY FIAT IS FANTASTIC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Nov 5 2006, 03:09 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



omul nu e doar nebun e si amnezic... de comparo-ul asta am mai discutat. nu am contestat ca 330i nu ar fi cel mai bun dinamic, dar sunt cateva aspecte la care este depasit de concurenta...

@MR - masinile din test sunt in jur de 35K. unele putin sub, altele -i.e. BMW330i biggrin.gif - cu mult peste. un 330i fara idrive si navi, manual si dotat cat TL-ul meu e 42K. nu zic ca nu e mai multa masina dar 10K sunt muuulti bani pe care io nu ii vad justificati.

iata ce zice C&D

QUOTE
BMWs win many of our comparison tests for the same reason marathoners prefer running shoes to mukluks. They just work better for the task at hand.

Our 330i labored hard to lose. The electrical ticks began shortly after it was delivered. The new 3-series has a push-button start. Ours would work only after several exasperated pushes and fiddling with the key. Why, we wondered in the free moments this created, must you even insert the "key" into the dash when many push-button systems, including the IS350's, allow the radio-transmitting key fob to roam free?

Then the ABS lamp lit. We tried to execute one stop on our high-desert test road and nearly executed a 360 spin at 70 mph instead (thus, our braking number is from a previous test). daca ti se intampla asta pe highway la ora de varf? Shortly thereafter several airbag-malfunction warnings lit up. Maybe it was just a coincidence.

Even with its dash ablaze in emergency alerts, the 330i wormed its way into our hearts. The 3-series is the BMW franchise, accounting for 60 percent of the company's sales. No wonder it feels the least altered, the least Bangle-ized, by its model changeover. The core BMW traits are all there: slot-car steering response, implacable structural rigidity, sublime balance. See your path through a corner, and the BMW nails it with a wrist flick. It doesn't clomp, it doesn't float, its throttle doesn't surge or cause the driveline to buck. It doesn't force you to wrestle with mushy controls or negotiate with bionic brains. It just makes every road your personal pavement playpen.

It helps that this 330i was ordered just right, meaning with a six-speed manual and without the wonky active steering and the atrocious iDrive. Both are warts on the options sheet to be avoided at all costs. Buy an aftermarket navigation system if such things matter to you. The new 3's interior, although beautifully tailored with wood accents and leather sport seats, didn't satisfy all. The radio display is hard to read and harder to operate, the A/C struggled in the heat, and the dash is a meniscus that curves coldly away from you. It's easy to feel like just a cog in the machine.

But, oh, what a machine!


parerea mea: 330i ( acum 335i) este cea mai reusita masina din clasa ca dinamica. designul mise pare distinctiv... putin flashy dar per total imi place.

minusuri (dupa mine): habitaclu cam ingramadit ( cam cat A3-ul meu), design cam rece ( desi ingrijit si discret/elegant), RWD . io fac naveta zilnic ( cateodata si de 2 ori pe zi) la un cabinet la tzara la 25km de oras si cam 1-2 saptamani pe an conditiile meteo sunt vitrege... si nu vreau sa ajung in santuri cand am de ajuns la vreo urgenta ceva. e drept alternativa unui Wrangler SH pentru vreme rea... problema nr.1 pt. mine este pretul nejustificat de mare. daca neamtul ar da masina cu vreo 3-4000$ mai ieftin io as cumpara-o si mi s-ar parea "fairly priced".

TL-ul a costat cu 10k sub 330i... este aproape la fel de rapid, este mai spatios . tot zilnic imi duc si aduc fetitza de la gradi si chiar apreciez acum spatiul amplu care il am fata de A3. aceasta masina ofera dinamic 95% din ce ofera un 330i ( sprint, reprize, slalom, frane), se devalorizeaza relativ la fel de putin ca si un BMW, are un interior care dpmdv este la fel de bine finisat ( hai sa zic ca serie3 cu piele si alea e un 5% peste). in umila mea parere 330i e masina mai buna, dar cu un 5%... ori pretul este cu peste 25% mai mare....

si inainte sa cumpar TL-ul am fost si la BMW.. am vazut si pipait marfa, am dat o tura cu un 325i automat ( ca nu aveau nici 330i si nici 325 manual). nice ride, putin cam stiff si pret 36k... no offence, TL-ul e mai fun to drive si mai comfortabil si cu 4K mai ieftin. 4k in retirement fund acum la un 5-10% anual in 20 de ani sunt 15-20k... o masina cu 4k mai scumpa acum peste 5 ani valoreaza cu mai putin de 500$ peste cealalta... si ambele valoreaza sub 1/3 din cat costa acum...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dany_s
post Nov 5 2006, 04:48 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 550
Joined: 14-October 05
From: Montreal,Ca
Member No.: 58.382



HAHHAHAHAHA

Impulse are amnesia!

S-a discutat si rediscutat despre exact acest test de anul trecut pana in primavara! Si Impulse a participat la acea discutie

of of....drugs are bad for you


PS: tot as lua oricare dintre celelalte 7 concurente inaintea lui 330i sau 335i. Exterior de Kia combinat cu interior de Lada. No thanks.


--------------------
Mercury Cougar V6 - 2.5 - 170 hp, stock for now.... - prima masina manuala, pt joaca on/off track
Subaru Legacy Outback - 2.5 - 165hp, 16"s, Alpine, Infiniti - winter fun :D

Lexus GS 400-4.0, 300hp, Alpine, Nakamichi, Kaption, JL - Sold (amazing car that will be missed)
http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...9/Lexus-GS-400/
Lexus Es250 - 2.5 156hp, Alpine, Limited Alloys 17", American Legacy, Pyramid - Sold - my 1st car, will always have a special place in my heart
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Nov 5 2006, 05:21 PM
Post #9


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368




"The Führer promised to motorize Germany. In 1932, 104,000 motor vehicles were manufactured, 33,000 people were employed, and goods with a total value of 295,000,000 marks were produced. In 1935, 353,000 vehicles were manufactured, Over 100,000 people were employed, and the value of goods produced was 1,150,000,000 marks. The Führer gave 250,000 people's comrades jobs in the auto industry and its suppliers. German people: Thank the Führer on 29 March! Give him your vote!"


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Nov 5 2006, 05:26 PM
Post #10


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(Impulse)
Concluzia testului: ...oh, what a machine!


Intrebare:
de cate teste aveti nevoie ca sa va declarati invinsi?
Nu de alta dar BMW RULES!



"Into Dust with All Enemies of Greater Germany."

Sieg Heil ! BMW über alles !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Impulse
post Nov 5 2006, 05:31 PM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 587
Joined: 18-January 06
Member No.: 65.706



Ce face rautatea si invidia nene.... :ntz:
La unii. Ca la altii ...combinata cu nestiinta... :doh:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Impulse
post Nov 5 2006, 06:17 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 587
Joined: 18-January 06
Member No.: 65.706



Mai Halba. Nu mai muta versus-urile la Combat Zone! Este un versus intre 8 modele de masini si merita sa stea la Versus. Daca altii aduc thread-ul respectiv in situatie de combat, faci o copie si o pui acolo cu reply-urile lor de combat. Who cares de ele? Insa cele civilizate sa ramana la versus.
Este un loc public si daca eu imi parchez masina legal acolo unde trebuie tu nu ai voie sa o muti fara acordul meu cu toata dorinta altora. Ai inteles ideea?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 5 2006, 06:40 PM
Post #13


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



@Impulse
In afara de mesajul tau si cel al lui Iulian, toate celelalte au fost in cel mai bun caz pe langa subiect (inclusiv al subsemnatului) blush.gif
Combinat si cu titlul, e un topic mai apropiat de combat - pro si contra BMW decat de versus...


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Nov 5 2006, 06:49 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



topicul asta ar trebui alaturat celui de aici:

http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=8030&start=0 (asta e linkul pus si de Impulse, dar probabil ca atunci, ca de obicei, nu a citit decat ce posteaza el).

acolo este citat si C&D si MT si sunt insirate aceleasi argumente... e un deja vu inca o data si "all over again"... biggrin.gif

deci propunerea mea este ca toata tarasenia sa fie mutata acolo si sa ma sprijiniti in recomandarea catre Impulse de a nu sari dozele de medicatie nici macar in week-end.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Impulse
post Nov 5 2006, 06:58 PM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 587
Joined: 18-January 06
Member No.: 65.706



NotA:
testul de fata este prezent in Car&Driver November 2006. Deci este de actualitate.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Nov 5 2006, 07:04 PM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



e facut insa in Oct 2005 asa cum se si specifica pe prima pagina de web a articolului...

ti-a dat taticu' bani de C&D luna asta? biggrin.gif


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Nov 5 2006, 07:45 PM
Post #17


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Impulse, topicul acesta (si toate cele similiare care au fost sau vor urma) isi gasesc locul in combat zone si nu in versus. Motivul este simplu, nici tu nici iulian nu doriti sa va cumparati o masina dintre aceste 8. Iulian deja a ales acura, tu ai ales deja bmw, de asemenea e putin probabil ca cineva de pe acest forum sa isi puna intrebarea "ce masina sa iau dintre aceste 8 modele" pentru ca jumatate din lista nu se comercializeaza in romania.
In versus ar fi bine sa lasam topicurile care sunt folositoare pentru restul utilizatorilor, nu cele in care invariabil se ajunge la "pro-contra bmw".

Revenind la topic. Motivele pentru care le-a placut BMW-ul in ciuda faptului ca bordul facea ca un pom de craciun luminat de led-uri de avertizare a fost:

QUOTE
Even with its dash ablaze in emergency alerts, the 330i wormed its way into our hearts. The 3-series is the BMW franchise, accounting for 60 percent of the company's sales. No wonder it feels the least altered, the least Bangle-ized, by its model changeover.


Si aici sunt de acord cu ei... Pana la urma tot ce a reusit sa strice bangle la masina asta sunt stopurile... DA stopurile sunt importante deoarece strica tot designul dorsal al masinii, dar daca uiti din fata sau din lateral masina arata chiar bine de tot, pastrand ADN-ul predecesorului sau... repet... cu conditia sa nu te uiti din spate.
Cei de la Topgear spun ca BMW-urile facute de bangle sunt urate probabil fiindca sunt antigermani, cei de la AMS spun ca bmw-urile facute de bangle sunt urate probabil fiindca sunt conservatori, cei de la car and driver spun ca bangle-ismul nu e bun... trebuie sa recunosti: bangle is doing a lowsy job. Si nu e vorba doar de criticile aduse de presa. E vorba si de reactiile BMW-ului:
- Seria 7, la vre-o 2 ani dupa aparitie a beneficiat de un facelift pentru a "atenua" creatia lui bangle, modelul precedent (E38, nu a beneficiat de nici un facelift in 6 ani de existenta)
- Seria 3 coupe (care a aparut la doar 1 an dupa varianta sedan) nu mai pastreaza stopurile de pe varianta sedan, practic singura "inovatie" adusa de bangle. Prin aceasta "restilizare" E90 coupe devine (cel putin in ochii mei) cel mai frumos sedan coupe de pe piata, la fel cum a fost si predecesorul sau.
Si de alte date statistice:
- E drept ca vanzarile BMW au crescut, dar cresterea cotei de piata BMW s-a datorat in special problemelor cu care se confrunta Mercedes, de altfel de "caderea" Mercedes au profitat mai mult Audi si marcile japoneze.

In 2005 vanzarile Mercedes au scazut cu 5.5 procente, in timp ce audi a crescut cu 5.5 iar BMW cu 5... in tot acest timp Subaru a crescut cu aproape 11% iar Honda cu 17%...

http://www.vda.de/en/aktuell/statistik/jah...ngen/index.html


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Impulse
post Nov 5 2006, 08:01 PM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 587
Joined: 18-January 06
Member No.: 65.706



Dude, whatever. In felul acesta stiu ce am de facut. Voi stii unde sa construiesc ceva fara sa va mai bagati voi nasul.

Forumul acesta incepe sa semene cu o dictatura clara. Sunt arii unde nu mai intru intrucat altii au deja atitudini de-a dreptul dictatoriale si elimina absolut tot ceea ce nu doresc sau nu le cade pe plac. Eu raman moderator pe aria mea unde accept si criticile si laudele atata timp cat se pastreaza un limbaj cizelat si discutiile se desfasoara in conditii de amiabilitate si respect reciproc. Din pacate pe aria ta acestea nu se prea gasesc. Doar te ascunzi sub scutul mediocritatii, ba dand dreptate unuia cand nu are, ba cantand osanale altuia, ba abtinandu-te atunci cand nu este cazul doar din considerentul de a nu fi luat sub lupa haitei. Mie nu imi este nici rusine si nici nu am vreo jena in a spune ceea ce gandesc si nici teama nu-mi este sa mai iau de piept cu toti atunci cand am dreptate. Tine de caracter... In general cei slabi reusesc doar atacand in haita. Este singura metoda care in ideologia lor le-ar aduce succesul. Dar ei stiu ca luati in particular nu reprezinta mare lucru.
Pe arii ca aceasta de exemplu, oamenii sunt jigniti de-a dreptul dar mataluta nu faci absolut nimic! Acest lucru nu s-ar intampla sub nici o forma pe ariile mele! Cine doreste sa vada nu are decat sa incerce...

Dar daca asa merge treaba, poate ma voi deda si eu la ceva similar, de prost gust si lipsit de bun simt, educatie si "printzipii" ca sa fiu in ton cu lumea si moderatorii respectivi.

Cat despre ceea ce crezi tu despre BMW este parerea ta. Restul sunt speculatii. Sunt mai aproape de domeniu decat vreunul dintre voi crede dar ma abtin de la a mai da raspunsuri pe care altii nu sunt capabili sa le priceapa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Nov 5 2006, 08:54 PM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



QUOTE(HalbaSus)


interesante numerele... Mercedes numarul 3 pe piata germana ( si nr.1 intre marcile premium)... BMW si Audi ocupa pozitiile 4 si 5. Una peste alta intre primele 5 marci pe piata 3 sunt premium. Ford o considera marca germana biggrin.gif . ... se pare ca faptul ca Hitler il admira pe Henry Ford nu aramas fara consecinte, nemtii au adoptat marca americana ca fiind a lor.

intre marcile straine Toyota e pe locul2 imediat dupa Renault...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Nov 5 2006, 10:15 PM
Post #20


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(Impulse)
Dude, whatever.

Forumul acesta incepe sa semene cu o dictatura clara. Sunt arii unde nu mai intru intrucat altii au deja atitudini de-a dreptul dictatoriale si elimina absolut tot ceea ce nu doresc sau nu le cade pe plac. Eu raman moderator pe aria mea unde accept si criticile si laudele atata timp cat se pastreaza un limbaj cizelat si discutiile se desfasoara in conditii de amiabilitate si respect reciproc. Din pacate pe aria ta acestea nu se prea gasesc.


OMG ! Faza asta este monumentala ! Ramii draga moderator pe aria ta, ca nu ti-a cerut nimeni sa fii moderator pe ariile altora. Prima strachina.

Cred ca nimeni nu a eliminat ceva ce nu convine. A fost mutat undeva unde discutia se poate purta in contradictoriu, bazat pe experienta in trecut. Daca ti-ar fi sters sau inchis topicul, sau ar fi incercat sa il modereze, da, afirmatia ta era valida. Dar nu e cazul. A doua strachina.

Din punctul meu de vedere, daca nu mai vii pe forumurile versus sau combat, nu e nici o paguba. Eu nu vin pe BMW. Nu ma bag pe aria ta - cred ca ai constatat asta - nu iti atrag atentia cum sa moderezi aria BMW pe cind tu atragi des atentia altor moderatori cum sa isi faca jobul pe sectiunea sa. Nu stiu citi dintre noi vin pe sectiunea BMW si participa in discutii acolo ? Eu sigur niciodata. Mi se pare si normal ca atitudinea acolo sa fie idealista, politicoasa si amabila. Sinteti de-ai vostri printre voi, discutind despre voi si despre ce aveti sau vreti voi. Pe mine m-au dat afara de la gradinita cind am protestat la o faza din asta. Nu poti sa dai exemplu o comunitate omogena (forumul BMW) intr-o discutie de versus, pe un forum deschis tuturor membrilor si tuturor discutiilor. Asta cred ca e strachina # 3.

Iar daca acest forum ti se pare o dictatura...esti liber sa stai sau sa pleci. Ai mai spus si in trecut ca pleci, ca nu iti convine, ca nu poti avea nu stiu ce conversatii cu noi, etc. Si ai revenit de vreo 3 ori. Canada este o tara libera, so is Romania. Cu atit mai mult internetul. Atitudine din asta "M-am suparat pe voi, imi iau mingea si ma duc acasa" e o chestie de care multi dintre noi se lipsesc de 20 de ani sau mai mult. Asta ar fi cam 4 cincinale...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 03:14 AM