Si-au vindut cei de la Porsche sufletul? |
This topic is about Si-au vindut cei de la Porsche sufletul?, the author, Antonio, wrote about: Citeam acum citeva luni o recenzie deloc binevoitoare la adresa Cayenne-ului. Domnul american ce o semna protesta la adresa modelului respectiv, susti ... To read more just scroll down
Si-au vindut cei de la Porsche sufletul? |
Dec 12 2003, 10:34 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 20-March 03 From: Bucuresti Member No.: 10.579 |
|
|
|
Dec 13 2003, 03:44 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 795 Joined: 24-November 03 From: Bucuresti Member No.: 18.486 |
Nu amcunostintade vreorecenzie negativa la adresa Poscheului insa nu vad de ce ar fi chayene o gresala. Din catestiu eu e un succes. Si cum adica si-avandut sufletul? Cui?
-------------------- BMW Rulez
|
|
|
Dec 15 2003, 05:57 PM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 14-August 03 From: Timisoara (Timis) Member No.: 15.135 |
Si eu stiu k e un succes.
Dar depinde de gusturi....se pare k nu la toti prinde. |
|
|
Dec 15 2003, 10:01 PM
Post
#4
|
|
Lau Group: Membri Posts: 586 Joined: 14-January 03 From: Timisoara Member No.: 9.065 |
|
|
|
Dec 15 2003, 11:53 PM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 15-December 03 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 19.175 |
|
|
|
Dec 16 2003, 05:17 AM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 795 Joined: 24-November 03 From: Bucuresti Member No.: 18.486 |
Cata vreme o firma face un produs bun, nu cred ca e cazul sa consideram ca si-a vandut sufletul. Ar cumpara lumea si masini de tocat Porsche daca s-ar fabrica si ar fi de calitate. Uite Daewoo cum face masini, televizoare...etc. Si daca chayenne nu e peste X5 nu inseamna ca nu e buna pe off road. Citeste testdrive-urile din presa auto. In plus, dezvoltare inseamna diversificare.
Si ia sa-si vada aia de la BMW de avioane si sa mai lase masinile....daca intelegi ce vreau sa spun -------------------- BMW Rulez
|
|
|
Dec 17 2003, 08:20 PM
Post
#7
|
|
Lau Group: Membri Posts: 586 Joined: 14-January 03 From: Timisoara Member No.: 9.065 |
Sincer eu nu mi-as lua Cayenne.Nu pt. ca nu e o masina f.buna, ci pt. faptul ca nu respecta traditia Porsche. Ce mai urmeaza acum? Sa faca si Ferrari vanuri?
|
|
|
Dec 18 2003, 05:12 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 795 Joined: 24-November 03 From: Bucuresti Member No.: 18.486 |
Porsche a facut multe chestii din ratiuni economic. Sa nu uitam ca Ferrari nu este in criza economica cunoscuta de Porsche inainte sa se asocieze cu nemtii. Se pare ca cei care tineau la traditia Porsche ori erau pe cale de disparitie ori cumparau altceva. Asa ca printre multe altele, Porche trebuia sa mai faca ceva pentru a VINDE si implicit pt a supravietui. Chayenne este un exemplu. Asa ca intre faliment si traditie traiasca Chayenne.
-------------------- BMW Rulez
|
|
|
Dec 18 2003, 03:56 PM
Post
#9
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
Porsche este departe de faliment... au introdus SUV-ul si probabil din 2005 o limuzina pentru a pastra cresterea profitului. Sint de aproape 2 ani intr-o stagnare a profitului. Oricum sint printre cei mai profitabili constructori de automobile din lume.
-------------------- |
|
|
Dec 19 2003, 06:44 AM
Post
#10
|
|
pilot Group: Membri Posts: 264 Joined: 21-September 03 From: Timisoara (Timis) Member No.: 16.356 |
si-au vandut sufletul cui?
n-ai vazut ce bestial arata cayenne-ul ala? dar si cum mere? cam exagerata afirmatia. si ce daca au hotarat sa se lanseze si pe alte segmente de piata?foarte bine .... sa nu uitam ca ei au facut tractoare acu cativa zeci de ani.Iar ca masina sport, porscheul e una din cea mai cunoscuta si celebra reprezentanta. |
|
|
Jan 6 2004, 11:06 PM
Post
#11
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 142 Joined: 6-November 02 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 7.653 |
Daca e vorba de Porsche, nu stiu cum se uita de experienta lor in raliuri, ca sa nu mai spun de modelul 959 cu care a fost un succes deosebit la Paris-Dakar. Ca nu si-au etalat nivelul tehnologic pana acum in domeniul SUV-urilor e altceva. Nici alte modele "off road" nu mai respecta reteta initiala, in conditiile in care astfel de masini merg peste 90% traseu pe asfalt. Cred ca SUV e mult mai nimerit spus. Iar la capitolul transmisie 4X4, diferentiale si ambreiaje multidisc, Porsche chiar poate da lectii si la altii. Singura problema a modelelor lor, e sa ai buzunarul pe masura...
[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-01-06 16:07 ] |
|
|
Jan 6 2004, 11:43 PM
Post
#12
|
|
sofer Group: Membri Posts: 59 Joined: 14-August 03 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 15.145 |
.
[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-01-06 16:44 ] |
|
|
Jan 13 2004, 06:43 PM
Post
#13
|
|
Lau Group: Membri Posts: 586 Joined: 14-January 03 From: Timisoara Member No.: 9.065 |
Totusi, eu cred ca Porsche a riscat cand a lansat pe piata Cayenne-ul; si se pare ca acest curaj le-a adus, le aduce si cu siguranta le va mai aduce f. multi bani de acum inainte.
|
|
|
Jan 14 2004, 01:04 AM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 973 Joined: 7-January 04 From: Bayern,Germany Member No.: 19.672 |
Goana dupa profit te face sa faci poate de toate.La actualul raliu Paris -Dakar sunt masini ca Mitsubishi bine plasate si ei faceau pe vremuri avioane renumitele zerouri.Nu conteaza ca pierd catva clienti consevatori castiga alti o suta.Bine ca se creaza masini diversificate avem de unde alege.Eu as cumpara maine dar nu pot sa dau atatia bani.Ce bine mi-ar sta in Poiana asa ca raman cu visul la un X-3 cand vin motoarele mai mici.
-------------------- Golf GTI
|
|
|
Jun 9 2004, 07:39 PM
Post
#15
|
|
pilot Group: Membri Posts: 348 Joined: 5-June 04 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 27.230 |
e un porche totusi.... are un super V8 !!! arata bine....(dintre suv-uri ,poate e cel mai frumos...)
dar sa nu uitam ca porsche a incercat in ani 80 sa renunte la tehnica "totul in spate" cum era si esta pe 911 ,cu modele adevrate 928 v8 300cp si apoi 924,944,968 ,care au fost semiesecuri comerciale... lumea vrea 911 asa cum e el cu defecte si calitati,nu si-a vandut sufletul,dar poate e un mic "semn de exclamare",pt ca a inceput sa fie vandut si cu v6 de la vw......sa speram ca nu vor face si vanuri.... |
|
|
Dec 21 2004, 10:40 AM
Post
#16
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 28-July 04 From: Buzau (Buzau) Member No.: 29.998 |
Si-a vandut sufletul categoric
E o masina urata dar care a facut din Porsche cea mai eficienta dpdv economic firma auto Prin urmare si la vandut-dar nu pe degeaba |
|
|
Feb 11 2005, 01:13 AM
Post
#17
|
|
novice Group: Membri Posts: 34 Joined: 8-August 02 From: Bistrita (Bistrita) Member No.: 5.700 |
Deocamdata Cayenne este cel mai rapid jeep de strada, fabricat in serie; bate si X5-u, si Touaregu (sa nu uitam ca Porsche l-a inventat pe VW), si ML-u, si Hummer-ul cel vestit numai in Romania, si ce mai vreti voi...Cayenne in traditia Porsche inseamna progres, ce suflet sa-si vinda?!Porsche a facut o mica demonstratie ca se pricepe si la Jeep-uri. Eu sunt fan Porsche si conduc un 911 gt3 . Am condus si un Cayenne turbo; conduceti si voi aceste exemplare si apoi discutati altfel! 911 e 911 si Cayenne e Cayenne! care e problema? cui nu-i place?
|
|
|
Feb 11 2005, 01:16 AM
Post
#18
|
|
novice Group: Membri Posts: 34 Joined: 8-August 02 From: Bistrita (Bistrita) Member No.: 5.700 |
QUOTE(lucian-55) Deocamdata Cayenne este cel mai rapid jeep de strada, fabricat in serie; bate si X5-u, si Touaregu (sa nu uitam ca Porsche l-a inventat pe VW), si ML-u, si Hummer-ul cel vestit numai in Romania, si ce mai vreti voi...Cayenne in traditia Porsche inseamna progres, ce suflet sa-si vinda?!Porsche a facut o mica demonstratie ca se pricepe si la Jeep-uri. Eu sunt fan Porsche si conduc un 911 gt3 . Am condus si un Cayenne turbo; conduceti si voi aceste exemplare si apoi discutati altfel! 911 e 911 si Cayenne e Cayenne! care e problema? cui nu-i place?
|
|
|
Feb 11 2005, 03:08 PM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
Cayenne si Touareg sunt de fapt gemeni. Modelele au fost dezvoltate in comun de Porsche si VAG si motorizarile provin de la VAG, desi si ingineriii Porsche au contribuit. masinile sunt intr-adevar reusite si au adus Porsche aproape o dublare a volumului de vanzari in USA ( piata unde firma isi obtine 60-70% din profituri).
Off-road desi sunt f. competente ( se pare deasupra X5 si ML-ului) sunt insa departe de liderii clasei: Mercedes G, Range Rover, Land Cruiser. Este intristator ca Porsche a intrat si in acest segment pentru ca si mie mi se pare ca isi neaga filozofia de a se dedica conceperii si producerii de masini fara compromisuri. Cayenne este un compromis, desi este unul f. bine facut. Dar sa nu uitam ca fiecare firma este o societate comerciala... banul e ban. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Feb 11 2005, 03:24 PM
Post
#20
|
|
pilot Group: Membri Posts: 470 Joined: 29-September 04 From: Bucuresti Member No.: 33.451 |
Eu nu consider ca Porsche a facut o miscare gresita cu Cayenn-ul. Era si pacat sa nu intre pe piata asta cand esti firma asa de mare si poate vinde mult datorita brandului.
Si eu nu cred ca acest model este unul nereusit. Altfel nu se bucura de popularitatea de care se bucura. In Romania, s-au vandut anul trecut 53 de Cayenne. Carerra 911 s-au vandut doar 15. asta spune mult. -------------------- Kadett fun...
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 09:06 AM |