Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Si-au vindut cei de la Porsche sufletul?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Porsche
Antonio
Citeam acum citeva luni o recenzie deloc binevoitoare la adresa Cayenne-ului. Domnul american ce o semna protesta la adresa modelului respectiv, sustinind ca ar fi cea mai mare greseala pe care Porsche ar fi putut-o face. Se poate vorbi de adaptabilitate la piata (americana si... romana), sau, intr-adevar, de-o gafa de proportii?
M i h a i
Nu amcunostintade vreorecenzie negativa la adresa Poscheului insa nu vad de ce ar fi chayene o gresala. Din catestiu eu e un succes. Si cum adica si-avandut sufletul? Cui?
Roberto
Si eu stiu k e un succes.
Dar depinde de gusturi....se pare k nu la toti prinde.

Laurentiu_007
Un porsche ptr. off road... suna cam cidat, dar ciudatul asta aduce profituri neasteptat de mari lui POrsche.
lucian10
porsche nu e un constructor pt. off road. drept dovada la Cayenne nu se impune in fatza omoloagelor ei tuareg, ml, X5, xc5(aia de la volvo) pe teren accidentat ci doar pe shosea.performantzele lui Cayenne indica de asemenea o mashina on road .... shi este de succes doar pt ca se mai cheama shi porsche.... raspunsul e da .... porsche shi vandut sufletul .... nu potzi sa faci de toate doar pt BANI .... pt ca de bani porsche nu a dus niciodata lipsa .... dar... asta e ... amercanii vor TRUCKS
M i h a i
Cata vreme o firma face un produs bun, nu cred ca e cazul sa consideram ca si-a vandut sufletul. Ar cumpara lumea si masini de tocat Porsche daca s-ar fabrica si ar fi de calitate. Uite Daewoo cum face masini, televizoare...etc. Si daca chayenne nu e peste X5 nu inseamna ca nu e buna pe off road. Citeste testdrive-urile din presa auto. In plus, dezvoltare inseamna diversificare.
Si ia sa-si vada aia de la BMW de avioane si sa mai lase masinile....daca intelegi ce vreau sa spun
Laurentiu_007
Sincer eu nu mi-as lua Cayenne.Nu pt. ca nu e o masina f.buna, ci pt. faptul ca nu respecta traditia Porsche. Ce mai urmeaza acum? Sa faca si Ferrari vanuri?
M i h a i
Porsche a facut multe chestii din ratiuni economic. Sa nu uitam ca Ferrari nu este in criza economica cunoscuta de Porsche inainte sa se asocieze cu nemtii. Se pare ca cei care tineau la traditia Porsche ori erau pe cale de disparitie ori cumparau altceva. Asa ca printre multe altele, Porche trebuia sa mai faca ceva pentru a VINDE si implicit pt a supravietui. Chayenne este un exemplu. Asa ca intre faliment si traditie traiasca Chayenne.
guerilla
Porsche este departe de faliment... au introdus SUV-ul si probabil din 2005 o limuzina pentru a pastra cresterea profitului. Sint de aproape 2 ani intr-o stagnare a profitului. Oricum sint printre cei mai profitabili constructori de automobile din lume.
Iulian8
si-au vandut sufletul cui?
n-ai vazut ce bestial arata cayenne-ul ala? dar si cum mere? cam exagerata afirmatia. si ce daca au hotarat sa se lanseze si pe alte segmente de piata?foarte bine .... sa nu uitam ca ei au facut tractoare acu cativa zeci de ani.Iar ca masina sport, porscheul e una din cea mai cunoscuta si celebra reprezentanta.
Ion
Daca e vorba de Porsche, nu stiu cum se uita de experienta lor in raliuri, ca sa nu mai spun de modelul 959 cu care a fost un succes deosebit la Paris-Dakar. Ca nu si-au etalat nivelul tehnologic pana acum in domeniul SUV-urilor e altceva. Nici alte modele "off road" nu mai respecta reteta initiala, in conditiile in care astfel de masini merg peste 90% traseu pe asfalt. Cred ca SUV e mult mai nimerit spus. Iar la capitolul transmisie 4X4, diferentiale si ambreiaje multidisc, Porsche chiar poate da lectii si la altii. Singura problema a modelelor lor, e sa ai buzunarul pe masura...

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-01-06 16:07 ]
Paul2
.

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-01-06 16:44 ]
Laurentiu_007
Totusi, eu cred ca Porsche a riscat cand a lansat pe piata Cayenne-ul; si se pare ca acest curaj le-a adus, le aduce si cu siguranta le va mai aduce f. multi bani de acum inainte.
Rai
Goana dupa profit te face sa faci poate de toate.La actualul raliu Paris -Dakar sunt masini ca Mitsubishi bine plasate si ei faceau pe vremuri avioane renumitele zerouri.Nu conteaza ca pierd catva clienti consevatori castiga alti o suta.Bine ca se creaza masini diversificate avem de unde alege.Eu as cumpara maine dar nu pot sa dau atatia bani.Ce bine mi-ar sta in Poiana asa ca raman cu visul la un X-3 cand vin motoarele mai mici.
andrei27237
e un porche totusi.... are un super V8 !!! arata bine....(dintre suv-uri ,poate e cel mai frumos...)
dar sa nu uitam ca porsche a incercat in ani 80 sa renunte la tehnica "totul in spate" cum era si esta pe 911 ,cu modele adevrate 928 v8 300cp si apoi 924,944,968 ,care au fost semiesecuri comerciale... lumea vrea 911 asa cum e el cu defecte si calitati,nu si-a vandut sufletul,dar poate e un mic "semn de exclamare",pt ca a inceput sa fie vandut si cu v6 de la vw......sa speram ca nu vor face si vanuri.... tongue.gif
pana30005
Si-a vandut sufletul categoric
E o masina urata dar care a facut din Porsche cea mai eficienta dpdv economic firma auto
Prin urmare si la vandut-dar nu pe degeaba
lucian-55
Deocamdata Cayenne este cel mai rapid jeep de strada, fabricat in serie; bate si X5-u, si Touaregu (sa nu uitam ca Porsche l-a inventat pe VW), si ML-u, si Hummer-ul cel vestit numai in Romania, si ce mai vreti voi...Cayenne in traditia Porsche inseamna progres, ce suflet sa-si vinda?!Porsche a facut o mica demonstratie ca se pricepe si la Jeep-uri. Eu sunt fan Porsche si conduc un 911 gt3 . Am condus si un Cayenne turbo; conduceti si voi aceste exemplare si apoi discutati altfel! 911 e 911 si Cayenne e Cayenne! care e problema? cui nu-i place?
lucian-55
QUOTE(lucian-55)
Deocamdata Cayenne este cel mai rapid jeep de strada, fabricat in serie; bate si X5-u, si Touaregu (sa nu uitam ca Porsche l-a inventat pe VW), si ML-u, si Hummer-ul cel vestit numai in Romania, si ce mai vreti voi...Cayenne in traditia Porsche inseamna progres, ce suflet sa-si vinda?!Porsche a facut o mica demonstratie ca se pricepe si la Jeep-uri. Eu sunt fan Porsche si conduc un 911 gt3 . Am condus si un Cayenne turbo; conduceti si voi aceste exemplare si apoi discutati altfel! 911 e 911 si Cayenne e Cayenne! care e problema? cui nu-i place?
Iulian HondaFan
Cayenne si Touareg sunt de fapt gemeni. Modelele au fost dezvoltate in comun de Porsche si VAG si motorizarile provin de la VAG, desi si ingineriii Porsche au contribuit. masinile sunt intr-adevar reusite si au adus Porsche aproape o dublare a volumului de vanzari in USA ( piata unde firma isi obtine 60-70% din profituri).

Off-road desi sunt f. competente ( se pare deasupra X5 si ML-ului) sunt insa departe de liderii clasei: Mercedes G, Range Rover, Land Cruiser.

Este intristator ca Porsche a intrat si in acest segment pentru ca si mie mi se pare ca isi neaga filozofia de a se dedica conceperii si producerii de masini fara compromisuri. Cayenne este un compromis, desi este unul f. bine facut.

Dar sa nu uitam ca fiecare firma este o societate comerciala... banul e ban.
Nazareno Gabrielli
Eu nu consider ca Porsche a facut o miscare gresita cu Cayenn-ul. Era si pacat sa nu intre pe piata asta cand esti firma asa de mare si poate vinde mult datorita brandului.

Si eu nu cred ca acest model este unul nereusit. Altfel nu se bucura de popularitatea de care se bucura. In Romania, s-au vandut anul trecut 53 de Cayenne.

Carerra 911 s-au vandut doar 15. asta spune mult.
Iulian HondaFan
asta spune ca cei cu bani sunt interesati mai mult de comfort decat de placerea condusului. Un 911 e totusi mult mai fun to drive decat un Cayenne.

Si in USA se vand mai multe Cayenne decat celelate modele Porsche. in 2004 s-au vandut 18117 Cayenne si 6088 Boxter si 9408 911.

Ce e intristator este ca in 2002 inaintea introducerii Cayenne, Porsche vindea 21300 de roadstere, in 2003 cand au inceput vanzarile de Cayenne acestea au scazut la 15500 ( vanzarile totale au crescut la 28500). deci Porsche si-a canibalizat masinile care i-au adus faima pe altarul SUV-izarii :cry:... si profitului :roll: .
hasan42630
[quote="lucian-55"]Deocamdata Cayenne este cel mai rapid jeep de strada"

Cayenne este Jeep? beer.gif beer.gif blink.gif
Maff
Am vazut un filmulet de pe net cu o emisiune Top Gear in care Jeremy Clarckson era super multumit de Porche Cayenne. Si l-a bagat si pe off-road unde s-a descurcat admirabil (chiar Clarckson a spus-o). Asa ca inainte de a arunca cu pietre este bine sa cititi sau sa va uitati si la parerile unor specialisti in domeniu. Nu cred ca daca nu-i placea de Cayenne sau avea ceva probleme, nu o zicea, mai ales ca este recunoscut pentru profesionalismul sau.........Sau poate aveti voi alta parere............Dupa cum zicea el, printre putinele defecte ar fi spatiul care nu este asa de mare, dar pana la urma, ce conteaza, este o masina aproape perfecta.
lucian-55
QUOTE(lucian-55)
QUOTE(lucian-55)
Deocamdata Cayenne este cel mai rapid jeep de strada, fabricat in serie; bate si X5-u, si Touaregu (sa nu uitam ca Porsche l-a inventat pe VW), si ML-u, si Hummer-ul cel vestit numai in Romania, si ce mai vreti voi...Cayenne in traditia Porsche inseamna progres, ce suflet sa-si vinda?!Porsche a facut o mica demonstratie ca se pricepe si la Jeep-uri. Eu sunt fan Porsche si conduc un 911 gt3 . Am condus si un Cayenne turbo; conduceti si voi aceste exemplare si apoi discutati altfel! 911 e 911 si Cayenne e Cayenne! care e problema? cui nu-i place?
lucian-55
QUOTE(lucian-55)
QUOTE(lucian-55)
Deocamdata Cayenne este cel mai rapid jeep de strada, fabricat in serie; bate si X5-u, si Touaregu (sa nu uitam ca Porsche l-a inventat pe VW), si ML-u, si Hummer-ul cel vestit numai in Romania, si ce mai vreti voi...Cayenne in traditia Porsche inseamna progres, ce suflet sa-si vinda?!Porsche a facut o mica demonstratie ca se pricepe si la Jeep-uri. Eu sunt fan Porsche si conduc un 911 gt3 . Am condus si un Cayenne turbo; conduceti si voi aceste exemplare si apoi discutati altfel! 911 e 911 si Cayenne e Cayenne! care e problema? cui nu-i place?
lucian-55
[quote="hasan42630"][quote=lucian-55]Deocamdata Cayenne este cel mai rapid jeep de strada"

Cayenne este Jeep? beer.gif beer.gif blink.gif[/quote]
in termeni populari Cayenne este jeep, se poate spune asta
lucian-55
QUOTE(M i h a i)
Porsche a facut multe chestii din ratiuni economic. Sa nu uitam ca Ferrari nu este in criza economica cunoscuta de Porsche inainte sa se asocieze cu nemtii. Se pare ca cei care tineau la traditia Porsche ori erau pe cale de disparitie ori cumparau altceva. Asa ca printre multe altele, Porche trebuia sa mai faca ceva pentru a VINDE si implicit pt a supravietui. Chayenne este un exemplu. Asa ca intre faliment si traditie traiasca Chayenne.

-pai cind era criza, si cind a aparut Cayenne? e distanta mare nene...lasa comparatiile cu ferrari, uite ca e mai bun in teste Carrera GT decit ENZO, si are cutie manuala, si doar 10 cilindri la numar, sa nu mai vorbim de confort...condu un Porsche si apoi un Ferrari si pe urma compara!!! eu am facuto de mult timp domnule specialist in Porsche
Iulian HondaFan
esti tare Lucica! in ce clasa zici ca esti?

Cayenne/Touareg e dezvoltat in comun de VW/Porsche, dar Porsche fiind marca de lux detine variantele de top.
robert
Lucian, zici ca ai un GT3?Pune si tu o poza sa ne minunam si noi!Sa fim mandrii ca avem astfel de partener de discutii aici!Sau pleci in vacanta la bunica si n-ai timp?
Mihai 36955
Am sa va zic o intamplare cu acest PORSCHE, care de ce sa mint imi place la nebunie. Eram pe niste AUTOSTRAZI EUROPENE, prin Austria parca, ma intorceam din concediu cu niste prieteni ( eram 4 in masina + bagaje ); eu conduc un IGNIS DDIS ( 1.248 CMC, 70 CP, 180NM ), arata ca un mini SUV ( pentru cei ce nu o stiu ); la intoarcere pe AUTOSTRADA, ploua torential mergeam cu 130-140 ( mergeam la consum ), la un moment dat s-au ingustat cele 2 benzi de drum si toti mergeau pe prima banda, eu mai mic si mai romanas ( se vede ca nu's educat ) dadeam la toti FLASH-uri sa se dea, la un moment dat dau de un CAYENNE TURBO cu numere rusesti, il dau si pe el la o parte deoarece el nu se putea strecura, trebuia sa trecem pe langa un TIR; imediat ce depasesc TIR-ul drumul revine la normal la doua benzi normale, si nu trec bine de TIR ca vad 2 FLASH-uri adevarate in spate, era rusul. Va dati seama ca m-am dat instant la o parte dar am zis sa merg dupa el, asa ca prostul. Vreau sa va zic ca pe la 160 l-am ajuns, dar nu s-a dat la o parte a accelerat in continuu, la 190la ora ( asa am reusit sa fac poza atasata ) la aspiratie, pe o ploaia torentiala, dupa ce ne-am alergat ~10KM, s-a dat rusul cu cayenul lui la o parte ( mentionez ca deja depasisem 190 ), dupa care ne-am intalnit la o benzinarie ( 50 km mai tarziu ). S-a dat jos malacul si mi-a zis foarte calm dar nervos " ARE U CRAZY, I HAVE A PORSCHE, U KNOW", eram cam crispat si nu prea era de gluma cu el, dar i-am raspuns razand " SO WHAT, I HAVE A SUZUKI", dupa care s-a intors si a plecat.
Concluzie degeaba ai daca nu sti sa-l utilizezi si mai vine si un prichindel ca mine cu motor 1248 DIESEL si la 190 te da la o parte.
Repet era autostrada nemteasca, unde poti merge lejer cu 300.

Sper ca nu v-am plictisit, daca da nu fiti rai. :-)
PEACE
robert
off topic:Chiar merge motorasul ala diesel de pe Ignis peste 190km/h?Am in fata o fisa tehnica si scrie clar la viteza maxima 155km/h.Hmmm....

69cp/4000rot/min
cuplu 170Nm/1750rot/min
155km/h vit max
0-100KM/H -15s
consum mediu 5l
Mihai 36955
Stiu ca scrie, si la mine scrie la fel, dar........uite ca bordul arata 190 :-). Masina ar merge cu viteza asta fara sa fie ajutata ( adica la aspiratie ) dar nu are forma aerodinamica. Masina mai are si un CHIP de putere, si are acum ~100 CP, dar astia ii simt numai la demaraje, in depasiri si cam atat, viteza maxima nu e afectata. masina in linie dreapta pe A2 merge cu 170-180 fara probleme ( scoate un pic fum ce e drept, dar nu de la ulei ci de la motorina )
lucian-55
QUOTE(M i h a i)
Nu amcunostintade vreorecenzie negativa la adresa Poscheului insa nu vad de ce ar fi chayene o gresala. Din catestiu eu e un succes. Si cum adica si-avandut sufletul? Cui?

-ai dreptate. e un mare succes Cayenne ! actualmente se vinde mai bine decit 911; asta spune ceva! scrie 'Auto Motor si Sport'.
-pe cealalta parte, cu sufletul, Porsche merge inainte, cu noul Cayman si viitoarea limuzina cu 4 usi..asta inseamna succes deplin..!!!!!!!!
lucian-55
[quote="lucian-55"][quote=hasan42630][quote=lucian-55]Deocamdata Cayenne este cel mai rapid jeep de strada"

Cayenne este Jeep? beer.gif beer.gif blink.gif[/quote]
in termeni populari Cayenne este jeep, se poate spune asta[/quote]
-da ce-i Cayenne mah..????? citeste Auto Motor si Sport, ei aleg anual masinile anului, iar la categoria Jeep vezi trecut Cayenne printre altele...mah...cultura....
lucian-55
QUOTE(Laurentiu_007)
Sincer eu nu mi-as lua Cayenne.Nu pt. ca nu e o masina f.buna, ci pt. faptul ca nu respecta traditia Porsche. Ce mai urmeaza acum? Sa faca si Ferrari vanuri?

-raspunsul este Da !
lucian-55
QUOTE(andrei27237)
e un porche totusi.... are un super V8 !!! arata bine....(dintre suv-uri ,poate e cel mai frumos...)
dar sa nu uitam ca porsche a incercat in ani 80 sa renunte la tehnica "totul in spate" cum era si esta pe 911 ,cu modele adevrate 928 v8 300cp si apoi 924,944,968 ,care au fost semiesecuri comerciale... lumea vrea 911 asa cum e el cu defecte si calitati,nu si-a vandut sufletul,dar poate e un mic "semn de exclamare",pt ca a inceput sa fie vandut si cu v6 de la vw......sa speram ca nu vor face si vanuri.... tongue.gif

-nu zau, dar cine a inventat VW? nu Porsche? de ce se numeste Porsche Romania?cei care vand VW? ..istoria baiete.....
lucian-55
QUOTE(Mihai 36955)
Am sa va zic o intamplare cu acest PORSCHE, care de ce sa mint imi place la nebunie. Eram pe niste AUTOSTRAZI EUROPENE, prin Austria parca, ma intorceam din concediu cu niste prieteni ( eram 4 in masina + bagaje ); eu conduc un IGNIS DDIS ( 1.248 CMC, 70 CP, 180NM ), arata ca un mini SUV ( pentru cei ce nu o stiu ); la intoarcere pe AUTOSTRADA, ploua torential mergeam cu 130-140 ( mergeam la consum ), la un moment dat s-au ingustat cele 2 benzi de drum si toti mergeau pe prima banda, eu mai mic si mai romanas ( se vede ca nu's educat ) dadeam la toti FLASH-uri sa se dea, la un moment dat dau de un CAYENNE TURBO cu numere rusesti, il dau si pe el la o parte deoarece el nu se putea strecura, trebuia sa trecem pe langa un TIR; imediat ce depasesc TIR-ul drumul revine la normal la doua benzi normale, si nu trec bine de TIR ca vad 2 FLASH-uri adevarate in spate, era rusul. Va dati seama ca m-am dat instant la o parte dar am zis sa merg dupa el, asa ca prostul. Vreau sa va zic ca pe la 160 l-am ajuns, dar nu s-a dat la o parte a accelerat in continuu, la 190la ora ( asa am reusit sa fac poza atasata ) la aspiratie, pe o ploaia torentiala, dupa ce ne-am alergat ~10KM, s-a dat rusul cu cayenul lui la o parte ( mentionez ca deja depasisem 190 ), dupa care ne-am intalnit la o benzinarie ( 50 km mai tarziu ). S-a dat jos malacul si mi-a zis foarte calm dar nervos " ARE U CRAZY, I HAVE A PORSCHE, U KNOW", eram cam crispat si nu prea era de gluma cu el, dar i-am raspuns razand " SO WHAT, I HAVE A SUZUKI", dupa care s-a intors si a plecat.
Concluzie degeaba ai daca nu sti sa-l utilizezi si mai vine si un prichindel ca mine cu motor 1248 DIESEL si la 190 te da la o parte.
Repet era autostrada nemteasca, unde poti merge lejer cu 300.

Sper ca nu v-am plictisit, daca da nu fiti rai. :-)
PEACE

-hmmm...pai nu ti-ai dat seama ca ala cu Cayenne turbo doar s-a jucat cu tine? asa fac si eu cu GT3-ul meu; depasesc si pe urma p las la limita celui din spate o perioada, sa vad cit poate, apoi numar pina la 3, si cind privesc in urma, nu mai vad nimic in spate....cam asa ceva a facut ala cu tine...ca sa intelegi...
Mariacu
Faceam si eu asa pana acum cativa ani cand am ramas cu masina in pana dupa niste curse nebunesti prin oras! Sa vezi dupa aia cum treceau toti cei cu care m-am jucat si ma luau la misto....am inghitit, ce era sa fac blush.gif Dar m-am si lecuit! :angel:
andrei27237
QUOTE(lucian-55)
QUOTE(andrei27237)
e un porche totusi.... are un super V8 !!! arata bine....(dintre suv-uri ,poate e cel mai frumos...)
dar sa nu uitam ca porsche a incercat in ani 80 sa renunte la tehnica "totul in spate" cum era si esta pe 911 ,cu modele adevrate 928 v8 300cp si apoi 924,944,968 ,care au fost semiesecuri comerciale... lumea vrea 911 asa cum e el cu defecte si calitati,nu si-a vandut sufletul,dar poate e un mic "semn de exclamare",pt ca a inceput sa fie vandut si cu v6 de la vw......sa speram ca nu vor face si vanuri.... tongue.gif

-nu zau, dar cine a inventat VW? nu Porsche? de ce se numeste Porsche Romania?cei care vand VW? ..istoria baiete.....


Irelevant.... nu stiu ce ai vrut sa zici... dar oricum,cand pui pozele cu gt3-ul tau?
biggrin.gif
Andrei Suzuki
Nu le mai pune ca are ban. wink.gif
marioos
QUOTE(Iulian HondaFan @ Feb 11 2005, 02:05 PM) *
asta spune ca cei cu bani sunt interesati mai mult de comfort decat de placerea condusului. Un 911 e totusi mult mai fun to drive decat un Cayenne.

Si in USA se vand mai multe Cayenne decat celelate modele Porsche. in 2004 s-au vandut 18117 Cayenne si 6088 Boxter si 9408 911.

Ce e intristator este ca in 2002 inaintea introducerii Cayenne, Porsche vindea 21300 de roadstere, in 2003 cand au inceput vanzarile de Cayenne acestea au scazut la 15500 ( vanzarile totale au crescut la 28500). deci Porsche si-a canibalizat masinile care i-au adus faima pe altarul SUV-izarii :cry:... si profitului :roll: .

smile.gif) no offense dar..... chiar daca cifrele sunt exacte, asta nu inseamna ca a suferit de canibalism; canibalismul auto apare cand 2 masini de aceeasi clasa din acelasi concern se bat pentru un segment cat mai mare din piata din piata(de exemplu Jetta si Octavia); iar Cayenne-ul si 911 nu au mare lucru in comun - deci americanul cand nu stie ce sa aleaga intre 911 si M3, nu alege Cayenne...
scaderea in vanzarile de 911-uri s-a produs din alte cauze in mod sigur..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.