Fiat si GPL |
This topic is about Fiat si GPL, the author, apaitan90025, wrote about: am un fiat punto 1.2 60 cp are 8 luni si are 16000 km. vreau sa imi pun gpl pe el .Daca imi pun pierd garantia? ... To read more just scroll down
Fiat si GPL |
Oct 18 2006, 11:13 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 17-October 06 From: Bucuresti Member No.: 90.018 |
|
|
|
Oct 18 2006, 11:26 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 510 Joined: 25-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.398 |
Raspunsul e scris in carnetul de garantie ! Ai nevoie de acordul importatorului.
|
|
|
Oct 18 2006, 04:42 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.135 Joined: 9-May 06 From: Bucuresti Member No.: 76.040 |
Pai tot italienii au inventat GPL-ul asa ca nu cred sa fie vreo problema. Cere acordul scris al importatorului si da-i bice!
-------------------- FIAT Albea Dynamic 2006
|
|
|
Nov 8 2006, 11:42 AM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 131 Joined: 9-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.366 |
-------------------- Punto II-1.3 Multijet 93CP
|
|
|
Nov 10 2006, 01:04 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 510 Joined: 25-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.398 |
|
|
|
Jan 31 2007, 10:14 AM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 185 Joined: 30-December 04 From: Bucuresti Member No.: 37.749 |
Am facut vreo 30.000 de km cu Dacia pe GPL si nu a stricat deloc. Dar bujiile proaste te lasa cu masina in drum. Iti trebuie bujii de firma, in nici un caz ciudatenii poloneze de la Hipermarket..
|
|
|
Feb 10 2007, 12:44 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
Instalatiile GPL care sa poata alimenta cum se cuvine un motor euro4 , fara a deranja controlul de poluare inclus in softul ECU sau mai bine zis care sa poata gestiona impreuna cu ECU o functionare corecta cu adaptare continua a parametrilor , sunt foarte scumpe si de obicei sunt unice pt fiecare soft de ECU. Deci pt masina ta exista cel mult doua instalatii ( proiectate special si cu acordul fabricantului ) care sa poata indeplinii imbinarea corecta a conlucrarii ECU- sonde Lambda- catalizator DeNox. Oricare altele te vor scoate din minti cu aprinsul martorului motor.
Pe partea cealalta , masina e mica (spatiu pt butelie??) are consum redus (daca e mare ai o problema de motor sau picior), nu stiu daca marita pus gaz pe ea. Bafta. -------------------- Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
|
|
|
Feb 10 2007, 12:48 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
Revin. Sunt scumpe pt ca instalatia are calulatorul sau mult mai inteligent decat cel al inst. de bezina, intrucat trebuie sa-l gestioneze si pe acesta sau sa-l pacaleasca.
-------------------- Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
|
|
|
Feb 10 2007, 12:49 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
Revin. Sunt scumpe pt ca instalatia are calulatorul propriu mult mai inteligent decat cel al inst. de bezina, intrucat trebuie sa-l gestioneze si pe acesta sau sa-l pacaleasca.
-------------------- Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
|
|
|
Nov 29 2007, 08:04 PM
Post
#10
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 29-November 07 Member No.: 115.641 |
Revin. Sunt scumpe pt ca instalatia are calulatorul propriu mult mai inteligent decat cel al inst. de bezina, intrucat trebuie sa-l gestioneze si pe acesta sau sa-l pacaleasca. eu momentan stau in italia am montat pe un punto 1.2 8v gpl m-a costat 800e cu tot cu montaj si omologare care se face dupa 1000km si merge super butelia mi-a pus-o in loc de roata de rezerva pornirea o face pe benzina dupa ce se incalzeste trece automat pe gaz,cand raman fara gaz trece automat pe benz .Deci sunt f multumit consumul nu a crescut intre 16 si 24 km /l. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 12:28 PM |