IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Fiat si GPL

This topic is about Fiat si GPL, the author, apaitan90025, wrote about: am un fiat punto 1.2 60 cp are 8 luni si are 16000 km. vreau sa imi pun gpl pe el .Daca imi pun pierd garantia? ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Fiat si GPL
apaitan90025
post Oct 18 2006, 11:13 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 17-October 06
From: Bucuresti
Member No.: 90.018



am un fiat punto 1.2 60 cp are 8 luni si are 16000 km. vreau sa imi pun gpl pe el .Daca imi pun pierd garantia?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut45405
post Oct 18 2006, 11:26 AM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 510
Joined: 25-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.398



Raspunsul e scris in carnetul de garantie ! Ai nevoie de acordul importatorului.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cipp
post Oct 18 2006, 04:42 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.135
Joined: 9-May 06
From: Bucuresti
Member No.: 76.040



Pai tot italienii au inventat GPL-ul asa ca nu cred sa fie vreo problema. Cere acordul scris al importatorului si da-i bice!


--------------------
FIAT Albea Dynamic 2006
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eduard46373
post Nov 8 2006, 11:42 AM
Post #4


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 131
Joined: 9-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.366



NU o sa ti-l dea,daca sunt de gasca te trimite cu e la omologare si te accepta sa pt garantie daca nu ,nu accepta deloc,cam toti importatorii,nu acepta GPL,cica strica motorul,zic ei,dar...parerile sunt impartite,oricum,daca te primeste la omologare si iti dau ok nu mai au ce sa zica oficial,asa ca se poate si fara acordul lor,dar......sti bine ca la omologara nu ai c um sa traci daca importatorul nu a trecut mai intai pe acolo cu acel model!


--------------------
Punto II-1.3 Multijet 93CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut45405
post Nov 10 2006, 01:04 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 510
Joined: 25-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.398



Cand pui GPL faci omologare individuala, iar importatorul are de tip si fara GPL. Si tu poti s-o tai si s-o faci furgoneta sau sa-i pui motor de Lastun (exagerez) si s-o omologhezi la RAR dar asta nu-l obliga pe importator sa-ti mai dea garantie la hibrid!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sorin37756
post Jan 31 2007, 10:14 AM
Post #6


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 185
Joined: 30-December 04
From: Bucuresti
Member No.: 37.749



Am facut vreo 30.000 de km cu Dacia pe GPL si nu a stricat deloc. Dar bujiile proaste te lasa cu masina in drum. Iti trebuie bujii de firma, in nici un caz ciudatenii poloneze de la Hipermarket..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malin34426
post Feb 10 2007, 12:44 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 521
Joined: 16-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.419



Instalatiile GPL care sa poata alimenta cum se cuvine un motor euro4 , fara a deranja controlul de poluare inclus in softul ECU sau mai bine zis care sa poata gestiona impreuna cu ECU o functionare corecta cu adaptare continua a parametrilor , sunt foarte scumpe si de obicei sunt unice pt fiecare soft de ECU. Deci pt masina ta exista cel mult doua instalatii ( proiectate special si cu acordul fabricantului ) care sa poata indeplinii imbinarea corecta a conlucrarii ECU- sonde Lambda- catalizator DeNox. Oricare altele te vor scoate din minti cu aprinsul martorului motor.
Pe partea cealalta , masina e mica (spatiu pt butelie??) are consum redus (daca e mare ai o problema de motor sau picior), nu stiu daca marita pus gaz pe ea. Bafta.


--------------------
Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malin34426
post Feb 10 2007, 12:48 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 521
Joined: 16-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.419



Revin. Sunt scumpe pt ca instalatia are calulatorul sau mult mai inteligent decat cel al inst. de bezina, intrucat trebuie sa-l gestioneze si pe acesta sau sa-l pacaleasca.


--------------------
Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malin34426
post Feb 10 2007, 12:49 PM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 521
Joined: 16-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.419



Revin. Sunt scumpe pt ca instalatia are calulatorul propriu mult mai inteligent decat cel al inst. de bezina, intrucat trebuie sa-l gestioneze si pe acesta sau sa-l pacaleasca.


--------------------
Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luigy_cap
post Nov 29 2007, 08:04 PM
Post #10


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 29-November 07
Member No.: 115.641



QUOTE(malin34426 @ Feb 10 2007, 11:49 AM) *
Revin. Sunt scumpe pt ca instalatia are calulatorul propriu mult mai inteligent decat cel al inst. de bezina, intrucat trebuie sa-l gestioneze si pe acesta sau sa-l pacaleasca.

eu momentan stau in italia am montat pe un punto 1.2 8v gpl m-a costat 800e cu tot cu montaj si omologare care se face dupa 1000km si merge super butelia mi-a pus-o in loc de roata de rezerva pornirea o face pe benzina dupa ce se incalzeste trece automat pe gaz,cand raman fara gaz trece automat pe benz .Deci sunt f multumit consumul nu a crescut intre 16 si 24 km /l.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 12:28 PM