Concluzia:masina SH e de adus acum sau in 2007? |
This topic is about Concluzia:masina SH e de adus acum sau in 2007?, the author, marius44031, wrote about: Incerc sa sistematizez ce s-a spus pina acum in acest sens. Asadar....cine vrea o masina second Germania, ce-l sfatuiti? Sa se duca acum sau sa astept ... To read more just scroll down
Concluzia:masina SH e de adus acum sau in 2007? |
Sep 18 2006, 11:29 AM
Post
#1
|
|
sofer Group: Membri Posts: 68 Joined: 5-April 05 From: Iasi Member No.: 44.024 |
Asadar....cine vrea o masina second Germania, ce-l sfatuiti? Sa se duca acum sau sa astepte 1 ianuarie 2007(vorbim de masini de 3-4 ani)? -------------------- Passat TDI
|
|
|
Sep 18 2006, 06:00 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 187 Joined: 12-April 03 From: Bucuresti Member No.: 11.459 |
Cred cu toata taria ca taxa "ecologica" nu va rezista prea mult.Eu unul astept sa vina primavara urmatoare.Atunci imi voi lua masina din Germania.
-------------------- Mercedes E 220 CDI
|
|
|
Sep 24 2006, 08:16 AM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 2-September 06 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 86.147 |
In perioada 18.09.2006-24.09.2006 urma ca reprezentanti ai guvernului Romaniei sa discute cu reprezentanti ai U.E. aspecte privind introducerea taxelor de mediu de la 01.01.2007 pt masinile second hand.Partea romana vrea introducerea lor, stare de fapt prevazuta in noul cod fiscal,iar cei de la U.E. sunt impotriva acesteia,afirmand ca este o forma mascata de a impiedica libera circulatie a marfurilor.Masuri similare au fost luate si de catre Ungaria si Polonia, care au descurajat second handurile prin introducerea unor taxe mari.Nu stiu daca ai nostrii sau intalnit cu europenii, si care este finalitatea acestei intalniri.Oricum sunt foarte sigur ca daca aceasta problema nu este rezolvata cum vrea U.E.pana cel tarziu in decembrie,atunci sigur masura se va mentine.Din pacate U.E. nu functioneaza ca o entitate politica, mai ales in interior.Fiecare stat isi urmareste propriile interese.In cazul nostru, sub pretextul ca, un vw cu euro 3 ,din 2001 incoace polueaza mai mult ca si un Logan cu euro 3, s-a decis luarea acestei masuri, c hiar si pt acest gen de marca, sub pretextul ca sa nu ne poluam tara, si sa luam masini fabricate in Romania.Adica sa dai 9500 euro pe un logan nou, care din pacate nu este o masina la fel de robusta , fiabila si echipata ca un vw.Binenteles ca este vorba de un grup de persoane, influente,cum ar fi si Tariceanu,care au actiuni la masinile fabricate in Romania, si care, financiar castiga din aceasta masura.Tinand cont si de politica interna a U.E. care una vorbeste, dar din pacate nu are puterea a pune in aplicare toata ideologia sa .Din considerentele mentionate mai sus, sunt foarte mari sansele ca masurile preconizate de actualii guvernanti sa fie puse in aplicare pt o perioada mai mare de 1 an.Pana in acest an speram ca dupa aderarea la U.E. imi voi lua masina din Germania cu, hai sa zicem 8000Euro, iar singurele cheltuieli sa fie transportul dus intors si taxa de inmatriculare, ca si cum as cumpara o masina din judetul CJ sau SM.Se pare ca m-am inselat.
|
|
|
Sep 28 2006, 02:26 PM
Post
#4
|
|
sofer Group: Membri Posts: 55 Joined: 26-June 06 From: ARAD Member No.: 80.785 |
|
|
|
Sep 28 2006, 02:27 PM
Post
#5
|
|
sofer Group: Membri Posts: 55 Joined: 26-June 06 From: ARAD Member No.: 80.785 |
|
|
|
Sep 28 2006, 03:41 PM
Post
#6
|
|
sofer Group: Membri Posts: 55 Joined: 26-June 06 From: ARAD Member No.: 80.785 |
ia sa vezi draga :[url]http://www.gandul.info/articol_15785/razboiul_taxelor_pune_pe_jar_autoritatile.html
:bash: |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 08:34 PM |